Geil.quote:
Welke meetquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik verander mijn minnetje in een plusje als jij naar de meet komt woensdag
Zullen we elkaar dan kerstcadeaus geven?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier wordt ook niet aan kerstcadeaus gedaan, hoor.
Je mag aan mijn piek zitten. Als je maar van mijn kerstballen blijft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we elkaar dan kerstcadeaus geven?
En wat doet Maxima op die lelijke-mensen-bijeenkomst?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Mabel kent haar plaats, helemaal achterin.![]()
Is er dan een meetquote:
Ga toch het EO-forum besmeuren met je evangelische liedteksten, vieze christenhondquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
Jezus, uw liefde maakt mij blij!
Dat lijkt me nogal duidelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat doet Maxima op die lelijke-mensen-bijeenkomst?
Raymann is laat weerquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga toch het EO-forum besmeuren met je evangelische liedteksten, vieze christenhond!
Jup. D'r is ook nog een filmpje waar ze naakt in een film speelt als het goed is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] en [afbeelding] zijn dus dezelfde?
Oh, was zij datquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jup. D'r is ook nog een filmpje waar ze naakt in een film speelt als het goed is.
Geen idee welk filmpje je gezien hebt, maar waarschijnlijk wel. Ze loopt naakt door een kamer naar een jongen heen. Kan het filmpje niet vinden.quote:
Wát?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jup. D'r is ook nog een filmpje waar ze naakt in een film speelt als het goed is.
Oh.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
20-24 Ongeveer.I.i.g. oud genoeg.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |