Uhuh maar ik kan hard rennenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hey je weet dat ik aan kung fu doet he?
mwa kben niet zo snel hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 14:33 schreef SHERMAN het volgende:
Denk ook niet dat zij zich daar wat van aan trekt.
Vrij weinig. Er komt wel een vriendin (+haar man) van m'n moeder op bezoek, maar daar houdt het dan ook wel weer mee op.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef Giem het volgende:
[..]
ik ook, lekker gegeten![]()
Wat gaat iedereen eigelijk doen met oud en nieuw?
Wat een geklooi bij huize sherquote:Op woensdag 28 december 2005 16:24 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN heeft weer internet.
Wat aan het spelen met mijn servertje, verkeerde molex stekker er uit, wilde de server ineens niet meer booten.
Na veel geklooi kast weer open, had ik die van de hdd er uit getrokken inplaats van de cd rom.
Net een stuk of 10 oude computers helemaal gestript.quote:
Paar stappen naar achter en probleem is opgelost.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
alsof dat wat uitmaakt als je met een groot zwaard staat te zwaaien![]()
Of je nog wat met die hd's kan doenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Net een stuk of 10 oude computers helemaal gestript.
Veel schroeven enzo.
En een hele stapel met cdrom drives en hdd voor de plank.
als ie wegrent kan ik er moeilijk wat mee hequote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
alsof dat wat uitmaakt als je met een groot zwaard staat te zwaaien![]()
nee dan zit ik hier goed toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Knap he
Je usericon doet het niet
Waar is je koe dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nee dan zit ik hier goed toch?
kan jij niet ff een leuke voor me fixen?![]()
![]()
ah joh ik gooi m wel ff op ander uploadsitequote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is je koe dan?
En ik ben niet zo photoshop handig![]()
Test misluktquote:Op woensdag 28 december 2005 20:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ah joh ik gooi m wel ff op ander uploadsite
ff testen
ahh joh laat ook maarquote:
Denk het welquote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh joh laat ook maar
jij hebt zeker niet die ouwe van mij nog op je server staan? die je vorige x gefixed had?![]()
Ben je dan alles verleerdquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef donnahvh het volgende:
nah lukt niet hoor , laat maar thx iig![]()
ja ik weet niet meer hoe die uploadsite's heten enzoquote:
Gewoon als webicon instellenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja ik weet niet meer hoe die uploadsite's heten enzo
daarnet jouw link gekopieerd en url eraf gehaald en haakjes maar doet niets![]()
hele ouwe eigenlijk;)quote:Op woensdag 28 december 2005 21:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dat dus
waarom een nieuwe user?
Enigquote:Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hele ouwe eigenlijk;)
leuk toch deze?![]()
nee geen pc meer , zit nu bij iemand andersquote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Enig
tijd niet gezien trouwens
Gezeik!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nee geen pc meer , zit nu bij iemand anders
Goed hoor, net zo ontdeugend en lief als een tijdje geledenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
sjow! hoe gaat ie met je cavia?
goed hoor, druk verhuisd maar eindelijk zit ik dan...zonder pc welliswaar maargoedquote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed hoor, net zo ontdeugend en lief als een tijdje geleden
En hoe'st met m-m?
Hoe kom je dan in vredesnaam op fok?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef donnahvh het volgende:
[..]
goed hoor, druk verhuisd maar eindelijk zit ik dan...zonder pc welliswaar maargoed
telepathie!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in vredesnaam op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |