HEB JE WEER GESLAPEN, GORE SLET?quote:
Gewoon dat je wanneer Bup een fout maakt, al is het slechts een typfout, je er direct een printscreentje van moet nemen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik volg die laatste zin niet helemaal.
Edit: nou ja, de derde dan.
Zeg dan ook wanneer, en geen vanaf.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gewoon dat je wanneer Bup een fout maakt, al is het slechts een typfout, je er direct een printscreentje van moet nemen.![]()
NEE MAAR DAT GA IK NU WEL DOEN!quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
HEB JE WEER GESLAPEN, GORE SLET?:Rrr:R
!!
Vegetarisch? Wat ben je nou voor een geit?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEE MAAR DAT GA IK NU WEL DOEN!![]()
rrrrr!1!!! (na een boekje te hebben gelezen!
)
Heb wel lekker mijn buikje rond gegeten... vegetarisch nog wel!![]()
Morgenochtend zit ik op Schipholquote:Op zaterdag 24 december 2005 07:55 schreef Dizer het volgende:
Mogguh.. zometeen kerstontbijt op het werk
Waaromquote:Op zaterdag 24 december 2005 08:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Morgenochtend zit ik op Schiphol.
Als je weet waar het vandaan komt, lig je in een scheur. Echt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
PeRi je sig![]()
.
Is er dan helemaal niks meer heilig?.
.
Het is toch niet PW hequote:Op zaterdag 24 december 2005 11:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je weet waar het vandaan komt, lig je in een scheur. Echt..
Eh... DUH! Natuurlijk gaat 'ie door!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
Gaat die meet trouwens nog doorIk wil wel
saraquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De dikke van Dale geeft aan dat buup wel gelijk had:
allang (bw. van tijd) 1 sinds lang: dat idee heeft hij niet van nu pas, neen, hij loopt er allang mee rond (Van Schendel); - al langere tijd geleden: je dacht zeker dat je wat nieuws vertelde, maar we hebben allang gehoord dat ze gescheiden zijn; ('allang' in de betekenis 'reeds lang', zoals in 'Ik ken Minette al lang', is geen samenstelling) 2 heus wel, syn. best: ik weet allang wat je bedoelt.
Ja?quote:
Ik ben je adres kwijtquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja?. Fijn, zullen we dat na de kerst even afhandelen dan?
.
Mijn e-mail adres... oh die heb je al, toen met het Boney M T-shirt.
Okay, anders heb ik ook een andere in mn profiel staan waarop je me kan bereiken. (Beetje suf, want ik wil iets van jou en dat jij mij dan moet mailenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik jouwes niet. Denk ik... even zoeken hoor...
Jij ook alquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:18 schreef BVO het volgende:
Yoooooooooooooooooo!
Ik heb het al gevonden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Okay, anders heb ik ook een andere in mn profiel staan waarop je me kan bereiken. (Beetje suf, want ik wil iets van jou en dat jij mij dan moet mailen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |