5cm is idd niet veel, maar wel als er niet gestrooid isquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
5CM sneeuw is niet niets
Ik ga over kwartiertje naar buiten met me camera, zal denk nog wel wat leuke plaatjes kunnen schieten
Kut ik wou gaan snowboarden in spaarnwoude vanavond.... Denk dat ik het maar afbel want daar ga ik niet in rijden. Dat is gewoon vragen om gezeik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Godlike02 het volgende:
Er is weeralarm
Afgeraden om na 4uur met de trein te gaan
Vanavond ijzel.
Het gaat 6 uur lang sneeuwen!! En het komt van zw naar no.
Als laatste dus groningen en omstreken. Rond haarlem/amsterdam ergens tussen 14.00 en 16.00 weer sneeuw.
Kloptquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kut ik wou gaan snowboarden in spaarnwoude vanavond.... Denk dat ik het maar afbel want daar ga ik niet in rijden. Dat is gewoon vragen om gezeik.
Ja ik ga ook afzeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
En vanavond ook nog ijzel
Levensgevaarlijk! ik ga denk ik echt niet meer weg
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:24 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, goed excuus om dan echt zo weg te gaan
ja helder niet reisen dus.quote:
Ja das wel heel ergquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga zo maar ff boodschappen doen
maar moet me nog aankleden
Ik ben echt erg vandaag
zolang het maar droog blijft tijdens oud&nieuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:15 schreef Giem het volgende:
Sneeuw,![]()
Van mij mag het komen... heb mijn vuurwerk al binnen
Maar niet te veel wind, want dan waaien mijn pijlen weer naar de buurman.. gaat hij niet leuk vindenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang het maar droog blijft tijdens oud&nieuw
en een beetje wind anders zit je in no-time in de rook... zie je niks meer
dat zeg ik, een beetje, doet me trouwens denken aan de keer dat een lawine pijl een keertje uit richting vloog, blak naast een dakraam deedie boemquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Maar niet te veel wind, want dan waaien mijn pijlen weer naar de buurman.. gaat hij niet leuk vinden![]()
Dat ze het überhaupt proberen om je met zo'n model af te schepen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Giem baald weer van Dell, krijg een nieuwe... eindelijk... alleen nu willen ze me afschepen met een budget modelIk heb vorige jaar de 8600C gekocht, de duurtste die je kon krijgen
![]()
Daar gaan we dus mooi niet mee accoord
Dag buurman... ik hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik, een beetje, doet me trouwens denken aan de keer dat een lawine pijl een keertje uit richting vloog, blak naast een dakraam deedie boem![]()
of een keer dat een vuurpijl naar een huis toevloog i.p.v. naar boven ervanaf..
errug kut, een enorme boom voor het huis in lichtelaaie
wel spectaculair...
ow en de sneeuw maakt zich hier klaar om op jacht te gaan
Ja ik was te verbaast om er op te reageerden..quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat ze het überhaupt proberen om je met zo'n model af te schepen.
En hier is het al weer een poosje aan het sneeuwen.
jij bent er vroeg bijquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
Fijne JAAR wisseling allemaalen tot volgend jaar
![]()
![]()
Van het zelfde he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
![]()
![]()
Insgelijksquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
![]()
![]()
Hoezo dat?quote:
2 pakketjes vandaag.quote:
Zelfde en tot volgend jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
![]()
![]()
Backups van dataquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom zou ik er eentje moeten hebben?
Geef me is 1 goede reden.
Merci beaucoupquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef teverlegen het volgende:
à vous tous une bonne année 2006. A l'année prochaine
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef BlueCurl het volgende:
juist. die allereerste zin kan ik nog wat van maken
Echt net geregistreerdquote:Geregistreerd op: vrijdag 30 december 2005 @ 15:48
Nee dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef teverlegen het volgende:
pour me faire bronzer les fesses un peu!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |