3quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel goals denken jullie dat Huntelaar dit seizoen nog gaat maken voor Ajax? Ik gok zelf op 9.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:19 schreef zjroentje het volgende:
Maar dat heeft dus niks te maken met het eventueel onethisch zijn van een transfer in de winterstop.
dat dacht Charisteas ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel goals denken jullie dat Huntelaar dit seizoen nog gaat maken voor Ajax? Ik gok zelf op 9.
Flauw. Prima voetballer, Nourdin.quote:
Niet voor Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Flauw. Prima voetballer, Nourdin.
9 miljoen heeft hij zelfs gekostquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Flauw. Prima voetballer, Nourdin.
En Klaas, 8 miljoen...
Ik heb er een hard hoofd in, hopelijk valt het straks mee.
Je mag hem hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Ik zou Boukhari graag bij Heerenveen hebben, geweldige voetballer. Imo beter dan KJH.
Als ze weer 4-3-3 gaan spelen: 1quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Ook voor Ajax. Zeker in 4-4-2 zeer bruikbaar.quote:
Jij wordt met de reactie ongeloofwaardiger.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook voor Ajax. Zeker in 4-4-2 zeer bruikbaar.
Jij valt gewoon op mocros, dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Ik zou Boukhari graag bij Heerenveen hebben, geweldige voetballer. Imo beter dan KJH.
Als Ajax 4-4-2 blijft spelen weet ik zo al iemand uit de selectie die als linkermiddenvelder beter zal presteren dan Nourdin. Binnenkort zelfs twee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook voor Ajax. Zeker in 4-4-2 zeer bruikbaar.
Overigens lijkt ook Nigel de Jong door Bert van Marwijk binnengehaald te worden.
Nee man, die jatten je voorhuidquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jij valt gewoon op mocros, dat is iets heel anders.
Waarom? Boukhari is gewoon een goede voetballer. Maar het is blijkbaar populair om bepaalde spelers van Ajax altijd af te zeiken. Boukhari, Charisteas... Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij wordt met de reactie ongeloofwaardiger.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die hebben hadden tenminste wel een sfeervol stadion![]()
Valt mij ook op, heb ik nooit begrepen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom? Boukhari is gewoon een goede voetballer. Maar het is blijkbaar populair om bepaalde spelers van Ajax altijd af te zeiken. Boukhari, Charisteas... Lekker makkelijk.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens moet Babel ook maar gewoon weg, want die speelt dan nooit meer. Kan hij beter ook naar Dortmund.
Ja, maar als Blind het niet aan durft... Is voor Babel zelf beter. Als Ajax hem niet waardeert, dan kan hij beter ergens anders spelen. Doet Ajax wel vaker, spelers niet zo waarderen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Zeer schokkend dit.....
Babel het super talent dat 10x beter was en werd dan Kalou volgens de helft van alle Ajax supporters op dit forum![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |