Dat is wel een wijze les, hoe kom ik van mijn schulden afquote:
Daar kom je nu meequote:Op zaterdag 24 december 2005 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is wel een wijze les, hoe kom ik van mijn schulden af![]()
Of Beter hoe krijg ik Geen schulden![]()
Ja, ik ben je vader niet, klopt die maar op zijn schouder (hoop niet dat dit fout is is)quote:
Is die echt helemaal verdwenen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef Coos het volgende:
Er moet iets vreselijks gebeurd zijn met PcEend!!![]()
beetjequote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, ik ben je vader niet, klopt die maar op zijn schouder (hoop niet dat dit fout is is)![]()
Ja, waar is PC eend!! WIL PC EEND ZICH MELDEN!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef Coos het volgende:
Er moet iets vreselijks gebeurd zijn met PcEend!!![]()
Mijn zoon waar was jequote:Op zaterdag 24 december 2005 04:04 schreef doka het volgende:
[..]
Oh, en daar kom je nu ook nog eens mee![]()
Ik wil Dizzy, maar die meldt zich ook al nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, waar is PC eend!! WIL PC EEND ZICH MELDEN!!!
Ik ben van de melkboerquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn zoon waar was je![]()
Plaats een foto van je moeder, misschien dat ik het wel weer weet (denk het niet)
![]()
Oh van die, toen neukte ik nog niet en was ook niet getrouwdquote:
Ja jij schrijft hetquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:18 schreef melke het volgende:
Stom testbeeld!!
proberen te slapen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:34 schreef Tha_wrecka het volgende:
wel naar hoor... wat moeten we nou gaan doen midden in de nacht ipv big brother??
Ik had een beetje moeite met die rooie aan de rechterkantquote:
Helaas de duitse is betaald kijken, was bedoeld als een oneindige maar door te laten betalen bleven de kijkers ook wegquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:41 schreef melke het volgende:
Kunnen we niet naar buitenlandse BB gaan kijken? Hebben ze daar geen streams? Duitsland ofzo
Hoeveel kost dat dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas de duitse is betaald kijken, was bedoeld als een oneindige maar door te laten betalen bleven de kijkers ook weg![]()
![]()
Yep is niets meer nu, de eerste maand lukte het iet om de streams online te krijgen nu is alles ineens bij Premiere ondergebrachtquote:
Zou jij dat willen? Volgens mij gaat de lol er heel snel vanaf dan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:56 schreef melke het volgende:
[..]
Nee hoor, interesse. Zal hier ooit ook wel eens komen
Waar gaat de lol dan snel vanaf?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zou jij dat willen? Volgens mij gaat de lol er heel snel vanaf dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |