Kromkamp zie ik niet zitten. vd Borre vindt Ajax geen verbetering.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:10 schreef Roycoooooo het volgende:
Kromkamp? Vd Borre (of is die linksback)?
Of loopt er nog een talentje rond in de eigen jeugd??
Pff, geintjes zijn leuk maar dit gaat te verquote:
Hier moet ik me bij aansluiten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Ik zie ze er wel voor aan Dwight Tiendalli voor 4 miljoen te kopen van FC Utrecht.
Hij is een beetje aanvallend, daar houdt t wel mee op. Maar inderdaad, in de eredivisie kan ik niet iemand opnoemen die erbij in de buurt komt. Maar ik dacht juist dat Blind juist meer een echte verdedigende rechtsback wou. Met het oog op 343.. Of hebben ze dat idee al laten varen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Is wel de meest Trabelsi-achtige rechtsback in de eredivisie.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Ik zie ze er wel voor aan Dwight Tiendalli voor 4 miljoen te kopen van FC Utrecht.
Wel een Ajax jongen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Hij is niet slecht nee, maar met Europese aspiraties komt hij ( op het moment ) volgens mij nog te kort. Prima jongen als je alleen Eredivisie speelt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Dat zeker en ook helemaal geen slechte speler, maar ja, die heb je al in huis gehad he...
Is hij verkocht of einde contract?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Dat zeker en ook helemaal geen slechte speler, maar ja, die heb je al in huis gehad he...
Gratis de deur uit..quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Is hij verkocht of einde contract?
Ja waar hangt ie nu uit eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:36 schreef Radegast het volgende:
Ik zou nog eens gaan kijken hoe het nu gaat met een jongen als Fronio Walker.
Die jongen is nu 23, dus z'n dipje zal wel weer achter hem liggen. Kijken hoe hij zich heeft ontwikkeld toen hij op afstand was van Ajax, zonder druk en verwachtingen. Ooit hebben ze wat in hem gezien, dus hij zal toch wel iets hebben wat ze beviel.
Nee dat was Johnny Walkerquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja waar hangt ie nu uit eigenlijk?
( Dit is toch de walker die in blessuretijd de pingel maakt tegen Utrecht in de Amstelcup? )
Red Labelquote:
quote:
Godverdomme, ik denk nog steeds dat er Gullit staat in je sig.quote:
In Brazilië.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja waar hangt ie nu uit eigenlijk?
( Dit is toch de walker die in blessuretijd de pingel maakt tegen Utrecht in de Amstelcup? )
Liersequote:Op zaterdag 24 december 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
In Brazilië.
Daniel Cruz is ook gratis op te pikken bij GBA.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Godverdomme, ik denk nog steeds dat er Gullit staat in je sig.
Ik lees ook elke keer gullitquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga m toch echt eens een keer echt naar Gullit aanpassen
Ja, Lierse idd. GBA wil hem terug en hij zelf ook. Misschien kan Ajax nog eens proberen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lierse![]()
Mooie voetballer ook. Rechtermiddenvelder. Laat maar komen.
Halen we ook meteen Boussoufa terug naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, Lierse idd. GBA wil hem terug en hij zelf ook. Misschien kan Ajax nog eens proberen.
Lijkt me een ideale judo-er, valt nooitquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Op een valcursus bij de judobond...
Na de kerst praten ze verderquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Er zou onenigheid zijn tussen Ajax en Heerenveen over de opleidingsvergoeding van Huntelaar.
Duurt nog wel een paar daagjes voor ze eruit zijn.
Ach, daar maak ik me geen zorgen om. Zal niet meer zijn dan een paar ton.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Er zou onenigheid zijn tussen Ajax en Heerenveen over de opleidingsvergoeding van Huntelaar.
Hoop nu wel dat het door gaat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Ik denk 3-1.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:04 schreef -Wolf- het volgende:
Wat gaat het dinsdag worden trouwens?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk 3-1.
Een hattrick van Rosenberg![]()
Omdat ze in elke wedstrijd nog slordig achterin zijn. Kijk maar tegen eindhoven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:02 schreef Radegast het volgende:
Waarom denken jullie dat Ajax een tegendoelpunt zal incasseren?
quote:Rosenberg blij met komst Huntelaar
Ajax-spits Markus Rosenberg is blij met de komst van Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar. Volgens de Zweedse spits is meer concurrentie alleen maar goed en moeten clubs als Ajax te allen tijde op zoek zijn naar goede spelers.
Op highlow.nl geeft Rosenberg antwoord op de vraag of hij de komst van de Huntelaar niet als een probleem ziet: “Nee hoor, het maakt je alleen maar scherper. Ik heb niet zoveel problemen met meer concurrentie. Een sterke club is altijd op zoek naar goede spelers en ik zou niet weten waarom ik niet samen met Huntelaar kan spelen. Volgens mij is hij een goede voetballer. Ik kan dus alleen maar blij zijn met zijn komst.”
Angelos Charisteas deelt de mening van Rosenberg, maar Ryan Babel gaf onlangs te kennen niet erg te spreken te zijn over de komst van de spits van Jong Oranje. De zaakwaarnemer van Babel, Winnie Haatrecht, liet weten wat zijn cliënt er van vond.
quote:Babel schrikt van nieuws over Huntelaar
Ajax-spits Ryan Babel is niet erg te spreken over de eventuele komst van Heerenveen-aanvaller Klaas Jan Huntelaar. Dat zegt Babels zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in het Parool. "We zijn geschrokken van het nieuws."
"Ryan zit nu een jaar bij de selectie van Ajax", vervolgt Haatrecht. "Hij speelt hier nu al negen jaar. Hij is als spits opgeleid, maar na Charisteas en Rosenberg wordt Huntelaar de derde spits die Ajax aantrekt. Daar spreekt geen vertrouwen uit. Voor een jongen die net negentien jaar is geworden, is het moeilijk om daarmee om te gaan."
Babel, die door trainer Danny Blind vooral op de linksbuiten positie wordt ingezet, heeft nog een contract tot 2008 bij de Amsterdammers. "Bij het openbreken van zijn contract heeft Ajax gezegd dat Ryan de spits van de toekomst is", wist Haatrecht. "Daarbij denk ik niet aan een periode over vier jaar. Er zijn het afgelopen jaar momenten geweest waarop Ryan in de spits had kunnen spelen, maar dat is toen niet gebeurd. Ajax is als werkgever niet verplicht het beleid toe te lichten, maar het is in dit geval wel chiquer om dat wel te doen."
Toch durfde de zaakwaarnemer nog niet over een eventueel vertrek van de jonge aanvaller te praten. "Huntelaar is nog niet officieel speler van Ajax. Sterker nog, het is nog niet eens zeker of Huntelaar wel komt. Pas als het zover is, zullen we ons standpunt bepalen."
quote:Huntelaar na de kerst Ajacied
Klaas-Jan Huntelaar moet tot na de kerst wachten voor hij zich definitief Ajacied mag noemen. Ajax en SC Heerenveen hebben besloten om de laatste onderhandelingen over de feestdagen heen te tillen.
Volgens De Telegraaf kan de transfer van Huntelaar naar Ajax niet meer mislopen, maar moeten Ajax en SC Heerenveen nog wat (juridische) details afronden. Speler en club zijn al langer akkoord over een 4,5 jarig contract.
De reden dat de onderhandelingen toch nog voortslepen zijn de opleidingskosten. Ajax wil dat ook SC Heerenveen een gedeelte van deze kosten aan PSV betaalt.
quote:Trabelsi: 'Ajax mist ervaring'
Hatem Trabelsi vindt dat het elftal van Ajax ervaring mist, zo vertelt de rechtsback in de jongste editie van Ajax Life. "We hebben meer spelers nodig van 28 en 29 jaar."
"Dit seizoen is gebleken dat Ajax routine mist," vervolgt Trabelsi. "PSV speelt niet goed, maar de sleutelfiguren zijn ervaren. Ze weten wanneer ze het spel moeten versnellen en vertragen."
Trabelsi meldt verder zeer ontevreden te zijn, dat hij onlangs op de bank werd gezet. "Of ik nou op de tribune of op de bank zit, dat heb ik te accepteren. Als prof weet ik dat het er bij hoort maar ik werd teleurggesteld door de uitleg die ik hoorde, omdat ze niet klopte."
De Tunesier, die komende zomer transfervrij vertrekt bij Ajax, wil zijn carriere graag voortzetten in Engeland. "Ik heb nu meer dan 75% van de interlands gespeeld. Ik krijg nu dus wel een werkvergunning. Helaas ging een transfer naar Arsenal anderhalf jaar geleden niet door, omdat ik dat percentage niet haalde."
Over zijn opvolging maakt Trabelsi zich geen zorgen. "Ik ben hier nu vijf jaar. Het is mooi geweest. De mensen willen wel eens iemand anders op mijn positie zien. John Heitinga is en serieuze speler met veel kwaliteit. Hij zal zijn kans krijgen."
Ajax moet een som aan Heerenveen betalen. Heerenveen moet dan verder zelf kijken hoe ze de opleidingskosten aan PSV betalen. Die horen gewoon bij de totaalprijs inbegrepen te zitten.quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 10:46 schreef zjroentje het volgende:
En hiervoor heb je je speciaal geregistreerd?
Kneus
Sibonquote:Op zondag 25 december 2005 10:43 schreef boeruh het volgende:
Klaas Jan Stuntelaar afgedankt door PSV omdat hij niet tegen de druk van een TOP club kan kiest nu maar voor SUBTOBBER ajax !!! HAHAHA vroeger kwam er nog wel eens iets uit de eigen jeugd bij ajax maar nu zijn ze al blij met onze afdankertjes !!! Waar is de trots van amsterdam gebleven ?? ze hebben hem natuurlijk gekocht omdat ie vorig jaar topscoorder was van de eerste divisie, kan die volgend jaar weer worden. Half ajax vertrekt en wat halen ze terug ??? een mislukte psv'er... hahaha Veel succes ermee en de groeten aan Hans kraay jnr !!!![]()
Waarom ben jij ook voor PSVquote:Op zondag 25 december 2005 10:53 schreef boeruh het volgende:
Waarom is dom blondje nooit voor ajax ???
Zóóó dom zijn ze nu ook weer niet !!!
Lijkt me niet inderdaad. Maar Huntelaar is gewoon beter op dit moment. Ik praat hiermee anderen na, maar aangezien ik alle wedstrijden wel gezien heb kan ik constateren dat het ook gewoon zo is: hij kan gewoon niet normaal ballen aannemen. En als je dat al niet in de volle ruimte op links kan, kan je dat zeker niet in 't centrum.quote:Op zondag 25 december 2005 11:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, Babel zal echt verhuurd willen worden aan RKC.
Reageer er nou maar niet op. Misschien heeft 'ie in de tijd dat 'ie zich dan normaal gesproken met happers vermaakt wel in z'n PSV-boekjes op kunnen zoeken hoeveel ex-Ajacieden er nou eigenlijk in het lelijke PSV-shirt hebben gespeeld.quote:
quote:'Huntelaar doet het zonder troostende arm'
25/12/2005 12:00
'Hij lag in het begin wat snel op de grond, fysiek en mentaal moet hij sterker worden. Op de training heeft hij de neiging wat aandacht te zoeken. De eerste weken hoopte hij na een tikkie op een troostende arm.'
Dat Guus Hiddink deze woorden amper drie jaar geleden in VI over het negentienjarige PSV-talent Klaas Jan Huntelaar sprak, is nu nauwelijks nog voor te stellen. Op 22-jarige leeftijd is de speler in kwestie bij SC Heerenveen uitgegroeid tot een volwassen spits en staat hij op de rand van een grote transfer.
Bij PSV was het vertrouwen in de jonge Achterhoeker nooit groot genoeg voor een doorbraak. Zelf wil Huntelaar zijn belofte in gaan lossen bij Ajax. De spits lijkt klaar voor een overstap naar het harde Amsterdamse milieu. Die troostende arm heeft hij al lang niet meer nodig.
De UEFAcup winnen door Glasgow, Inter, PSV en Dortmunt te verslaan is ook van een heel laag nuveau jaquote:Op zondag 25 december 2005 11:56 schreef boeruh het volgende:
[..]
eh kakkerlakje ga jij lekker hand in hand met je vriendjes lopen.... en eh over laag niveau gesproken.... 3 X kampioen in 30 jaar !!! das pas laag niveau !!!
Toen hadden jullie v. Hooijdonk in topvormquote:Op zondag 25 december 2005 12:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De UEFAcup winnen door Glasgow, Inter, PSV en Dortmunt te verslaan is ook van een heel laag nuveau ja![]()
Prijs is een prijs natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 12:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Toen hadden jullie v. Hooijdonk in topvorm
Moet je dat nog opzoeken? Dat is toch algemeen bekend..quote:Op zondag 25 december 2005 12:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heb het ff moeten opzoeken maar het klopt nog ook!![]()
![]()
nu wel ja.quote:Op zondag 25 december 2005 12:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet je dat nog opzoeken? Dat is toch algemeen bekend..
quote:De eerstvolgende wedstrijd is thuis tegen FC Groningen. Deze wedstrijd wordt op dinsdag 27 december om 20:00 uur gespeeld.
Ajax - FC Groningen, de laatste vijf keer:
2004-2005 2-1
2003-2004 2-1
2002-2003 2-1
2001-2002 4-3
2000-2001 3-1
quote:Pienaar in zomer naar Dortmund
Steven Pienaar verkast pas komende zomer naar Borussia Dortmund, zo meldt AD Sportwereld. Een tussentijdse transfer van de middenvelder is van de baan, omdat Thomas Rosicky niet naar Atletico Madrid verkast.
Het afketsen van Rosicky's transfer is een flinke streep door de rekening van Ajax. De Amsterdammers hadden gehoopt om Pienaar in de winterstop tegen een schappelijke transfersom te verkopen.
Nu verkast Pienaar hoogstwaarschijnlijk transfervrij naar Borussia Dortmund. Overigens houdt de Zuid-Afrikaan nog wel een kleine slag om de arm. Als Arsenal alsnog interesse toont gaat hij naar Londen.
Beter voor AJAX, maar jezus Pienaar. Waar zit je hoofd echt?quote:Op zondag 25 december 2005 12:37 schreef Kang-He het volgende:
Nou, Arsène, kom je Steven ophalen?
Wordt Pienaar daar ballenjongen ofzo?quote:Op zondag 25 december 2005 12:37 schreef Kang-He het volgende:
Nou, Arsène, kom je Steven ophalen?
schoenenpoetserquote:Op zondag 25 december 2005 12:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wordt Pienaar daar ballenjongen ofzo?
Van mij ook wel, maar zowel Rosicky als Dortmund hebben echt geen gaatjes in hun hoofd.quote:Op zondag 25 december 2005 13:00 schreef Devano het volgende:
Van mij mogen ze Pienaar wel ruilen voor Rosicky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |