Hahaha, fotoshoppen ben ik niet zo'n ster in... bij mij krijg je the real thing...quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie toch een beetje het lidteken van die puist.
Doe 's fotoshoppen.
PARELTJEEEEEEquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:51 schreef White_Pearl het volgende:![]()
![]()
![]()
tis nog gezellig hier zie ik
![]()
had even uitstapje gemaakt naar de kroeg
( woon in het centrum ) dus dat is makkelijk
dacht even snel gluren nog![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:51 schreef White_Pearl het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ja welke quote danquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog één keer lezen inclusief smiley WA.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:51 schreef White_Pearl het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal niet beetje internetverslaafd hequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo iedereengezellig ja maar miste mijn PC
![]()
Maar dit was een gratis proefles.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb geen druppel alcohol gedronken en nou is 't toch nog alsof ik dronken ben
Nee hoor snaptnix op één of andere manierquote:
Wie, wij allemaal, nee hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal niet beetje internetverslaafd he
Een beetjequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal niet beetje internetverslaafd he
Je miste ons gewoonquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee hoor snaptnix op één of andere manier
had ik het gewoon gehaden dacht ga
lekker weer naar huis![]()
Dan is het goedquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Een beetjehahaha valt mee hoor
![]()
![]()
Heb jij nu alweer 38 posts erbijquote:
Schei uit, ik schaam me al zo diepquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb jij nu alweer 38 posts erbij![]()
Daar kon je weleens gelijk in hebbenquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Schei uit, ik schaam me al zo diep![]()
![]()
Het lijkt me Dido...?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:58 schreef Foreverblue het volgende:
Onder het motto... raad de bewoner
[afbeelding]
Ja hèhè Annie!! We waren er hier nog niet uit of die post voor Hein of mij bedoeld was. Dus niet zo vlot hè op dit uur.quote:
Tussen proe en Flesquote:
Hele rare dag ja. Het is zo'n gewoonte geworden, eerst ff de streams opengooien en bijlezen en dan de rest. En nu... niks meerquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Daar kon je weleens gelijk in hebbenvondt het
soieso een rare dag vandaagmiste bb toch wel hoor.
quote:
Henk, ik ben 53, 187cm en 76kg. met een groot hart en dito libido.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ouwe knuppel, volgens mij ben je jonger als ik![]()
Ligt aan het gewichtquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd jij m'n tassie effe vast, Coos.
Oh godquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Bedtijd![]()
En zit GVD nog steeds te wachten tot die knuppel thuiskomt. Dat ie GVD de volgende keer z'n sleutels meeneemt![]()
![]()
![]()
Die krijgt zware dagen![]()
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Oh goddie moet rennen voor zijn leven
![]()
Oke, je bent 3 jaar ouder, ik ben 178mtr en 100 kilo en ben gelukkig getrouwd (voor het libido gedoe)quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk, ik ben 53, 187cm en 76kg. met een groot hart en dito libido.
Wat wil je nog meer weten??
Ik heb 'm eerder deze avond in het GJ-topic gezien, geloof ik, ben je nou weer gerustgesteld.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef Coos het volgende:
Die PcEend zal toch niet gevangen zijn door een amateur jager in de grachten van dat openlucht dorp?? Ik maak me nu wel zorgen. Als hij er morgen niet is dan bellen we "alternatief dier"!!
Volgens mij bestaat het niet maar het "klinkt" wel lekker.![]()
Had jij "rapid weight watchers"??quote:
Zo ist meid wie niet leren wil moet maar voelenquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker ja![]()
Nog ff en hij zoekt het maar uit, kijkt ie maar hoe ie binnenkomt of niet. Gaat ie maar in de auto slapen ofzo![]()
M'n ta-has. Dat liedje: 'Annie, houd jij m'n tassie effe vast, want die gozâh wil me met dansen'.quote:
Ik heb nog blauwe plekken van jouw vorige keer jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo ist meid wie niet leren wil moet maar voelen![]()
zo doen wij vrouwen dat hehe![]()
\quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ben je nou weer gerustgesteld.
Fijne kerst... kerstengelquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten, want ik ben moe geworden van Coos![]()
Lieve mensen, alvast een fijne kerst![]()
Trusten![]()
He, blijf van PC Eend af!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
\
Lijkt me toch wel een keer lekker zo met je lendenen tegen dat eendedons.![]()
dank je schatquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Slaap lekker Wickedquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
Hahaha ja... toch iets te hard geknepen toen we schouder aan schouder zongen:quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef White_Pearl het volgende:
Waar lieverd? nog steeds op die billen van je ?![]()
Fijne kerst Angel!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ja... toch iets te hard geknepen toen we schouder aan schouder zongen:
That's what friends are for
gloof toch dak een wijntje teveel op hebquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker Wickeden voor jou oook hele fijne
kerstdagen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:16 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
thats what friends are voor hé knijpen mag dan
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
Mijn favoriete houding
[[url=[img]http://uploader.phserver.net/getpic.php?filename=img_0958.jpg]afbeelding[/url]]
De ik zit en relax houdingquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
Mijn favoriete houding
[[url=[img]http://uploader.phserver.net/getpic.php?filename=img_0958.jpg]afbeelding[/url]]
Truste snappiequote:Op zaterdag 24 december 2005 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen, echte BB-bikkels. Ik ga ook slapen.
Voor iedereen die ik niet meer zie alvast een hele fijne kerst toegewenst.
Tot later![]()
![]()
Welterusten iedereen ik ga ook wieberenquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen, echte BB-bikkels. Ik ga ook slapen.
Voor iedereen die ik niet meer zie alvast een hele fijne kerst toegewenst.
Tot later![]()
![]()
Zie jij mijn hand of handenquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:18 schreef doka het volgende:
[..]A la Al Bundy met een hand in je broek?
Nee. Daarom. Maar het was een complimentje hoorquote:
Ik zou er zoveel willien uitnodigen, maar dan ben ik mijn rust kwijtquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
De ik zit en relax houdingand leave me alone
![]()
Tnxquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:23 schreef doka het volgende:
[..]
Nee. Daarom. Maar het was een complimentje hoorAl Bundy is
![]()
Hoi melkjequote:Op zaterdag 24 december 2005 03:32 schreef melke het volgende:
Ik word niet goed zonder BB!!!
zagquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
Roel vond zijn exit wel meevallen zei hij in RTL Boulevard. Hij zach er in ieder geval gelukkig uit. Gelukkig..
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
Roel vond zijn exit wel meevallen zei hij in RTL Boulevard. Hij zach er in ieder geval gelukkig uit. Gelukkig..
Ik mis het ook welquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:32 schreef melke het volgende:
Ik word niet goed zonder BB!!!
Aaah neeee *sla voor je hoofd smilie* Hoe stom van me! Natuurlijk weet ik dat het zag is! Laten we het tijdstip en het uitgaan maar de schuld geven..quote:
Hoi, doka, kan je het trillen nog bedwingenquote:
Nee, hij zei alleen dat het typisch BB was en dat hij het wel vond meevallen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwachtZei hij nog iets over Dido?
Hallo, allemaal![]()
JjjJaAa weEEllL hHHoOrrquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi, doka, kan je het trillen nog bedwingen![]()
Knap hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:42 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, hij zei alleen dat het typisch BB was en dat hij het wel vond meevallen.
Ja, maar die Roel heeft wel een apart gevoel voor humor. Hij gaf zelf eerder ook al aan geen studio exit te willen. Nou, hij heeft het gekregen ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Knap hoorIk vond het echt niet netjes, maar goed. De hardste BB ooit heeft blijkbaar te maken met een gebrek aan respect
![]()
Ow, dat wist ik niet, dus eigenlijk is dit wat hij wilde. Dan is het wel goed zo en Ing heeft het geld voor haar schulden. Uiteindelijk vind ik het ook wel goed zo danquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:49 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar die Roel heeft wel een apart gevoel voor humor. Hij gaf zelf eerder ook al aan geen studio exit te willen. Nou, hij heeft het gekregen ook
Ik vind het ook wel bestquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet, dus eigenlijk is dit wat hij wilde. Dan is het wel goed zo en Ing heeft het geld voor haar schulden. Uiteindelijk vind ik het ook wel goed zo dan![]()
Ja, wie niet, studieschulden hequote:Op zaterdag 24 december 2005 03:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel best![]()
![]()
BTW, Ingrid heeft schulden? Hmm...
Dat is wel een wijze les, hoe kom ik van mijn schulden afquote:
Daar kom je nu meequote:Op zaterdag 24 december 2005 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is wel een wijze les, hoe kom ik van mijn schulden af![]()
Of Beter hoe krijg ik Geen schulden![]()
Ja, ik ben je vader niet, klopt die maar op zijn schouder (hoop niet dat dit fout is is)quote:
Is die echt helemaal verdwenen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef Coos het volgende:
Er moet iets vreselijks gebeurd zijn met PcEend!!![]()
beetjequote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, ik ben je vader niet, klopt die maar op zijn schouder (hoop niet dat dit fout is is)![]()
Ja, waar is PC eend!! WIL PC EEND ZICH MELDEN!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef Coos het volgende:
Er moet iets vreselijks gebeurd zijn met PcEend!!![]()
Mijn zoon waar was jequote:Op zaterdag 24 december 2005 04:04 schreef doka het volgende:
[..]
Oh, en daar kom je nu ook nog eens mee![]()
Ik wil Dizzy, maar die meldt zich ook al nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, waar is PC eend!! WIL PC EEND ZICH MELDEN!!!
Ik ben van de melkboerquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn zoon waar was je![]()
Plaats een foto van je moeder, misschien dat ik het wel weer weet (denk het niet)
![]()
Oh van die, toen neukte ik nog niet en was ook niet getrouwdquote:
Ja jij schrijft hetquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:18 schreef melke het volgende:
Stom testbeeld!!
proberen te slapen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:34 schreef Tha_wrecka het volgende:
wel naar hoor... wat moeten we nou gaan doen midden in de nacht ipv big brother??
Ik had een beetje moeite met die rooie aan de rechterkantquote:
Helaas de duitse is betaald kijken, was bedoeld als een oneindige maar door te laten betalen bleven de kijkers ook wegquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:41 schreef melke het volgende:
Kunnen we niet naar buitenlandse BB gaan kijken? Hebben ze daar geen streams? Duitsland ofzo
Hoeveel kost dat dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas de duitse is betaald kijken, was bedoeld als een oneindige maar door te laten betalen bleven de kijkers ook weg![]()
![]()
Yep is niets meer nu, de eerste maand lukte het iet om de streams online te krijgen nu is alles ineens bij Premiere ondergebrachtquote:
Zou jij dat willen? Volgens mij gaat de lol er heel snel vanaf dan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:56 schreef melke het volgende:
[..]
Nee hoor, interesse. Zal hier ooit ook wel eens komen
Waar gaat de lol dan snel vanaf?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zou jij dat willen? Volgens mij gaat de lol er heel snel vanaf dan.
Bied jij je aan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:02 schreef melke het volgende:
Wil anders niet iemand hier zijn huis vol camera's hangen en dat ons laten zien. Hebben we wat te doen!
Ja hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:04 schreef melke het volgende:
jij dan?
Als je 24/7 streams kan kijken, heel het jaar lang.quote:
Als ze het leuk en spannend maken niet. Groter huis, meerdere streams, meer opdrachten, meer geheime missies. Daarbij zou het ook leuk zijn als er 2 groepen bewoners waren. De BB5 bewoners kwamen zelf met dat idee. Je hebt dan dus 2 percies dezelfde huizen met een gezamelijke ruimte ala babykamer of de extra kamer. Ze weten niet van elkaars bestaan totdat ze op de helft van het programma zijn, dan worden ze namelijk bij elkaar gezet en een deel van het huis gaat dicht. Lijkt me cool!quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als je 24/7 streams kan kijken, heel het jaar lang.
Radio 3 fm het glazen huis!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:12 schreef Tha_wrecka het volgende:
ja zeker.. echt saai zo... helemaal niks dat we live kunnen volgen?
Vond ik ook. Moeten ze aanhouden. De volgende keer alleen maar missiesquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:13 schreef Tha_wrecka het volgende:
Melke: Ik vond btw BB dit jaar erg geslaagd met verborgen opdrachten etc.. was tenminste beetje spanning
Het gegeven is op zich leuk, maar er moet een piek in zitten ergens dus na een half jaar maximaal. Ik weet zeker dat als er geen pauze tussen in zit dat het gaat vervelen, misschien niet het eerste jaar maar zeker wel het 2e jaar en dat wordt steeds erger.quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:10 schreef melke het volgende:
[..]
Als ze het leuk en spannend maken niet. Groter huis, meerdere streams, meer opdrachten, meer geheime missies. Daarbij zou het ook leuk zijn als er 2 groepen bewoners waren. De BB5 bewoners kwamen zelf met dat idee. Je hebt dan dus 2 percies dezelfde huizen met een gezamelijke ruimte ala babykamer of de extra kamer. Ze weten niet van elkaars bestaan totdat ze op de helft van het programma zijn, dan worden ze namelijk bij elkaar gezet en een deel van het huis gaat dicht. Lijkt me cool!
Ja na een half jaar moet je de 2 groepen dus bij elkaar zetten en gaan zorgen dat het 1 groep wordquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gegeven is op zich leuk, maar er moet een piek in zitten ergens dus na een half jaar maximaal. Ik weet zeker dat als er geen pauze tussen in zit dat het gaat vervelen, misschien niet het eerste jaar maar zeker wel het 2e jaar en dat wordt steeds erger.
Erg zijn wij he.. Dat arm/rijk gebeuren vond ik niets. Die hele BB heb ik ook nauwelijks bekekenquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:15 schreef Tha_wrecka het volgende:
ja precies. dat arme en rijke gedoe was maar bagger in een van de vorige BB's
ik zit inderdaad te fokken met NL 2 aan zodat ik toch nog iets BB achtigs kan kijken..
Vrijdag avond he.. Wel een super initiatief!quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:17 schreef Tha_wrecka het volgende:
vind trouwens dat het dronken brabbel/gelal gehalte bij serious request op het moment wel hoogtij viert...
Is toch wel een kunst hoor. Niet eten en veel werken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:20 schreef Tha_wrecka het volgende:
jazeker! Vind het wel jammer dat ze zich hele tijd spreekwoordelijk op de borst kloppen dat ze zo goed zijn omdat ze dit doen..
Ach ja, dat maakt me niet zoveel uit. Ze doen het toch maar. Ze hadden ook net zo goed nee kunnen zeggen. Denk dat hun cv zonder deze 6 dagen toch ook wel redelijk oke isquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:30 schreef Tha_wrecka het volgende:
ja ok dat is waar.. maar de rest van het jaar doen ze alsof de zon uit hun reet schijnt omdat ze een week niet gegeten hebben en in dat glazen huis hebben gezeten... ik krijg er ondanks alle goede bedoelingen wel een klein beetje een dubbel gevoel bij.. gewoon zo'n ja dat staat goed op mijn cv gevoel.. jij niet?
Ik ben er alquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, waar is PC eend!! WIL PC EEND ZICH MELDEN!!!
Ik wegquote:Op zaterdag 24 december 2005 06:10 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah gelukkig! We dachten dat je weg was
Ik had visite, maar ken ik jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 06:24 schreef Tha_wrecka het volgende:
nou kom op, wat heb je gedaan pc eend, vertel het ons..
Dat ziet er niet verkeerd uit Henkquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
Mijn favoriete houding
Goeiemorgen Sjet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:32 schreef Sjet het volgende:
Hallo allemaal
Ga zo meteen de 'after-topics' eens rustig doorlezen.... maar wou eerst even een teken van leven [na ja, leven....] geven.
Raar leven.... zo zonder streams
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Sanne het volgende:
Kunnen we niet allemaal dezelfde webcam opzoeken en daar dan verder mee doorgaan tot Hotel Big Brother begint?
Ik mis het ook weer.
En mogguh Cuall.
Toch? Had jij ergens een verslag gezet van je finale belevenissen?quote:
quote:
Oh, ja, dat vergeet ik je helemaal te vragen, ('tis nog vroegquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Toch? Had jij ergens een verslag gezet van je finale belevenissen?![]()
tekst 3 keer gewijzigd ivm verkrampte vingers
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Toch? Had jij ergens een verslag gezet van je finale belevenissen?![]()
tekst 3 keer gewijzigd ivm verkrampte vingers
Ik heb her en der wat belevenissen gepost. Had het beter bij elkaar kunnen doen. Ook nog wat last van het pootje. Check het rehab topic en de SC van donderdag op vrijdag rond een uur of vier.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, ja, dat vergeet ik je helemaal te vragen, ('tis nog vroeg)
Hoe was het in de studio Sanne?
Zat nog te lezen in de topics van vannacht. Zag er vertrouwd uit ! Blijft het gevoel nog ff hangen.quote:
Nee, maar volgens mij zitten ze te fietsen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doen de streams bij jullie het ook niet?
Waar stond je ergens, in de groep van Joost of bovenin ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:38 schreef Sanne het volgende:
Het was trouwens in een woord geweldig, ben nu nog aan het bijkomen. Omdat ik zo nodig nog even moest forummen en om 6 uur 's morgens besloot toch nog even de tv-uitzending te bekijken lag ik er om half acht in. Heb geen stem meer, altijd een goed teken.
Sanne tochquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:38 schreef Sanne het volgende:
Het was trouwens in een woord geweldig, ben nu nog aan het bijkomen. Omdat ik zo nodig nog even moest forummen en om 6 uur 's morgens besloot toch nog even de tv-uitzending te bekijken lag ik er om half acht in. Heb geen stem meer, altijd een goed teken.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:38 schreef Sanne het volgende:
Jawel hoor....quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:43 schreef Sanne het volgende:
Staat er trouwens geen verslag op de weblog?
Zowel Knut, Silmarwen als Breuls waren er. En die hebben geen tennisarm voor zover ik weet.
Ja ik zag het net staanquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:43 schreef Sanne het volgende:
Staat er trouwens geen verslag op de weblog?
Zowel Knut, Silmarwen als Breuls waren er. En die hebben geen tennisarm voor zover ik weet.
Klopt, heb het ook net gelezen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zag het net staan
http://bigbrother.fok.nl/blog/1304
Laterquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef cuall het volgende:
Ik moet mijn boodschappen nog halenzal wel rete druk zijn, maar goed, rantsoen met de kerst is geen optie
![]()
Tot later![]()
Ik ben net een uurtje geleden geweest en het viel reuze mee.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef cuall het volgende:
Ik moet mijn boodschappen nog halenzal wel rete druk zijn, maar goed, rantsoen met de kerst is geen optie
![]()
Tot later![]()
Veel succes ermee en tot laterquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef cuall het volgende:
![]()
Tot later![]()
De echte die-hards demins, dat jij nou bent gaan slapenquote:
Ik ben geen 18 meer!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De echte die-hards demins, dat jij nou bent gaan slapen![]()
Mijn God, wat erg... Ik hoef trouwens niet meer om boodschappen, heb alles gisteren al in huis gehaald! Bovendien ben ik dit weekend niet eens thuis. Vanmiddag alleen een lekker soepje maken en dan eet ik mijn buikje wel rond bij andere mensen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:04 schreef Sanne het volgende:
Albert belde net aan. Mijn boodschappen zijn binnen.
Ik hoef de deur niet meer uit dit weekend!!
Ik was gisteren in de hel appie. Je mist er inderdaad weinig aan, behalve als je die paniekbeelden uit rampenfilms, waarin de wanhopige bevolking de winkels plundert, graag van dichtbij en in het echt wilt zien. Net alsof de winkels pas in februari weer opengaan, zo werd er gehamsterd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:15 schreef Sanne het volgende:
Geen opgejaagde kassameisjes, of moeders van veel te grote gezinnen die niet meer weten wat ze in godsnaam nog in die kar moeten proppen.
Dat is precies wat ik bedoel!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de hel appie. Je mist er inderdaad weinig aan, behalve als je die paniekbeelden uit rampenfilms, waarin de wanhopige bevolking de winkels plundert, graag van dichtbij en in het echt wilt zien. Net alsof de winkels pas in februari weer opengaan, zo werd er gehamsterd.
En dan die verbeten blikken van iedereen, die mensen gaan over lijken om het gezellig te hebben.![]()
Of dat waren natuurlijk streamverslaafden, die dachten dat BB5 nog niet afgelopen was en ieder moment weer kon gaan beginnen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de hel appie. Je mist er inderdaad weinig aan, behalve als je die paniekbeelden uit rampenfilms, waarin de wanhopige bevolking de winkels plundert, graag van dichtbij en in het echt wilt zien. Net alsof de winkels pas in februari weer opengaan, zo werd er gehamsterd.
En dan die verbeten blikken van iedereen, die mensen gaan over lijken om het gezellig te hebben.![]()
Fok! verslavend, nee toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:18 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik moet er helaas nog wel uit en had eigenlijk al weg moeten zijn. Nog even naar mij ouders en even een uurtje langs het werk...
Maar goed, FOK! is dan ook verslavend...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:31 schreef Anitra het volgende:
[..]
Fok! verslavend, nee toch?
Ik heb de boodschappen woensdag al gedaan met het hele gezin en ze hebben geweten dat mama weer eens in de winkel was, alles wat ik weken niet gezien heb had ik in de kar gegooid
Goffer ik mis je...quote:
Ja, naar mijn dochter en schoonzoon, die heb ik een hele tijd niet meer gezien, morgen lekker bijpraten onder het genot van een hapje en een drankje, kijk er echt naar uit!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:32 schreef flugeltje het volgende:
Wat een rust hier zeg....
Ben het hele huis van boven tot onder aan het schoonmaken, mag ook wel eens na vier maanden(heb steeds snel ff gepoetst tussendoor, en dat was te merken)
Gaat iedereen nog leuke dingen doen met de kerst?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:25 schreef demins het volgende:
Kent iemand hier "Goffer"? Deze post is verkeerd bezorgd!![]()
Ik ga tweede kerstdag lekker naar mijn mama. Lekker eten en vooral drinken en daarna lekker in slaap vallen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:32 schreef flugeltje het volgende:
Gaat iedereen nog leuke dingen doen met de kerst?
veel plezierquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, naar mijn dochter en schoonzoon, die heb ik een hele tijd niet meer gezien, morgen lekker bijpraten onder het genot van een hapje en een drankje, kijk er echt naar uit!!![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:56 schreef wickie het volgende:
ik heb nog een linkie voor u allen. Het log van de neef van Roel over Roel
http://home.planet.nl/~verh4948/big.html
Self-respect is a question of recognizing that anything worth having has a price.quote:
DUHUHUHUHUH!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:48 schreef Snaptnix het volgende:
Het is stil hier![]()
Iedereen volop bezig met de laatste voorbereidingen voor de kerst zeker![]()
ach ieder z'n kerstwens!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:08 schreef PH52 het volgende:
Dr zijn er hier nog een paar bezig zich voor de kerst nog in een kistje te krijgen, 180 op de motor over een polderdijkje. Stoer.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:09 schreef ChantalC het volgende:
Zullen we met z'n allen even zingen voor Bommie? Hij is jarig!
![]()
Errrrrrrrrrrrrrrrr is er één jarig hoera hoera....
welke voorbereidingen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:03 schreef teamlead het volgende:
alle die-hards nu toch maar kerstvoorbereidingen treffen?
David Lettermanquote:Top Ten Ways To Make Big Brother More Exciting
10. For every exotic dancer voted out, two must move in
9. Seal off all exits; flood house with a foot of water every hour
8. Give each person a bottle of gin and some ninja throwing stars
7. Two words: Dick Cheney
6. Have them share public's suffering by forcing them to watch "Big Brother"
5. Every two weeks, somebody has to marry Darva Conger
4. Instead of a house, make it an island -- call the show "Survivor"
3. Remove all food from house -- make them vote on whom to eat next
2. 10 strangers, 3 months, 1 house, 6 West Nile mosquitoes
1. Get something to happen. Anything.
Nee zeik nou niet weer tegen die kerstboom Deminnetje! Geeft weer kortsluiting. Al die cadeaus zeiknat...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:58 schreef demins het volgende:
Voor ChantalC, Demins hoopt op een natte kerst!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee zeik nou niet weer tegen die kerstboom Deminnetje! Geeft weer kortsluiting. Al die cadeaus zeiknat...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:14 schreef demins het volgende:
Je hebt cadeaus voor me!!! Wat lief!
![]()
Hoi FB!! We doen ons best, maar de kerst blijft trekken...quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal...
Dit is volgens mij met stip de langstlopende SC ooit hier
Een goede avond Teamlead! Even kijken, of ga je de rest van de avond het topic gaande houden?quote:
alleen maar even kijken... vanavond eet-endrinkfeestjequote:Op zaterdag 24 december 2005 18:27 schreef demins het volgende:
[..]
Een goede avond Teamlead! Even kijken, of ga je de rest van de avond het topic gaande houden?![]()
Ik heb van 17.00 tot 18.00 door een vrijwel verlaten Albert Heijn XL gelopen. Geen tekorten en alles moest weg tegen afbraakprijzen. Kopje koffie erbij. Heel relaxed!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:29 schreef cuall het volgende:
Hallo, daar ben ik weer![]()
Wat een ramp, boodschappen doen is niet leuk![]()
Maar goed, we zijn nu helemaal klaar voor de kerst...........![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb van 17.00 tot 18.00 door een vrijwel verlaten Albert Heijn XL gelopen. Geen tekorten en alles moest weg tegen afbraakprijzen. Kopje koffie erbij. Heel relaxed!![]()
Ook ik ben weer ergens een welkome gast aan tafel, dus op mij hoeft vanavond ook niet gerekend te worden. Ik reken volledig op ChantalC, die is toch nergens welkom!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen maar even kijken... vanavond eet-endrinkfeestje
Ik hoop wel dat BB-forum nog open is als we de kerst achter de rug hebben trouwens....
Helemaal!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai pareltje![]()
Ook klaar voor de kerst?
odie22quote:
Zitten zeker allemaal in de stressssquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
odie22![]()
Nou het valt me nog alles mee hier, ik was al bang dat ik tegen mezelf zou moeten gaan praten![]()
Ik hoop alleen maar dat we de kerst achter de rug hebben!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen maar even kijken... vanavond eet-endrinkfeestje
Ik hoop wel dat BB-forum nog open is als we de kerst achter de rug hebben trouwens....
Doeiquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:38 schreef teamlead het volgende:
Luitjes.. ik ga indrinken
Voor iedereen alvast hele fijne kerstdagen... en tot 2e of 3e kerstdag
![]()
![]()
![]()
Ja eigenlijk snap ik al die heisa niet zo hoor, als je ziet wat mensen allemaal voor 2 dagen inslaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat we de kerst achter de rug hebben!![]()
Ja denk dat je dat het beste kan doenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
Ik ben dit jaar niet meer aan kerstkaarten toe gekomen![]()
Ik had het véél te druk![]()
![]()
Ik neem me nu al voor, dat ik die ga schrijven vóór BB6 gaat beginnen![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:38 schreef teamlead het volgende:
Luitjes.. ik ga indrinken
Voor iedereen alvast hele fijne kerstdagen... en tot 2e of 3e kerstdag
![]()
![]()
![]()
Gewoon gecombineerde vrolijk pasen en vrolijk kerstfeest kaarten sturen met pasen... moet het zeker goed gaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
Ik ben dit jaar niet meer aan kerstkaarten toe gekomen![]()
Ik had het véél te druk![]()
![]()
Ik neem me nu al voor, dat ik die ga schrijven vóór BB6 gaat beginnen![]()
Zooooo, nog wat meegemaakt? Ik op een overstroomde winkelstraat niet veelquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon gecombineerde vrolijk pasen en vrolijk kerstfeest kaarten sturen met pasen... moet het zeker goed gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |