Dat is wel een wijze les, hoe kom ik van mijn schulden afquote:
Daar kom je nu meequote:Op zaterdag 24 december 2005 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is wel een wijze les, hoe kom ik van mijn schulden af![]()
Of Beter hoe krijg ik Geen schulden![]()
Ja, ik ben je vader niet, klopt die maar op zijn schouder (hoop niet dat dit fout is is)quote:
Is die echt helemaal verdwenen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef Coos het volgende:
Er moet iets vreselijks gebeurd zijn met PcEend!!![]()
beetjequote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, ik ben je vader niet, klopt die maar op zijn schouder (hoop niet dat dit fout is is)![]()
Ja, waar is PC eend!! WIL PC EEND ZICH MELDEN!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef Coos het volgende:
Er moet iets vreselijks gebeurd zijn met PcEend!!![]()
Mijn zoon waar was jequote:Op zaterdag 24 december 2005 04:04 schreef doka het volgende:
[..]
Oh, en daar kom je nu ook nog eens mee![]()
Ik wil Dizzy, maar die meldt zich ook al nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, waar is PC eend!! WIL PC EEND ZICH MELDEN!!!
Ik ben van de melkboerquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn zoon waar was je![]()
Plaats een foto van je moeder, misschien dat ik het wel weer weet (denk het niet)
![]()
Oh van die, toen neukte ik nog niet en was ook niet getrouwdquote:
Ja jij schrijft hetquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:18 schreef melke het volgende:
Stom testbeeld!!
proberen te slapen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:34 schreef Tha_wrecka het volgende:
wel naar hoor... wat moeten we nou gaan doen midden in de nacht ipv big brother??
Ik had een beetje moeite met die rooie aan de rechterkantquote:
Helaas de duitse is betaald kijken, was bedoeld als een oneindige maar door te laten betalen bleven de kijkers ook wegquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:41 schreef melke het volgende:
Kunnen we niet naar buitenlandse BB gaan kijken? Hebben ze daar geen streams? Duitsland ofzo
Hoeveel kost dat dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas de duitse is betaald kijken, was bedoeld als een oneindige maar door te laten betalen bleven de kijkers ook weg![]()
![]()
Yep is niets meer nu, de eerste maand lukte het iet om de streams online te krijgen nu is alles ineens bij Premiere ondergebrachtquote:
Zou jij dat willen? Volgens mij gaat de lol er heel snel vanaf dan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:56 schreef melke het volgende:
[..]
Nee hoor, interesse. Zal hier ooit ook wel eens komen
Waar gaat de lol dan snel vanaf?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zou jij dat willen? Volgens mij gaat de lol er heel snel vanaf dan.
Bied jij je aan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:02 schreef melke het volgende:
Wil anders niet iemand hier zijn huis vol camera's hangen en dat ons laten zien. Hebben we wat te doen!
Ja hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:04 schreef melke het volgende:
jij dan?
Als je 24/7 streams kan kijken, heel het jaar lang.quote:
Als ze het leuk en spannend maken niet. Groter huis, meerdere streams, meer opdrachten, meer geheime missies. Daarbij zou het ook leuk zijn als er 2 groepen bewoners waren. De BB5 bewoners kwamen zelf met dat idee. Je hebt dan dus 2 percies dezelfde huizen met een gezamelijke ruimte ala babykamer of de extra kamer. Ze weten niet van elkaars bestaan totdat ze op de helft van het programma zijn, dan worden ze namelijk bij elkaar gezet en een deel van het huis gaat dicht. Lijkt me cool!quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als je 24/7 streams kan kijken, heel het jaar lang.
Radio 3 fm het glazen huis!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:12 schreef Tha_wrecka het volgende:
ja zeker.. echt saai zo... helemaal niks dat we live kunnen volgen?
Vond ik ook. Moeten ze aanhouden. De volgende keer alleen maar missiesquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:13 schreef Tha_wrecka het volgende:
Melke: Ik vond btw BB dit jaar erg geslaagd met verborgen opdrachten etc.. was tenminste beetje spanning
Het gegeven is op zich leuk, maar er moet een piek in zitten ergens dus na een half jaar maximaal. Ik weet zeker dat als er geen pauze tussen in zit dat het gaat vervelen, misschien niet het eerste jaar maar zeker wel het 2e jaar en dat wordt steeds erger.quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:10 schreef melke het volgende:
[..]
Als ze het leuk en spannend maken niet. Groter huis, meerdere streams, meer opdrachten, meer geheime missies. Daarbij zou het ook leuk zijn als er 2 groepen bewoners waren. De BB5 bewoners kwamen zelf met dat idee. Je hebt dan dus 2 percies dezelfde huizen met een gezamelijke ruimte ala babykamer of de extra kamer. Ze weten niet van elkaars bestaan totdat ze op de helft van het programma zijn, dan worden ze namelijk bij elkaar gezet en een deel van het huis gaat dicht. Lijkt me cool!
Ja na een half jaar moet je de 2 groepen dus bij elkaar zetten en gaan zorgen dat het 1 groep wordquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gegeven is op zich leuk, maar er moet een piek in zitten ergens dus na een half jaar maximaal. Ik weet zeker dat als er geen pauze tussen in zit dat het gaat vervelen, misschien niet het eerste jaar maar zeker wel het 2e jaar en dat wordt steeds erger.
Erg zijn wij he.. Dat arm/rijk gebeuren vond ik niets. Die hele BB heb ik ook nauwelijks bekekenquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:15 schreef Tha_wrecka het volgende:
ja precies. dat arme en rijke gedoe was maar bagger in een van de vorige BB's
ik zit inderdaad te fokken met NL 2 aan zodat ik toch nog iets BB achtigs kan kijken..
Vrijdag avond he.. Wel een super initiatief!quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:17 schreef Tha_wrecka het volgende:
vind trouwens dat het dronken brabbel/gelal gehalte bij serious request op het moment wel hoogtij viert...
Is toch wel een kunst hoor. Niet eten en veel werken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:20 schreef Tha_wrecka het volgende:
jazeker! Vind het wel jammer dat ze zich hele tijd spreekwoordelijk op de borst kloppen dat ze zo goed zijn omdat ze dit doen..
Ach ja, dat maakt me niet zoveel uit. Ze doen het toch maar. Ze hadden ook net zo goed nee kunnen zeggen. Denk dat hun cv zonder deze 6 dagen toch ook wel redelijk oke isquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:30 schreef Tha_wrecka het volgende:
ja ok dat is waar.. maar de rest van het jaar doen ze alsof de zon uit hun reet schijnt omdat ze een week niet gegeten hebben en in dat glazen huis hebben gezeten... ik krijg er ondanks alle goede bedoelingen wel een klein beetje een dubbel gevoel bij.. gewoon zo'n ja dat staat goed op mijn cv gevoel.. jij niet?
Ik ben er alquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, waar is PC eend!! WIL PC EEND ZICH MELDEN!!!
Ik wegquote:Op zaterdag 24 december 2005 06:10 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah gelukkig! We dachten dat je weg was
Ik had visite, maar ken ik jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 06:24 schreef Tha_wrecka het volgende:
nou kom op, wat heb je gedaan pc eend, vertel het ons..
Dat ziet er niet verkeerd uit Henkquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
Mijn favoriete houding
[[url=[img]http://uploader.phserver.net/getpic.php?filename=img_0958.jpg]afbeelding[/url]]
Goeiemorgen Sjet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:32 schreef Sjet het volgende:
Hallo allemaal
Ga zo meteen de 'after-topics' eens rustig doorlezen.... maar wou eerst even een teken van leven [na ja, leven....] geven.
Raar leven.... zo zonder streams
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Sanne het volgende:
Kunnen we niet allemaal dezelfde webcam opzoeken en daar dan verder mee doorgaan tot Hotel Big Brother begint?
Ik mis het ook weer.
En mogguh Cuall.
Toch? Had jij ergens een verslag gezet van je finale belevenissen?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |