heeft?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weetikveel. Ik weet dat hij Kim heeft en lekker is.
goed idee dat studiehuis, hebben ze ook nog eens tijd om de scholieren van nu een spellingscursus aan te biedenquote:
Ben je geel en heb je spleetogen? Anders heeft Rocky geen interessequote:
en als hij die kenmerken wel heeft dan duurt die interesse toch gewoon korter dan een week want dan is the next model toch weer net leuker.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je geel en heb je spleetogen? Anders heeft Rocky geen interesse
Zeg Just-Dennisquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je geel en heb je spleetogen? Anders heeft Rocky geen interesse
Niemand hoeft het verder te weten tochquote:Op donderdag 22 december 2005 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Just-Dennis
Ang3l is hier niet blij mee hoor![]()
die wil je graag exclusief voor zichzelf houden![]()
Ja, dat had ik intussen wel begrepen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
Kim is geel en heeft spleetogen.
ik zal mijn mond er wel over houden, want ben toch zo naar 013 toe.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Niemand hoeft het verder te weten toch![]()
En lekker.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik intussen wel begrepen.
helemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 18:17 schreef wonderer het volgende:
Hey Blubje! Mag je je kamer alweer in?
Heel hard nodig, als jij museumplijn schrijft, ipv Museumplein.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
Oh god, ik krijg huiswerkbegeleiding.
Voor wiskunde.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heel hard nodig, als jij museumplijn schrijft, ipv Museumplein.
Dan geef ik wel even door dat je ook gelijk nablijft voor Nederlands.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:52 schreef TehRockstar het volgende:
Voor wiskunde..
Waarschijnlijk krijg ik nu zo'n nerd om me te helpen.
Omdat ik een keer 'plijn' schrijf.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan geef ik wel even door dat je ook gelijk nablijft voor Nederlands.
én museum zonder hoofdletter...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:56 schreef TehRockstar het volgende:
Omdat ik een keer 'plijn' schrijf.. Ik sta een 8 voor Nederlands.
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dus je kijkt nog af ook tijdens proefwerken?!![]()
Ik had laatst 3 punten hoger dan degene bij wie ik overschreef.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had laatst alles van het meisje naast me overgeschreven.. (we hadden allebei een 3)
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had laatst alles van het meisje naast me overgeschreven.. (we hadden allebei een 3)
bij de herkansing had ik alles gegokt en had ik een 8quote:Op donderdag 22 december 2005 19:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]Als dat bij mij gebeurt laat ik ze meestal gewoon hun gang gaan
. Prachtig om te zien.
Ik zal dit linkje even naar de directeur van je school sturen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had laatst 3 punten hoger dan degene bij wie ik overschreef..
Maria is wel een goeie gok danquote:Op donderdag 22 december 2005 18:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
wel een beetje genant.. gister stelde dat meisje zich voor, en later wilde ik haar wat drinken aanbieden en ik was haar naam alweer vergeten
Daar heb je me!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zal dit linkje even naar de directeur van je school sturen.
Andyvie ookal niet, wat is er mis met me.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
Andyvie ookal niet, wat is er mis met me.
Waar kun je zulks volgenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn huisgenoot moet naar lessen correct formuleren, waar ik vrijstelling voor heb
school?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waar kun je zulks volgen
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
voorpagina NRC Dat plaatje![]()
![]()
![]()
Ew, de jas van die linker.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:29 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nou dan niet ffs
(iets minder cynisme graag, chagrijn)
Helloquote:
Ben benieuwd hoeveel mensen gaan zeiken over dat er een kind bij isquote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
voorpagina NRC Dat plaatje![]()
![]()
![]()
Een mirakel!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen gaan zeiken over dat er een kind bij is
Maar lief
Het gaat..quote:
Als het nu maar weer gaat, dan is het goedquote:Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat..
Ik heb 3 dagen liggen soppen in mn winterdepressie
K "moet" wel van mnzelfquote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als het nu maar weer gaat, dan is het goed
Ieuw, je hebt een herfst- en een winterdip?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat..
Tsja, bemoeizucht ook :-/quote:Op donderdag 22 december 2005 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen gaan zeiken over dat er een kind bij is
Ja hč?quote:Maar lief
OIquote:Op donderdag 22 december 2005 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
Als je echt depressief bent, zou je dan niet eens afspreken met een psycholoog oid ofzo?
Niet zo bitchen dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OI![]()
Als k mezelf heel zielig wil vinden en daardoor 3 dagen in bed ga liggen met keiveel muziek en TVseries en geen contact met de buitenwereld..dan heb k geen psych nodig om me te vertellen dat k me aanstel![]()
daar zit k al jaren inquote:Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat..
1e psych die dat zegt, moet zijn diploma inleveren...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OI![]()
Als k mezelf heel zielig wil vinden en daardoor 3 dagen in bed ga liggen met keiveel muziek en TVseries en geen contact met de buitenwereld..dan heb k geen psych nodig om me te vertellen dat k me aanstel![]()
Hoeveel verschrikkelijke aanstellers zullen er wel niet bij de psych komen. Die mensen zullen er wel aan gewend zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1e psych die dat zegt, moet zijn diploma inleveren...
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:00 schreef Just-Dennis het volgende:
Nouuu CDP kan het toch zelf wel bepalen wat goed voor hem is?
jup, mer zeggen: stel je niet aan, en get over it, and get a life, zullen er nie veel zijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 19:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoeveel verschrikkelijke aanstellers zullen er wel niet bij de psych komen. Die mensen zullen er wel aan gewend zijn.
Nina?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alles zat gewoon ff tegen en ipv dat hier af te reageren besloot k t ff op te kroppen
24 is best tof..alleen Nina is dood![]()
Lang verhaal maar die leeft nogquote:Op donderdag 22 december 2005 20:02 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, ik las je post niet goed.Ik las mama.
![]()
Ja, sorry.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lang verhaal maar die leeft nog![]()
Met extra kogels achterafquote:Op donderdag 22 december 2005 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nina Myers RIP
Ik zat echt toen NEEE NIET NINA!quote:
Zo. Poe, nou.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:06 schreef wizarddragon het volgende:![]()
Oh I love to love
But my baby just loves to dance
He wants to dance
He loves to dance
He got to dance
Oh I love to love
But my baby just loves to dance
Navond makkers![]()
Babi pangangquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Waxxer het volgende:
Kikikakakoekoe
Bommmm bom-bómmmm badiejah!
Yoow
6 geroosterde broodjes ook goedquote:
Met jam?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
6 geroosterde broodjes ook goed?
Ik had 4 met hagelslag en 2 met kaasquote:
oook lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had 4 met hagelslag en 2 met kaas![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
oook lekker
als de kaas een beetje smelt![]()
Ik heb nog echt chinees gehad ook...quote:
Wij zouden chinezen tochquote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog echt chinees gehad ook...
Tjap Tjoy![]()
Joh, zeg, ik had me een wervelstorm aan stress in m'n kop!!Ik was met de wage even in Zwolle, moest o.a. even naar Deventer voor mijn ouders, ik weer naar mijn ouders kachelen... Pinpasje van mijn moeder kwijt
Ik hele huis doorgezocht, de hele auto doorgesnuffeld (ja, óók onder de stoelen deze keer
), en ik moest toch nog naar Zwolle, dus ik hier zoeken, nergens te vinden.... Ik mijn tas overhoop gooien en toen viel het pasje uit mijn tas, die ik dus ook al in D. (ouders) bij mij had.
. The horror.
Jij wou nietquote:
Oh kep straks toch 2 weken vakantiequote:Op donderdag 22 december 2005 21:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, die Chinees die blijft wel!![]()
Joost?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaan fucking niet Joost eruit manipuleren
Awwquote:Op donderdag 22 december 2005 21:05 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Er is mij wederom niks gevraagd![]()
Hiquote:
Jahahahaha.... (niet lachend maar doemscenario bedoeld) het is BB he, en als hij zo voorspelbaar hoog in de polls staat... Het wordt Roel of Ingrid. Misschien zelfs de laatste...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaan fucking niet Joost eruit manipuleren
Joost wint wel mag k lijenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jahahahaha.... (niet lachend maar doemscenario bedoeld) het is BB he, en als hij zo voorspelbaar hoog in de polls staat... Het wordt Roel of Ingrid. Misschien zelfs de laatste...
Ik durf er op welke manier dan ook een wedje op te zetten dat Joost NIET wint.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oh dan speel ik wel voor iedereen
Ik heb het gevoel dat dit een kutfinale wordtquote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Joost wint wel mag k lijen
En ROEL sowieso niet..
Zeg ik lijd ook hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit een kutfinale wordt
Er is er één die zit te lijen, en dat ben IK.
Mijn vroegere rookgedrag dreigt zich vandaag te uiten in wellicht haast eventueel terminale toestanden, als ik me er niet even buiten ehhh... houd.quote:
Goed hooorquote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief hoor
Hoe was je dag?
Je had mij dinsdagochtend niet moeten meemaken met bepaalde muziek opquote:Op donderdag 22 december 2005 21:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn vroegere rookgedrag dreigt zich vandaag te uiten in wellicht haast eventueel terminale toestanden, als ik me er niet even buiten ehhh... houd.
Rustig...quote:
haha nog 1 dag werken en dan 2 weken vakantiequote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rustig...
En wel ok..denk ik
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had mij dinsdagochtend niet moeten meemaken met bepaalde muziek op![]()
Wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
haha nog 1 dag werken en dan 2 weken vakantie![]()
Carrie Underwood - Starts with Goodbyequote:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Nog ontbijt op bed nodig?
Geroosterde broodjes met Jam tochquote:
en koffie en Jus d'orange!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geroosterde broodjes met Jam toch?
Eitje met Bacon erbij?quote:
Het zijn allemaal woonwagenkamptype's.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef Andyvie het volgende:
Joost wint gewoon. Als je die percentages ziet, die zijn veel te verschillend om nog te overbruggen (en je ziet nu ook dat de percentages eigenlijk helemaal niet zoveel veranderen als anders nu die notaris erbij zit)
Big Brotherquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
Wie zijn joost en ingrid?
Jij kijkt geen Big Brother dusquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
Wie zijn joost en ingrid?
Nog andere wensen?quote:
Join the clubquote:
Ik ookquote:
*bant Zwolle uit lijstje met places to visit*quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ookben tegenwoordig weer in staat iemand enorm aan te randen
Waarom zeg ik dit?
*kuch*
Big Brooootthheeehh... er.
Zoalsquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ookben tegenwoordig weer in staat iemand enorm aan te randen
Waarom zeg ik dit?
*kuch*
Big Brooootthheeehh... er.
In stáát he?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*bant Zwolle uit lijstje met places to visit*
Ik ken jequote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In stáát he?
Dat wil nog niet zeggen dat ik dat doe
quote:
www.all4gay.nl ?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat zie-ke-lijk he?
Wat moet ik ermee aan?!
*pakt de olie*quote:
Kunnen wij wel hequote:Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Laat ons dat ff zelf regelen![]()
Zeggeuh..Peter ten Brink ga jij eens lekker terug je caravan in!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef petre86 het volgende:
welkom op fok-gay.nl.. hier kunt u afspraakjes maken als u zin heeft in seks.. bied u gerust aan, het staat helemaal niet wanhopig..
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Iemand moet MIJ bijna aanranden voordat ik überhaupt door heb dat diegene wat wil hoor
Ja hallooquote:
Heb je 'm al op msn?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Laat ons dat ff zelf regelen![]()
Nah, begin een poll zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef petre86 het volgende:
welkom op fok-gay.nl.. hier kunt u afspraakjes maken als u zin heeft in seks.. bied u gerust aan, het staat helemaal niet wanhopig..
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef petre86 het volgende:
Ooohquote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja halloo
Na t ontbijt pas![]()
Daarvoor blijft de olie gewoon in mn tas zittenquote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 22 december 2005 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarvoor blijft de olie gewoon in mn tas zitten
oke oke oke oke mij hoor je niet meer!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet
Ik word er hier mee geconfronteerd
Mijn wil is wetquote:
dankjequote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oke oke oke oke mij hoor je niet meer!
Op Kerstavondquote:
Then get me some winequote:
Meteen de hele fles maarquote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Then get me some wine
EN dan zien we wel verder
Zeg dat jij nou de mindere versie bent van onzer aller roddelnicht Yost en hierdoor platvloerser moet wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef petre86 het volgende:
degenen die reageren op mij voelen zich aangesproken?
Ik heb nog goeie witte staanquote:
Ok..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Romantisch... Kerstavond...![]()
Oke!
![]()
Hoi!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:57 schreef petre86 het volgende:
degenen die reageren op mij voelen zich aangesproken?
Kheb na Idols nog geen plannen..quote:
Kurkentrekker iemand?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wijn moet per fles ja..
Een glas wijn is zo weinig..
Uhh.. nu moet ik kiezen!?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb na Idols nog geen plannen..![]()
Ja met jou ja..maar moest ff een kurkentrekker hebben..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
met wie ga je hem nu drinken dan?
met mij toch?![]()
Met mij!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
met wie ga je hem nu drinken dan?
met mij toch?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja met jou ja..maar moest ff een kurkentrekker hebben..
Maar hij's open hoor![]()
Dank je welquote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
wizzurddrekkon, je fotos zijn vet koel.
Zeg ..jij hebt je kans voor december 2005 verspildquote:
Zeggeuh! Dat roze rokje gaat uitquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg ..jij hebt je kans voor december 2005 verspild
Ohw.. ok... ga ik wel naar Waxquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg ..jij hebt je kans voor december 2005 verspild
DOEN!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef Waxxer het volgende:
Ander onderwerp want er gáát nog een trein richting Rotterdamik gá en bel hoor!! Ik zoek het op!!!! RRROOOAAARRRWWW!!!!
Er zijn oudere mensen hierquote:
Eens. Wat leuk, met die stropdas!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
wizzurddrekkon, je fotos zijn vet koel.
Boeiend..jesus Vlarp leer eens levenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey.. ik moet werken om 9 uur morgen ...![]()
Kom hier en meld je morgen ziekquote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey.. ik moet werken om 9 uur morgen ...![]()
jij nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zijn oudere mensen hier![]()
Gelukkig nietquote:
Ik heb al geleefd.. ik overleef nu...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boeiend..jesus Vlarp leer eens leven![]()
Nee.. zo ben ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom hier en meld je morgen ziek![]()
,,Ja, heb de kerstkrans... het heerst..."
Een mobiele hoerquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is die hoer nou NOG niet dood met dr 9 miljoen fietsen in Peking?
Dan moet je niet zeurenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al geleefd.. ik overleef nu...
Om te overleven heb ik wle behoeftes..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow... Naja.... ietsje later is ook niet ergHet is niet The Last Night On Earth.
Niet?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow... Naja.... ietsje later is ook niet ergHet is niet The Last Night On Earth.
EEEW!quote:
Ontken je douche-avontuurtjes niet, CDP.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ontken je douche-avontuurtjes niet, CDP.
Wat voor?quote:
Wel goed voor m!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef creno het volgende:
tering, dat was een keihard einde(BB)
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef creno het volgende:
tering, dat was een keihard einde(BB)
Wat heb je gegeten?quote:
niet nog een jaar hequote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik vond het een kuteinde...volgend jaar weer. Maar dan graag met bewoners die elkaar niet liggen, dan is het misschien iets leuker om naar te kijken.
Dat was t probleem..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik vond het een kuteinde...volgend jaar weer. Maar dan graag met bewoners die elkaar niet liggen, dan is het misschien iets leuker om naar te kijken.
Hier eten ze al 2 dagen buiten de deurquote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
een fijne voedzame creatie van mn moeder![]()
Lief doen! NU!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg dat jij nou de mindere versie bent van onzer aller roddelnicht Yost en hierdoor platvloerser moet worden
Hey...quote:
ow, okquote:
quote:
Nah really?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef Waxxer het volgende:
Enfin. Ik ben gekalmeerd..
Ik was maar aan het dollen hoor, bij de weg
Ik heb 'm al eens gezien.. wel een goeie docu..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef sooty het volgende:
Over het homohuwelijk:
Nu op MTV: de gang van zaken in Massachussettes:
"Erhm, hoe heet je eigenlijk? Hoe spel je dat?"
![]()
![]()
![]()
Al trouwt er een giraffe met een ijsbeer, het maakt mij niet uit. Mensen die blijkbaar niets van elkaar weten, trouwen dus omdat er een camera staat...
![]()
Jij ging mij nog wat vertellen, remember!quote:
Excuse moi?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij ging mij nog wat vertellen, remember!
Excuses geacepteerd,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |