Voorlopig heb ik haar met haar neus op dat topic gedrukt en zie ik nog steeds geen postquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, ik hoef niet op te passen, want ze kan geen mooiere kerel vinden dan dat ik ben
Want ik ben de mooiste van binnen en buiten, kost wat moeite om dit over mezellf te zeggen, maar ik voel het wel zo, en dat doet mijn vriendin bij me. Of draaf ik nu door?
Nou nouquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, ik hoef niet op te passen, want ze kan geen mooiere kerel vinden dan dat ik ben
Want ik ben de mooiste van binnen en buiten, kost wat moeite om dit over mezellf te zeggen, maar ik voel het wel zo, en dat doet mijn vriendin bij me. Of draaf ik nu door?
Wat ben jij een eikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik haar met haar neus op dat topic gedrukt en zie ik nog steeds geen post![]()
![]()
Waarom niet, over de streams kunnen we het niet meer hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het nog niet gezien, ik snapte het ook al niet![]()
![]()
Waarom?????????? waarom een topic over mij????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel humor!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Pc eend heeft mij nog een veer in mijn achterste gestopt, ik loop nu helemaal naast mijn schoenenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou nouDas knap om over jezelf te zeggen oh nee dat je vriendin zegt over jou en jij het er mee eens bent (nog erger
)
Ikl ben er morgen zeker, maar dan nuchterquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:27 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve EendjeArliator en Dizzy truste, bedankt voor alle gezelligheid tijdens BB5 maar hopelijk tot morgen nog even !!!!
![]()
slaap z8 meis, vond het erg fijn met jequote:Op vrijdag 23 december 2005 06:27 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve EendjeArliator en Dizzy truste, bedankt voor alle gezelligheid tijdens BB5 maar hopelijk tot morgen nog even !!!!
![]()
dooeiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:27 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Dat is waar, maarre ik ga van mijn vrouw af, wil je er nog eentje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom niet, over de streams kunnen we het niet meer hebben
Ik zit allemaal grappen te maken, maar niemand begrijpt mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het nog niet gezien, ik snapte het ook al niet![]()
![]()
Waarom?????????? waarom een topic over mij????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel humor!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Even wat informatie inwinnen hoor...quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is waar, maarre ik ga van mijn vrouw af, wil je er nog eentje?
Geldt dat omgekeerd ook?quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jawel hoor...quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom niet, over de streams kunnen we het niet meer hebben
Jij pikt mijn tekstenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit allemaal grappen te maken, maar niemand begrijpt mij![]()
Story of my life![]()
Had je eerder moeten doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy staart naar het sherm
Nou ja god jah eh ik wil eigenlijk zeggen ja god dat ik helemaal klaar met je ben maar ja eh ja god hoe zeg je dat netjes ja hier in haaksbergen/groningen zeggen we gewoon rot op eikelquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Even wat informatie inwinnen hoor...
[..]
Geldt dat omgekeerd ook?
Of ik kan beter zeggen gold![]()
Ja maar jij ziet ze vliegen fietsen.quote:
In haar woorden, ze vind je leuk maar wil het niet toegevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou ja god jah eh ik wil eigenlijk zeggen ja god dat ik helemaal klaar met je ben maar ja eh ja god hoe zeg je dat netjes ja hier in haaksbergen/groningen zeggen we gewoon rot op eikel![]()
Ooh gaan we schimpenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou ja god jah eh ik wil eigenlijk zeggen ja god dat ik helemaal klaar met je ben maar ja eh ja god hoe zeg je dat netjes ja hier in haaksbergen/groningen zeggen we gewoon rot op eikel![]()
Ik had haar nooit zo wijs moeten makenquote:
Staan jouw streams daar nog op?? ik zie al uren Roel me matties in bad zitten. huis is al gekraakt in Aalsmeer, jammer hoor, wilde er zelf heen gaan en kraken die handelquote:
Wijze les voor alle andere bezette vrouwen (anders krijg ik heel vrijgezel fok over me heenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had haar nooit zo wijs moeten maken
Wat je zegt, een wijze les voor alle vrouwenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wijze les voor alle andere bezette vrouwen (anders krijg ik heel vrijgezel fok over me heen)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:57 schreef Arliator het volgende:
Ik ga![]()
![]()
![]()
Zal ik ook nog even in mijn eigen topic vermelden, anders missen mijn fans het bericht![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat je zegt, een wijze les voor alle vrouwen![]()
Daarom zal ik hem nog 1x herhalen: Als ik een fantopic voor je vriend open dan......euh
Wat bedoel jij eigenlijk
Kom je daar nou pas achterquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wint vandaag, ik moet slapen, want als ik geen antwoorden weet op jouw vragen moet ik slapen. Maar complimenten, je bent heel goed
![]()
![]()
Niet alleen in films maken, maar ook in opmerkingen.
![]()
Maar ik ga nu slapen, ga niet meer naar de SC
Ik mag lekker mailenquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
at last the moment is here, We are leaving tha building, we are going to bed, Dit wordt mijn laatste post hier, dan ga ik weer andere mensen blij maken met mijn aanwezigheid, een triest moment en tevens een goed goed gevoel. maar Josti die ik ben ga ik zo nog ff huilen, iedereeen is weg en ik ga ook en ik win geen 2 ton, dus hier alleen maar terugkijken en ik vond het erg fijn met jullie, bedankt en ik hoop eigenlijk ergens tot nooit weer. Maar wil jullie ook niet missen dus hoop tot snel weervoor iedereen en tot ooit? enne PC eend Jij mag me altijd ff mailen met filmpjes en nieuws!
Is er wel een notaris aanwezig?quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jij mag zelfs bellen, of smsen, begin met 1010 dan lizzy![]()
![]()
en out!
licht gevalletje ontkenningsfase, trekt waarschijnlijk wel weer bij als je war wakkerder word.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:31 schreef Kleintje het volgende:
Zijn de bewoners al wakker? Is de haan al geweest
Ik hoop voor je dat het bijtrekt, als ik nu een diagnose moet stellen, zou ik je gelijk doorverwijzen naar een second opinionquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:49 schreef Kleintje het volgende:
Giraffe?
Dat is toch zo'n wijf wat Amsterdams lult, roddelt, rookt, achterbaks is en van onderen ontzettend stinkt?
Wie is dat mokkel wat hierboven staat?
Extreme make-over gehad? Was wel nodig want iedereen herkende die hoer nu natuurlijk. Ze dankt dat ze er nu beter opstaat....
Het gros van de BBers hopen dat soort dingen, met een beetje mazzel hoor je na een paar maanden nooit meer wat van ze, tenzij ze problemen met justitie hebben ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:49 schreef Dropkick het volgende:
En we zijn nog niet van Rob af,het leek hem leuk om een kinderprogramma te doen,zoiets als telekids.
Ik wou je ook een spuitje gevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:56 schreef Kleintje het volgende:
PC Eend, als je me zal doorverwijzen voor een second opinion, dan ben je dus nog niet echt zeker van je zaak.
Ik had zo'n iemand gelijk een spuitje gegeven
Fuck man, ik moet echt een leven zoeken nu... fuck...
En Bianca heeft nog wel eens wat voor tv gedaan, en Kelly komt soms nog langs...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:00 schreef Kleintje het volgende:
PC Eend slaat de spijker op zijn kop. Er zijn nog maar verdomd weinig BB bewoners van wie je wat hoort. En de meeste... daar weet ik niet eens meer van wie het is. Klok, klepel....
Het is dat Ruud nog af en toe in het nieuws is, daar kan die Annette een graantje van meepikken.
Maar Sabine??? Ik zou niet weten hoe dat 'kutkippie' er tegenwoordig uitziet!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:06 schreef Kleintje het volgende:
Kelly is denk ik de enige die bijna heel Nederland wel kent, ook als je geen BB hebt gevolgd. Maar dat komt gewoon omdat het een domme lekkere blonde vrouw vent is.
wel de reden dat ze op tv komt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:13 schreef Kleintje het volgende:
ow, oke
Wist dat ik ergens de streep vergeten was
En natuurlijk het woordje domme.
Alhoewel dat een redelijke understatement is!
Ik denk ook dat daar het verstand zitquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:17 schreef Kleintje het volgende:
Ach ja, dat is weer het bewijs dat het verstand van mannen in hun lul en ballen zit. En dat mist zij nu volledig.
En omdat Roel zo'n kleintje heeft (jaaaa, was ie weer!!) weten we nu ook waarom is zo dom overkomt!
Onee Joost heeft gewonnen, god bestaat nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:39 schreef PC eend het volgende:
Fuck het is opeens licht, terwijl dit de langste nacht hoort te zijn![]()
Misschien een hint van god![]()
Was voor het beginshot van de finale dat de camera eerst de 4 koffers op rij filmde en daarna door het hele huis ging.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:05 schreef Puckzzz het volgende:
Vind niemand het nu raar dat gisteren alleen Joost zijn koffer even werd weggehaald en weer teruggezet? Wat was dat nou?
Inderdaad. We hebben het sms- en belgeld binnen dus we breien er een eind aan, en wel zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het een belediging voor ons als volgers dat de finale zo slecht was. Er was zoveel meer van te maken. Als ze het zo hadden willen doen met Roel, hadden ze hem tenminste nog even met z'n familie moeten uitzenden en met Dido. Daarnaast had ik de reactie van alle bewoners ook wel eens willen zien, desnoods op internet. Ze kunnen toch normaal ook doorgaan op internet als er te weinig zendtijd is, dus waarom in godsnaam nu niet????
Zelfs met de ontvangsten in het achterhoofd is het echt ontzettend dom van ze. Die studio is toch al betaald, iedereen is er, en je hebt een hele hoop kijkers. Zo hadden ze voor minimale meerprijs makkelijk een uur extra goedbekeken televisie kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Inderdaad. We hebben het sms- en belgeld binnen dus we breien er een eind aan, en wel zo snel mogelijk.
Lieve Lieske dat bungeejumpen zonder touw was niet echt serieus, en ik wist echt niet dat jij het uitgevonden hadquote:Vrouw ontkent duwen vriend van Martinitoren
Uitgegeven: 22 december 2005 16:08
Laatst gewijzigd: 22 december 2005 16:10
GRONINGEN - De 18-jarige vrouw die in september bekende dat ze in 2004 haar vriend van de Martinitoren in Groningen had geduwd, heeft haar verklaring weer ingetrokken. Dat liet haar advocaat donderdag voor de rechtbank in Groningen weten.
Het Openbaar Ministerie (OM) legt de vrouw moord op haar destijds 20-jarige vriend ten laste. De rechtbank verwees het onderzoek donderdag in zijn geheel terug naar de rechter-commissaris.
Nog altijd is niet geheel duidelijk wat zich in april 2004 op de Martinitoren heeft afgespeeld. Destijds ging justitie uit van een ongeluk of zelfdoding. Pas na verklaringen van nieuwe getuigen werd de vrouw aangehouden.
Je denkt toch steeds: "Zou er nog wat gebeurd zijn?".quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:46 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan die F5 rsi maar niet uit m'n vinger krijgen
ja, eigenlijk wel, maar meer afkicken en nouja ben nog steeds chagrijnig dat ik een dag langer in Manchester ben gebleven omdat ik anders de live uitzending zou missen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je denkt toch steeds: "Zou er nog wat gebeurd zijn?".
Ook goeiemorgen Manuquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:45 schreef Manu82 het volgende:
Hey stelletje lamzakken, is iedereen nu al afgekickt??
cold turkey?
Zeg dat wel ja. Ze kunnen beter het huis compleet ontsmetten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:22 schreef Pinball het volgende:
Dat is de opruimploeg inderdaad.
Lijkt me ook een klotewerk, de rotzooi van dat stel viespeuken opruimen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
Jammer dat het streamverslagentopic dicht is.
"De opruimploeg bespreekt het lunchpakket en de kerstpakketten."
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
Jammer dat het streamverslagentopic dicht is.
"De opruimploeg bespreekt het lunchpakket en de kerstpakketten."
Ook goeiemorgen teamleadquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen teamlead![]()
Ik heb geen beeld op de streams, jij?![]()
zijn ze zelf schuld.. hadden ze maar wat harder hun best moeten doen met de weekopdrachtquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
Het schijnt dat de bewoners op rantsoen zitten.Danny wordt meermalen verzocht om voor koffie te zorgen, maar tot nu toe zonder resultaat.
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
Het schijnt dat de bewoners op rantsoen zitten.Danny wordt meermalen verzocht om voor koffie te zorgen, maar tot nu toe zonder resultaat.
![]()
Ja duhhhh..... de fiets is gestolenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
zijn ze zelf schuld.. hadden ze maar wat harder hun best moeten doen met de weekopdracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |