Beter is, dat je helemaal geen hond neemt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je moet een nieuwe hond ook nemen Voordat de oude is weggegaan (ingeslapen,overleden)![]()
In ieder geval wel 1 zonder al te raar hoofdquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hè bah![]()
Heb je een mooie van Nathalie, Muerte? Dus niet met d'r bekende bekkie maar een echte mooie.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet beschuldigen van collaboratie met 'den allochtoon'??![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als zij dat in begrijpelijk Nederlands via een toetsenbord de wereld ervan kond kon doen, wel ja.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hè bah![]()
Heb je een mooie van Nathalie, Muerte? Dus niet met d'r bekende bekkie maar een echte mooie.
Zoals het er staat.quote:
Om even met BrauN te spreken: "ik zou der zo doen"quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In ieder geval wel 1 zonder al te raar hoofd
[afbeelding]
Bommiequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
HOI HENK JANSEN EN VROUW!
Die is mooi inderdaadquote:
JA LEKKERRRRRRRRRRRRRRquote:
Ja raar hé?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In ieder geval wel 1 zonder al te raar hoofd
[afbeelding]
Braun en Vosss, ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Om even met BrauN te spreken: "ik zou der zo doen"
quote:
Behalve regelmatig dom is ze ook analfabeet?.........of digibeet.........of gewoon simpelquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoals het er staat.![]()
Of is dit alleen voor Taal puristen??![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Dit was mijn allereerste cap ooit, middenin de nacht, met hulp van o.a. Foreverblue en ik was ook nog een beetje teut![]()
[afbeelding]
Nou niet slecht tochquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Dit was mijn allereerste cap ooit, middenin de nacht, met hulp van o.a. Foreverblue en ik was ook nog een beetje teut![]()
[afbeelding]
kan het wat zachterquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
HOI HENK JANSEN EN VROUW!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hè bah![]()
Is ook een optiequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Beter is, dat je helemaal geen hond neemt.![]()
Oeps, ik en mijn Alzheimer. Ik zie nu dat ik 'm 's middags heb gemaakt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou niet slecht toch![]()
Je had hem zelf ook bewaard voor je plakboek![]()
Hahaha jij hebt les gehadquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Zij heeft ook wel een mooie cupido-boog![]()
![]()
Maakt niks uit hoor, deze is heel mooi en maakt het nou uit of het de derde of de eerste isquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oeps, ik en mijn Alzheimer. Ik zie nu dat ik 'm 's middags heb gemaakt.
Nou weet ik niet meer wat mijn allereerste cap was![]()
quote:
quote:
Dank jequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Maakt niks uit hoor, deze is heel mooi en maakt het nou uit of het de derde of de eerste iswe zijn toch wel trots op je
![]()
Vond ik ook heel fijn, want ik wist het ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar dat was alleen maar om duidelijk te maken wat ik bedoelde.
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal, BEW
Gefeliciteerd Versabommie![]()
Ik heb het ook onthouden, daarom moest ik zo lachen dat jij heel droog zei.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:01 schreef cuall het volgende:
[..]
...ja en weet je wat zo leuk is,............ik heb het onthouden
![]()
Goeie leraar, aanschouwelijk onderwijs spreekt mij aan![]()
Hai FBquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal, BEW
Hai FBquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal, BEW
Pfffffff net terug van King Kong... wat een lange zit was dat. De effecten waren goed, maar het verhaal wel wat langdradigquote:
Zegt een BB-fanquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pfffffff net terug van King Kong... wat een lange zit was dat. De effecten waren goed, maar het verhaal wel wat langdradig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |