quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:06 schreef Kleintje het volgende:
Kelly is denk ik de enige die bijna heel Nederland wel kent, ook als je geen BB hebt gevolgd. Maar dat komt gewoon omdat het een domme lekkere blonde vrouw vent is.
wel de reden dat ze op tv komt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:13 schreef Kleintje het volgende:
ow, oke
Wist dat ik ergens de streep vergeten was
En natuurlijk het woordje domme.
Alhoewel dat een redelijke understatement is!
Ik denk ook dat daar het verstand zitquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:17 schreef Kleintje het volgende:
Ach ja, dat is weer het bewijs dat het verstand van mannen in hun lul en ballen zit. En dat mist zij nu volledig.
En omdat Roel zo'n kleintje heeft (jaaaa, was ie weer!!) weten we nu ook waarom is zo dom overkomt!
Onee Joost heeft gewonnen, god bestaat nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:39 schreef PC eend het volgende:
Fuck het is opeens licht, terwijl dit de langste nacht hoort te zijn![]()
Misschien een hint van god![]()
Was voor het beginshot van de finale dat de camera eerst de 4 koffers op rij filmde en daarna door het hele huis ging.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:05 schreef Puckzzz het volgende:
Vind niemand het nu raar dat gisteren alleen Joost zijn koffer even werd weggehaald en weer teruggezet? Wat was dat nou?
Inderdaad. We hebben het sms- en belgeld binnen dus we breien er een eind aan, en wel zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het een belediging voor ons als volgers dat de finale zo slecht was. Er was zoveel meer van te maken. Als ze het zo hadden willen doen met Roel, hadden ze hem tenminste nog even met z'n familie moeten uitzenden en met Dido. Daarnaast had ik de reactie van alle bewoners ook wel eens willen zien, desnoods op internet. Ze kunnen toch normaal ook doorgaan op internet als er te weinig zendtijd is, dus waarom in godsnaam nu niet????
Zelfs met de ontvangsten in het achterhoofd is het echt ontzettend dom van ze. Die studio is toch al betaald, iedereen is er, en je hebt een hele hoop kijkers. Zo hadden ze voor minimale meerprijs makkelijk een uur extra goedbekeken televisie kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Inderdaad. We hebben het sms- en belgeld binnen dus we breien er een eind aan, en wel zo snel mogelijk.
Lieve Lieske dat bungeejumpen zonder touw was niet echt serieus, en ik wist echt niet dat jij het uitgevonden hadquote:Vrouw ontkent duwen vriend van Martinitoren
Uitgegeven: 22 december 2005 16:08
Laatst gewijzigd: 22 december 2005 16:10
GRONINGEN - De 18-jarige vrouw die in september bekende dat ze in 2004 haar vriend van de Martinitoren in Groningen had geduwd, heeft haar verklaring weer ingetrokken. Dat liet haar advocaat donderdag voor de rechtbank in Groningen weten.
Het Openbaar Ministerie (OM) legt de vrouw moord op haar destijds 20-jarige vriend ten laste. De rechtbank verwees het onderzoek donderdag in zijn geheel terug naar de rechter-commissaris.
Nog altijd is niet geheel duidelijk wat zich in april 2004 op de Martinitoren heeft afgespeeld. Destijds ging justitie uit van een ongeluk of zelfdoding. Pas na verklaringen van nieuwe getuigen werd de vrouw aangehouden.
Je denkt toch steeds: "Zou er nog wat gebeurd zijn?".quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:46 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan die F5 rsi maar niet uit m'n vinger krijgen
ja, eigenlijk wel, maar meer afkicken en nouja ben nog steeds chagrijnig dat ik een dag langer in Manchester ben gebleven omdat ik anders de live uitzending zou missen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je denkt toch steeds: "Zou er nog wat gebeurd zijn?".
Ook goeiemorgen Manuquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:45 schreef Manu82 het volgende:
Hey stelletje lamzakken, is iedereen nu al afgekickt??
cold turkey?
Zeg dat wel ja. Ze kunnen beter het huis compleet ontsmetten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:22 schreef Pinball het volgende:
Dat is de opruimploeg inderdaad.
Lijkt me ook een klotewerk, de rotzooi van dat stel viespeuken opruimen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
Jammer dat het streamverslagentopic dicht is.
"De opruimploeg bespreekt het lunchpakket en de kerstpakketten."
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
Jammer dat het streamverslagentopic dicht is.
"De opruimploeg bespreekt het lunchpakket en de kerstpakketten."
Ook goeiemorgen teamleadquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen teamlead![]()
Ik heb geen beeld op de streams, jij?![]()
zijn ze zelf schuld.. hadden ze maar wat harder hun best moeten doen met de weekopdrachtquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
Het schijnt dat de bewoners op rantsoen zitten.Danny wordt meermalen verzocht om voor koffie te zorgen, maar tot nu toe zonder resultaat.
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
Het schijnt dat de bewoners op rantsoen zitten.Danny wordt meermalen verzocht om voor koffie te zorgen, maar tot nu toe zonder resultaat.
![]()
Ja duhhhh..... de fiets is gestolenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
zijn ze zelf schuld.. hadden ze maar wat harder hun best moeten doen met de weekopdracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |