Hahaha, fotoshoppen ben ik niet zo'n ster in... bij mij krijg je the real thing...quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie toch een beetje het lidteken van die puist.
Doe 's fotoshoppen.
PARELTJEEEEEEquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:51 schreef White_Pearl het volgende:![]()
![]()
![]()
tis nog gezellig hier zie ik
![]()
had even uitstapje gemaakt naar de kroeg
( woon in het centrum ) dus dat is makkelijk
dacht even snel gluren nog![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:51 schreef White_Pearl het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ja welke quote danquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog één keer lezen inclusief smiley WA.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:51 schreef White_Pearl het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal niet beetje internetverslaafd hequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo iedereengezellig ja maar miste mijn PC
![]()
Maar dit was een gratis proefles.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb geen druppel alcohol gedronken en nou is 't toch nog alsof ik dronken ben
Nee hoor snaptnix op één of andere manierquote:
Wie, wij allemaal, nee hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal niet beetje internetverslaafd he
Een beetjequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal niet beetje internetverslaafd he
Je miste ons gewoonquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee hoor snaptnix op één of andere manier
had ik het gewoon gehaden dacht ga
lekker weer naar huis![]()
Dan is het goedquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Een beetjehahaha valt mee hoor
![]()
![]()
Heb jij nu alweer 38 posts erbijquote:
Schei uit, ik schaam me al zo diepquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb jij nu alweer 38 posts erbij![]()
Daar kon je weleens gelijk in hebbenquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Schei uit, ik schaam me al zo diep![]()
![]()
Het lijkt me Dido...?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:58 schreef Foreverblue het volgende:
Onder het motto... raad de bewoner
[afbeelding]
Ja hèhè Annie!! We waren er hier nog niet uit of die post voor Hein of mij bedoeld was. Dus niet zo vlot hè op dit uur.quote:
Tussen proe en Flesquote:
Hele rare dag ja. Het is zo'n gewoonte geworden, eerst ff de streams opengooien en bijlezen en dan de rest. En nu... niks meerquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Daar kon je weleens gelijk in hebbenvondt het
soieso een rare dag vandaagmiste bb toch wel hoor.
quote:
Henk, ik ben 53, 187cm en 76kg. met een groot hart en dito libido.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ouwe knuppel, volgens mij ben je jonger als ik![]()
Ligt aan het gewichtquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd jij m'n tassie effe vast, Coos.
Oh godquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Bedtijd![]()
En zit GVD nog steeds te wachten tot die knuppel thuiskomt. Dat ie GVD de volgende keer z'n sleutels meeneemt![]()
![]()
![]()
Die krijgt zware dagen![]()
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Oh goddie moet rennen voor zijn leven
![]()
Oke, je bent 3 jaar ouder, ik ben 178mtr en 100 kilo en ben gelukkig getrouwd (voor het libido gedoe)quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk, ik ben 53, 187cm en 76kg. met een groot hart en dito libido.
Wat wil je nog meer weten??
Ik heb 'm eerder deze avond in het GJ-topic gezien, geloof ik, ben je nou weer gerustgesteld.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef Coos het volgende:
Die PcEend zal toch niet gevangen zijn door een amateur jager in de grachten van dat openlucht dorp?? Ik maak me nu wel zorgen. Als hij er morgen niet is dan bellen we "alternatief dier"!!
Volgens mij bestaat het niet maar het "klinkt" wel lekker.![]()
Had jij "rapid weight watchers"??quote:
Zo ist meid wie niet leren wil moet maar voelenquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker ja![]()
Nog ff en hij zoekt het maar uit, kijkt ie maar hoe ie binnenkomt of niet. Gaat ie maar in de auto slapen ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |