Dit is seizoen 8..volgens mij voor het eerst met families.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:25 schreef Svensational het volgende:
Oh dat ja, dat heb ik in Oz wel eens gezien.
Is dit die editie met die midget erbij?
Soort van "kopen" via een niet zo legale manierquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:29 schreef Svensational het volgende:
Waar kijk je dat dan?
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
Ja oké.Ik dacht dat het misschien op de Nederlandse buis was
.
Het zou best kunnen hoor..quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Nederlandse versie er van bakken lijkt me geen goede optie.
27 v/d 30 vragen goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
nu wachten op de antwoorden op internet.
quote:
Mijnes is het mooistquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:15 schreef BVO het volgende:
Nu heeft iedereen bekant hetzelfde avatar, ik herken niemand meer.
Welk programmaquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef BVO het volgende:
De familie van mijn vaders kant komt dan ook uit Breda en omgeving.
Kijk maar in dat "Waar in Nederlanmd zitten hoeveeel mensen met deze achternaam"-programma, bijna alles bij mij zit in Brabant.
quote:De winnende tipgever krijgt 2 liveshowkaarten en maakt kans om zijn/haar tip persoonlijk te vertellen tijdens de backstage uitzending van de Idols liveshow.
Dat stond hier ooit op FOK!quote:
Iets i/d richting van:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat stond hier ooit op FOK!
Vulde je je achternaam in en kreeg je op een landkaart van Nederland zo met kleur te zien hoeveel mensen er met die achternaam waar woonde.
CDP: Cool. Wat voor tip was dat dan??
Je ging sowieso toch al?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rexona belde net..
Kheb 2 liveshowkaartjes gewonnen..maar dit staat er op de Rexona site:
[..]
![]()
Ja ik had net vanochtend al 2 kaartjes bemachtigd:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je ging sowieso toch al?.
En wat voor tip?
quote:Christon is hard op weg een ster te worden. En jij kunt hem daarbij een handje helpen. Wil je Christon nog meer laten stralen, mail hem dan jouw beste advies of ultieme tip. Elke week kiest Christon daar de allerbeste uit.
Christon?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iets i/d richting van:
Hij moest meer fellere kleuren shirts dragen, voortaan zelf zn haar doen en wat meer i/d camera kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |