Rosales dus.quote:Op zondag 25 december 2005 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Noem mij 1 slechtere speler dan Pienaar dit seizoen
Oh ja? Eén goaltje tegen Feyenoord, twee tegen Willem II en één assist op Charisteas tegen Heerenveen. Wat heeft 'ie voor de rest laten zien?quote:Rosales kan heus wel voetballen, heeft hij vorig seizoen nog laten zien.
5 doelpunten in een half jaar (andere deel was hij geblesseerd)quote:Op zondag 25 december 2005 19:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Rosales dus.
[..]
Oh ja? Eén goaltje tegen Feyenoord, twee tegen Willem II en één assist op Charisteas tegen Heerenveen. Wat heeft 'ie voor de rest laten zien?
Hij heeft 22 competitiewedstrijden gespeeld. Dan is 5 goals en 3 assists te weinig.quote:Op zondag 25 december 2005 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
5 doelpunten in een half jaar (andere deel was hij geblesseerd)
Dat kan, maar dat kost wel punten. Pienaar is de assistkoning van dit seizoen, hoe je het ook went of keert.quote:Op zondag 25 december 2005 19:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien, maar toch zie ik hem liever spelen dan Pienaar
Van de Champions League: http://www.uefa.com/Compe(...)ypeStat=A/index.htmlquote:Op zondag 25 december 2005 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik geloof je graag maar zijn daar ook statistieken van, want ik erger me iedere keer rot aan hem, dus mischien kan zo'n statistiekje mijn ergenis indempen.
Pienaar is idd gewoon een vies mannetje met zijn overtredingen op Affelay bijvoorbeeld. natrappen ook naa Vreven,maar die verdiende het gewoon,gestoorde belg.quote:Op zondag 25 december 2005 20:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha Pienaar achter Micoud
Wel leuk die statistieken:
Shots wide:
Sneijder 11
Babel 8
De Jong 8
Rosenberg 7
Fouls committed:
Pienaar 21(!)
We hebben ook de meeste schoten naast doel (veruit), het meeste balbezit in minuten, en het meeste balbezit in procenten samen met barcelona
quote:Volgens de Spaanse krant El Periodico Mediterraneo heeft de zaakwaarnemer van Jan Kromkamp de leiding van Villarreal in een onderhoud verzocht dat de speler verhuurd mag worden. Porto en PSV zouden daarin interesse hebben.
Kromkamp is bang dat zijn basisplaats in het Nederlands elftal in gevaar komt doordat hij in Spanje weinig aan spelen toekomt.
Eerder werd in Nederlandse media Ajax nadrukkelijk in verband gebracht met de wens om Kromkamp te huren.
Staat er al een tijd op een lijstje hoor. Zou een mooie transfer zijn.quote:Op zondag 25 december 2005 12:44 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Beter voor AJAX, maar jezus Pienaar. Waar zit je hoofd echt?
quote:Op zondag 25 december 2005 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Noem mij 1 slechtere speler dan Pienaar dit seizoen
EC + eredivisie is 9. Beker en JC-schaal weet ik niet.quote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar mensen die zeggen dat Pienaar minder brengt dan Boukhari hoef je gewoon al niet serieus meer te nemen. Ik bedoel, ik adoreer Pienaar zeker niet op methodmich-gehalte en zie 'm ook liever gaan in de winterstop zodat je er nog wat voor krijgt, maar hij geeft toch regelmatig een assist op belangrijke momenten. Denk dat 'ie toch al wel aan de 9 a 10 assists zit dit jaar.
Slim in de duels dan. Anders blijf je niet op de been tegen Vieira. Met die basstem van hem tegen Steven: "You've got a bright future son"quote:Op maandag 26 december 2005 12:24 schreef twi het volgende:
Fysiek is 'ie niet sterk, hij is handig en wendbaar. Als 'ie fysiek sterk had geweest, had 'ie noet zo vaak zelf op de grond gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |