Menno weer zekerquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja duhhhh..... de fiets is gestolen![]()
Ik denk het. Nathalie is ook weer in het huis. En er wordt gelijk geklaagd door de bewoners over het opmaken van de bedden.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:57 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal
Spannende geluiden op de streams zeg
naar verluid is dat al gebeurdquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:58 schreef Foreverblue het volgende:
Is Roel er ook bij? Om de boel eindelijk eens flink te gaan verbouwen?![]()
als ze informatie lekken horen we het wel natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef Foreverblue het volgende:
Wel vreemd dat ze het geluid laten lopen en het beeld niet...
Ik denk dat Joost als geheime opdracht van GJ en De Telegraaf vannacht de kabels door heeft geknipt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef Foreverblue het volgende:
Wel vreemd dat ze het geluid laten lopen en het beeld niet...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:07 schreef PH52 het volgende:
tvp
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:
zolang ik het sc-topic open hou, is het net alsof er niets veranderd isHet lijkt hooguit dat de bewoners in de slaapkamer wachten op een nieuwe opdracht
Idemquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik voel me een beetje depri![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
Ook goeie middag cuallquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]mogguh cuall
Gewoon streams aanzetten.. beeld hebben we niet, en het geluid is wat zacht.. maar tis beter dan niks
ach.. tis nog vroeg hequote:Op vrijdag 23 december 2005 12:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het helpt
![]()
Dom zeg van me om dat niet te bedenken![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook goeie middag cuall![]()
Onze eigen absolute nr1 veelposter op de finaledag
![]()
![]()
Niet depri zijn, we kicken rustig af met het geluid uit het huis en het SC topic open![]()
idem, voel me depri en beetje nutteloosquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
Sanne is in de studio geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef VirtualPOM het volgende:
was er nog iemand bij gisteren en heeft diegene nog gezien dat Roel de studio inkwam?
Ik denk dat ie dat misschien wel wilt doen, maar dat Brennie hem ter plekke knock-out meptquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoplijk doet Joost wat ik denk dat hij doet en geeft hij Roel de laatst verdiende 50.000...
Gek is dat toch, ik heb helemaal niet zo'n geldbewust beeld bij haar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat misschien wel wilt doen, maar dat Brennie hem ter plekke knock-out mept
helemaal mee eens. Zelfs als het Lieske was geweest (die ik dus helemaal niet mocht), had ik het een hele gemene streek gevonden. 49% van de stemmen (en alle vorige banken niet meegerekend) was Roel toch echt het goudhaantje van deze Big Brother serie....quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag...
Wat een anticlimax.... wat eenhondestreek.... Ik heb me er nog niet overheen gezet. Joost ik Lief hoor, prima dat hij gewonnen heeft.
Maar ben ik de enige die denkt dat het ook commercieel niet handig is om de nummer laatst meer aandacht te geven dan de persoon die op 2% na de finale verloor. Ik vond Roel wel sympathiek en dit had hij echt niet verdient.
Hoplijk doet Joost wat ik denk dat hij doet en geeft hij Roel de laatst verdiende 50.000...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die bouwvakkers die het huis leeg kwamen halen terwijl hij er nog in zat kregen wij ook te zien. We hebben alleen nooit meegekregen dat hij daar al een tijd alleen zat, laat staan dat die cameramensen voor zijn snufferd zaten te filmen (zag net streamshot). Weirde actie. Maar BB zou dit jaar gemeen zijn, en dat waren ze ook wel.
Weet eerlijk gezegd niet meer of Roel nu ook applaus heeft gekregen. Er was iig geen aandacht meer voor van de BBcrew.
Hier ook al?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja gisteren was Ratmen er die had in de studio gezetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef VirtualPOM het volgende:
was er nog iemand bij gisteren en heeft diegene nog gezien dat Roel de studio inkwam?
Ja, in de clib was het zo stil dus ben ik hier maar naar toe gegaan, maar het gaat al weer een beetje beter hoorquote:
Teamlead, Manu en FBquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:58 schreef Bruce117 het volgende:Wie heeft 't vaakst gepost op 22-12-2005: De dag van de Finale
001. 483 cuall
002. 371 teamlead
003. 338 Manu82
004. 303 Foreverblue
Bubseltje wat gaat er 3-5-2006 gebeuren???quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb het net nog een keer gezien en ben weer kwaad geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |