Hooi, ben weer uitgerust na gister (was in de Wildcardshow)
Hier het verslag
Ik kwam vanuit het noorden aan in Hilversum... samen liepen we naar de Mediapark, daar waren we aangekomen om 18.15 (om 18.45 moest je er zijn) vervolgens kregen we te horen dat we helemaal in de verkeerde locatie waren en dat we helemaal aan de andere kant van hilversum moesten zijn! Wij rennend naar Station Noord, Net de trein gehaald. Vanuit Hilversum centraal gerend richting de studio. Uiteindelijk net op tijd binnengekomen, minder fris dan we dachten (gelukkig hadden ze nog rexona's in de WC
![]()
) .
Voor de show kwamen de juryleden eerst nog iedereen groeten, Jerney is veel leuker in het echt! hahaha. Ze is wel heel oud, maar aardig.
De ShowToen begon de show en de overgebleven 15 kwamen binnen. Esther en Marscha waren ontzettend irritant bezig, de hele tijd aan het slijmen tegen iedereen. De cameraman moest er ook aan geloven, Marscha liet hem doormiddels van een knipoog weten dat hij de camera naar haar gericht moest houden
Uiteindelijk gingen de zes die ik voorspelde door en ik uiteraad zeer blij
Merle begon en zong uiteraad wel goed, maar niet echt boeiend.
Sonny zong als 2e met Mariah, hoge noten, Carey. Ik moet zeggen dat het in de studio heel goed klonk, behalve die hoge stemmen steeds. Iedereen swingde met hem mee.
Clarissa kwam als derde
![]()
Iedereen werd er helemaal blij van, helaas had ze weer iets ongeloofelijk lelijks aan. Ik vond haar zo lief
Daarna kwam *slijmy Davide. Saai liedje just like him. Die grapjes die hij daarna maakten haalde hij zogenaamd opeens tevoorschijn. Chantal vond ze ook zooo grappig
Toen kwam 'icey' Aisata, zoals haar aanhang steeds om haar schreeuwde. Leuk meisje en een leuke nummer uitgekozen. Top
Als laatste ging Serge zingen
![]()
Ik gunde hem het minst de finaleplaats maarja, niks aan te doen, hij is door
Toen kwam de pauze aan, was wel leuk om even te pauzeren. Iedereen ging uit de studio en ik probeerde stiekem een paar foto's met mn digi te maken. Tot een bewaker mij zag... 'kom met me mee'
Ik moest hem volgen en vervolgens wees hij mij naar een andere securitypersoon. Ik dacht shit ik word eruit gekickt, maar gelukkig viel het mee. Ik liet mijn camera zien en de bewaker vond het wel ok
Naja toen begon de Resultshow. Alle aanhang was nog druk aan het sms' en maar daar was geen tijd meer voor. De uitslag werd bekendgemaakt. Sonny werd 6e, big shock in de studio. Iedereen werd er stil van, just like Sonny. Hij moest er bijna van huilen. 5e werd Davide, niet boeiend.
Toen 4e, Clarissa! Toen was echt iedereen in shock, er klonken nog een aantal booeh geroepen door de studio heen. Echt zonde.
1e werd natuurlijk Serge en daar was zijn aanhang natuurlijk ontzettend blij mee ( Oja Raffaela moest ook zonodig opvallen en die vond het natuurlijk Geweeeldig voor Serge
![]()
) Het was duidelijk te merken dat Christon het niet leuk vond dat Sonny niet door was.
Oja A aron zn haar ziet er in het echt nog enger uit!
Het was een leuke avond en zeker een avond om niet te vergeten