Staan jouw streams daar nog op?? ik zie al uren Roel me matties in bad zitten. huis is al gekraakt in Aalsmeer, jammer hoor, wilde er zelf heen gaan en kraken die handelquote:
Wijze les voor alle andere bezette vrouwen (anders krijg ik heel vrijgezel fok over me heenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had haar nooit zo wijs moeten maken
Wat je zegt, een wijze les voor alle vrouwenquote:Op vrijdag 23 december 2005 06:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wijze les voor alle andere bezette vrouwen (anders krijg ik heel vrijgezel fok over me heen)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:57 schreef Arliator het volgende:
Ik ga![]()
![]()
![]()
Zal ik ook nog even in mijn eigen topic vermelden, anders missen mijn fans het bericht![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat je zegt, een wijze les voor alle vrouwen![]()
Daarom zal ik hem nog 1x herhalen: Als ik een fantopic voor je vriend open dan......euh
Wat bedoel jij eigenlijk
Kom je daar nou pas achterquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wint vandaag, ik moet slapen, want als ik geen antwoorden weet op jouw vragen moet ik slapen. Maar complimenten, je bent heel goed
![]()
![]()
Niet alleen in films maken, maar ook in opmerkingen.
![]()
Maar ik ga nu slapen, ga niet meer naar de SC
Ik mag lekker mailenquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
at last the moment is here, We are leaving tha building, we are going to bed, Dit wordt mijn laatste post hier, dan ga ik weer andere mensen blij maken met mijn aanwezigheid, een triest moment en tevens een goed goed gevoel. maar Josti die ik ben ga ik zo nog ff huilen, iedereeen is weg en ik ga ook en ik win geen 2 ton, dus hier alleen maar terugkijken en ik vond het erg fijn met jullie, bedankt en ik hoop eigenlijk ergens tot nooit weer. Maar wil jullie ook niet missen dus hoop tot snel weervoor iedereen en tot ooit? enne PC eend Jij mag me altijd ff mailen met filmpjes en nieuws!
Is er wel een notaris aanwezig?quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jij mag zelfs bellen, of smsen, begin met 1010 dan lizzy![]()
![]()
en out!
licht gevalletje ontkenningsfase, trekt waarschijnlijk wel weer bij als je war wakkerder word.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:31 schreef Kleintje het volgende:
Zijn de bewoners al wakker? Is de haan al geweest
Ik hoop voor je dat het bijtrekt, als ik nu een diagnose moet stellen, zou ik je gelijk doorverwijzen naar een second opinionquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:49 schreef Kleintje het volgende:
Giraffe?
Dat is toch zo'n wijf wat Amsterdams lult, roddelt, rookt, achterbaks is en van onderen ontzettend stinkt?
Wie is dat mokkel wat hierboven staat?
Extreme make-over gehad? Was wel nodig want iedereen herkende die hoer nu natuurlijk. Ze dankt dat ze er nu beter opstaat....
Het gros van de BBers hopen dat soort dingen, met een beetje mazzel hoor je na een paar maanden nooit meer wat van ze, tenzij ze problemen met justitie hebben ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:49 schreef Dropkick het volgende:
En we zijn nog niet van Rob af,het leek hem leuk om een kinderprogramma te doen,zoiets als telekids.
Ik wou je ook een spuitje gevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:56 schreef Kleintje het volgende:
PC Eend, als je me zal doorverwijzen voor een second opinion, dan ben je dus nog niet echt zeker van je zaak.
Ik had zo'n iemand gelijk een spuitje gegeven
Fuck man, ik moet echt een leven zoeken nu... fuck...
En Bianca heeft nog wel eens wat voor tv gedaan, en Kelly komt soms nog langs...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:00 schreef Kleintje het volgende:
PC Eend slaat de spijker op zijn kop. Er zijn nog maar verdomd weinig BB bewoners van wie je wat hoort. En de meeste... daar weet ik niet eens meer van wie het is. Klok, klepel....
Het is dat Ruud nog af en toe in het nieuws is, daar kan die Annette een graantje van meepikken.
Maar Sabine??? Ik zou niet weten hoe dat 'kutkippie' er tegenwoordig uitziet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |