morgen en overmorgen naar jumpie toequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan
* Sjowhan net heeft 4 broodjes kroket achter zijn kiezen (2x 2 dubbelgeklapt)
morgen!quote:Op woensdag 28 december 2005 08:02 schreef Marty26 het volgende:
mogguh mensen
Zo nog 3 daagjes werken voor mij en dan lekker oud en nieuw vieren
hehe lekker hoor dus ffjes bij Jumpie op bezoekquote:Op woensdag 28 december 2005 08:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
morgen!
nog twee daagjes in belgie doorbrengen en 1 dag niksen en dan oud en nieuw vieren
over uurtje rijd ik weg richting dordrecht, roosendaal, bergen op zoom en dan de grens over naar antwerpen en dan richting de kustmaar wel ff halverwege stoppen
Hey boefquote:
Goed geradenquote:Op woensdag 28 december 2005 08:12 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehe lekker hoor dus ffjes bij Jumpie op bezoek
of ga je iets anders doen?
Wanneer kom je eens naar ons toe dan jij Belgquote:
Ik ben in augustus nog maar in NL geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 09:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens naar ons toe dan jij Belg
nee die niet... Maar die meet dat jij bij mij en ripley een hapje komt eten samen met slariquote:Op woensdag 28 december 2005 09:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ben in augustus nog maar in NL geweest
Of bedoel je het zoveelste plan voor een DIG meet?
Niets van de bedrijven waar P. mij zou voorstellen, heb alweer gebeld, maar degene was in bespreking dus belt me later terugquote:Op woensdag 28 december 2005 09:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey boef![]()
Nog wat gehoord? van bedrijfjes enzo?
Ik welquote:Op woensdag 28 december 2005 10:18 schreef Giem het volgende:
Zo giem is er ook weer.![]()
Iedereen leuke kerst gehad?
Of bij oudersquote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef Giem het volgende:
[..]
ik ook, lekker gegeten![]()
Wat gaat iedereen eigelijk doen met oud en nieuw?
Allebei, 2 keer kerst gehad dusquote:Op woensdag 28 december 2005 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of bij ouders
of bij schoonouders
wij vieren het altijd bij famili, geen idee bij wie dit jaarquote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef Giem het volgende:
[..]
ik ook, lekker gegeten![]()
Wat gaat iedereen eigelijk doen met oud en nieuw?
Hier precies het zelfde.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook ja
1ste Kerstdag bij me ouders, 2de bij me schoonouders
Mijn ouders zitten weer bij kennisen, dus ik ga naar mijn vriendin.. zelf lekker veel afsteken.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
wij vieren het altijd bij famili, geen idee bij wie dit jaar
en tja wat vuurwerk afsteken maar, heb nog klein beetje over van vorig jaar, dit jaar ben ik niet van plan veel te kope...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |