HEB JE WEER GESLAPEN, GORE SLET?quote:
Gewoon dat je wanneer Bup een fout maakt, al is het slechts een typfout, je er direct een printscreentje van moet nemen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik volg die laatste zin niet helemaal.
Edit: nou ja, de derde dan.
Zeg dan ook wanneer, en geen vanaf.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gewoon dat je wanneer Bup een fout maakt, al is het slechts een typfout, je er direct een printscreentje van moet nemen.![]()
NEE MAAR DAT GA IK NU WEL DOEN!quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
HEB JE WEER GESLAPEN, GORE SLET?:Rrr:R
!!
Vegetarisch? Wat ben je nou voor een geit?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEE MAAR DAT GA IK NU WEL DOEN!![]()
rrrrr!1!!! (na een boekje te hebben gelezen!
)
Heb wel lekker mijn buikje rond gegeten... vegetarisch nog wel!![]()
Morgenochtend zit ik op Schipholquote:Op zaterdag 24 december 2005 07:55 schreef Dizer het volgende:
Mogguh.. zometeen kerstontbijt op het werk
Waaromquote:Op zaterdag 24 december 2005 08:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Morgenochtend zit ik op Schiphol.
Als je weet waar het vandaan komt, lig je in een scheur. Echt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
PeRi je sig![]()
.
Is er dan helemaal niks meer heilig?.
.
Het is toch niet PW hequote:Op zaterdag 24 december 2005 11:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je weet waar het vandaan komt, lig je in een scheur. Echt..
Eh... DUH! Natuurlijk gaat 'ie door!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
Gaat die meet trouwens nog doorIk wil wel
saraquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De dikke van Dale geeft aan dat buup wel gelijk had:
allang (bw. van tijd) 1 sinds lang: dat idee heeft hij niet van nu pas, neen, hij loopt er allang mee rond (Van Schendel); - al langere tijd geleden: je dacht zeker dat je wat nieuws vertelde, maar we hebben allang gehoord dat ze gescheiden zijn; ('allang' in de betekenis 'reeds lang', zoals in 'Ik ken Minette al lang', is geen samenstelling) 2 heus wel, syn. best: ik weet allang wat je bedoelt.
Ja?quote:
Ik ben je adres kwijtquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja?. Fijn, zullen we dat na de kerst even afhandelen dan?
.
Mijn e-mail adres... oh die heb je al, toen met het Boney M T-shirt.
Okay, anders heb ik ook een andere in mn profiel staan waarop je me kan bereiken. (Beetje suf, want ik wil iets van jou en dat jij mij dan moet mailenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik jouwes niet. Denk ik... even zoeken hoor...
Jij ook alquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:18 schreef BVO het volgende:
Yoooooooooooooooooo!
Ik heb het al gevonden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Okay, anders heb ik ook een andere in mn profiel staan waarop je me kan bereiken. (Beetje suf, want ik wil iets van jou en dat jij mij dan moet mailen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |