quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
Wil iemand even laten zien hoe deze foto als avatar is?!
[afbeelding]
tinypic?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
Kun je niet tinypic ofzo gebruiken? Want dat kan tenminste wel iedereen zien...
www.tinypic.comquote:
das engelsquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:37 schreef --Globe-- het volgende:
Kan er van deze 3 een combinatie gemaakt worden? Ik ging t zelf proberen maar toen werden ze erg wazig.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
als iemand toch bezig is, mag ik er misschien eentje met de combinatie van deze 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je hem even opslaan ergens op je computer, en dan bijv. bij www.tinypic.com weer uploadenquote:
Nou, niet in het survivalspel andersquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef Ayaxola het volgende:
Sven, wat zijn wij relax bezig vandaag, we vullen elkaar in alles aan![]()
Nee ik kan die lelijke vage icoontjes - zoals die van jou - gewoon niet uitstaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zet ik je aan t werk met die persfoto's?
Naja ik gooide ff wat in Animationshop..sorry hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee ik kan die lelijke vage icoontjes - zoals die van jou - gewoon niet uitstaan.
Nee ikv roeg of ik je extra werk bezorgde dmv die fotos te plaatsen in al die topics..quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:44 schreef Yeahinho het volgende:
Je vraagt toch wat m'n beweegredenen zijn, om dit icoontjesmaken te beginnen? Nou, dát dus.
Ah op die fiets. Neuh niet echt eigenlijk..quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee ikv roeg of ik je extra werk bezorgde dmv die fotos te plaatsen in al die topics..
lol nee heb ze van allemaal gevondenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Neuh niet echt eigenlijk..
Dacht dat je die alleen van Christon had, maar nu ik ze overal tegenkom begin ik er niet meer aan.
Behalve uiteraard aan die van Marescha zometeen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Neuh niet echt eigenlijk..
Dacht dat je die alleen van Christon had, maar nu ik ze overal tegenkom begin ik er niet meer aan.
Nee, hij doet 't met ImageReady, maar 't kan ook met bijv. Animation Shop 3.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef --Globe-- het volgende:
Bedankt hoor Yeahinho
Met welk programma maak je die combi's? k heb paint shop pro maar k heb geen idee of t daarmee kan eigenlijk.
Zoiets?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand mij helpen?
Mijn bestand wordt te groot, krijg het niet voor elkaar....
Ik wilde volgende 4 foto-tjes in 1 avatar, zoals de mijn nu is met drie
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
jah dat bedoel ik.... zo had ik hem ook...... maar hij is te grootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |