Hahaha, nee, hoe meer posts hoe beter!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ow jah?Nou ik ben over 7 minuten weg goed?
Ze hebben allemaal inhoud..... toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahaha, nee, hoe meer posts hoe beter!.
Nou ja, mits ze inhoud hebben he..
Leuk!!!!!!!!! Tandarts..... en daarom ga je straks ook naar bed?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hoor, ik vind het prima..
Ik ga ook zo naar bed, morgen naar de tandarts..
welk spel?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nog niet naar bed...
Eerst straks ff Charissa bijna het spel uit trappen!
Idols survival game!quote:
Idols survival game!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
welk spel?
hetzelfde als ik dus... je gaat naar bed omdat IK moe benquote:Op maandag 2 januari 2006 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, ik ga naar bed omdat i kmoe ben.. En ik moet nog leren, donderdag tentamen.
.
(for the record, ik leer dus in bed, de fijnste plek daarvoor..)
nee ik zit IN een Sportquote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zit jij ook onder een sport in plaats van op?.
nee nu niet, afgelopen zaterdag welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben je dat dan niet?.
Maar goed, ik ga dus.!
Hoe kom je in godsnaam bij Marescha?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit weer de uitslag te luisteren en HJ zegt: En dat ze er niet tussen zit, vind ik gewoon dat we een andere stem moeten laten gelden!
Dat zegt HJ als ze met z'n drieen zitten te smoezen. Dus denk echt wel dat hij Marescha of Angelique bedoelt!
Raffaela en Floortje en Ellen zijn het niet..... dnek ik.... en dus denk ik Marescha of Angelique. Gewoon mijn gevoelquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam bij Marescha?!. Daar waren ze hartstikke tevreden over.
Tja... als zij ze leuk vind.. bedoel eerder ging ze voor Leonquote:
roman was leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja... als zij ze leuk vind.. bedoel eerder ging ze voor Leonen Roman
![]()
Heel goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja... als zij ze leuk vind.. bedoel eerder ging ze voor Leonen Roman
![]()
Jesus..nou Bianca nog en t stelletje is compleetquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
roman was leuk![]()
Leon was![]()
Maaruh waarom wil je niet bij hun zitten![]()
DJoeke gaat ook he?![]()
whahahahahaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesus..nou Bianca nog en t stelletje is compleet![]()
Dat ie hier haat SC'en ipv dat ander topicquote:
Ik dacht dat je Idols Sanne bedoeldequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahahahaha![]()
Sanne zou eerst naar Men2B gaan..... maar Idols gaat toch voor zo te zien![]()
Mwjah...t zal welquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahahahaha![]()
Sanne zou eerst naar Men2B gaan..... maar Idols gaat toch voor zo te zien![]()
Jah daar kwam ik ook wat later achter.......quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ie hier haat SC'en ipv dat ander topic
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Idols Sanne bedoelde!
Whahahahaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Idols Sanne bedoelde!
Jah dag doei! hihiquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah...t zal wel
Ik ga ze wel gedag zeggen..maar liever zit ik met jou en Sam en kan de rest opzouten.
Komt Yurena nog mee?
Evert komt waarschijnlijk met mij mee
Word weer leuk tussen Evert en Cosmo
jah nou jah ONZE sannequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Die's volgens mij nog afstotelijker haha
Want onze Sanne is best lief
Is het uitverkocht?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah dag doei! hihi
Yurena, die muts heeft geen kaartje gekocht![]()
Evert![]()
Komt Cosmo?
Jah helemaal uitverkochtquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is het uitverkocht?
En Cosmo heeft kaartjes gehad van Jesse ofzo en Callista komt ook mee volgens mij..
mm..hopen dat mijn kaartjes "lukken" morgenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah helemaal uitverkocht![]()
Ow jah dat is waar, als het goed is krijgt hij voor bijna elke liveshow kaarten.....
Ik zou een paar keer met hem mee mogen, maar denk dat ik gewoon maar 1 keertje ga hoor.... Denk toch dat ik liever voor de tv zit.......![]()
Die jaquote:
er bestaat volgens mij maar 1 cosmoquote:
jah en jij denkt aan mij hequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mm..hopen dat mijn kaartjes "lukken" morgen
En ik wil ook kaartjes voor de finale..je denkt wel aan me he?
Stel je voor dat ie nog 2 klonen had en die ook meegingen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er bestaat volgens mij maar 1 cosmo
Volgens mij is ie nog beheerder geweest bij mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er bestaat volgens mij maar 1 cosmo
De beroemde ClubsCosmo
Gecondoliflapstaartquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij is ie nog beheerder geweest bij mij!
bij mij was hij ook beheerder. Inmiddels ben ik niet meer op clubs te vinden.... post veel liever hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij is ie nog beheerder geweest bij mij!
nou denk het niet want clubs heeft de officiele fansites nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gecondoliflapstaart![]()
Waar was/is hij niet beheerder?
Volgens mij zou hij zelfs bij Royena beheerder worden als ze finalist was geweest..
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij mij was hij ook beheerder. Inmiddels ben ik niet meer op clubs te vinden.... post veel liever hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |