Niet speculeren over onmogelijke transfers. Heb je niks aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar niet in de winterstop van hun eigen competitie.
Bovendien: als Heerenveen dat ook zou doen, is dat toch ook niet goed.
Wat zou je er van vinden als Sneijder nu naar PSV gaat? Of Stekelenburg?
Het is nog steeds officieus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:55 schreef Roeni3 het volgende:
Weten we zeker dat het rond is? VI.nl houdt nog een slag om de arm: 'bijna akkoord'.
Huntelaar wilde zelf graag naar Ajax. Sneijder zou nooit van zijn leven naar PSV willen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
Als, als, als ...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
Mwah, dat moet ik nog zien. Maar het gaat om het principe. Zou je het een probleem vinden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Huntelaar wilde zelf graag naar Ajax. Sneijder zou nooit van zijn leven naar PSV willen.
Geen antwoord dus. Zegt voldoende. Je durft je niet uit te spreken over het principe, ik vermoed dat je het net als Tong80 en Vaduz en Suijk eigenlijk ook niet zo heel erg netjes vindt.quote:
achja je moet het maar zo zien, het stadion is over een aantal jaar in eigen bezitquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen jullie je schulden weer een beetje gaan af betalen.
Overigens geloof ik die 9 miljoen niet en gaat er zeker niet zo'n groot percentage naar PSV.
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, dat moet ik nog zien. Maar het gaat om het principe. Zou je het een probleem vinden?
Ja, want PSV is toch een rivaal van Ajax en Heerenveen niet. Wel concurent op het moment (laten we eerlijk zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, dat moet ik nog zien. Maar het gaat om het principe. Zou je het een probleem vinden?
Zit je nou echt reacties uit te lokken of snap je er gewoon echt geen kloot van?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb met het principe geen enkel probleem. Het is nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen antwoord dus. Zegt voldoende. Je durft je niet uit te spreken over het principe, ik vermoed dat je het net als Tong80 en Vaduz en Suijk eigenlijk ook niet zo heel erg netjes vindt.
Aan de ene kant kan het je niets schelen, aan de andere kant druipt de jaloezie er vanaf. Wie is hier nou kinderachtig. Heerenveen een directe concurrent van Ajax noemen is alleen maar lachwekkend, hoop voor je dat dat sarcastisch bedoelt was.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat Ajax in mei een bod op Tarvajarvi doen omdat die bij Heerenveen meer blijkt te scoren dan Huntelaar bij Ajax.![]()
Die hele vergelijking die je trekt tussen Heerenveen - Ajax en Ajax-PSV-Feyenoord is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Heerenveen is een mooie club, een structurele subtopper die regelmatig Europees voetbal haalt in de UEFA cup. Ajax is een landskampioenschaps-kandidaat die altijd Europees speelt en regematig dat op het hoogste podium doet. Het stadion is 3 keer zo groot, de faciliteiten zijn beter. Kortom, het is een grote stap vooruit.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
Dan waren er meer clubs die aan em zouden gaan trekken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:16 schreef Radegast het volgende:
Ik vind eigenlijk net als SCH dat deze transfer best tot de zomer had kunnen wachten, dan had ie misschien ook nog minder hoeven kosten...
Hij heeft overduidelijk een voorkeur voor Ajax, dan kan je best effe wachten en je werk bij Heerenveen netjes afmaken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan waren er meer clubs die aan em zouden gaan trekken.
Die waren er nu ook al hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan waren er meer clubs die aan em zouden gaan trekken.
Die waren niet concreet, en degenen die concreet waren hadden geen geld.quote:
Dat vind ik ook. Vooral ook omdat we nu met 5 spitsen zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:16 schreef Radegast het volgende:
Ik vind eigenlijk net als SCH dat deze transfer best tot de zomer had kunnen wachten, dan had ie misschien ook nog minder hoeven kosten...
0 in de CL. Stuk of 7 á 8 in de competitie en beker.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel goals denken jullie dat Huntelaar dit seizoen nog gaat maken voor Ajax? Ik gok zelf op 9.
Jawel hoor maar hij wilde naar Ajax - had hij in juni ook nog wel gewild.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die waren niet concreet, en degenen die concreet waren hadden geen geld.
3quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel goals denken jullie dat Huntelaar dit seizoen nog gaat maken voor Ajax? Ik gok zelf op 9.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:19 schreef zjroentje het volgende:
Maar dat heeft dus niks te maken met het eventueel onethisch zijn van een transfer in de winterstop.
dat dacht Charisteas ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Flauw. Prima voetballer, Nourdin.quote:
Niet voor Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Flauw. Prima voetballer, Nourdin.
9 miljoen heeft hij zelfs gekostquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Flauw. Prima voetballer, Nourdin.
En Klaas, 8 miljoen...
Ik heb er een hard hoofd in, hopelijk valt het straks mee.
Je mag hem hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Ik zou Boukhari graag bij Heerenveen hebben, geweldige voetballer. Imo beter dan KJH.
Als ze weer 4-3-3 gaan spelen: 1quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Ook voor Ajax. Zeker in 4-4-2 zeer bruikbaar.quote:
Jij wordt met de reactie ongeloofwaardiger.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook voor Ajax. Zeker in 4-4-2 zeer bruikbaar.
Jij valt gewoon op mocros, dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Ik zou Boukhari graag bij Heerenveen hebben, geweldige voetballer. Imo beter dan KJH.
Als Ajax 4-4-2 blijft spelen weet ik zo al iemand uit de selectie die als linkermiddenvelder beter zal presteren dan Nourdin. Binnenkort zelfs twee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens lijkt ook Nigel de Jong door Bert van Marwijk binnengehaald te worden.
Nee man, die jatten je voorhuidquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jij valt gewoon op mocros, dat is iets heel anders.
Waarom? Boukhari is gewoon een goede voetballer. Maar het is blijkbaar populair om bepaalde spelers van Ajax altijd af te zeiken. Boukhari, Charisteas... Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij wordt met de reactie ongeloofwaardiger.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die hebben hadden tenminste wel een sfeervol stadion![]()
Valt mij ook op, heb ik nooit begrepen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom? Boukhari is gewoon een goede voetballer. Maar het is blijkbaar populair om bepaalde spelers van Ajax altijd af te zeiken. Boukhari, Charisteas... Lekker makkelijk.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens moet Babel ook maar gewoon weg, want die speelt dan nooit meer. Kan hij beter ook naar Dortmund.
Ja, maar als Blind het niet aan durft... Is voor Babel zelf beter. Als Ajax hem niet waardeert, dan kan hij beter ergens anders spelen. Doet Ajax wel vaker, spelers niet zo waarderen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Zeer schokkend dit.....
Babel het super talent dat 10x beter was en werd dan Kalou volgens de helft van alle Ajax supporters op dit forum![]()
![]()
Als hij na een duel of 6 nog geen goal gemaakt heeft, is het niet ondenkbeeldig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt mij ook op, heb ik nooit begrepen.
Wie weet staat Klaas Jan dat lot ook te wachten?
Bekijk voor de gein eens de foto's van het bouwen van de euroborg, het straalt gewoon sfeer uit zonder dat er supporters in zitten. Bij jullie straalt het stadion al geen sfeer uit, en de supporters al helemaal nietquote:
KJH moet wel presteren ja. Maar dat geldt voor iedere speler. Er wordt erg (soms te) veel van ze verwacht. En dat afzeiken gebeurt dan al snel, erg jammer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit de komst van Huntelaar.... Rosenberg begon net lekker op dreef te komen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar als Blind het niet aan durft... Is voor Babel zelf beter. Als Ajax hem niet waardeert, dan kan hij beter ergens anders spelen. Doet Ajax wel vaker, spelers niet zo waarderen....
Dat denk ik niet, namelijk omdat van Charisteas iedereen van te voren al riep dat het niet de speler voor ajax zou zijn terwijl dat bij KJH helemaal niet (of iig veel minder) is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in de Arena dan, dat je dit allemaal al weet? Kappen maar weer he.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bekijk voor de gein eens de foto's van het bouwen van de euroborg, het straalt gewoon sfeer uit zonder dat er supporters in zitten. Bij jullie straalt het stadion al geen sfeer uit, en de supporters al helemaal niet![]()
Foei Suijkie, hij heeft wel een beetje gelijk hoor al is het een afgekloven discussie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in de Arena dan, dat je dit allemaal al weet? Kappen maar weer he.
Wel te verstaan 3 keer, ben er niet meer van plan te komen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in de Arena dan, dat je dit allemaal al weet? Kappen maar weer he.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die hebben hadden tenminste wel een sfeervol stadion![]()
Is AGOVV zo rijk tegen die tijd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
De mensen die nu lachen om die 9 miljoen hebben het dus echt niet begrepen. Als KJH over 2 of 3 jaar wordt verkocht, vertrekt hij echt wel voor meer dan 9 miljoen uit de Arena.
Wie zegt dat hij bij Ajax gaat slagen? Ze zullen dan eerst eens 2 fatsoenlijke buitenspelers aan moeten trekken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
De mensen die nu lachen om die 9 miljoen hebben het dus echt niet begrepen. Als KJH over 2 of 3 jaar wordt verkocht, vertrekt hij echt wel voor meer dan 9 miljoen uit de Arena. Daarnaast is hij vooral om sportieve redenen gehaald en niet direct om winstgevende.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:00 schreef MaxPower het volgende:
Die krijgen tenminste wel weer een sfeervol stadion
Wat vind je zo goed aan hem dan? Ik vind hem slordig bij balverlies, zijn handelingssnelheid te laag, en hij wordt overmoedig als er een keer iets goed gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, hij is een leuke hype maar functioneert bij Heerenveen vooral goed door Yildirim en Pranjic. Heeft ook een grote dip gehad en wie weet krijgt hij die in de Arena wel weer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Precies en ook van Klaas Jan zelf is nog niet echt in te schatten dat hij goed genoeg is om bij Ajax te slagen.
Lekker boeiend dat stadion van jullie.quote:
Ik vind Nourdin een echte Ajax-speler. Technisch zeer begaafd. Heeft een goed inzicht, goede pass. Okee, hij is net wat te langzaam misschien, maar dan nog. Ideale verbindingsspeler. En hij werkt altijd hard.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat vind je zo goed aan hem dan? Ik vind hem slordig bij balverlies, zijn handelingssnelheid te laag, en hij wordt overmoedig als er een keer iets goed gaat.
Technisch is ie wel goed, maar meer een zaalvoetballer als je het mij vraagt.
In een 4-4-2 zie ik liever Sneijder of Emanuelson als linkermiddenvelder. In een 4-3-3 komt ie als je het mij vraagt al helemaal niet in aanmerking op het middenveld en als linkerspits mist hij snelheid.
Misschien wel, misschien niet. Hij heeft toch ook regelmatig laten zien gewoon goed te kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, hij is een leuke hype maar functioneert bij Heerenveen vooral goed door Yildirim en Pranjic. Heeft ook een grote dip gehad en wie weet krijgt hij die in de Arena wel weer.![]()
Maar heeft te weinig rendementquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind Nourdin een echte Ajax-speler. Technisch zeer begaafd. Heeft een goed inzicht, goede pass. Okee, hij is net wat te langzaam misschien, maar dan nog. Ideale verbindingsspeler. En hij werkt altijd hard.
Ja hè, komt omdat ie zo mooi is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat stadion van jullie.
Dat valt naar zijn speelminuten gemeten heel erg mee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar heeft te weinig rendement
Huntelaar heeft zich alleen maar bewezen in de HCE, internationaal nog niet. Gewoon een grote, dure gok. Heeft niets met Pienaar te maken, meer met het feit dat je dus nu vijf spitsen hebt, waarvan drie niet aantoonbaar minder en misschien wel beter zijn dan Huntelaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dirk Kuijt ga is spelen in het Feyenoord topic
En nou durft Ajax eindelijk is een dure speler aan te kopen die zich al bewezen heeft en vind MM het nog niet goed alleen omdat z'n favo speler Pienaar weg mag en zogenaamd geen kans heeft gehad bij Ajax
Wat zit jij nou weer te bazelen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
En nou durft Ajax eindelijk is een dure speler aan te kopen die zich al bewezen heeft en vind MM het nog niet goed alleen omdat z'n favo speler Pienaar weg mag en zogenaamd geen kans heeft gehad bij Ajax
Hij heeft toch aardig wat laten zien bij Heerenveen, ook in Europa overigens!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te bazelen?
Heeft KJH zich al bewezen? Dat ie bij Heerenveen zo goed is, geeft toch geen enkele garantie dat ie bij Ajax gaat slagen? En wat heeft Pienaar er in godsnaam mee te maken?
Rosenberg en Charisteas zijn niet minder, maar van beiden kun je zeggen dat het geen spitsen zijn die de trekker direct overhalen. Beiden hebben ze hun looplijnen nodig met een diepe bal achter de verdediging. Dus dan is 't handig als je er eentje hebt die dat wel doet. Charisteas en Rosenberg zie ik als hetzelfde type spits, hoewel Charisteas misschien meer kopsterk is (overigens alleen tegen H'veen vorig jaar wat van gemerkt).quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Huntelaar heeft zich alleen maar bewezen in de HCE, internationaal nog niet. Gewoon een grote, dure gok. Heeft niets met Pienaar te maken, meer met het feit dat je dus nu vijf spitsen hebt, waarvan drie niet aantoonbaar minder en misschien wel beter zijn dan Huntelaar.
Nou, dat is ietwat overdreven hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Huntelaar loopt al anderhalf seizoen goed te spelen in Heerenveen.
Daar kun je dan ook weer tegenin brengen dat ploegen tegen Ajax anders spelen dan tegen Heerenveen. En dat Babel nooit een serie wedstrijden vast op 9 heeft gestaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind Huntelaar dus geen rare aankoop en zelfs beter dan Babel, Babel heeft twee leuke wedstrijden gespeeld in Ajax 1, Huntelaar loopt al anderhalf seizoen goed te spelen in Heerenveen.
Ik heb liever Babel dan Huntelaar vooralsnog. Is veel meer iemand die zelf een duel kan beslissen en niet afhankelijk is van de voorzetten van Rosales die nooit komen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind Huntelaar dus geen rare aankoop en zelfs beter dan Babel, Babel heeft twee leuke wedstrijden gespeeld in Ajax 1, Huntelaar loopt al anderhalf seizoen goed te spelen in Heerenveen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij heeft toch aardig wat laten zien bij Heerenveen, ook in Europa overigens!
Het is geen Ibrahimovic, maar hij schiet ze er gewoon in. Een spits die ze erin schiet is een goede spits. En het zijn ook niet allemaal intikkers a la Machlas, maar gewoon goeie goals van binnen de hele 16. Eigenlijk precies wat Ajax nodig heeft.quote:
Ik zeg dat ie bij Ajax gaat slagen. In de 16 een koning, een behoorlijke aanname en Ajax heeft in Rosales potentieel een goede vleugelspits. Die zie ik nog wel een comeback maken met Huntelaar in de spits. Bovendien schijnt Ajax serieus werk te willen maken van Jenner (goed voor omsingelvoetbal).quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij bij Ajax gaat slagen? Ze zullen dan eerst eens 2 fatsoenlijke buitenspelers aan moeten trekken.
Dat is waar maar ik reageerde op die anderhalf goed seizoen. Huntelaar heeft regelmatig een dip. Vorig seizoen bijhoorlijk langs zelfs en de eerste paar wedstrijden van dit seizoen ging het ook niet meteen crescendo. Bij Heerenveen sta je dan alleen niet direct zo ter discussie als bij Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Het is geen Ibrahimovic, maar hij schiet ze er gewoon in. Een spits die ze erin schiet is een goede spits. En het zijn ook niet allemaal intikkers a la Machlas, maar gewoon goeie goals van binnen de hele 16. Eigenlijk precies wat Ajax nodig heeft.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
.... en Ajax heeft in Rosales potentieel een goede vleugelspits. ...
Tjah, dat is ook waar. Maar ik zie een grote toekomst voor Rosenberg en Huntelaar samen. Hoeft niet eens in een 4-4-3 systeem, want in de laatste 4-4-3 wedstrijden speelde Rosenberg ook steeds beter. Al zie ik in Rosenberg niet de echte afmaker, maar daar heb je Klaas Jan dan voor en kan Rosenberg gaan spelen als de man van de voorzet en ook hij zal dan z'n goals blijven mee pikken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Daar kun je dan ook weer tegenin brengen dat ploegen tegen Ajax anders spelen dan tegen Heerenveen. En dat Babel nooit een serie wedstrijden vast op 9 heeft gestaan.
Hij heeft een redelijke trap, hij heeft snelheid, hij heeft een actie. Ik kom nooit bij trainingen van Ajax, maar er moet toch wel iemand lopen die Rosales tijdens die trainingen wat rushes laat geven langs de zijlijn om net voor de achterlijn de bal voor te geven?quote:
Dat een spits beter voetbalt door goede buitenspelers snap ik, maar waarom zou Rosales opbloeien door de komst van Huntelaar?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zeg dat ie bij Ajax gaat slagen. In de 16 een koning, een behoorlijke aanname en Ajax heeft in Rosales potentieel een goede vleugelspits. Die zie ik nog wel een comeback maken met Huntelaar in de spits.
Klopt, hij is dan ook niet goed gebruikt. Als ie bij het olympisch elftal van Argentinië wel wist te renderen en bij zijn oude club ook, dan zou hij nooit zo'n laag rendement mogen hebben bij Ajax. Ik vermoed dat hij er nog bovenop gaat komen.quote:
Ik snap het idd ook niet bij die gozer...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft een redelijke trap, hij heeft snelheid, hij heeft een actie. Ik kom nooit bij trainingen van Ajax, maar er moet toch wel iemand lopen die Rosales tijdens die trainingen wat rushes laat geven langs de zijlijn om net voor de achterlijn de bal voor te geven?
Man, dat deed Blind in zijn jeugdjaren als rechtsback zelfs beter dan Rosales.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft een redelijke trap, hij heeft snelheid, hij heeft een actie. Ik kom nooit bij trainingen van Ajax, maar er moet toch wel iemand lopen die Rosales tijdens die trainingen wat rushes laat geven langs de zijlijn om net voor de achterlijn de bal voor te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |