Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
goed om te wetenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:38 schreef Godlike02 het volgende:
ik doe niet aan tvp's
Hier viel het meequote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef BlueCurl het volgende:
wat is het druk geweest vandaag zeg jeetje
Ooh, zeg dat danquote:Op zondag 25 december 2005 22:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daar doel ik ook op. hier in de sc
ik een laptoptas, csi miami 2.1 dvd, scheurkalender en kaarsjes/houdersquote:Op maandag 26 december 2005 00:37 schreef mschol het volgende:
woei heb van kerstman chicago gekregen.. ben benieuwd.. morgen maar eens naar die film gaan kijken...
en ook nog een sweater en een cdmapje van 72 cd's...
gister was de hele familie hier , gezellig gegrilledquote:
Ben je homo?quote:Op maandag 26 december 2005 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
gister was de hele familie hier , gezellig gegrilled
maar me ouders gaan naar een half zus van me moeder en ik heb daar niet zo veel zin in dus heb ik besloten thuis te blijven, vriend komt waarschijnlijk wel gewoon langs dus het is niet helemaal alleen thuis
Check de PIquote:Op maandag 26 december 2005 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ben ik ook niet hoor
had er een vriend van moeten maken
Toevallig, ik ookquote:Op maandag 26 december 2005 18:16 schreef SHERMAN het volgende:
Vandaag nog in Belgie geweest...
quote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik toevallig woensdag en donderdag!
MSN!quote:Op maandag 26 december 2005 21:29 schreef Marty26 het volgende:
Zo ik ben wat laat maar wil iedereen FF nog een fijne kerst toewensen
Ik was druk met kerst verplichtingen enzowel leuke dingen heb net een G15 toetsenboard gehad
Nou ik spreek jullie morgen weer
iik wel hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen![]()
Heeft iedereen een fijne kerst gehad?![]()
Verdwalen zal je hier niet doen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik vanochtend om 8:30 naar ziekenhuis geweest. voor een mri scannooit meer zo vroeg in mijn vakantie
ik kwam bijna te laat omdat de autodeuren waren vastgevroren.
![]()
zo even wat inkopen doen voor de twee dagen in belgienieuwe hd + case en een kaart van de wegen + beltegoed voor het geval ik gaat verdwalen
Lach je met mij of met filmpje? of beidequote:
heb 20 euro aan beltegoed gekochtquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Verdwalen zal je hier niet doen hoor
Maar als je tussen de velden zit is het wel moeilijker je te oriënteren
Gehuchtquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
heb 20 euro aan beltegoed gekochtjust in case. maar nu goede kaart waar zelfs jouw gehucht op staat dus komt goed!
in sleidinge zelf? of evergem? want waren twee kaarten waar sleidinge niet op stond en de derde en laatste die ik pakte wel gelukkigquote:
Sleidinge is 10000, Groot Evergem (dus met alle deelgemeenten) iets boven de 32000 ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
in sleidinge zelf? of evergem? want waren twee kaarten waar sleidinge niet op stond en de derde en laatste die ik pakte wel gelukkig
okay okay geen gehucht. wel een dorpquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Sleidinge is 10000, Groot Evergem (dus met alle deelgemeenten) iets boven de 32000 ofzo
Wanneer ga je danquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:18 schreef BlueCurl het volgende:
vergeleken met new york stelt rotterdam ook weinig voor
jah lekker internationalenm'n paspoort staat al op me meeneem lijstje
![]()
en ik heb honger... me mams moet eens opschieten
welk spelletje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef SHERMAN het volgende:
wil ik een spelletje installeren, leuk op setup rammen gebeurd er niks.
Staat het wel bij taakbeheer maar verder niks.
quote:(19:43:31) @jump luistert naar: Donald Duck orgasm
(19:43:35) (@jump) omg![]()
![]()
(19:43:42) (@jump) wtf doet dat in me playlist
Nee, een ganse hoop mp3's gekopiërd van iemand die nogal veel anime download. Zal waarschijnlijk ook wel wat hentai tussen zitten op zijn schijf geloof ikquote:
morgen en overmorgen naar jumpie toequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan
* Sjowhan net heeft 4 broodjes kroket achter zijn kiezen (2x 2 dubbelgeklapt)
morgen!quote:Op woensdag 28 december 2005 08:02 schreef Marty26 het volgende:
mogguh mensen
Zo nog 3 daagjes werken voor mij en dan lekker oud en nieuw vieren
hehe lekker hoor dus ffjes bij Jumpie op bezoekquote:Op woensdag 28 december 2005 08:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
morgen!
nog twee daagjes in belgie doorbrengen en 1 dag niksen en dan oud en nieuw vieren
over uurtje rijd ik weg richting dordrecht, roosendaal, bergen op zoom en dan de grens over naar antwerpen en dan richting de kustmaar wel ff halverwege stoppen
Hey boefquote:
Goed geradenquote:Op woensdag 28 december 2005 08:12 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehe lekker hoor dus ffjes bij Jumpie op bezoek
of ga je iets anders doen?
Wanneer kom je eens naar ons toe dan jij Belgquote:
Ik ben in augustus nog maar in NL geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 09:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens naar ons toe dan jij Belg
nee die niet... Maar die meet dat jij bij mij en ripley een hapje komt eten samen met slariquote:Op woensdag 28 december 2005 09:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ben in augustus nog maar in NL geweest
Of bedoel je het zoveelste plan voor een DIG meet?
Niets van de bedrijven waar P. mij zou voorstellen, heb alweer gebeld, maar degene was in bespreking dus belt me later terugquote:Op woensdag 28 december 2005 09:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey boef![]()
Nog wat gehoord? van bedrijfjes enzo?
Ik welquote:Op woensdag 28 december 2005 10:18 schreef Giem het volgende:
Zo giem is er ook weer.![]()
Iedereen leuke kerst gehad?
Of bij oudersquote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef Giem het volgende:
[..]
ik ook, lekker gegeten![]()
Wat gaat iedereen eigelijk doen met oud en nieuw?
Allebei, 2 keer kerst gehad dusquote:Op woensdag 28 december 2005 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of bij ouders
of bij schoonouders
wij vieren het altijd bij famili, geen idee bij wie dit jaarquote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef Giem het volgende:
[..]
Hier precies het zelfde.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook ja
1ste Kerstdag bij me ouders, 2de bij me schoonouders
Mijn ouders zitten weer bij kennisen, dus ik ga naar mijn vriendin.. zelf lekker veel afsteken.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
wij vieren het altijd bij famili, geen idee bij wie dit jaar
en tja wat vuurwerk afsteken maar, heb nog klein beetje over van vorig jaar, dit jaar ben ik niet van plan veel te kope...
nee dat niet zo\zeer, wel dat google zoveel wordt gebruikt, alsof mensen niks ander s meer kennen (nou gebruik ik zelf ook wel google hoor, werkt het prettigst maar toch..)quote:
dat zal de reden dan ook wel zijn dat google zo ontzettend populair is geworden..quote:Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat niet zo\zeer, wel dat google zoveel wordt gebruikt, alsof mensen niks ander s meer kennen (nou gebruik ik zelf ook wel google hoor, werkt het prettigst maar toch..)
ik doe het altijd via de webmailquote:Op woensdag 28 december 2005 13:29 schreef SHERMAN het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die Gmail niet meer via pop3 kunnen binnenhalen?
Hey jij reserve belginquote:Op woensdag 28 december 2005 14:13 schreef BlueCurl het volgende:
jah lekker laptoppen vanuit belgenland
wanneer komt die digmeet er nou?
Geloof niet dat je zonder reden mag meppenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hey je weet dat ik aan kung fu doet he?
Uhuh maar ik kan hard rennenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hey je weet dat ik aan kung fu doet he?
mwa kben niet zo snel hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 14:33 schreef SHERMAN het volgende:
Denk ook niet dat zij zich daar wat van aan trekt.
Vrij weinig. Er komt wel een vriendin (+haar man) van m'n moeder op bezoek, maar daar houdt het dan ook wel weer mee op.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef Giem het volgende:
[..]
Wat een geklooi bij huize sherquote:Op woensdag 28 december 2005 16:24 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN heeft weer internet.
Wat aan het spelen met mijn servertje, verkeerde molex stekker er uit, wilde de server ineens niet meer booten.
Na veel geklooi kast weer open, had ik die van de hdd er uit getrokken inplaats van de cd rom.
Net een stuk of 10 oude computers helemaal gestript.quote:
Paar stappen naar achter en probleem is opgelost.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
alsof dat wat uitmaakt als je met een groot zwaard staat te zwaaien![]()
Of je nog wat met die hd's kan doenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Net een stuk of 10 oude computers helemaal gestript.
Veel schroeven enzo.
En een hele stapel met cdrom drives en hdd voor de plank.
als ie wegrent kan ik er moeilijk wat mee hequote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
alsof dat wat uitmaakt als je met een groot zwaard staat te zwaaien![]()
nee dan zit ik hier goed toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Knap he
Je usericon doet het niet
Waar is je koe dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nee dan zit ik hier goed toch?
kan jij niet ff een leuke voor me fixen?![]()
![]()
ah joh ik gooi m wel ff op ander uploadsitequote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is je koe dan?
En ik ben niet zo photoshop handig![]()
Test misluktquote:Op woensdag 28 december 2005 20:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ah joh ik gooi m wel ff op ander uploadsite
ff testen
ahh joh laat ook maarquote:
Denk het welquote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh joh laat ook maar
jij hebt zeker niet die ouwe van mij nog op je server staan? die je vorige x gefixed had?![]()
Ben je dan alles verleerdquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef donnahvh het volgende:
nah lukt niet hoor , laat maar thx iig![]()
ja ik weet niet meer hoe die uploadsite's heten enzoquote:
Gewoon als webicon instellenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja ik weet niet meer hoe die uploadsite's heten enzo
daarnet jouw link gekopieerd en url eraf gehaald en haakjes maar doet niets![]()
hele ouwe eigenlijk;)quote:Op woensdag 28 december 2005 21:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dat dus
waarom een nieuwe user?
Enigquote:Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hele ouwe eigenlijk;)
leuk toch deze?![]()
nee geen pc meer , zit nu bij iemand andersquote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Enig
tijd niet gezien trouwens
Gezeik!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nee geen pc meer , zit nu bij iemand anders
Goed hoor, net zo ontdeugend en lief als een tijdje geledenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
sjow! hoe gaat ie met je cavia?
goed hoor, druk verhuisd maar eindelijk zit ik dan...zonder pc welliswaar maargoedquote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed hoor, net zo ontdeugend en lief als een tijdje geleden
En hoe'st met m-m?
Hoe kom je dan in vredesnaam op fok?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef donnahvh het volgende:
[..]
goed hoor, druk verhuisd maar eindelijk zit ik dan...zonder pc welliswaar maargoed
telepathie!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in vredesnaam op fok?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
telepathie!
stoer he!![]()
zit bij iemand nu
Nieuwe aanmakenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nope en geheime vraag ook vergeten en alternatief adres lukt ook niet![]()
Sjowjiequote:
Ga jij eens gauw je status zichtbaar makenquote:
Ben persoonlijk van mening dat mods dat niet mogen uitschakelenquote:Laatste bezoek: Verborgen
naja, niks tegen de verborgen statusquote:Op woensdag 28 december 2005 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je status zichtbaar maken
[..]
Ben persoonlijk van mening dat mods dat niet mogen uitschakelen
schaam je!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, even je helemaal over 't hoofd gezien
en kettingen waarmee je tegen je eigen hoofd slaatquote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe met kung fu zijn er stalen zweepen
nja, kan 't alsnog met liefde gebeurenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe met kung fu zijn er stalen zweepen
neenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nja, kan 't alsnog met liefde gebeuren
Je hebt het geprobeerd?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef Jump het volgende:
en kettingen waarmee je tegen je eigen hoofd slaat
Ik heb nog geen werkquote:Op donderdag 29 december 2005 09:12 schreef Marty26 het volgende:
mogguh mensenzo weer een zaaaaaie dag werken
Wrom nog niet dan? nog niks gehoort? is ook de tijd van het jaar he...quote:
Daarom dus je meot gewoon ff wachtenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:06 schreef Sjowhan het volgende:
Yep, da's het beste, meeste bedrijven/personen hebben nu kerstvakantie dus
Daarnaast even me bekabeling 'veranderd' en de modem geflashed naar nieuwe firmware, 't ziet er allemaal gezonder uit, dus wie weet
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Daarom dus je meot gewoon ff wachten
Trouwens wat is het stil hier in de SC...
Is wel te merken dat iedereen alleen maar fok!ted op werk en school
Hoezo dan? wat is er niet meer leuk aan dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:07 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vind er geen kut meer aan eerlijk gezegt.
Tja ik ken dat gevoel had ik ook tijdje geleden toen wou ik er ook mee kappen.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:11 schreef SHERMAN het volgende:
FOK!.
Het leuke is er vanaf vind ik nu.
Kom nog maar in een paar topics, rest van hetforum is alleen maar gerel of onzin.
Gemiddelde posts per dag was 21, nu is het al 18.
ja is ook zo maar veel mensen komen en gaan enzo..quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
In dig-SC wel
De ene dag is 't leuker als de andere dag vind ik
Daarom.. we zijn de volhouders, niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ja is ook zo maar veel mensen komen en gaan enzo..
Dat is echt het forum maar geloof me er komen echt wel weer leuke tijden
zeker als we zo bij elkaar blijven denk ik.
Ikke wel ik blijf nu gewoon echt hangenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom.. we zijn de volhouders, niet?
ik heb al eens tegen mijn eigen hoofd geslagen. en toen kraakte het goed hardquote:
Hoog niveau in huis?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ikke wel ik blijf nu gewoon echt hangenik vind het modden leuk en zeker dig is gewoon echt goed.
Maar ja als er veel mensen weg gaan hier zullen we het wel missenWe hebben best een hoog nivo in huis hoor zo met al die vaste users.
Ja niet bij mij maar wel bij andere users meschienquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja niet bij mij maar wel bij andere users meschien
Thee met honing en strepsels eten dat werkt altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
Och, ik zit ook met pijnlijke keel hier, wat precies de oorzaak is weet ik niet, zometeen maar grote pot thee zetten en slurpen maar
Nja heb geen strepsils, wel vitamines in de vorm van sinaasappelsquote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Thee met honing en strepsels eten dat werkt altijd![]()
![]()
do's the job i guesquote:Op donderdag 29 december 2005 13:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja heb geen strepsils, wel vitamines in de vorm van sinaasappels
Nog 3uurquote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
do's the job i gues
Pfff ik heb geen zin meer vandaag hier.
dat is waarquote:
Tesa Powerstripsquote:Op donderdag 29 december 2005 15:10 schreef mschol het volgende:
zowww me poster zit ook aan een houten stokje nu nog eff ergens een paar spijkers inrammen
een stoffe poster, dat waas effies lastiger om daar iets geschikts voor te vindenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef Marty26 het volgende:
Wooei posters zijn leuk. ik moet die van mij nog ophangen...
Ik heb er een hele tijd 1 gekocht van zelda wisdom bij de expoquote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef Marty26 het volgende:
Toch niet met shakira er op hequote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef Marty26 het volgende:
die van mij is van gunslinger girl:quote:Op donderdag 29 december 2005 15:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb er een hele tijd 1 gekocht van zelda wisdom bij de expo
Het bleef gewoon maar sneeuwen, was wel tof. Gelukkig dat we toen binnenzatenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef BlueCurl het volgende:
whehehe daar in belgie lag heel veelhier in rotterdam ligt 1mm hooguit
Antwerpen is nu ook wit want die storm heb ik ingehaaldzag niet meer dan paar meter
maar damn in Gent![]()
![]()
uhuh want daarna was het echt damn koud wel! hahaha dat uitparkeren nadat we in detram zatenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Het bleef gewoon maar sneeuwen, was wel tof. Gelukkig dat we toen binnenzaten
niet in het zuidenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
NL is al verlicht door alle kassen die nachtverlichting aanhebben![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Jump het volgende:
Hier is echt bijna elke baan gewoon weg verlicht. Soms echt te veel ook. Zoals die baan naar Kluizen vanaan dat fiets huisje, licht op de baan en op het fietspad. Echt goed en teveel verlicht daar.
quote:
Hoertje van mequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh slettebakjes van me
Iedereen klaar voor het nieuwe jaar?
Gister?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:53 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hoertje van me
waar was je gisteren dan?
oooh ja dat is waar ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gister?
Al twee dagen alleen maar in amsterdam
Had ik toch verteld
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:07 schreef Marty26 het volgende:
[..]
oooh ja dat is waar ook
was het gezellig?
Een metro van noord naar zuidquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:11 schreef Sjowhan het volgende:
Noordzuidlijn?
Vertel daar eens wat meer over?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een metro van noord naar zuid![]()
Hele binnenstad open. Ferdinand bol geloof ik al drie jaar open en gaat nog 5 jaar duren ofzo![]()
hele project gaat tot 2011 durenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Best wel handig, maar zo met de drukte rondom kerst&oud en nieuw niet
Mooi mooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
Alleen echt heel druk in de stad.
En het centrum is soms echt nog een ramp met die noord-zuid lijn.
Maar ja we hebben het weer overleefd. Lekker gegeten.
Was gezellig
Uhm nee niet echt, die gaan gewoon wel doorquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
hele project gaat tot 2011 duren
Ik denk niet dat ze zich echt druk maken om kerst![]()
Het was lekker aan eht sneeuwen, kwamen we buiten en lag er zo'n 5 cm sneeuw. Gelukkig gestopt voor we terug met auto de baan opgingen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhm nee niet echt, die gaan gewoon wel door
BC: mooie foto!
5CM sneeuw is niet nietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:49 schreef Jump het volgende:
[..]
Het was lekker aan eht sneeuwen, kwamen we buiten en lag er zo'n 5 cm sneeuw. Gelukkig gestopt voor we terug met auto de baan opgingen.
Sneeuwd het al hard bij jou?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
5CM sneeuw is niet niets
Ik ga over kwartiertje naar buiten met me camera, zal denk nog wel wat leuke plaatjes kunnen schieten
5cm is idd niet veel, maar wel als er niet gestrooid isquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
5CM sneeuw is niet niets
Ik ga over kwartiertje naar buiten met me camera, zal denk nog wel wat leuke plaatjes kunnen schieten
Kut ik wou gaan snowboarden in spaarnwoude vanavond.... Denk dat ik het maar afbel want daar ga ik niet in rijden. Dat is gewoon vragen om gezeik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Godlike02 het volgende:
Er is weeralarm
Afgeraden om na 4uur met de trein te gaan
Vanavond ijzel.
Het gaat 6 uur lang sneeuwen!! En het komt van zw naar no.
Als laatste dus groningen en omstreken. Rond haarlem/amsterdam ergens tussen 14.00 en 16.00 weer sneeuw.
Kloptquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kut ik wou gaan snowboarden in spaarnwoude vanavond.... Denk dat ik het maar afbel want daar ga ik niet in rijden. Dat is gewoon vragen om gezeik.
Ja ik ga ook afzeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
En vanavond ook nog ijzel
Levensgevaarlijk! ik ga denk ik echt niet meer weg
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:24 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, goed excuus om dan echt zo weg te gaan
ja helder niet reisen dus.quote:
Ja das wel heel ergquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga zo maar ff boodschappen doen
maar moet me nog aankleden
Ik ben echt erg vandaag
zolang het maar droog blijft tijdens oud&nieuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:15 schreef Giem het volgende:
Sneeuw,![]()
Van mij mag het komen... heb mijn vuurwerk al binnen
Maar niet te veel wind, want dan waaien mijn pijlen weer naar de buurman.. gaat hij niet leuk vindenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang het maar droog blijft tijdens oud&nieuw
en een beetje wind anders zit je in no-time in de rook... zie je niks meer
dat zeg ik, een beetje, doet me trouwens denken aan de keer dat een lawine pijl een keertje uit richting vloog, blak naast een dakraam deedie boemquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Maar niet te veel wind, want dan waaien mijn pijlen weer naar de buurman.. gaat hij niet leuk vinden![]()
Dat ze het überhaupt proberen om je met zo'n model af te schepen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Giem baald weer van Dell, krijg een nieuwe... eindelijk... alleen nu willen ze me afschepen met een budget modelIk heb vorige jaar de 8600C gekocht, de duurtste die je kon krijgen
![]()
Daar gaan we dus mooi niet mee accoord
Dag buurman... ik hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik, een beetje, doet me trouwens denken aan de keer dat een lawine pijl een keertje uit richting vloog, blak naast een dakraam deedie boem![]()
of een keer dat een vuurpijl naar een huis toevloog i.p.v. naar boven ervanaf..
errug kut, een enorme boom voor het huis in lichtelaaie
wel spectaculair...
ow en de sneeuw maakt zich hier klaar om op jacht te gaan
Ja ik was te verbaast om er op te reageerden..quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat ze het überhaupt proberen om je met zo'n model af te schepen.
En hier is het al weer een poosje aan het sneeuwen.
jij bent er vroeg bijquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
Fijne JAAR wisseling allemaalen tot volgend jaar
![]()
![]()
Van het zelfde he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
![]()
![]()
Insgelijksquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
![]()
![]()
Hoezo dat?quote:
2 pakketjes vandaag.quote:
Zelfde en tot volgend jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
![]()
![]()
Backups van dataquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom zou ik er eentje moeten hebben?
Geef me is 1 goede reden.
Merci beaucoupquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef teverlegen het volgende:
à vous tous une bonne année 2006. A l'année prochaine
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef BlueCurl het volgende:
juist. die allereerste zin kan ik nog wat van maken
Echt net geregistreerdquote:Geregistreerd op: vrijdag 30 december 2005 @ 15:48
Nee dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef teverlegen het volgende:
pour me faire bronzer les fesses un peu!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |