Raymann is laat weerquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga toch het EO-forum besmeuren met je evangelische liedteksten, vieze christenhond!
Jup. D'r is ook nog een filmpje waar ze naakt in een film speelt als het goed is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] en [afbeelding] zijn dus dezelfde?
Oh, was zij datquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jup. D'r is ook nog een filmpje waar ze naakt in een film speelt als het goed is.
Geen idee welk filmpje je gezien hebt, maar waarschijnlijk wel. Ze loopt naakt door een kamer naar een jongen heen. Kan het filmpje niet vinden.quote:
Wát?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jup. D'r is ook nog een filmpje waar ze naakt in een film speelt als het goed is.
Oh.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
20-24 Ongeveer.I.i.g. oud genoeg.
![]()
quote:
Harry is verliefd op de rechtse.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:26 schreef Bupatih het volgende:
En dáár mag Harry Potter zijn toverstaf in steken?
Pfff, om dezelfde reden dat ze er bij de Power Rangers na een paar seizoen een negerin bij gooiden. Ze wilden alle etnische groepen aanspreken en vooral niet discrimineren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Harry is verliefd op de rechtse.
[afbeelding]
Gekkie he.
Ja, na deze liefde gaat Harry terug naar een good ol' Engelse.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, om dezelfde reden dat ze er bij de Power Rangers na een paar seizoen een negerin bij gooiden. Ze wilden alle etnische groepen aanspreken en vooral niet discrimineren.
OMG die rechterquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Harry is verliefd op de rechtse.
[afbeelding]
Gekkie he.
Hoi, ik ben Paltos!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:11 schreef LeBeau het volgende:
Wie is Paltos eigenlijk?
Introductie!
Dat vind ik niks voor Bupatih.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:20 schreef Paltos het volgende:
heeft al een tijdje de gewoonte al mijn spelfouten te verbeteren
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Paltos!
Iemand in deze slowchat, laten we hem B. Tih noemen, of nee we noemen hem Bupa. T., heeft al een tijdje de gewoonte al mijn spelfouten te verbeteren. Dus, zoals iedereen zou doen, stalkte ik hem tot ik een fout vond! Wat gelukt is btw.![]()
Maar ja, dan waren daar zijn bupawards en hij kreeg zo weinig reacties.![]()
Dus hielp ik!
Misschien heb ik het lichtjes uitgelokt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik niks voor Bupatih..
En toch is hij tegen de lamp gelopen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]Bupatih en spelfouten.
Typfouten, okay. Spelfouten?![]()
![]()
![]()
Linkje?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:28 schreef Paltos het volgende:
[..]
En toch is hij tegen de lamp gelopen..
Typefout.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
LeBeau, je bent een e vergeten
Ja.quote:
De dikke van Dale geeft aan dat buup wel gelijk had:quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:36 schreef Paltos het volgende:
Hier zijn fout.
Hier de uitleg.
Fout is fout.
Maar het heeft vast niet de voorkeur, en dat is voor Bupatih ook al vaak reden om te zeuren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De dikke van Dale geeft aan dat buup wel gelijk had.
allang (bw. van tijd) 1 sinds lang: dat idee heeft hij niet van nu pas, neen, hij loopt er allang mee rond (Van Schendel); - al langere tijd geleden: je dacht zeker dat je wat nieuws vertelde, maar we hebben allang gehoord dat ze gescheiden zijn; ('allang' in de betekenis 'reeds lang', zoals in 'Ik ken Minette al lang', is geen samenstelling) 2 heus wel, syn. best: ik weet allang wat je bedoelt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:18 schreef Bupatih het volgende:
Hij is allang terug, heeft allang gepost en heeft ook allang weer gebaggerd.
quote:Paltos zei :
Goh Bassie!!
Ik dacht altijd dat allang niet juist was! Dus even opzoeken en ik kwam op dit! !
allang / al lang
Allang betekent: heel goed, heel zeker, heus wel.
* Het is allang goed!
Al lang betekent: al geruime tijd.
* Woon je hier al lang?
Nu vindt Google wel 1.120.000 hits op allang. . Maar toch! .![]()
En dan werd ie boos.quote:Allememaggies!![]()
Vieze, enge stalker.![]()
Heb ik het nu dus fout?![]()
Hmm, zoiets dacht ik al toen ik het postte.![]()
quote:Paltos zei :
[..]
Je hebt het gewoon fout. Ja, best goed gestalkt he!
Nu is mijn doel volbracht. Dus ik stalk je niet meer!
Zo, dat is het hele verhaal!quote:Kutnewbie !![]()
Sterf.![]()
Ik haat je.!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De dikke van Dale geeft aan dat buup wel gelijk had:
allang (bw. van tijd) 1 sinds lang: dat idee heeft hij niet van nu pas, neen, hij loopt er allang mee rond (Van Schendel); - al langere tijd geleden: je dacht zeker dat je wat nieuws vertelde, maar we hebben allang gehoord dat ze gescheiden zijn; ('allang' in de betekenis 'reeds lang', zoals in 'Ik ken Minette al lang', is geen samenstelling) 2 heus wel, syn. best: ik weet allang wat je bedoelt.
Wij zullen je steunen in jouw strijd tegen Bupatih, zelfs als blijkt dat jij ongelijk hebt.quote:
Hopelijk leest hij deze pagina niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij zullen je steunen in jouw strijd tegen Bupatih, zelfs als blijkt dat jij ongelijk hebt.![]()
Ik volg die laatste zin niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hopelijk leest hij deze pagina niet..
Maar allemaal goed opletten! Vanaf er *ook al is het een tikfout* fout staat, het zekere voor het onzekere nemen en printscreenen! Dan hebben we hem. Gahahahah!![]()
Reken daar maar niet opquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hopelijk leest hij deze pagina niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |