quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef Gelderland het volgende:
Zlatan kostte ook 8 miljoen.....als huntelaar net zo succesvol wordt is het dat geld wel waardEn niet te vergeten dat Koné rond de 10 miljoen! heeft gekost.....Dan heb ik toch liever een speler als Huntelaar. Alleen wél balen dat Vd Vaart maar voor 5 miljoen is weggaan..maarjaa
zo dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Staan we ineens bovenaan in de topscorerslijst
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Staan we ineens bovenaan in de topscorerslijst
* SCH weet dat zelf toch het bestequote:Op zaterdag 24 december 2005 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
En overigens meldt Ajax zelf ook nog steeds dat het met SCH in onderhandeling is.
Hij kan niet schrijven maar bijt met zijn voortanden in het contractquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef golfer het volgende:
Ach, die handtekening zal ook wel snel volgen.
En het komt niet bij jouw op dat deze informatie miscchien gekleurd zou kunnen zijn, gelet op de bron en op wie het zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:37 schreef Leafste het volgende:
[..]
zal toch wel gewoon 9 miljoen zijn.. http://www.abelenstra.com/frl/index.php?option=content&task=view&id=1222
jij denkt dat de voorzitter van SC Heerenveen niet weet voor welk bedrag hij z'n topspeler verkoopt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En het komt niet bij jouw op dat deze informatie miscchien gekleurd zou kunnen zijn, gelet op de bron en op wie het zegt.
Dan geloof ik de neutrale objectieve journalisten die het verhaal en het bedrag van beide kanten hebben gehoord toch eerder.
Ik denk inderdaad ook dat van Basten veel jonge spelers, zo erg opnaait met dat belachelijke selectiebeleid van hem.. dat ze naast hun schoenen gaan lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Het laatste uiteraard. Gewoon in de basis zetten als spits en laten staan. Maar ja, dan gaat hij naar linksbuiten, komen er weer allerlei matige spitsen voor veel te veel geld, haalt Van Basten hem VEEL TE VROEG bij Oranje....
Dus lekker ergens gaan ballen waar hij wel eerste keus is en dan een lange neus trekken naar Ajax, helaas. Zoals ze allemaal doen en gaan doen, ook Nigel, Hatem, Steven en Maxie.
Ik zou hem graag als trainer hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:42 schreef Vom het volgende:
Anastasiou als jeugdtrainer, dat lijkt me echt geweldig![]()
Ach, veel slechter dan John vd Brom kan t vast niet..quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Het laatste uiteraard. Gewoon in de basis zetten als spits en laten staan. Maar ja, dan gaat hij naar linksbuiten, komen er weer allerlei matige spitsen voor veel te veel geld, haalt Van Basten hem VEEL TE VROEG bij Oranje....
Dus lekker ergens gaan ballen waar hij wel eerste keus is en dan een lange neus trekken naar Ajax, helaas. Zoals ze allemaal doen en gaan doen, ook Nigel, Hatem, Steven en Maxie.
laat maar dat bedoel je vast nietquote:
dat snap ik ook welquote:
zie editquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel. Maar waarom zou hij een lange neus trekken....
ik was net te vlotquote:
Sjonge jonge michel, jij maakt er echt een groter probleem van dan Maxwell zelf denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Naar Danny, die onaardige trainer die boetes uitdeelt aan spelers die zich altijd voor 100 % inzetten.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:55 schreef Archie. het volgende:
Weet iemand of deze transfer al een positieve reactie op de beurs heeft opgeleverd? Want laten we eerlijk zijn, dat is de werkelijke reden achter deze paniekaankoop.
Ach, het huidige Ajax is gewoon niet leuk meer. Als het zelfs beleid is om je beste speler op de bank te zetten, omdat die niet wil bijtekenen....quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sjonge jonge michel, jij maakt er echt een groter probleem van dan Maxwell zelf denk ik.
Op wie doel je nu? Trabelsi?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, het huidige Ajax is gewoon niet leuk meer. Als het zelfs beleid is om je beste speler op de bank te zetten, omdat die niet wil bijtekenen....
Niets voor niets geweest blijkt achteraf. Heitinga mocht eindelijk weer eens spelen en doet het nu gewoon prima.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, het huidige Ajax is gewoon niet leuk meer. Als het zelfs beleid is om je beste speler op de bank te zetten, omdat die niet wil bijtekenen....
Nou, tegen Eindhoven was hij weer bar slecht hoor. Erg onrustig, tegen een GGD-spitsje nota bene.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niets voor niets geweest blijkt achteraf. Heitinga mocht eindelijk weer eens spelen en doet het nu gewoon prima.
Trabelsi is straks anderhalf maand weg. Dan zou jij niet iemand anders inpassen zodat het een beetje soepel loopt tijdens de Afrika Cup? Kijk toch es een keer verder dan je neus langer is. Overal op huilen maar Pienaar en Boukhari verdedigen, lekker geloofwaardig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hatem heeft wel dingen geroepen in de pers waarvan ik denk, nou nou.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Nu Hatem inderdaad. En dan weer bakken met geld uitgeven aan een spits waar je er al 13 van hebt...
Jij bent gewoon blind. Ajax loopt gewoon te kloten. Het is onzin, die hele Afrika Cup speelt geen rol. En zelfs dan, je speelt toch liever met je beste elftal neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Trabelsi is straks anderhalf maand weg. Dan zou jij niet iemand anders inpassen zodat het een beetje soepel loopt? Kijk toch es een keer verder dan je neus langer is. Overal op huilen maar Pienaar en Boukhari verdedigen, lekker geloofwaardig.
Ach, Ronald heeft hem toen weer bij de ploeg gehaald en daar is Ajax niet slechter van geworden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hatem heeft wel dingen geroepen in de pers waarvan ik denk, nou nou.
Daarom zeg ik, kijk es verder dan je neus langer is. Kampioen worden we toch niet. Dus waarom niet je in potentie beste verdediger vertrouwen geven met t oog op de toekomst. En ben je ook alweer vergeten wat Trabelsi niet veel langer dan een jaar geleden allemaal flikte?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij bent gewoon blind. Ajax loopt gewoon te kloten. Het is onzin, die hele Afrika Cup speelt geen rol. En zelfs dan, je speelt toch liever met je beste elftal neem ik aan?
Nee, dat bedoel ik niet. Veel recenter.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, Ronald heeft hem toen weer bij de ploeg gehaald en daar is Ajax niet slechter van geworden.
Dat zal me werkelijk worst zijn, je speelt toch niet met de elf aardigste jongens? Gewoon Hatem opstellen en een applaus geven straks. Hij dient dan keurig zijn contract uit, alleen maar respect daarvoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Veel recenter.
Mja, daarin verschillen we dan in mening. Ik denk ook dat ze een nieuwe rechtsback halen hoor, en dat Grygera deze zomer weg gaat. Nieuwe rechtsback + Heitinga en Vermaelen + Juanfran.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
John Heitinga in potentie de beste verdediger? Ik denk dat dit niet meer zo is, Jajong. Vermaelen lijkt me al veel geschikter en ze halen toch wel een nieuwe rechtsback volgend seizoen, denk ik.
Het gaat me er niet of ze aardig zijn of niet. Had Ajax maar wat meer klootzakken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zal me werkelijk worst zijn, je speelt toch niet met de elf aardigste jongens? Gewoon Hatem opstellen en een applaus geven straks. Hij dient dan keurig zijn contract uit, alleen maar respect daarvoor.
Okee. Ach, elke week een 7 is nog altijd beter dan de karige zesjes van Johnny. Maar verder netjes van je.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het gaat me er niet of ze aardig zijn of niet. Had Ajax maar wat meer klootzakken.
Als hij aangeeft dat hij niks extra's meer wil geven voor Ajax en elke week een 7'tje genoeg vind totdat z'n contract afloopt qua inzet dan snap ik best dat ie één keer gepasseerd wordt.
En hij krijgt straks van mij een welgemeend applaus en m'n respect als ie vertrekt, net als alle andere jongens die straks gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |