Daarom dus je meot gewoon ff wachtenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:06 schreef Sjowhan het volgende:
Yep, da's het beste, meeste bedrijven/personen hebben nu kerstvakantie dus
Daarnaast even me bekabeling 'veranderd' en de modem geflashed naar nieuwe firmware, 't ziet er allemaal gezonder uit, dus wie weet
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Daarom dus je meot gewoon ff wachten
Trouwens wat is het stil hier in de SC...
Is wel te merken dat iedereen alleen maar fok!ted op werk en school
Hoezo dan? wat is er niet meer leuk aan dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:07 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vind er geen kut meer aan eerlijk gezegt.
Tja ik ken dat gevoel had ik ook tijdje geleden toen wou ik er ook mee kappen.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:11 schreef SHERMAN het volgende:
FOK!.
Het leuke is er vanaf vind ik nu.
Kom nog maar in een paar topics, rest van hetforum is alleen maar gerel of onzin.
Gemiddelde posts per dag was 21, nu is het al 18.
ja is ook zo maar veel mensen komen en gaan enzo..quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
In dig-SC wel
De ene dag is 't leuker als de andere dag vind ik
Daarom.. we zijn de volhouders, niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ja is ook zo maar veel mensen komen en gaan enzo..
Dat is echt het forum maar geloof me er komen echt wel weer leuke tijden
zeker als we zo bij elkaar blijven denk ik.
Ikke wel ik blijf nu gewoon echt hangenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom.. we zijn de volhouders, niet?
ik heb al eens tegen mijn eigen hoofd geslagen. en toen kraakte het goed hardquote:
Hoog niveau in huis?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ikke wel ik blijf nu gewoon echt hangenik vind het modden leuk en zeker dig is gewoon echt goed.
Maar ja als er veel mensen weg gaan hier zullen we het wel missenWe hebben best een hoog nivo in huis hoor zo met al die vaste users.
Ja niet bij mij maar wel bij andere users meschienquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja niet bij mij maar wel bij andere users meschien
Thee met honing en strepsels eten dat werkt altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
Och, ik zit ook met pijnlijke keel hier, wat precies de oorzaak is weet ik niet, zometeen maar grote pot thee zetten en slurpen maar
Nja heb geen strepsils, wel vitamines in de vorm van sinaasappelsquote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Thee met honing en strepsels eten dat werkt altijd![]()
![]()
do's the job i guesquote:Op donderdag 29 december 2005 13:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja heb geen strepsils, wel vitamines in de vorm van sinaasappels
Nog 3uurquote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
do's the job i gues
Pfff ik heb geen zin meer vandaag hier.
dat is waarquote:
Tesa Powerstripsquote:Op donderdag 29 december 2005 15:10 schreef mschol het volgende:
zowww me poster zit ook aan een houten stokje nu nog eff ergens een paar spijkers inrammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |