quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De dikke van Dale geeft aan dat buup wel gelijk had:
allang (bw. van tijd) 1 sinds lang: dat idee heeft hij niet van nu pas, neen, hij loopt er allang mee rond (Van Schendel); - al langere tijd geleden: je dacht zeker dat je wat nieuws vertelde, maar we hebben allang gehoord dat ze gescheiden zijn; ('allang' in de betekenis 'reeds lang', zoals in 'Ik ken Minette al lang', is geen samenstelling) 2 heus wel, syn. best: ik weet allang wat je bedoelt.
Ja?quote:
Ik ben je adres kwijtquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja?. Fijn, zullen we dat na de kerst even afhandelen dan?
.
Mijn e-mail adres... oh die heb je al, toen met het Boney M T-shirt.
Okay, anders heb ik ook een andere in mn profiel staan waarop je me kan bereiken. (Beetje suf, want ik wil iets van jou en dat jij mij dan moet mailenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik jouwes niet. Denk ik... even zoeken hoor...
Jij ook alquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:18 schreef BVO het volgende:
Yoooooooooooooooooo!
Ik heb het al gevonden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Okay, anders heb ik ook een andere in mn profiel staan waarop je me kan bereiken. (Beetje suf, want ik wil iets van jou en dat jij mij dan moet mailen.)
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevo, no shit!quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:18 schreef BVO het volgende:
Yoooooooooooooooooo!
quote:
Dan moet je ook 'Goedemiddag' zeggen, druipsnuit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |