Whahaha, ik vond bb niet langdradig hoor... De laatste week misschien, omdat ze aan het aftellen waren.quote:
MUERTE, heb je het gehoord, je bent een goeie lereaar, A-en-M vergeet het ook nooit meerquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb het ook onthouden, daarom moest ik zo lachen dat jij heel droog zei.....
Mooie cupido boog![]()
wat denk jij als 10 man aanbieden om een taxi te betalen en dan nog in haar auto stapt??quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Behalve regelmatig dom is ze ook analfabeet?.........of digibeet.........of gewoon simpel![]()
Ik vond het de laatste paar weken wel wat langdradig, maar dat mag de pret niet drukken. Dus ik ga King Kong waarschijnlijk ook wel kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha, ik vond bb niet langdradig hoor... De laatste week misschien, omdat ze aan het aftellen waren.
Ik heb 'm ook gezien van de weekquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pfffffff net terug van King Kong... wat een lange zit was dat. De effecten waren goed, maar het verhaal wel wat langdradig
Als je van effecten houd zit je goedquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:09 schreef doka het volgende:
[..]
Ik vond het de laatste paar weken wel wat langdradig, maar dat mag de pret niet drukken. Dus ik ga King Kong waarschijnlijk ook wel kijken
En hoe vond je hem?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gezien van de week![]()
Ik wilde een beetje herkenbare naam hebben, dus deze was denk ik het meest herkenbaar, TOCHquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:08 schreef cuall het volgende:
ik moet wel ff wennen aan jou naam, het zit verkeert in mijn vingers
Prachtig gefilmdquote:
Dat probleenm heb ik nu ook.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is ook een optieDan heb je dat leed ook niet
![]()
Bij ons zat vroeger een supermarkt... die heette A & M... maar dat is zeker 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:12 schreef A-en-M het volgende:
Ik wilde een beetje herkenbare naam hebben, dus deze was denk ik het meest herkenbaar, TOCH
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
wat denk jij als 10 man aanbieden om een taxi te betalen en dan nog in haar auto stapt??
zeker geen analfabeet!!
Eén nog grotere digibeet dan ik.
Nee ook niet simpel, maar bijna vijftig.
Soms denk ik weleens, "Altzheimer Light".![]()
Je wil haar nu ook niet aan de telefoon hebben hoor.
Ze is muziek aan het uitzoeken. En ik hoor gemompel van, "dat is uit mijn tijd".![]()
Iemand effe bellen met Hein??![]()
Ja klopt... die hele boottrip vond ik maar slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Prachtig gefilmd![]()
Eerste anderhalf uur vond ik mooi, toen stortte ie een uurtje in, en toen het laatste half uur weer helemaal ok. Nogal lange zit ja, en middenin de jungle wat langdradig, maar ik heb erg gelachen om die dino's op hol.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat probleenm heb ik nu ook.
Er komt iedre dag een jong katje in de tuin en die vliegt achter alles aan en de bomen in waar zij achter ieder takje aanrent. Schetig om te zien. Maar als ik het binnenhaal dan heb ik een levend wezen in huis. Nu heb ik alleen een basilicum plant. Zorgen zat zo, dunkt mij.
![]()
Het heeft zoveel indruk op haar gemaakt dat ze het me in een keer duidelijk kon maken wat die cupidoboog isquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
MUERTE, heb je het gehoord, je bent een goeie lereaar, A-en-M vergeet het ook nooit meer![]()
Ja hoor, maar ik heb steeds moeite gehad met jullie naam, door die streeppies erin, maar was er inmiddles wel aan gewend en nu moet het andersom, ben gewoon gewend aan de A aan het eind.......gewoonte dierquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:12 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik wilde een beetje herkenbare naam hebben, dus deze was denk ik het meest herkenbaar, TOCH
O, dan moet je van het voorjaar maar eens op je buikschuiver langskomen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:14 schreef cuall het volgende:
[..]
gelukkig drink ik niet zo veel[/sub]![]()
HAHAHAHAHAHA erg charmantquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
Speciaal voor de gekke engel... haar favoriet nog een keer
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat probleenm heb ik nu ook.
Er komt iedre dag een jong katje in de tuin en die vliegt achter alles aan en de bomen in waar zij achter ieder takje aanrent. Schetig om te zien. Maar als ik het binnenhaal dan heb ik een levend wezen in huis. Nu heb ik alleen een basilicum plant. Zorgen zat zo, dunkt mij.
![]()
De derdequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik word over 10 dagen 49 ........gelukkig drink ik niet zo veel![]()
Fijne kerstquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:19 schreef Muerte het volgende:
Ik ga naar bed, morgen vroeg weer op, even naar mijn hofleverencier daarna een paar uurtjes slapen en dan werken, als ik op mijn werk ben zie je mij wel weer verschijnen, hetzelfde geldtvoor zondag op maandag (2e kerstdag) ben ik om 6 uur klaar gewerkt voor dit jaar.
Voor iedereen die gaat slapen een goede nacht en voor iedereen die nog moet werken een goede wacht.
Als er nog interesse is voor caps meld ik me graag weer in deze topic reeks,![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Die cap van Nathalie was trouwens wel mijn allereerste ooit, net nagekeken, maar dat doet verder niet terzake
Succes ermee makker... slaap fijn en tot later weerquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:19 schreef Muerte het volgende:
Ik ga naar bed, morgen vroeg weer op, even naar mijn hofleverencier daarna een paar uurtjes slapen en dan werken, als ik op mijn werk ben zie je mij wel weer verschijnen, hetzelfde geldtvoor zondag op maandag (2e kerstdag) ben ik om 6 uur klaar gewerkt voor dit jaar.
Voor iedereen die gaat slapen een goede nacht en voor iedereen die nog moet werken een goede wacht.
Als er nog interesse is voor caps meld ik me graag weer in deze topic reeks,![]()
Rellerig? Wat had je in gedachten danquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:20 schreef Coos het volgende:
Zullen we ons een beetje rellerig gaan uiten hier??
Misschien komt PcEend ook nog effe.
Of siert hij een welgevulde kersttafel?![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:21 schreef Snaptnix het volgende:
We zijn niet gek, het kan nog gekker![]()
nu.nl
Vrouw slikt mobieltje in tijdens ruzie met vriend
Uitgegeven: 23 december 2005 22:54
Laatst gewijzigd: 23 december 2005 23:19
AMSTERDAM - Een ruzie tussen een 24-jarige Amerikaanse en haar vriend over een mobiele telefoon is vrijdagochtend zo hoog opgelopen, dat de vrouw het apparaat in haar mond stopte en probeerde door te slikken.
De politie kreeg om 04.52 uur in de ochtend een telefoontje van de man, die zei dat zijn vriendin in ademnood verkeerde. Toen agenten bij het opgegeven adres arriveerden, troffen zij de vrouw aan met het mobieltje in haar keel.
"Hij wilde het mobieltje hebben en zij wilde het niet geven, dus probeerde ze het in te slikken", aldus Steve Decker van de politie in Blue Springs (Missouri). Gelukkig was er nog een ander toestel waarmee de vriend het alarmnummer kon bellen. In het ziekenhuis werd de vrouw van het mobieltje verlost.
Slaap lekker Muertequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:19 schreef Muerte het volgende:
Hahaha die Amerikanen zijn echt gekquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:21 schreef Snaptnix het volgende:
nu.nl
Lang verhaal
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:19 schreef Muerte het volgende:
Muerte, slaap lekker jongenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:19 schreef Muerte het volgende:
Sinds mij 21e probeer ik een "open boek" te zijn voor iedereen. Jammer dat jij het niet eerder zag.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:19 schreef cuall het volgende:
[..]
je bent anders nooit zo openhartig.
Ik hoop dat hij met al zijn beeldmateriaal nog een mooi filmpje maakt, dus hopelijk ligt hij nu niet in de marinadequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:20 schreef Coos het volgende:
Zullen we ons een beetje rellerig gaan uiten hier??
Misschien komt PcEend ook nog effe.
Of siert hij een welgevulde kersttafel?![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:21 schreef Snaptnix het volgende:
nu.nl
Vrouw slikt mobieltje in tijdens ruzie met vriend
Man, wat zal ie balen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:25 schreef Foreverblue het volgende:
Roel kan er nog steeds niet over uit dat hij zo'n kut loser einde heeft gekregen van bb :
[afbeelding]
Weet ik veel!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Rellerig? Wat had je in gedachten dan![]()
Dat weet ik wel zeker... en gewoon niks in NSE erover he. Had gehoopt dat ze daar Roel zouden laten zien.quote:
Die marinade op zich zal hij wel lekker vinden!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met al zijn beeldmateriaal nog een mooi filmpje maakt, dus hopelijk ligt hij nu niet in de marinade![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet ik veel!!
Een beetje APK-achtige kreten of zo!!
![]()
Zo, er staat hier een partij goeie muziek op.
Later![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |