Dat is helemaal niet zo'n gek idee volgens mijquote:Op zondag 25 december 2005 13:00 schreef Devano het volgende:
Van mij mogen ze Pienaar wel ruilen voor Rosicky
Met 11 miljoen bijbetaling vind ik het niet zo'n heel slim idee nee.quote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo'n gek idee volgens mij.
`quote:Op zondag 25 december 2005 12:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heb het ff moeten opzoeken maar het klopt nog ook!![]()
![]()
AJAX 13x en die boeren 14x.
quote:Op zondag 25 december 2005 12:37 schreef Kang-He het volgende:
Nou, Arsène, kom je Steven ophalen?
Blijf weg uit dit topic als je alleen maar komt om te rotzooien. Ga je hiermee door dan ga ik actie ondernemen.quote:Op zondag 25 december 2005 10:52 schreef boeruh het volgende:
nee hoor , maar wel om ajacieden af te zeiken, is nl niks leukers dan die bluffers eens ff goed op hun plek te zetten. jou dus ook loser !!!
Done.quote:Op zondag 25 december 2005 13:20 schreef -Wolf- het volgende:
Is er ergens een mod om het topic op te schonen? Hoop off-topic gelul.
en vertel wat er aan de hand is.
Vaduzquote:Op zondag 25 december 2005 13:58 schreef Houniet het volgende:
bedankt -Vaduz-
Misschien dat men daar eens mee op kan houden? Een tvp kan toch wel wat meer inhoud hebben. 100 van de 300 posts in een topic is nog effe de kreet ajax en dat is het danquote:
maar het is een heilig woord hequote:Op zondag 25 december 2005 14:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Misschien dat men daar eens mee op kan houden? Een tvp kan toch wel wat meer inhoud hebben. 100 van de 300 posts in een topic is nog effe de kreet ajax en dat is het dan![]()
![]()
quote:Na 117 wedstrijden en 52 goals kwam er afgelopen zomer een einde aan de relatie tussen Ajax en Rafael van der Vaart. Als zeventienjarige debutant stal de kleine middenvelder de harten van de Amsterdamse aanhang. Het leek in die beginjaren een kwestie van tijd totdat Van der Vaart door een Europese topclub zou worden weggekocht.
Het liep anders. Tijdens het voor Van der Vaart en Ajax teleurstellend verlopen seizoen 2004/05 maakte de sterspeler bekend aan een nieuwe uitdaging toe te zijn. Zijn nieuwe club werd niet Arsenal, Barcelona of AC Milan, maar Hamburger SV. Van der Vaart naar Duitsland en ook nog eens naar een club die als achtste was geëindigd in de Bundesliga. Onbegrijpelijk.
Van der Vaart liet zich echter niet van de wijs brengen en hij kreeg gelijk. In een paar maanden tijd in Duitsland bestempeld als de beste aankoop van dit jaar, met Hamburg strijdend om de titel en onomstreden in Oranje. Wie heeft het nog over een vlucht uit Amsterdam?
De VI houdt zich al dagen met dit soort stukjes bezig. Ik weet niet wie heeft bedacht om dit soort stukjes te plaatsen, maar de VI zakt af naar vrij bedenkelijk schrijfniveau. Wellicht dat de journalisten op vakantie zijn en de stagiaires het password hebben gekregen.quote:
Das waar ook, dinsdag weer eens langs de Arena. In tegenstelling tot wat de meeste FCG-fans vinden zit ik daar toch altijd wel redelijk op mijn gemak en Groningen kan de laatste jaren altijd goed meekomen. Als we er per ongeluk ineens met de overwinning vandoor gaan zouden we zomaar 4e kunnen staan. Dat zou toch wel een beetje onwerkelijk aandoen. Ik verwacht dan ook niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 25 december 2005 15:23 schreef Jasza het volgende:
Dinsdag maar weer is naar Ajax na bijna 4 weken, moet lukken tegen die Groningers die uit er niks van bakken
Ik volg hem niet echt, maar denk je dat hij net Ajax-niveau aan zou kunnen? Of anders meer een speler voor in de breedte?quote:Op zondag 25 december 2005 17:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Das waar ook, dinsdag weer eens langs de Arena. In tegenstelling tot wat de meeste FCG-fans vinden zit ik daar toch altijd wel redelijk op mijn gemak en Groningen kan de laatste jaren altijd goed meekomen. Als we er per ongeluk ineens met de overwinning vandoor gaan zouden we zomaar 4e kunnen staan. Dat zou toch wel een beetje onwerkelijk aandoen. Ik verwacht dan ook niet dat dat gaat gebeuren.
Ben benieuwd naar de verrichtingen van Rasmus Lindgren? Das toch één van de betere bij ons dit seizoen. Als jullie hem niet terug hoeven mag die wat mij betreft blijven.
Dat geldt voor het halve elftal.quote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet om lullig te doen, maar we zitten dus nog een half jaar met Pienaar opgescheept
Want in zijn huidige vorm is het gewoon opgescheept zitten. Blind aub ik smeek je, stel hem niet meer op....
Waarom? Zelfs als hij erbarmelijk slecht speelt als rechtsvoor heeft hij nog meer rendement dan Rosales. En De Jong op rechtsmiddenveld is ook zo wisselvallig als de pest, dus Pienaar kan nog zeker van pas komen.quote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet om lullig te doen, maar we zitten dus nog een half jaar met Pienaar opgescheept
Want in zijn huidige vorm is het gewoon opgescheept zitten. Blind aub ik smeek je, stel hem niet meer op....
Rosales dus.quote:Op zondag 25 december 2005 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Noem mij 1 slechtere speler dan Pienaar dit seizoen
Oh ja? Eén goaltje tegen Feyenoord, twee tegen Willem II en één assist op Charisteas tegen Heerenveen. Wat heeft 'ie voor de rest laten zien?quote:Rosales kan heus wel voetballen, heeft hij vorig seizoen nog laten zien.
5 doelpunten in een half jaar (andere deel was hij geblesseerd)quote:Op zondag 25 december 2005 19:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Rosales dus.
[..]
Oh ja? Eén goaltje tegen Feyenoord, twee tegen Willem II en één assist op Charisteas tegen Heerenveen. Wat heeft 'ie voor de rest laten zien?
Hij heeft 22 competitiewedstrijden gespeeld. Dan is 5 goals en 3 assists te weinig.quote:Op zondag 25 december 2005 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
5 doelpunten in een half jaar (andere deel was hij geblesseerd)
Dat kan, maar dat kost wel punten. Pienaar is de assistkoning van dit seizoen, hoe je het ook went of keert.quote:Op zondag 25 december 2005 19:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien, maar toch zie ik hem liever spelen dan Pienaar
Van de Champions League: http://www.uefa.com/Compe(...)ypeStat=A/index.htmlquote:Op zondag 25 december 2005 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik geloof je graag maar zijn daar ook statistieken van, want ik erger me iedere keer rot aan hem, dus mischien kan zo'n statistiekje mijn ergenis indempen.
Pienaar is idd gewoon een vies mannetje met zijn overtredingen op Affelay bijvoorbeeld. natrappen ook naa Vreven,maar die verdiende het gewoon,gestoorde belg.quote:Op zondag 25 december 2005 20:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha Pienaar achter Micoud
Wel leuk die statistieken:
Shots wide:
Sneijder 11
Babel 8
De Jong 8
Rosenberg 7
Fouls committed:
Pienaar 21(!)
We hebben ook de meeste schoten naast doel (veruit), het meeste balbezit in minuten, en het meeste balbezit in procenten samen met barcelona
quote:Volgens de Spaanse krant El Periodico Mediterraneo heeft de zaakwaarnemer van Jan Kromkamp de leiding van Villarreal in een onderhoud verzocht dat de speler verhuurd mag worden. Porto en PSV zouden daarin interesse hebben.
Kromkamp is bang dat zijn basisplaats in het Nederlands elftal in gevaar komt doordat hij in Spanje weinig aan spelen toekomt.
Eerder werd in Nederlandse media Ajax nadrukkelijk in verband gebracht met de wens om Kromkamp te huren.
Staat er al een tijd op een lijstje hoor. Zou een mooie transfer zijn.quote:Op zondag 25 december 2005 12:44 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Beter voor AJAX, maar jezus Pienaar. Waar zit je hoofd echt?
quote:Op zondag 25 december 2005 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Noem mij 1 slechtere speler dan Pienaar dit seizoen
EC + eredivisie is 9. Beker en JC-schaal weet ik niet.quote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar mensen die zeggen dat Pienaar minder brengt dan Boukhari hoef je gewoon al niet serieus meer te nemen. Ik bedoel, ik adoreer Pienaar zeker niet op methodmich-gehalte en zie 'm ook liever gaan in de winterstop zodat je er nog wat voor krijgt, maar hij geeft toch regelmatig een assist op belangrijke momenten. Denk dat 'ie toch al wel aan de 9 a 10 assists zit dit jaar.
Slim in de duels dan. Anders blijf je niet op de been tegen Vieira. Met die basstem van hem tegen Steven: "You've got a bright future son"quote:Op maandag 26 december 2005 12:24 schreef twi het volgende:
Fysiek is 'ie niet sterk, hij is handig en wendbaar. Als 'ie fysiek sterk had geweest, had 'ie noet zo vaak zelf op de grond gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |