quote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik toevallig woensdag en donderdag!
MSN!quote:Op maandag 26 december 2005 21:29 schreef Marty26 het volgende:
Zo ik ben wat laat maar wil iedereen FF nog een fijne kerst toewensen
Ik was druk met kerst verplichtingen enzowel leuke dingen heb net een G15 toetsenboard gehad
Nou ik spreek jullie morgen weer
iik wel hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen![]()
Heeft iedereen een fijne kerst gehad?![]()
Verdwalen zal je hier niet doen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik vanochtend om 8:30 naar ziekenhuis geweest. voor een mri scannooit meer zo vroeg in mijn vakantie
ik kwam bijna te laat omdat de autodeuren waren vastgevroren.
![]()
zo even wat inkopen doen voor de twee dagen in belgienieuwe hd + case en een kaart van de wegen + beltegoed voor het geval ik gaat verdwalen
Lach je met mij of met filmpje? of beidequote:
heb 20 euro aan beltegoed gekochtquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Verdwalen zal je hier niet doen hoor
Maar als je tussen de velden zit is het wel moeilijker je te oriėnteren
Gehuchtquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
heb 20 euro aan beltegoed gekochtjust in case. maar nu goede kaart waar zelfs jouw gehucht op staat dus komt goed!
in sleidinge zelf? of evergem? want waren twee kaarten waar sleidinge niet op stond en de derde en laatste die ik pakte wel gelukkigquote:
Sleidinge is 10000, Groot Evergem (dus met alle deelgemeenten) iets boven de 32000 ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
in sleidinge zelf? of evergem? want waren twee kaarten waar sleidinge niet op stond en de derde en laatste die ik pakte wel gelukkig
okay okay geen gehucht. wel een dorpquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Sleidinge is 10000, Groot Evergem (dus met alle deelgemeenten) iets boven de 32000 ofzo
Wanneer ga je danquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:18 schreef BlueCurl het volgende:
vergeleken met new york stelt rotterdam ook weinig voor
jah lekker internationalenm'n paspoort staat al op me meeneem lijstje
![]()
en ik heb honger... me mams moet eens opschieten
welk spelletje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef SHERMAN het volgende:
wil ik een spelletje installeren, leuk op setup rammen gebeurd er niks.
Staat het wel bij taakbeheer maar verder niks.
quote:(19:43:31) @jump luistert naar: Donald Duck orgasm
(19:43:35) (@jump) omg![]()
![]()
(19:43:42) (@jump) wtf doet dat in me playlist
Nee, een ganse hoop mp3's gekopiėrd van iemand die nogal veel anime download. Zal waarschijnlijk ook wel wat hentai tussen zitten op zijn schijf geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |