Ik lees ook elke keer gullitquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga m toch echt eens een keer echt naar Gullit aanpassen
Ja, Lierse idd. GBA wil hem terug en hij zelf ook. Misschien kan Ajax nog eens proberen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lierse![]()
Mooie voetballer ook. Rechtermiddenvelder. Laat maar komen.
Halen we ook meteen Boussoufa terug naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, Lierse idd. GBA wil hem terug en hij zelf ook. Misschien kan Ajax nog eens proberen.
Lijkt me een ideale judo-er, valt nooitquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Op een valcursus bij de judobond...
Na de kerst praten ze verderquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Er zou onenigheid zijn tussen Ajax en Heerenveen over de opleidingsvergoeding van Huntelaar.
Duurt nog wel een paar daagjes voor ze eruit zijn.
Ach, daar maak ik me geen zorgen om. Zal niet meer zijn dan een paar ton.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Er zou onenigheid zijn tussen Ajax en Heerenveen over de opleidingsvergoeding van Huntelaar.
Hoop nu wel dat het door gaat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Ik denk 3-1.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:04 schreef -Wolf- het volgende:
Wat gaat het dinsdag worden trouwens?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk 3-1.
Een hattrick van Rosenberg![]()
Omdat ze in elke wedstrijd nog slordig achterin zijn. Kijk maar tegen eindhoven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:02 schreef Radegast het volgende:
Waarom denken jullie dat Ajax een tegendoelpunt zal incasseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |