Ik ben liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:48 schreef melke het volgende:
[..]
Nu weten we het wel he Bong... Wees eens lief!
Ik vind het in ieder geval jammer dat BB hem op het einde zo "verwaarloosd" heeft. Tenslotte heeft hij er wel 120 dagen ook in dat huis gezeten. En dan vind ik dat ze hem ook een waardige binnenkomst in de studio hadden moeten geven. BB heeft gezien ook de reacties hier op het forum behoorlijk negatief gescoord met die actie. Ook het telefoontje van mijn dochter, die wel blij was met de overwinning van Joost, maar zich ook ergerde aan de manier waarop ze Roel lieten zitten in de huiskamer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die bouwvakkers die het huis leeg kwamen halen terwijl hij er nog in zat kregen wij ook te zien. We hebben alleen nooit meegekregen dat hij daar al een tijd alleen zat, laat staan dat die cameramensen voor zijn snufferd zaten te filmen (zag net streamshot). Weirde actie. Maar BB zou dit jaar gemeen zijn, en dat waren ze ook wel.
Weet eerlijk gezegd niet meer of Roel nu ook applaus heeft gekregen. Er was iig geen aandacht meer voor van de BBcrew.
Supermom, Joost kreeg naar mijn idee heel weinig aandacht, ik had meer verwacht qua aandacht voor de winnaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JA BB harder dan ooit!!!!Helaas wachten ze ermee tot de finale om harder te zijn dan ooit en een popi bewoner flink voor lul te zetten en geen exit op tv te gunnen maar de Josti van dit jaar ALLE AANDACHTF TE GUNNEN!!!
![]()
Van de finale?quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:55 schreef Sanne het volgende:
Ik ga zo toch die video nog maar eens bekijken geloof ik.
Die hangt bij alle BB vrouwen momenteel uit en ook bij Brenda.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:53 schreef BONG4002 het volgende:
Er was toch een rode vlag in het BB huis met het nr. 1 erop? Nooit meer iets van gezien?
Zou je niet een verslagje van je ervaring willen schrijven? Lijkt me leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:55 schreef Sanne het volgende:
Ik ga zo toch die video nog maar eens bekijken geloof ik.
mischien ben ik in irl wel een eikel?quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok, het was een harde EXIT maar toch hoe hard ook, hij verdiende het, ik kots op die vent bah!
Je man is wat makkelijker haha
Maar jullie zijn LEUKE mensen, zou jullie weleens willen ontmoeten IRL
Supermom, ik ga proberen mijn eerste post terug te vinden na de overwinning van Joost, moment... die verklaart heel veelquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ja maar Arliator, je moet toegeven dat ze de nr 2 gewoon verwaarloosd hebben en simpel weg afgedankt hebben? Oh ja Roel je heb verloren kom je mee naar de studio waar ondertussen de camera's niet meer draaien en achter je het huis wordt afgebroken?![]()
![]()
Helemaal met je eens! te wreed gewoonquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ja maar Arliator, je moet toegeven dat ze de nr 2 gewoon verwaarloosd hebben en simpel weg afgedankt hebben? Oh ja Roel je heb verloren kom je mee naar de studio waar ondertussen de camera's niet meer draaien en achter je het huis wordt afgebroken?![]()
![]()
Vannacht niet meer, oogjes vallen langzaam dicht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:59 schreef melke het volgende:
[..]
Zou je niet een verslagje van je ervaring willen schrijven? Lijkt me leuk
Ja inderdaad, echt een brak einde van een mooie tijd. Hij had net zo goed kunnen blijven slapen vanmiddag.quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:01 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Jullie zijn gewoon zwaar okejquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
mischien ben ik in irl wel een eikel?
Geintje, zoals ik hier ben, ben ik irl ook (ik post dit, dizzy heeft nu ook wat gepost, ik weet niet of het invloed heeft, zien we wel)
Bye Bye Sanne...ik kon je herinneren vanaf het begin en toen verdween je op de achtergrond helaasquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vannacht niet meer, oogjes vallen langzaam dicht.
Slaap lekker voor straks allemaal, het was mij een waar genoegen weer deze Big Brother.
slaap z8 Sanne en bedankt voor de invulling tot de 1000quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Slaap lekker voor straks allemaal, het was mij een waar genoegen weer deze Big Brother.
Slaap lekker Sanne, vertel morgen nog maar ff verder over je ervaringenquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vond het echt zoooooo lullig joh! Zat de uitzending te kijken en zie Josti op de loper lopen met alle vuurwerk en op de streams Roel zenuwachtig een sigaretje rokenquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ja inderdaad, echt een brak einde van een mooie tijd. Hij had net zo goed kunnen blijven slapen vanmiddag.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zwaar okej![]()
Echt, ik zou goed klikken
Zij is een beetjequote:Op vrijdag 23 december 2005 04:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die hangt bij alle BB vrouwen momenteel uit en ook bij Brenda.
Maar vanaf nu ga ik jou dan ook niet meer leuk vinden, ben zwaar en diep teleurgesteld![]()
Niemand vindt mij leuk![]()
![]()
![]()
![]()
* BONG4002 schakelt Recovery Console inquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Zij is een beetjekan je daar iets aan doen?
It was a nice BB and i will never forget it ; )quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:12 schreef M-en-A het volgende:
Wij gaan hier ook proberen te slapen.![]()
Nog veel plezier allemaal en voor straks lekker slapen.
![]()
![]()
![]()
Thx voor jullie verslagen, zijn hier elke dag met erg veel plezier gelezen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:12 schreef M-en-A het volgende:
Wij gaan hier ook proberen te slapen.![]()
Nog veel plezier allemaal en voor straks lekker slapen.
![]()
![]()
![]()
Hallo! Ik ben boven de 30, en mensen schatten mij boven de 40, omdat ik zo slim ben waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vond het echt zoooooo lullig joh! Zat de uitzending te kijken en zie Josti op de loper lopen met alle vuurwerk en op de streams Roel zenuwachtig een sigaretje rokenEn die bitch van een Brennie gunde ik he thelemaaaaaaaaaaaaaal niet (Josti met zijn misplaaste verliefdheid op die
en zijn eiffeltorens maar oke hij is pas 21 ook al lijkt hij wel 40
)
Ja, daar zat hij dan, tegenover 2 camera mensen die geen woord mochten zeggen. Hij zei nog zielig dat het kaarthuis nog recht op stond en opeens shit ik heb verloren he. Arme jongen.. En z'n aanhang ook, wat moet dat zuur geweest zijn voor de familie en vrienden van Roel! Die moeder en vader, zulke leuke mensen en dan zo'n afscheid.quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vond het echt zoooooo lullig joh! Zat de uitzending te kijken en zie Josti op de loper lopen met alle vuurwerk en op de streams Roel zenuwachtig een sigaretje roken
Oooow wat leuk! Ik hoop dat je die promotie wel krijgt! Morgen wel zeggen he!quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, waarschijnlijk krijg ik morgen (vrijdag) te horen of ik promotie krijg![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand die denkt, oh wat leuk! maar ik ben het wel kwijt
Zoek dan ook ff een link waar ik de kick off kan zien. Alvast bedankt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:16 schreef Arliator het volgende:
Ik ga op zoek naar een link
Dat hoeft niet meer want hier is hij: HIERquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:16 schreef Arliator het volgende:
Ik ga op zoek naar een link
Ja, nu weet ik ook wat ze bedoelen met de hardste BB ooitquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik vond het geen mooi einde maar wel het hardste einde ooit
Supermom! hier mijn eerste reactie na het einde van BBquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vond het echt zoooooo lullig joh! Zat de uitzending te kijken en zie Josti op de loper lopen met alle vuurwerk en op de streams Roel zenuwachtig een sigaretje rokenEn die bitch van een Brennie gunde ik he thelemaaaaaaaaaaaaaal niet (Josti met zijn misplaaste verliefdheid op die
en zijn eiffeltorens maar oke hij is pas 21 ook al lijkt hij wel 40
)
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Arliator het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit heeft Roel niet verdiend zo'n exit:(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB Wat slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen Roelfan, maar dit verdient hij niet:(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodra ik het hoor meld ik het hier!quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:18 schreef melke het volgende:
[..]
Oooow wat leuk! Ik hoop dat je die promotie wel krijgt! Morgen wel zeggen he!
Yeaaahhhhquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben boven de 30, en mensen schatten mij boven de 40, omdat ik zo slim ben waarschijnlijk.![]()
Oh ja, waarschijnlijk krijg ik morgen (vrijdag) te horen of ik promotie krijg![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand die denkt, oh wat leuk! maar ik ben het wel kwijtMaar als ik het krijg dan...........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een mietje, wil Arliator niet tikken maar ik mag het vuile werk dus weer opknappen, Mietje omdat je weggaat. En ondanks dat ik de veer in me reet mis, bedankt Bong4002. was leuk met je en ik ga gvd bijna janken als we zo door gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer want hier is hij: HIER
Slaap lekker en je bent ZWAAR okej![]()
Ik zal jullie missen dus een![]()
en mss tot morgen maar eerder farewell
![]()
25? Oh jee, als je ook het gedrag hebt van een 25jarige..............een beetje van Nathalie (2 uur voor de spiegel staan) en een beetje van Dido (de air die hoort bij een vrouw die haar plek in het leven nog moet zoeken, dus zichzelf een air aanmeet)quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Yeaaahhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jippie ben blij voor je joh!!!! Enne ik ben ook boven de 30 hoor
(daarom was ik voor Rob
) En gelukkig wordt ik 25 geschat
![]()
En hier had ik ook meteen op gereageerdquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Supermom! hier mijn eerste reactie na het einde van BB
[..]
Nu wel, was even eldersquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ziijn manu en lamon en morwen al weg?
Euhm nee geen 2 uur, minstens 10 minuten (moet wel heb haast met werk en kind liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
25? Oh jee, als je ook het gedrag hebt van een 25jarige..............een beetje van Nathalie (2 uur voor de spiegel staan) en een beetje van Dido (de air die hoort bij een vrouw die haar plek in het leven nog moet zoeken, dus zichzelf een air aanmeet)
dan laat maar, maar...................ik vind supermom, SUPERMOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ga je??quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu wel, was even elders![]()
Slaap lekker, Dizzy![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En hier had ik ook meteen op gereageerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, moet ook ergens op de dag wat uurtjes slaap pikkenquote:
Je bent je naam waardig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhm nee geen 2 uur, minstens 10 minuten (moet wel heb haast met werk en kind lief) en geen Dido die een air zoekt in het leven die heb ik al gevonden
dus ........ jawel een SuperMOM
![]()
![]()
Ah joh, waarom nu?quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, moet ook ergens op de dag wat uurtjes slaap pikken![]()
Supermom, even serieus, ik maak hier vooral gein, dus neem mijn zogenaamde arrogante posts niet te serieus, ajbquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhm nee geen 2 uur, minstens 10 minuten (moet wel heb haast met werk en kind lief) en geen Dido die een air zoekt in het leven die heb ik al gevonden
dus ........ jawel een SuperMOM
![]()
![]()
Tssssssssquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Supermom!! Stom, ik was het vergeten, maar weet je, ik krijg zoveel reacties op mijn posts, is niet bij te houden, komt ervan als je zo populair bent als ik. Daarom schiet er wel eens een foutje doorheen, snap je???![]()
Dan kunnen we praten, maar nu niet, want mijn vriendin stopt een sigaret in mijn mondquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
TssssssssNatuurlijk snap ik dat, ik heb het zelfde probleem
![]()
Ik durf bijna niet te reageren, bang dat het er doorheen gliptquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Supermom, even serieus, ik maak hier vooral gein, dus neem mijn zogenaamde arrogante posts niet te serieus, ajb![]()
Ik zal je toch nog steeds missen, tot BB6 dan maarquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, moet ook ergens op de dag wat uurtjes slaap pikken![]()
eenden walsen vol trots door stront heenquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te reageren, bang dat het er doorheen glipt
Hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te reageren, bang dat het er doorheen glipt
OMG ik was er al die tijd niet om juist deze vraag te vermijdenquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:50 schreef SuperMOM het volgende:
Lief Eendje, waar was je nou?![]()
Enne watvindje van de winnaar?
Omdat jij zo popi bent en zo veel reacties krijgtquote:
Kan je wel zo arrogant op reageren (ik test mijn humor nu) maar daar ben ik niet van gediend/t (weet niet meer of het met d of met t isquote:
wat vind je van de verliezers dan???quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG ik was er al die tijd niet om juist deze vraag te vermijden![]()
![]()
Vetersquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:50 schreef Arliator het volgende:
Maar goed, ik heb een uitgebreide verameling veters.
Mijn trots zijn de handgemaakte veters uit west-karzigie
Uniek in de wereld, wie heeft dit nog meer?
Stuk voor stuk beter dan Joost waar ik al vanaf dag 1 een tyfushekel aan hadquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
wat vind je van de verliezers dan???![]()
KOM op vertel!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG ik was er al die tijd niet om juist deze vraag te vermijden![]()
![]()
Ik voel mij niet popi, en iemand die zulke films kan maken moet absoluut popier zijn dan dat ik ben, ze hebben speciaal voor jou een topic geopend, is mij nog niet gelukt hoor!quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat jij zo popi bent en zo veel reacties krijgt![]()
Ik ben absoluut niet arrogant (van horen zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan je wel zo arrogant op reageren (ik test mijn humor nu) maar daar ben ik niet van gediend/t (weet niet meer of het met d of met t is)
Veters uit west-karzigie staan erom bekend dat ze vele malen langer meegaan dan klitteband, dat stoot elke trouwe veterverzamelaar af, klitteband, BAH!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Veters
Ik zweer al sinds de jaren 80 bij klitteband![]()
Jah mijn favo heeft gewonnen, jammer van Brenda maar ja die had hij alquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stuk voor stuk beter dan Joost waar ik al vanaf dag 1 een tyfushekel aan had![]()
En nou niet meer zeiken hequote:Op vrijdag 23 december 2005 05:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik voel mij niet popi, en iemand die zulke films kan maken moet absoluut popier zijn dan dat ik ben, ze hebben speciaal voor jou een topic geopend, is mij nog niet gelukt hoor!
Als er iemand popi is, ben jij het wel!
Ik moet me behelpen met humor, waarvan ik maar moet afwachten of mensen het leuk vinden, kan ook verkeerd uitpakken
Hij heeft het maanden over bren, zag je hoe hij haar begroette?quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jah mijn favo heeft gewonnen, jammer van Brenda maar ja die had hij al![]()
Oke, mijn oordeel is defintief, u, Supermom, bent niet arrogant, u bent een aanwinst voor het fokforum. Vind ik, zover mijn mening ertoe doet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet arrogant (van horen zeggen) en gediend is met een d
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stuk voor stuk beter dan Joost waar ik al vanaf dag 1 een tyfushekel aan had![]()
Ja die jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Hahahaha zoals ik dus! En helaas die Josti-nep-acteur-pers-je-tranen-eruit-wanneer-gepast en oh oh ik ben zo verliefd op "Bren" die pas 19 euh net 20 is maar 40 lijkt en achter mijn geld aan is maar ik ben blind en denk dat mijn ouder van me houden JOOST
![]()
Zit zeker ook op een topic te azenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
PC eend ben je BB6 ook nog vrij enzo?? huur ik je vast in want ikvind je een kanjer!!
ja echt wel , me zoveelste alweerquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit zeker ook op een topic te azen![]()
![]()
Ik heb helemaal geen zin om die plas en poepsex verhalen van jullie aan te horen manquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, daar heb ik een vriendin voor aangenomen, om tegen te zeiken![]()
Dank uquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, mijn oordeel is defintief, u, Supermom, bent niet arrogant, u bent een aanwinst voor het fokforum. Vind ik, zover mijn mening ertoe doet.
Maar wij hebben 1 ding gemeen; Jostiflip!!!!![]()
![]()
Jij opent je fantopics altijd zelfquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja echt wel , me zoveelste alweerword moe van het openen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om die plas en poepsex verhalen van jullie aan te horen man![]()
Je bent te wakker voor mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om die plas en poepsex verhalen van jullie aan te horen man![]()
Ik ben al een kloon van me Mannetje, en ik heb nog nooit een topiek geopend en was het ook niet van plan ook, ik vind je gewoon leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij opent je fantopics altijd zelf
Ook gewoon stoer onder je eigen naam, of laf onder een kloon?
Hahahahahaha, die bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank udank u
Ik ben niet arrogant, ik ben een aanwinst voot het Fok! ????
Maarre..... JOSTIFLIP!! (midden in de dirk vd broek hahaha)
Je vriendin post niet eens in jouw fantopicquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent te wakker voor mij![]()
Ik wil nu ook iets leuks terugschrijven, maar ik kan het nu niet, kan aan het tijdstip liggen, of aan de stand van de bacardiflesDenk het laatste
![]()
ehn heeft hij dan een fantopic???quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je vriendin post niet eens in jouw fantopic![]()
![]()
-edit- en ze begint mij leuk te vinden, ik zou maar oppassen vriend
quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahahaha, die bedoelde ik idd![]()
![]()
Voor mij bent u een aanwinst voor fok!!
Hahahahah, ik hoef niet op te passen, want ze kan geen mooiere kerel vinden dan dat ik benquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je vriendin post niet eens in jouw fantopic![]()
![]()
-edit- en ze begint mij leuk te vinden, ik zou maar oppassen vriend
Hij zat te zeiken dat iemand een topic voor mij opende en dat hem dat nooit gelukt wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ehn heeft hij dan een fantopic???![]()
![]()
Pcies!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
omdat het je zo bekend voorkwam maar dan in plaats van een echtgenoot een arme cassiere?
Ik dacht ook meteen aan jou en riep heel hard met die bus in mijn hand midden in de winkel tegen mijn man: JOSTIFLIP!! En hij had zoiets van.....en de rest van het winkelend personeel ook ......
Sja sorrie hoor, ik zat er helemaal in ook al gunde ik Jost de eindstreep niet
![]()
Voorlopig heb ik haar met haar neus op dat topic gedrukt en zie ik nog steeds geen postquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, ik hoef niet op te passen, want ze kan geen mooiere kerel vinden dan dat ik ben
Want ik ben de mooiste van binnen en buiten, kost wat moeite om dit over mezellf te zeggen, maar ik voel het wel zo, en dat doet mijn vriendin bij me. Of draaf ik nu door?
Nou nouquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, ik hoef niet op te passen, want ze kan geen mooiere kerel vinden dan dat ik ben
Want ik ben de mooiste van binnen en buiten, kost wat moeite om dit over mezellf te zeggen, maar ik voel het wel zo, en dat doet mijn vriendin bij me. Of draaf ik nu door?
Wat ben jij een eikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik haar met haar neus op dat topic gedrukt en zie ik nog steeds geen post![]()
![]()
Waarom niet, over de streams kunnen we het niet meer hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het nog niet gezien, ik snapte het ook al niet![]()
![]()
Waarom?????????? waarom een topic over mij????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel humor!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Pc eend heeft mij nog een veer in mijn achterste gestopt, ik loop nu helemaal naast mijn schoenenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou nouDas knap om over jezelf te zeggen oh nee dat je vriendin zegt over jou en jij het er mee eens bent (nog erger
)
Ikl ben er morgen zeker, maar dan nuchterquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:27 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve EendjeArliator en Dizzy truste, bedankt voor alle gezelligheid tijdens BB5 maar hopelijk tot morgen nog even !!!!
![]()
slaap z8 meis, vond het erg fijn met jequote:Op vrijdag 23 december 2005 06:27 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve EendjeArliator en Dizzy truste, bedankt voor alle gezelligheid tijdens BB5 maar hopelijk tot morgen nog even !!!!
![]()
dooeiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:27 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Dat is waar, maarre ik ga van mijn vrouw af, wil je er nog eentje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom niet, over de streams kunnen we het niet meer hebben
Ik zit allemaal grappen te maken, maar niemand begrijpt mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het nog niet gezien, ik snapte het ook al niet![]()
![]()
Waarom?????????? waarom een topic over mij????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel humor!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Even wat informatie inwinnen hoor...quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is waar, maarre ik ga van mijn vrouw af, wil je er nog eentje?
Geldt dat omgekeerd ook?quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jawel hoor...quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom niet, over de streams kunnen we het niet meer hebben
Jij pikt mijn tekstenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit allemaal grappen te maken, maar niemand begrijpt mij![]()
Story of my life![]()
Had je eerder moeten doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy staart naar het sherm
Nou ja god jah eh ik wil eigenlijk zeggen ja god dat ik helemaal klaar met je ben maar ja eh ja god hoe zeg je dat netjes ja hier in haaksbergen/groningen zeggen we gewoon rot op eikelquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Even wat informatie inwinnen hoor...
[..]
Geldt dat omgekeerd ook?
Of ik kan beter zeggen gold![]()
Ja maar jij ziet ze vliegen fietsen.quote:
In haar woorden, ze vind je leuk maar wil het niet toegevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou ja god jah eh ik wil eigenlijk zeggen ja god dat ik helemaal klaar met je ben maar ja eh ja god hoe zeg je dat netjes ja hier in haaksbergen/groningen zeggen we gewoon rot op eikel![]()
Ooh gaan we schimpenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou ja god jah eh ik wil eigenlijk zeggen ja god dat ik helemaal klaar met je ben maar ja eh ja god hoe zeg je dat netjes ja hier in haaksbergen/groningen zeggen we gewoon rot op eikel![]()
Ik had haar nooit zo wijs moeten makenquote:
Staan jouw streams daar nog op?? ik zie al uren Roel me matties in bad zitten. huis is al gekraakt in Aalsmeer, jammer hoor, wilde er zelf heen gaan en kraken die handelquote:
Wijze les voor alle andere bezette vrouwen (anders krijg ik heel vrijgezel fok over me heenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had haar nooit zo wijs moeten maken
Wat je zegt, een wijze les voor alle vrouwenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wijze les voor alle andere bezette vrouwen (anders krijg ik heel vrijgezel fok over me heen)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:57 schreef Arliator het volgende:
Ik ga![]()
![]()
![]()
Zal ik ook nog even in mijn eigen topic vermelden, anders missen mijn fans het bericht![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat je zegt, een wijze les voor alle vrouwen![]()
Daarom zal ik hem nog 1x herhalen: Als ik een fantopic voor je vriend open dan......euh
Wat bedoel jij eigenlijk
Kom je daar nou pas achterquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wint vandaag, ik moet slapen, want als ik geen antwoorden weet op jouw vragen moet ik slapen. Maar complimenten, je bent heel goed
![]()
![]()
Niet alleen in films maken, maar ook in opmerkingen.
![]()
Maar ik ga nu slapen, ga niet meer naar de SC
Ik mag lekker mailenquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
at last the moment is here, We are leaving tha building, we are going to bed, Dit wordt mijn laatste post hier, dan ga ik weer andere mensen blij maken met mijn aanwezigheid, een triest moment en tevens een goed goed gevoel. maar Josti die ik ben ga ik zo nog ff huilen, iedereeen is weg en ik ga ook en ik win geen 2 ton, dus hier alleen maar terugkijken en ik vond het erg fijn met jullie, bedankt en ik hoop eigenlijk ergens tot nooit weer. Maar wil jullie ook niet missen dus hoop tot snel weervoor iedereen en tot ooit? enne PC eend Jij mag me altijd ff mailen met filmpjes en nieuws!
Is er wel een notaris aanwezig?quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jij mag zelfs bellen, of smsen, begin met 1010 dan lizzy![]()
![]()
en out!
licht gevalletje ontkenningsfase, trekt waarschijnlijk wel weer bij als je war wakkerder word.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:31 schreef Kleintje het volgende:
Zijn de bewoners al wakker? Is de haan al geweest
Ik hoop voor je dat het bijtrekt, als ik nu een diagnose moet stellen, zou ik je gelijk doorverwijzen naar een second opinionquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:49 schreef Kleintje het volgende:
Giraffe?
Dat is toch zo'n wijf wat Amsterdams lult, roddelt, rookt, achterbaks is en van onderen ontzettend stinkt?
Wie is dat mokkel wat hierboven staat?
Extreme make-over gehad? Was wel nodig want iedereen herkende die hoer nu natuurlijk. Ze dankt dat ze er nu beter opstaat....
Het gros van de BBers hopen dat soort dingen, met een beetje mazzel hoor je na een paar maanden nooit meer wat van ze, tenzij ze problemen met justitie hebben ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:49 schreef Dropkick het volgende:
En we zijn nog niet van Rob af,het leek hem leuk om een kinderprogramma te doen,zoiets als telekids.
Ik wou je ook een spuitje gevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:56 schreef Kleintje het volgende:
PC Eend, als je me zal doorverwijzen voor een second opinion, dan ben je dus nog niet echt zeker van je zaak.
Ik had zo'n iemand gelijk een spuitje gegeven
Fuck man, ik moet echt een leven zoeken nu... fuck...
En Bianca heeft nog wel eens wat voor tv gedaan, en Kelly komt soms nog langs...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:00 schreef Kleintje het volgende:
PC Eend slaat de spijker op zijn kop. Er zijn nog maar verdomd weinig BB bewoners van wie je wat hoort. En de meeste... daar weet ik niet eens meer van wie het is. Klok, klepel....
Het is dat Ruud nog af en toe in het nieuws is, daar kan die Annette een graantje van meepikken.
Maar Sabine??? Ik zou niet weten hoe dat 'kutkippie' er tegenwoordig uitziet!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:06 schreef Kleintje het volgende:
Kelly is denk ik de enige die bijna heel Nederland wel kent, ook als je geen BB hebt gevolgd. Maar dat komt gewoon omdat het een domme lekkere blonde vrouw vent is.
wel de reden dat ze op tv komt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:13 schreef Kleintje het volgende:
ow, oke
Wist dat ik ergens de streep vergeten was
En natuurlijk het woordje domme.
Alhoewel dat een redelijke understatement is!
Ik denk ook dat daar het verstand zitquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:17 schreef Kleintje het volgende:
Ach ja, dat is weer het bewijs dat het verstand van mannen in hun lul en ballen zit. En dat mist zij nu volledig.
En omdat Roel zo'n kleintje heeft (jaaaa, was ie weer!!) weten we nu ook waarom is zo dom overkomt!
Onee Joost heeft gewonnen, god bestaat nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:39 schreef PC eend het volgende:
Fuck het is opeens licht, terwijl dit de langste nacht hoort te zijn![]()
Misschien een hint van god![]()
Was voor het beginshot van de finale dat de camera eerst de 4 koffers op rij filmde en daarna door het hele huis ging.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:05 schreef Puckzzz het volgende:
Vind niemand het nu raar dat gisteren alleen Joost zijn koffer even werd weggehaald en weer teruggezet? Wat was dat nou?
Inderdaad. We hebben het sms- en belgeld binnen dus we breien er een eind aan, en wel zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het een belediging voor ons als volgers dat de finale zo slecht was. Er was zoveel meer van te maken. Als ze het zo hadden willen doen met Roel, hadden ze hem tenminste nog even met z'n familie moeten uitzenden en met Dido. Daarnaast had ik de reactie van alle bewoners ook wel eens willen zien, desnoods op internet. Ze kunnen toch normaal ook doorgaan op internet als er te weinig zendtijd is, dus waarom in godsnaam nu niet????
Zelfs met de ontvangsten in het achterhoofd is het echt ontzettend dom van ze. Die studio is toch al betaald, iedereen is er, en je hebt een hele hoop kijkers. Zo hadden ze voor minimale meerprijs makkelijk een uur extra goedbekeken televisie kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Inderdaad. We hebben het sms- en belgeld binnen dus we breien er een eind aan, en wel zo snel mogelijk.
Lieve Lieske dat bungeejumpen zonder touw was niet echt serieus, en ik wist echt niet dat jij het uitgevonden hadquote:Vrouw ontkent duwen vriend van Martinitoren
Uitgegeven: 22 december 2005 16:08
Laatst gewijzigd: 22 december 2005 16:10
GRONINGEN - De 18-jarige vrouw die in september bekende dat ze in 2004 haar vriend van de Martinitoren in Groningen had geduwd, heeft haar verklaring weer ingetrokken. Dat liet haar advocaat donderdag voor de rechtbank in Groningen weten.
Het Openbaar Ministerie (OM) legt de vrouw moord op haar destijds 20-jarige vriend ten laste. De rechtbank verwees het onderzoek donderdag in zijn geheel terug naar de rechter-commissaris.
Nog altijd is niet geheel duidelijk wat zich in april 2004 op de Martinitoren heeft afgespeeld. Destijds ging justitie uit van een ongeluk of zelfdoding. Pas na verklaringen van nieuwe getuigen werd de vrouw aangehouden.
Je denkt toch steeds: "Zou er nog wat gebeurd zijn?".quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:46 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan die F5 rsi maar niet uit m'n vinger krijgen
ja, eigenlijk wel, maar meer afkicken en nouja ben nog steeds chagrijnig dat ik een dag langer in Manchester ben gebleven omdat ik anders de live uitzending zou missen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je denkt toch steeds: "Zou er nog wat gebeurd zijn?".
Ook goeiemorgen Manuquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:45 schreef Manu82 het volgende:
Hey stelletje lamzakken, is iedereen nu al afgekickt??
cold turkey?
Zeg dat wel ja. Ze kunnen beter het huis compleet ontsmetten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:22 schreef Pinball het volgende:
Dat is de opruimploeg inderdaad.
Lijkt me ook een klotewerk, de rotzooi van dat stel viespeuken opruimen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
Jammer dat het streamverslagentopic dicht is.
"De opruimploeg bespreekt het lunchpakket en de kerstpakketten."
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
Jammer dat het streamverslagentopic dicht is.
"De opruimploeg bespreekt het lunchpakket en de kerstpakketten."
Ook goeiemorgen teamleadquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen teamlead![]()
Ik heb geen beeld op de streams, jij?![]()
zijn ze zelf schuld.. hadden ze maar wat harder hun best moeten doen met de weekopdrachtquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
Het schijnt dat de bewoners op rantsoen zitten.Danny wordt meermalen verzocht om voor koffie te zorgen, maar tot nu toe zonder resultaat.
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
Het schijnt dat de bewoners op rantsoen zitten.Danny wordt meermalen verzocht om voor koffie te zorgen, maar tot nu toe zonder resultaat.
![]()
Ja duhhhh..... de fiets is gestolenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
zijn ze zelf schuld.. hadden ze maar wat harder hun best moeten doen met de weekopdracht
Menno weer zekerquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja duhhhh..... de fiets is gestolen![]()
Ik denk het. Nathalie is ook weer in het huis. En er wordt gelijk geklaagd door de bewoners over het opmaken van de bedden.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:57 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal
Spannende geluiden op de streams zeg
naar verluid is dat al gebeurdquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:58 schreef Foreverblue het volgende:
Is Roel er ook bij? Om de boel eindelijk eens flink te gaan verbouwen?![]()
als ze informatie lekken horen we het wel natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef Foreverblue het volgende:
Wel vreemd dat ze het geluid laten lopen en het beeld niet...
Ik denk dat Joost als geheime opdracht van GJ en De Telegraaf vannacht de kabels door heeft geknipt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef Foreverblue het volgende:
Wel vreemd dat ze het geluid laten lopen en het beeld niet...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:07 schreef PH52 het volgende:
tvp
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:
zolang ik het sc-topic open hou, is het net alsof er niets veranderd isHet lijkt hooguit dat de bewoners in de slaapkamer wachten op een nieuwe opdracht
Idemquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik voel me een beetje depri![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
Ook goeie middag cuallquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]mogguh cuall
Gewoon streams aanzetten.. beeld hebben we niet, en het geluid is wat zacht.. maar tis beter dan niks
ach.. tis nog vroeg hequote:Op vrijdag 23 december 2005 12:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het helpt
![]()
Dom zeg van me om dat niet te bedenken![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook goeie middag cuall![]()
Onze eigen absolute nr1 veelposter op de finaledag
![]()
![]()
Niet depri zijn, we kicken rustig af met het geluid uit het huis en het SC topic open![]()
idem, voel me depri en beetje nutteloosquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
Sanne is in de studio geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef VirtualPOM het volgende:
was er nog iemand bij gisteren en heeft diegene nog gezien dat Roel de studio inkwam?
Ik denk dat ie dat misschien wel wilt doen, maar dat Brennie hem ter plekke knock-out meptquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoplijk doet Joost wat ik denk dat hij doet en geeft hij Roel de laatst verdiende 50.000...
Gek is dat toch, ik heb helemaal niet zo'n geldbewust beeld bij haar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat misschien wel wilt doen, maar dat Brennie hem ter plekke knock-out mept
helemaal mee eens. Zelfs als het Lieske was geweest (die ik dus helemaal niet mocht), had ik het een hele gemene streek gevonden. 49% van de stemmen (en alle vorige banken niet meegerekend) was Roel toch echt het goudhaantje van deze Big Brother serie....quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag...
Wat een anticlimax.... wat eenhondestreek.... Ik heb me er nog niet overheen gezet. Joost ik Lief hoor, prima dat hij gewonnen heeft.
Maar ben ik de enige die denkt dat het ook commercieel niet handig is om de nummer laatst meer aandacht te geven dan de persoon die op 2% na de finale verloor. Ik vond Roel wel sympathiek en dit had hij echt niet verdient.
Hoplijk doet Joost wat ik denk dat hij doet en geeft hij Roel de laatst verdiende 50.000...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die bouwvakkers die het huis leeg kwamen halen terwijl hij er nog in zat kregen wij ook te zien. We hebben alleen nooit meegekregen dat hij daar al een tijd alleen zat, laat staan dat die cameramensen voor zijn snufferd zaten te filmen (zag net streamshot). Weirde actie. Maar BB zou dit jaar gemeen zijn, en dat waren ze ook wel.
Weet eerlijk gezegd niet meer of Roel nu ook applaus heeft gekregen. Er was iig geen aandacht meer voor van de BBcrew.
Hier ook al?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja gisteren was Ratmen er die had in de studio gezetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef VirtualPOM het volgende:
was er nog iemand bij gisteren en heeft diegene nog gezien dat Roel de studio inkwam?
Ja, in de clib was het zo stil dus ben ik hier maar naar toe gegaan, maar het gaat al weer een beetje beter hoorquote:
Teamlead, Manu en FBquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:58 schreef Bruce117 het volgende:Wie heeft 't vaakst gepost op 22-12-2005: De dag van de Finale
001. 483 cuall
002. 371 teamlead
003. 338 Manu82
004. 303 Foreverblue
Bubseltje wat gaat er 3-5-2006 gebeuren???quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb het net nog een keer gezien en ben weer kwaad geworden
Dan ga ik trouwenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Bubseltje wat gaat er 3-5-2006 gebeuren???
........en je moet niet meer kijken, herhalingen zijn vervelend![]()
En dat tussen alle verhuisperikelen inquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:58 schreef Bruce117 het volgende:Wie heeft 't vaakst gepost op 22-12-2005: De dag van de Finale
001. 483 cuall
002. 371 teamlead
003. 338 Manu82
004. 303 Foreverblue
005. 272 I_doubt
006. 228 Sjet
007. 226 Snaptnix
008. 219 Bartoli
009. 208 Wickedangel
010. 173 Renesite
011. 172 buzzer
012. 166 melke
013. 153 flugeltje
014. 152 Bocaj
015. 128 BONG4002
016. 125 CartWOman
017. 123 Muerte
018. 120 M-en-A![]()
[KNIP]
ik snap nog steeds niet dat ik zo hoog sta in dat lijstje hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En dat tussen alle verhuisperikelen in![]()
Ik zit nu te wachten op het verlossende woord van Ruud wat de totaaluitslag geworden is![]()
Henk tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Cuall tot de volgende keer en![]()
![]()
![]()
Het was me weer een genoegen om samen met jou BB te beleven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je toen 's nachts niet steeds zitten zwaaienquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat ik zo hoog sta in dat lijstje hoor![]()
Ik heb tussendoor nog geslapenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En dat tussen alle verhuisperikelen in![]()
Ik zit nu te wachten op het verlossende woord van Ruud wat de totaaluitslag geworden is![]()
Alvast gefeliciteerd dan.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
heb je toen 's nachts niet steeds zitten zwaaien![]()
![]()
![]()
volgens mij had je het ritme toch echt andersom deze keerquote:
Nu je het zegt, begint dat weer boven te borrelen bij me.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]nee hoor.. ik ben tegen een uurtje of 3 gaan pitten (vanwege gebrek aan alcohol en nicotine
)
Klopt wel, maar ik heb de hele middag liggen pittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
volgens mij had je het ritme toch echt andersom deze keer![]()
Maar je was een kanjer om te blijven tot je eindelijk die felbegeerde 1000ste kon openen![]()
![]()
![]()
Je hebt ons tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Klopt wel, maar ik heb de hele middag liggen pitten![]()
Damn, ik ben verslaafdmoet ik nou toch als hulpverlener zelf hulp gaan vragen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is zo stil in huis zonder de stemmen van mijn kijkbuisvriendjes op de streams
Ook dat was een afknapper. Net zoals de behandeling van Roel. Hoe je ook over iemand denkt, als die 121 dagen in het huis heeft gezeten verdient die net zo een aandacht als de anderen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef VirtualPOM het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van dat afkappen op het laatst door Bridget na de filmpjes van Roel en Joost? Meteen na die filmpjes zei ze:"er kan niet meer gestemd worden", terwijl ik had verwacht dat er nog minstens een paar minuten gestemd zou kunnen worden![]()
Ze hebben nu kleurrijke streamsquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
Het is zo stil in huis zonder de stemmen van mijn kijkbuisvriendjes op de streams
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]goeiemorgen flugel
Er zijn nieuwe stemmetjes op de streams hoor
Of misschien wel bewust de hoorn van de haak omdat anders het draaiboek niet meer kloptequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef Bartoli het volgende:
Ja dat is allemaal bezeikte boel. Je kan beter sms'en dan geven ze je tenminste de indruk dat je stem telt met zo'n bericht als bedank voor het stemmen op ...
Het was behoorlijk druk, ook met het smsen, het duurde 2 minuten voor het bericht afgeleverd was en 4 minuten voor je een smsje terug kreeg, voor mijn gevoel zijn er dus een hoop stemmen verloren gegaan door het niet doorkomen van smsjes of telefoontjes.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ook dat was een afknapper. Net zoals de behandeling van Roel. Hoe je ook over iemand denkt, als die 121 dagen in het huis heeft gezeten verdient die net zo een aandacht als de anderen.
Ze hadden hem naar mijn mening eerst de studio in moeten halen voordat Joost feestelijk binnen gehaald werd. Was dus ook een totale misser van Talpa.
Ook als trouwe kijkers hadden we er ook recht op om te zien wat de reacties waren bij het onthaal van Roel in de studio.
Nog een extra detail trouwens. Deze keer hebben wij ook een paar keer gebeld om te stemmen. Maar het was wel heel opvallend dat je wel 6 keer moest bellen voor je stem geteld werd. Steeds kwam er de ingesprek toon. Dus er hadden veel en veel meer stemmen geteld kunnen worden
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:14 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn aan het klagen over hoe de bewoners het huis hebben uitgeleefd in de afgelopen periode
"moet je die bank zien, drie maanden oud"
kan iemand ff de streamverslagen bijwerken? Ik heb ff geen geluid...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
En ze hebben lol over de actie met Roel van gisteren....
Is idd erg grappigquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:15 schreef cuall het volgende:
De bewoners hebben de bank verhabbezakt, dat hoor ik nou net op de streams![]()
Streams zijn nu leuk hoor![]()
Ja maar zo te horen zijn ze er ook wel een beetje verontwaardigt overquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
En ze hebben lol over de actie met Roel van gisteren....
Ze vinden het idd vrij lullig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja maar zo te horen zijn ze er ook wel een beetje verontwaardigt over
ze hebben duidelijk de streams niet gevolgd....mij verbaast het helemaal niet dat het smerig geworden is daarquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:21 schreef flugeltje het volgende:
Ze blijven zich verbazen over het feit dat de boel zo smerig is geworden in drie maanden tijd
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:21 schreef M-en-A het volgende:
mensjes ik ben er van tussen. De plicht om de oudjes de vorderingen in hun nieuwe huis te laten zien roept weer.
Hou de streams even bij, zodat ik het vanavond kan lezen wat er gebeurd is.![]()
![]()
![]()
![]()
beep beep. Bouwvakkers moeten hun zender checken. Bouwvakkers, zender checkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:21 schreef cuall het volgende:
Het geluid is eigenlijk best goed, ik neem aan dat die bouwvakkers geen zenders dragen.
Apart. Ik heb geen problemen gemerkt met de SMS.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:15 schreef Anitra het volgende:
Het was behoorlijk druk, ook met het smsen, het duurde 2 minuten voor het bericht afgeleverd was en 4 minuten voor je een smsje terug kreeg,
Vind je het gek, die lui hebben in al die tijd niet fatsoenlijk schoongemaakt en ook nog zo'n beetje elke dag knoflook gegeten geloof ik.quote:
Zijn ze aan het werk dan? Klinkt alleen als kletsenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk best gezellie zo, 'kletsen terwijl u werkt'
Moggequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef F4iTH het volgende:
De muis heeft zojuist een bouwvakker aangevallen.
Morgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |