abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:03:22 #1
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_33360836
Ga hier nog maar even door, het is wel vermakelijk om te lezen namelijk

Fotootje erbij, voor de sfeer
Stop the world, I want to get out.
pi_33360851
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 01:03 schreef Lkw het volgende:
Ga hier nog maar even door, het is wel vermakelijk om te lezen namelijk
Idd
Too old to Trick or Treat, too young to die
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:05:19 #3
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33360881
Het feest gaat door.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:08:20 #4
88233 Steve
Still the best.
pi_33360960
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:18:33 #5
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_33361195
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 01:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Exit van Roel. Ik ben woest.
[Exit Roel] Ik ben woest. # 2

Heerlijk leesvoer,vooral deel 1.
Tja, alleen zijn de meesten inmiddels wat tot zinnen gekomen en wordt het steeds stiller

Misschien daarom wat olie op het vuur:
Het was een perfect eind! Ruud de Wild (Wilt, Wildt?) pakte het mooi droog aan en bracht daarmee een voor Talpa-begrippen hoogstaand stukje satire in het programma. Deze finale was precies op het lijf geschreven, van zowel winnaar als verliezer.

Joost mocht z'n energie laten stromen en werd luid toegejuicht (geheel in overeenstemming met z'n karakter). Maar Roel, als verliezer, werd het nieuws nogal nukkig en bot medegedeeld, precies zoals hij zélf tijdens Big Brother ook vaak was.

Een erg persoonlijke aanpak dus van Talpa, waarvoor ik deze kutzender voor het eerst en het laatst van mijn leven dan maar complimenteer
Stop the world, I want to get out.
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:24:44 #6
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33361300
Het is inderdaad leuk leesvoer. Het stomme is dat ik me helemaal niet druk maak om die finale uitzending Ik vond het juist leuk. Vooral de exit van Lieske was lekkere emo-tv, en ik geloof niet dat ik ooit eerder lekkere emo-tv heb gezien. De opkomst van de ex-bewoners was ook mooi gedaan, met een lekker heldenmuziekje erachter en veel stralende gezichten. De hoogtepunten-filmpjes waren mooi in elkaar gezet en het 'geniepige' karakter van BB5 kwam nog maar weer eens mooi naar voren toen de bewoners werd gevraagd of er iemand voor een deel van het geld vrijwillig wilde vertrekken. Ruud en Bridget werkten weer op hun eigen manier goed samen om er een leuke show van te maken. Het einde paste daar prima bij; ik zat er naar te kijken en dacht: "ik had het geloof ik niet beter kunnen verzinnen".

Maar dan kijk je op dit forum en blijkt dat bijna niemand het met je eens is. Blijkbaar heeft heel internettend Nederland met hele andere ogen naar de show gekeken. Voor hen was het geen entertainment maar eerder puur sadisme. Ze keken hulpeloos toe hoe hun grote idool 'genadeloos' ten onder ging aan de altijd wel humoristische insteek van het programma. Waarom? Waarom niet gewoon lekker lachen om de grap, meejuichen met Joost, meehuilen met Lieske, meevoelen met Ingrid en meebalen met Roel? Ach ja. Ik mag me dan niet druk hebben gemaakt over BB5 zelf, maar dat geldt dan even niet voor de discussies eromheen. Het wordt overigens wel tijd om eens te stoppen met posten hier. Het hele gedoe is tenslotte alweer meer dan een dag voorbij!
pi_33361333
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230

Mooi om te zien in dat filmpje dat op de tafel dat kaartenhuis van Roel fier overeind blijft staan

Roel toont zich ook hier weer een kerel die zijn verlies goed kan dragen,ik had wel anders gereageerd na zo'n klote aktie van BB
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_33361852
En toch vind ik het de stomste finale die ooit geweest is!
Ze zijn mij als kijker verloren..
Ook hotel big brother kunnen ze in hun r**t steken..!
Het is gewoon niet cool hoe het geeindigd is,
daar blijf ik bij..

[ Bericht 17% gewijzigd door Shellinssa op 24-12-2005 02:05:16 ]
pi_33362332


Beste mensen....om iets te bereiken bij Talpa voor de ontbrekende beelden van Roel en zijn hereniging met Dido en zijn ouders kunnen we beter de beelden opeisen.
Wij hebben er volgens de wet recht op... daar wij met z'n allen een gigantisch bedrag hebben
besteed aan al die duizenden sms'jes en er niets voor terug hebben gekregen. Wanprestatie !!!!
Allemaal mailen naar TALPA !!!!!
Zet gewoon ff de beelden van Roel op de Talpa site. De hereniging met zijn ouders en Dido + het eventueel intervieuw met hem. Op die manier heb ik nog enigzins een idee van hoe het verlopen is.
pi_33362480
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 02:27 schreef deechte het volgende:


Beste mensen....om iets te bereiken bij Talpa voor de ontbrekende beelden van Roel en zijn hereniging met Dido en zijn ouders kunnen we beter de beelden opeisen.
Wij hebben er volgens de wet recht op... daar wij met z'n allen een gigantisch bedrag hebben
besteed aan al die duizenden sms'jes en er niets voor terug hebben gekregen. Wanprestatie !!!!
Allemaal mailen naar TALPA !!!!!
LOL
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_33362529
Gezien alle reacties blijkt toch dat Talpa die finale niet goed in elkaar heeft gezet. Een hoop ontvreden kijkers. En dan heb ik het nog niet over 49% van de sms'ers die voor Roel geld over hebben gehad. Die willen gewoon hun favoriet met een fatsoenlijke exit en een gesprekje het huis zien verlaten.

Voor de winnaar was ook geen tijd voor een fatsoenlijk gesprek.

Alle oude bewoners hebben dit wel gehad en dat vind de kijker leuk en interessant. Vooral met de winnaar en de nummer twee. Afgeraffelde show met een leuk schok elementje. Maar het abrupte einde heeft de show de das om gedaan voor vele. En Talpa is toch een zender voor het normale publiek en die probeert talpa ook te bereiken. Dus ze hebben voor het grote publiek een steek laten vallen. Weer negatief voor het toch al tegenvallende talpa. Slim hoor.

Ze hadden gemakkelijk kunnen scoren door te kiezen voor een normale uitzending met leuke exits en een fatsoenlijk gesprek. Maar ze wilde schijnbaar toch even experimenteren. Leuk als je een ontzettend populaire zender hebt maar niet voor het toch al bij veel kijker negatieve Talpa. Jammer maar helaas ze hebben het weer verneukt. Die paar kijkers die het wel leuk vinden zijn echt in de minderheid.
  zaterdag 24 december 2005 @ 02:50:11 #12
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33362705
Waarom zouden 'de kijkers' zitten te wachten om de hereniging van Roel met Dido te zien? Ik dacht dat 'de kijkers' dat gedoe juist helemaal zat waren, en dat ze daarom Dido eruit hadden gestemd? Oh, en heb ik al gezegd dat ik het een perfect einde vond? Ik geloof het wel, maar ik zeg het nog maar een keer. Perfect einde, ik lag dubbel
pi_33363048
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 02:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
Gezien alle reacties blijkt toch dat Talpa die finale niet goed in elkaar heeft gezet.
Talpa zet niks in elkaar. Talpa zendt uit, Endemol produceert BB en Hummie zet de uitzendingen in elkaar. Dat er nog steeds mensen zijn die dat onderscheid niet snappen..
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_33363422
Roel was bij RTL Boulevard. Hij vond de exit 'n typisch BB5 manier. Het viel hem wel vrij mee zei hij. Hij zag er ook wel gelukkig uit. Gelukkig dus!
Onderschriftloos
pi_33366187
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 02:50 schreef bhs het volgende:
Waarom zouden 'de kijkers' zitten te wachten om de hereniging van Roel met Dido te zien? Ik dacht dat 'de kijkers' dat gedoe juist helemaal zat waren, en dat ze daarom Dido eruit hadden gestemd? Oh, en heb ik al gezegd dat ik het een perfect einde vond? Ik geloof het wel, maar ik zeg het nog maar een keer. Perfect einde, ik lag dubbel
Zucht......... jij vond het einde helemaal top. Maar de meeste mensen niet. Waarom doe je zo eigenwijs? Ik hoef die reunie met tante Sidonia ook niet te zien. Maar meeste mensen vonden dit niet leuk........... Remember 49% van de mensen hebben voor Roel gesmst. Die vinden het wel leuk om hem een normale exit te gunnen.
pi_33366197
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 01:05 schreef Zhenar het volgende:
Het feest gaat door.
Idd.
pi_33366231
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 03:12 schreef doka het volgende:

[..]

Talpa zet niks in elkaar. Talpa zendt uit, Endemol produceert BB en Hummie zet de uitzendingen in elkaar. Dat er nog steeds mensen zijn die dat onderscheid niet snappen..
Ik weet dat het een Endemol productie is. Alleen het onderscheid wat jij nu maakt doen mensen niet. Ik sprak even voor de doelgroep die Talpa wil bereiken. Het volk rekent Talpa af en niet Endemol en Hummie. Of ga jij me vertellen dat een tante Truus uit Assen zegt GVD die ENDEMOL ook!!! Nee die roept TALPA weeeeeeeer.
pi_33366396
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Zucht......... jij vond het einde helemaal top. Maar de meeste mensen niet. Waarom doe je zo eigenwijs? Ik hoef die reunie met tante Sidonia ook niet te zien. Maar meeste mensen vonden dit niet leuk........... Remember 49% van de mensen hebben voor Roel gesmst. Die vinden het wel leuk om hem een normale exit te gunnen.
Heb jij de meeste mensen gesproken toevallig? Anders kun je dit natuurlijk nooit met een stalen gezicht beweren...

En oh ja...wees gerust, Roel mocht willen dat 49% van de mensen op hem hadden gestemd...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33366445
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:03 schreef Springsteen27 het volgende:

[..]

Heb jij de meeste mensen gesproken toevallig? Anders kun je dit natuurlijk nooit met een stalen gezicht beweren...

En oh ja...wees gerust, Roel mocht willen dat 49% van de mensen op hem hadden gestemd...
De finale is volgens mij wel eerlijk gegaan hoor voor de eerste keer sinds BB bestaat. En de meeste mensen baseer ik op alle reacties op internet, tv, omgeving, kranten etc.

Jij bent een mooie boerenlul als jij denkt dat het merendeel het een top finale vond.

Er was toch al weinig van te maken. Geen sympathieke kandidaten. Een homo die nog niet uit de kast is met een lelijke dik wijf waar sommige zich mee kunnen "relaten" dus op stemmen. En een achterlijke kraker die zit te janken om een viswijf met graten. En dan de finale ook nog laten verlopen zodat Jan Modaal die zijn salaris op heeft gesmst er helemaal geen reet meer van begrijpt. Slim hoor
pi_33366554
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:05 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

De finale is volgens mij wel eerlijk gegaan hoor voor de eerste keer sinds mensheugenis. En de meeste mensen baseer ik op alle reacties op internet, tv, omgeving, kranten etc.

Jij bent een mooie boerenlul als jij denkt dat het merendeel het een top finale vond.
Ik bedoel met ´dat eerste´ dat niet bijna de helft van alle mensen op Roel heeft gestemd, zoals jij lijkt te beweren.

En ik kan het ook niet bewijzen, maar het is natuurlijk wel zo dat het spuien van kritiek (bijvoorbeeld op het ´harde´ einde) mensen wat makkelijker afgaat dan het geven van een schouderklopje... Vandaar dat ik niet verrast was dat alle negatieve reacties de boventoon zouden voeren...

En dat ik dan een boerenlul zou zijn...dat zegt misschien meer over jou dan over mij!

Fijne Feestdagen in ieder geval...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33366717
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef Springsteen27 het volgende:

[..]

Ik bedoel met ´dat eerste´ dat niet bijna de helft van alle mensen op Roel heeft gestemd, zoals jij lijkt te beweren.

En ik kan het ook niet bewijzen, maar het is natuurlijk wel zo dat het spuien van kritiek (bijvoorbeeld op het ´harde´ einde) mensen wat makkelijker afgaat dan het geven van een schouderklopje... Vandaar dat ik niet verrast was dat alle negatieve reacties de boventoon zouden voeren...

En dat ik dan een boerenlul zou zijn...dat zegt misschien meer over jou dan over mij!

Fijne Feestdagen in ieder geval...
Het harde einde vonden mensen misschien niet leuk maar ik heb vooral veel mensen horen klagen om het abrupte einde. Geen tijd voor een gesprekje met de winnaar en al helemaal geen tijd meer voor de nummer 2.

En jij bent een boerenlul hoor. Want je zegt de ene keer dat je niet verrast bent van negatieve reacties en aan de andere kant snap je niet hoe ik aan de informatie kom dat veel mensen het niet leuk vonden.

Maar er is genoeg over geluld. Ik vond het maar een kut finale. Kut kandidaten etc.

Het harde einde vond ik persoonlijk fantastisch alleen het abrupte stoppen van de show absoluut niet. Eerder irritant. Maar ik snap tenminste dat het gros van het oliedomme sms publiek het harde einde en het abrupte einde allebei niet leuk vind. Een softe BB5 en op het einde nog een klein beetje uithalen.

Ik heb er weer genoeg over geluld. Fijne feestdagen!!!
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:22:05 #22
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33366861
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
Zucht......... jij vond het einde helemaal top. Maar de meeste mensen niet. Waarom doe je zo eigenwijs? Ik hoef die reunie met tante Sidonia ook niet te zien. Maar meeste mensen vonden dit niet leuk........... Remember 49% van de mensen hebben voor Roel gesmst. Die vinden het wel leuk om hem een normale exit te gunnen.
Als ik niet mag zeggen dat ik het einde helemaal top vond, en andere mensen die dat ook vonden mogen dat ook niet, dan is het wel logisch dat jij de indruk hebt dat 'iedereen' het verschrikkelijk vond.

Waar ik wel benieuwd naar ben: wat zou er gebeurt zijn als Joost de 40000 euro had gepakt en vrijwillig zou zijn vertrokken. Naar wie zouden al die Joost-stemmers dan zijn uitgeweken? Naar Roel? Naar Ingrid?

Oh en nog een tip: noem mensen geen 'boerenlul' omdat ze net even anders denken dan jij. Het geeft die anders-denkenden - wellicht onterecht - het gevoel dat ze heeeeeeel ver boven je staan.
pi_33366945
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:17 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Het harde einde vonden mensen misschien niet leuk maar ik heb vooral veel mensen horen klagen om het abrupte einde. Geen tijd voor een gesprekje met de winnaar en al helemaal geen tijd meer voor de nummer 2.

En jij bent een boerenlul hoor. Want je zegt de ene keer dat je niet verrast bent van negatieve reacties en aan de andere kant snap je niet hoe ik aan de informatie kom dat veel mensen het niet leuk vonden.

Maar er is genoeg over geluld. Ik vond het maar een kut finale. Kut kandidaten etc.

Het harde einde vond ik persoonlijk fantastisch alleen het abrupte stoppen van de show absoluut niet. Eerder irritant. Maar ik snap tenminste dat het gros van het oliedomme sms publiek het harde einde en het abrupte einde allebei niet leuk vind. Een softe BB5 en op het einde nog een klein beetje uithalen.

Ik heb er weer genoeg over geluld. Fijne feestdagen!!!
Een gesprekje met de winnaar? Was leuk geweest, maar voor mij niet noodzakelijk. Joost kennende had hij zijn emoties toch niet onder controle en kwam er maar weinig uit. Dan hoor ik hem liever zijn relaas doen bij Barend en Van Dorp ofzo...

> En jij bent een boerenlul hoor. Want je zegt de ene keer dat je niet verrast bent van negatieve reacties en aan de andere kant snap je niet hoe ik aan de informatie kom dat veel mensen het niet leuk vonden.

Niet verrast zijn of iets beweren is heel wat anders in mijn boerenlullige ogen... Want nogmaals...ik kan me wel degelijk voorstellen dat een hoop mensen het graag heel anders hadden gezien, maar ik kan me niet voorstellen dat jij dat zeker weet en daarom ook beweert. En dat weet IK zeker! Er zullen ook meeeer dan genoeg mensen zijn die hier wel veel plezier aan hebben beleefd, want (om maar in jouw bewoordingen te blijven) 51% van alle mensen heeft immers op Joost, en dus TEGEN Roel, gestemd...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33366989
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:22 schreef bhs het volgende:

[..]

Als ik niet mag zeggen dat ik het einde helemaal top vond, en andere mensen die dat ook vonden mogen dat ook niet, dan is het wel logisch dat jij de indruk hebt dat 'iedereen' het verschrikkelijk vond.

Waar ik wel benieuwd naar ben: wat zou er gebeurt zijn als Joost de 40000 euro had gepakt en vrijwillig zou zijn vertrokken. Naar wie zouden al die Joost-stemmers dan zijn uitgeweken? Naar Roel? Naar Ingrid?

Oh en nog een tip: noem mensen geen 'boerenlul' omdat ze net even anders denken dan jij. Het geeft die anders-denkenden - wellicht onterecht - het gevoel dat ze heeeeeeel ver boven je staan.
Ik doe wat ik wil want ik zit hier gewoon voor mijn lol hoor. Het is voor mij misschien geen "tweede" sociaal leven. Dus wat andere hier denken over mij intereseert me geen hol.

Over die kwestie met Joost. Ik denk dat die stemmers of naar Ingrid of naar Lieske waren uitgeweken. Zeker niet naar Roel. Een Joost stemmer gaat dan niet opeens op Roel stemmen dunkt mij.

En nog 1 ding. Mijn persoonlijke mening over het einde is anders dan ik hier ventileer. Ik vond het einde wel leuk alleen het plots afkappen van de show niet meer. Wat vond jij hier dan van? Want ik hoor je alleen maar over het "harde" einde lullen maar niet over het plots stoppen van de show zonder gesprekjes met winnaar en finalisten. Dat zit volgens mij de meeste mensen dwars. Een onbevredigd gevoel omdat je zolang naar die lui hebt zitten kijken en dan opeens word de finale met winnaar en nummer 2 afgeraffeld en afgesloten.
pi_33367081
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:27 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Dat zit volgens mij de meeste mensen dwars. Een onbevredigd gevoel omdat je zolang naar die lui hebt zitten kijken en dan opeens word het finale met winnaar en nummer 2 afgeraffeld en afgesloten.
Je leert het al

Maar volgens mij (kijk, ik kan het ook...) is dat niet zo. En ik denk dat de meeste mensen, als ze al commentaar zouden hebben, kritiek zouden hebben hoe er met Roel is omgegaan. En niet dat er geen gesprekje met de twee is gevoerd. Maar dat is mijn mening en daarover verschillen we gewoon van mening...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')