quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Sinds mij 21e probeer ik een "open boek" te zijn voor iedereen. Jammer dat jij het niet eerder zag.Maar niemand is ooit geinteresseerd geweest in "mijn verhaal". Voor iemand uit de B, had ik toch wel eerder een "hulplijn" verwacht.
![]()
Tijd voor bijscholing Cuall??![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet ik veel!!
Een beetje APK-achtige kreten of zo!!
![]()
Zo, er staat hier een partij goeie muziek op.
Later![]()
Nee? Verbaast me niks. Ze gaan een programma van hun eigen zender niet in de zeik zetten, of ook maar elegant doen door Roel wat zendtijd te geven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker... en gewoon niks in NSE erover he. Had gehoopt dat ze daar Roel zouden laten zien.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:17 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan moet je van het voorjaar maar eens op je buikschuiver langskomen.
Dan drinken we een glas
dan doen we een plas
maar nu ben ik even het
eind van het rijmpje kwijt.
![]()
Tsja... als ik zo sommige reacties lees op Fok en andere sites... gaat Talpa dit ze een hoop kijkers kosten... als het geen grootspraak van ze is althansquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee? Verbaast me niks. Ze gaan een programma van hun eigen zender niet in de zeik zetten, of ook maar elegant doen door Roel wat zendtijd te geven.
Roel die verteld dat hij niet zo zit met de manier waarop de finale is gegaan is toch juist positief voor Talpa??quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze gaan een programma van hun eigen zender niet in de zeik zetten, of ook maar elegant doen door Roel wat zendtijd te geven.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:30 schreef Foreverblue het volgende:
Deze is misschien wat mooier dan, angel
[afbeelding]
Die zijn (gelukkig) meestal niet erg representief voor de gemiddelde BB-kijker via tvquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... als ik zo sommige reacties lees op Fok en andere sites... gaat Talpa dit ze een hoop kijkers kosten... als het geen grootspraak van ze is althans
Of hij houd zich groot. Ach, ik maak me er verder niet druk om. Joost als winnaar vind ik prima... alleen had de nummer 2 toch anders gemoeten vind ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:32 schreef doka het volgende:
[..]
Roel die verteld dat hij niet zo zit met de manier waarop de finale is gegaan is toch juist positief voor Talpa??
Talpa is sowieso helemaal kut, zonder BB hoef ik die zender ook niet meer te zien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... als ik zo sommige reacties lees op Fok en andere sites... gaat Talpa dit ze een hoop kijkers kosten... als het geen grootspraak van ze is althans
Denk niet dat hij dat gaat vertellen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:32 schreef doka het volgende:
[..]
Roel die verteld dat hij niet zo zit met de manier waarop de finale is gegaan is toch juist positief voor Talpa??
Dat is ook een mooie ja...quote:
Dat deed hij toch wel in RTL Boulevard, althans dat las ik hier een paar keer...quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat gaat vertellen.
truste ex-notaresjequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:35 schreef cuall het volgende:
Lieve vrienden en vriendinnetjes, ik hou het voor gezien, ik moet morgen nog de boodschappen halen en hier een kerstfeer zien te creeeren, dus is het beter dat ik nu mijn bed in kruip, want ik heb niet zo veel krediet meer hier in huisgeen kerstkransjes, dan kan ik het vvergeten dat ze aan mijn verjaardag denken........dus
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cualletjequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:35 schreef cuall het volgende:
Lieve vrienden en vriendinnetjes, ik hou het voor gezien, ik moet morgen nog de boodschappen halen en hier een kerstfeer zien te creeeren, dus is het beter dat ik nu mijn bed in kruip, want ik heb niet zo veel krediet meer hier in huisgeen kerstkransjes, dan kan ik het vvergeten dat ze aan mijn verjaardag denken........dus
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:35 schreef cuall het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne kerstquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:35 schreef cuall het volgende:
Lieve vrienden en vriendinnetjes, ik hou het voor gezien, ik moet morgen nog de boodschappen halen en hier een kerstfeer zien te creeeren, dus is het beter dat ik nu mijn bed in kruip, want ik heb niet zo veel krediet meer hier in huisgeen kerstkransjes, dan kan ik het vergeten dat ze aan mijn verjaardag denken........dus
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken gewoon mensen die die comedy op Talpa, of wat daar voor door moet gaan, helemaal geweldig vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Talpa is sowieso helemaal kut, zonder BB hoef ik die zender ook niet meer te zien.
Heb ik gemist, hij beweert dat ie er niet zo mee zit?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:36 schreef doka het volgende:
[..]
Dat deed hij toch wel in RTL Boulevard, althans dat las ik hier een paar keer...
Truste slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:35 schreef cuall het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker cuallquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:35 schreef cuall het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ken gewoon mensen die die comedy op Talpa, of wat daar voor door moet gaan, helemaal geweldig vinden.Damn, hoe het het ook alweer?
Gewoon een keer jezelf zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Rellerig? Wat had je in gedachten dan![]()
Ja, hij vond het zelf allemaal wel meevallen met die exit. Terwijl die 2 homo's van Boulevard het helemaal zaten af te kraken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik gemist, hij beweert dat ie er niet zo mee zit?
Zooooo slecht vind ik dat...quote:
Henk, je waart nog rond!quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gewoon een keer jezelf zijn![]()
Ik heb mezelf nooit hoeven bewijzen![]()
Ja, dat was het ja.quote:
Ja he... echt een mooi paar zo... als Brenda het uitmaakt sprint ing boven op hemquote:
Bizar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, hij vond het zelf allemaal wel meevallen met die exit. Terwijl die 2 homo's van Boulevard het helemaal zaten af te kraken.
Met allemaal van die B-acteurs. Ik zag de laatste paar minuten wel eens vlak voor BB, zonder geluid, en dan zag je al aan de mimiek dat het helemaal ka u thee was.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, dat was het ja.![]()
Zelden zoiets verschrikkelijks gezien. Hoe krijgen ze het verzonnen.
Ik ben er immer, maar heb niet altijd de behoefte om te reagerenquote:
Ik vind dat ze wel iets beters verdient hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja he... echt een mooi paar zo... als Brenda het uitmaakt sprint ing boven op hem
Het is dat ik haar type niet ben... hoewelquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel iets beters verdient hoor.
Dat weet je helemaal nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is dat ik haar type niet ben... hoewel
Be like Joost... everybody wanne be like Joostquote:
Van Joost is er maar één. Dat mag ik toch vurig hopen, tenminstequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Be like Joost... everybody wanne be like Joost
Okee, nu draai ik door... ik stop alweer![]()
Weet je die ene avond nog... dat ze Joost nadedenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van Joost is er maar één. Dat mag ik toch vurig hopen, tenminste![]()
Nee liever niet. Zou na 1 avond al compleet doordraaien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je die ene avond nog... dat ze Joost nadedenPicture that 3 maanden lang
Whaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je die ene avond nog... dat ze Joost nadedenPicture that 3 maanden lang
Whaaaaaaaaaaaaaa
Waar heb jij aanspraak voor nodig, met die harem van je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:46 schreef Coos het volgende:
O ja, nog effe over dat katje in de tuin.
Zegt Yo de la Tourette vanavond: Joh Coos nemen, dan heb je een beetje aanspraak.![]()
Ik zie toch een beetje het lidteken van die puist.quote:
Nog één keer lezen inclusief smiley WA.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar heb jij aanspraak voor nodig, met die harem van je?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |