M'n ta-has. Dat liedje: 'Annie, houd jij m'n tassie effe vast, want die gozâh wil me met dansen'.quote:
Ik heb nog blauwe plekken van jouw vorige keer jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo ist meid wie niet leren wil moet maar voelen![]()
zo doen wij vrouwen dat hehe![]()
\quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ben je nou weer gerustgesteld.
Fijne kerst... kerstengelquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten, want ik ben moe geworden van Coos![]()
Lieve mensen, alvast een fijne kerst![]()
Trusten![]()
He, blijf van PC Eend af!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
\
Lijkt me toch wel een keer lekker zo met je lendenen tegen dat eendedons.![]()
dank je schatquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Slaap lekker Wickedquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
Hahaha ja... toch iets te hard geknepen toen we schouder aan schouder zongen:quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef White_Pearl het volgende:
Waar lieverd? nog steeds op die billen van je ?![]()
Fijne kerst Angel!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ja... toch iets te hard geknepen toen we schouder aan schouder zongen:
That's what friends are for
gloof toch dak een wijntje teveel op hebquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker Wickeden voor jou oook hele fijne
kerstdagen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:16 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
thats what friends are voor hé knijpen mag dan
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
Mijn favoriete houding
[[url=[img]http://uploader.phserver.net/getpic.php?filename=img_0958.jpg]afbeelding[/url]]
De ik zit en relax houdingquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
Mijn favoriete houding
[[url=[img]http://uploader.phserver.net/getpic.php?filename=img_0958.jpg]afbeelding[/url]]
Truste snappiequote:Op zaterdag 24 december 2005 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen, echte BB-bikkels. Ik ga ook slapen.
Voor iedereen die ik niet meer zie alvast een hele fijne kerst toegewenst.
Tot later![]()
![]()
Welterusten iedereen ik ga ook wieberenquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen, echte BB-bikkels. Ik ga ook slapen.
Voor iedereen die ik niet meer zie alvast een hele fijne kerst toegewenst.
Tot later![]()
![]()
Zie jij mijn hand of handenquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:18 schreef doka het volgende:
[..]A la Al Bundy met een hand in je broek?
Nee. Daarom. Maar het was een complimentje hoorquote:
Ik zou er zoveel willien uitnodigen, maar dan ben ik mijn rust kwijtquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
De ik zit en relax houdingand leave me alone
![]()
Tnxquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:23 schreef doka het volgende:
[..]
Nee. Daarom. Maar het was een complimentje hoorAl Bundy is
![]()
Hoi melkjequote:Op zaterdag 24 december 2005 03:32 schreef melke het volgende:
Ik word niet goed zonder BB!!!
zagquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
Roel vond zijn exit wel meevallen zei hij in RTL Boulevard. Hij zach er in ieder geval gelukkig uit. Gelukkig..
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
Roel vond zijn exit wel meevallen zei hij in RTL Boulevard. Hij zach er in ieder geval gelukkig uit. Gelukkig..
Ik mis het ook welquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:32 schreef melke het volgende:
Ik word niet goed zonder BB!!!
Aaah neeee *sla voor je hoofd smilie* Hoe stom van me! Natuurlijk weet ik dat het zag is! Laten we het tijdstip en het uitgaan maar de schuld geven..quote:
Hoi, doka, kan je het trillen nog bedwingenquote:
Nee, hij zei alleen dat het typisch BB was en dat hij het wel vond meevallen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwachtZei hij nog iets over Dido?
Hallo, allemaal![]()
JjjJaAa weEEllL hHHoOrrquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi, doka, kan je het trillen nog bedwingen![]()
Knap hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:42 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, hij zei alleen dat het typisch BB was en dat hij het wel vond meevallen.
Ja, maar die Roel heeft wel een apart gevoel voor humor. Hij gaf zelf eerder ook al aan geen studio exit te willen. Nou, hij heeft het gekregen ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Knap hoorIk vond het echt niet netjes, maar goed. De hardste BB ooit heeft blijkbaar te maken met een gebrek aan respect
![]()
Ow, dat wist ik niet, dus eigenlijk is dit wat hij wilde. Dan is het wel goed zo en Ing heeft het geld voor haar schulden. Uiteindelijk vind ik het ook wel goed zo danquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:49 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar die Roel heeft wel een apart gevoel voor humor. Hij gaf zelf eerder ook al aan geen studio exit te willen. Nou, hij heeft het gekregen ook
Ik vind het ook wel bestquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet, dus eigenlijk is dit wat hij wilde. Dan is het wel goed zo en Ing heeft het geld voor haar schulden. Uiteindelijk vind ik het ook wel goed zo dan![]()
Ja, wie niet, studieschulden hequote:Op zaterdag 24 december 2005 03:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel best![]()
![]()
BTW, Ingrid heeft schulden? Hmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |