Oh, ja, dat vergeet ik je helemaal te vragen, ('tis nog vroegquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Toch? Had jij ergens een verslag gezet van je finale belevenissen?![]()
tekst 3 keer gewijzigd ivm verkrampte vingers
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Toch? Had jij ergens een verslag gezet van je finale belevenissen?![]()
tekst 3 keer gewijzigd ivm verkrampte vingers
Ik heb her en der wat belevenissen gepost. Had het beter bij elkaar kunnen doen. Ook nog wat last van het pootje. Check het rehab topic en de SC van donderdag op vrijdag rond een uur of vier.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, ja, dat vergeet ik je helemaal te vragen, ('tis nog vroeg)
Hoe was het in de studio Sanne?
Zat nog te lezen in de topics van vannacht. Zag er vertrouwd uit ! Blijft het gevoel nog ff hangen.quote:
Nee, maar volgens mij zitten ze te fietsen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doen de streams bij jullie het ook niet?
Waar stond je ergens, in de groep van Joost of bovenin ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:38 schreef Sanne het volgende:
Het was trouwens in een woord geweldig, ben nu nog aan het bijkomen. Omdat ik zo nodig nog even moest forummen en om 6 uur 's morgens besloot toch nog even de tv-uitzending te bekijken lag ik er om half acht in. Heb geen stem meer, altijd een goed teken.
Sanne tochquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:38 schreef Sanne het volgende:
Het was trouwens in een woord geweldig, ben nu nog aan het bijkomen. Omdat ik zo nodig nog even moest forummen en om 6 uur 's morgens besloot toch nog even de tv-uitzending te bekijken lag ik er om half acht in. Heb geen stem meer, altijd een goed teken.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:38 schreef Sanne het volgende:
Jawel hoor....quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:43 schreef Sanne het volgende:
Staat er trouwens geen verslag op de weblog?
Zowel Knut, Silmarwen als Breuls waren er. En die hebben geen tennisarm voor zover ik weet.
Ja ik zag het net staanquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:43 schreef Sanne het volgende:
Staat er trouwens geen verslag op de weblog?
Zowel Knut, Silmarwen als Breuls waren er. En die hebben geen tennisarm voor zover ik weet.
Klopt, heb het ook net gelezen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zag het net staan
http://bigbrother.fok.nl/blog/1304
Laterquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef cuall het volgende:
Ik moet mijn boodschappen nog halenzal wel rete druk zijn, maar goed, rantsoen met de kerst is geen optie
![]()
Tot later![]()
Ik ben net een uurtje geleden geweest en het viel reuze mee.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef cuall het volgende:
Ik moet mijn boodschappen nog halenzal wel rete druk zijn, maar goed, rantsoen met de kerst is geen optie
![]()
Tot later![]()
Veel succes ermee en tot laterquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef cuall het volgende:
![]()
Tot later![]()
De echte die-hards demins, dat jij nou bent gaan slapenquote:
Ik ben geen 18 meer!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De echte die-hards demins, dat jij nou bent gaan slapen![]()
Mijn God, wat erg... Ik hoef trouwens niet meer om boodschappen, heb alles gisteren al in huis gehaald! Bovendien ben ik dit weekend niet eens thuis. Vanmiddag alleen een lekker soepje maken en dan eet ik mijn buikje wel rond bij andere mensen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:04 schreef Sanne het volgende:
Albert belde net aan. Mijn boodschappen zijn binnen.
Ik hoef de deur niet meer uit dit weekend!!
Ik was gisteren in de hel appie. Je mist er inderdaad weinig aan, behalve als je die paniekbeelden uit rampenfilms, waarin de wanhopige bevolking de winkels plundert, graag van dichtbij en in het echt wilt zien. Net alsof de winkels pas in februari weer opengaan, zo werd er gehamsterd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:15 schreef Sanne het volgende:
Geen opgejaagde kassameisjes, of moeders van veel te grote gezinnen die niet meer weten wat ze in godsnaam nog in die kar moeten proppen.
Dat is precies wat ik bedoel!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de hel appie. Je mist er inderdaad weinig aan, behalve als je die paniekbeelden uit rampenfilms, waarin de wanhopige bevolking de winkels plundert, graag van dichtbij en in het echt wilt zien. Net alsof de winkels pas in februari weer opengaan, zo werd er gehamsterd.
En dan die verbeten blikken van iedereen, die mensen gaan over lijken om het gezellig te hebben.![]()
Of dat waren natuurlijk streamverslaafden, die dachten dat BB5 nog niet afgelopen was en ieder moment weer kon gaan beginnen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de hel appie. Je mist er inderdaad weinig aan, behalve als je die paniekbeelden uit rampenfilms, waarin de wanhopige bevolking de winkels plundert, graag van dichtbij en in het echt wilt zien. Net alsof de winkels pas in februari weer opengaan, zo werd er gehamsterd.
En dan die verbeten blikken van iedereen, die mensen gaan over lijken om het gezellig te hebben.![]()
Fok! verslavend, nee toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:18 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik moet er helaas nog wel uit en had eigenlijk al weg moeten zijn. Nog even naar mij ouders en even een uurtje langs het werk...
Maar goed, FOK! is dan ook verslavend...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:31 schreef Anitra het volgende:
[..]
Fok! verslavend, nee toch?
Ik heb de boodschappen woensdag al gedaan met het hele gezin en ze hebben geweten dat mama weer eens in de winkel was, alles wat ik weken niet gezien heb had ik in de kar gegooid
Goffer ik mis je...quote:
Ja, naar mijn dochter en schoonzoon, die heb ik een hele tijd niet meer gezien, morgen lekker bijpraten onder het genot van een hapje en een drankje, kijk er echt naar uit!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:32 schreef flugeltje het volgende:
Wat een rust hier zeg....
Ben het hele huis van boven tot onder aan het schoonmaken, mag ook wel eens na vier maanden(heb steeds snel ff gepoetst tussendoor, en dat was te merken)
Gaat iedereen nog leuke dingen doen met de kerst?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:25 schreef demins het volgende:
Kent iemand hier "Goffer"? Deze post is verkeerd bezorgd!![]()
Ik ga tweede kerstdag lekker naar mijn mama. Lekker eten en vooral drinken en daarna lekker in slaap vallen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:32 schreef flugeltje het volgende:
Gaat iedereen nog leuke dingen doen met de kerst?
veel plezierquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, naar mijn dochter en schoonzoon, die heb ik een hele tijd niet meer gezien, morgen lekker bijpraten onder het genot van een hapje en een drankje, kijk er echt naar uit!!![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:56 schreef wickie het volgende:
ik heb nog een linkie voor u allen. Het log van de neef van Roel over Roel
http://home.planet.nl/~verh4948/big.html
Self-respect is a question of recognizing that anything worth having has a price.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |