Geroosterde broodjes met Jam tochquote:
en koffie en Jus d'orange!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geroosterde broodjes met Jam toch?
Eitje met Bacon erbij?quote:
Het zijn allemaal woonwagenkamptype's.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef Andyvie het volgende:
Joost wint gewoon. Als je die percentages ziet, die zijn veel te verschillend om nog te overbruggen (en je ziet nu ook dat de percentages eigenlijk helemaal niet zoveel veranderen als anders nu die notaris erbij zit)
Big Brotherquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
Wie zijn joost en ingrid?
Jij kijkt geen Big Brother dusquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
Wie zijn joost en ingrid?
Nog andere wensen?quote:
Join the clubquote:
Ik ookquote:
*bant Zwolle uit lijstje met places to visit*quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ookben tegenwoordig weer in staat iemand enorm aan te randen
Waarom zeg ik dit?
*kuch*
Big Brooootthheeehh... er.
Zoalsquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ookben tegenwoordig weer in staat iemand enorm aan te randen
Waarom zeg ik dit?
*kuch*
Big Brooootthheeehh... er.
In stáát he?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*bant Zwolle uit lijstje met places to visit*
Ik ken jequote:Op donderdag 22 december 2005 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In stáát he?
Dat wil nog niet zeggen dat ik dat doe
quote:
www.all4gay.nl ?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat zie-ke-lijk he?
Wat moet ik ermee aan?!
*pakt de olie*quote:
Kunnen wij wel hequote:Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Laat ons dat ff zelf regelen![]()
Zeggeuh..Peter ten Brink ga jij eens lekker terug je caravan in!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef petre86 het volgende:
welkom op fok-gay.nl.. hier kunt u afspraakjes maken als u zin heeft in seks.. bied u gerust aan, het staat helemaal niet wanhopig..
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Iemand moet MIJ bijna aanranden voordat ik überhaupt door heb dat diegene wat wil hoor
Ja hallooquote:
Heb je 'm al op msn?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Laat ons dat ff zelf regelen![]()
Nah, begin een poll zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef petre86 het volgende:
welkom op fok-gay.nl.. hier kunt u afspraakjes maken als u zin heeft in seks.. bied u gerust aan, het staat helemaal niet wanhopig..
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:45 schreef petre86 het volgende:
Ooohquote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja halloo
Na t ontbijt pas![]()
Daarvoor blijft de olie gewoon in mn tas zittenquote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 22 december 2005 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarvoor blijft de olie gewoon in mn tas zitten
oke oke oke oke mij hoor je niet meer!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet
Ik word er hier mee geconfronteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |