Babi pangangquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Waxxer het volgende:
Kikikakakoekoe
Bommmm bom-bómmmm badiejah!
Yoow
6 geroosterde broodjes ook goedquote:
Met jam?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
6 geroosterde broodjes ook goed?
Ik had 4 met hagelslag en 2 met kaasquote:
oook lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had 4 met hagelslag en 2 met kaas![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
oook lekker
als de kaas een beetje smelt![]()
Ik heb nog echt chinees gehad ook...quote:
Wij zouden chinezen tochquote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog echt chinees gehad ook...
Tjap Tjoy![]()
Joh, zeg, ik had me een wervelstorm aan stress in m'n kop!!Ik was met de wage even in Zwolle, moest o.a. even naar Deventer voor mijn ouders, ik weer naar mijn ouders kachelen... Pinpasje van mijn moeder kwijt
Ik hele huis doorgezocht, de hele auto doorgesnuffeld (ja, óók onder de stoelen deze keer
), en ik moest toch nog naar Zwolle, dus ik hier zoeken, nergens te vinden.... Ik mijn tas overhoop gooien en toen viel het pasje uit mijn tas, die ik dus ook al in D. (ouders) bij mij had.
. The horror.
Jij wou nietquote:
Oh kep straks toch 2 weken vakantiequote:Op donderdag 22 december 2005 21:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, die Chinees die blijft wel!![]()
Joost?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaan fucking niet Joost eruit manipuleren
Awwquote:Op donderdag 22 december 2005 21:05 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Er is mij wederom niks gevraagd![]()
Hiquote:
Jahahahaha.... (niet lachend maar doemscenario bedoeld) het is BB he, en als hij zo voorspelbaar hoog in de polls staat... Het wordt Roel of Ingrid. Misschien zelfs de laatste...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaan fucking niet Joost eruit manipuleren
Joost wint wel mag k lijenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jahahahaha.... (niet lachend maar doemscenario bedoeld) het is BB he, en als hij zo voorspelbaar hoog in de polls staat... Het wordt Roel of Ingrid. Misschien zelfs de laatste...
Ik durf er op welke manier dan ook een wedje op te zetten dat Joost NIET wint.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oh dan speel ik wel voor iedereen
Ik heb het gevoel dat dit een kutfinale wordtquote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Joost wint wel mag k lijen
En ROEL sowieso niet..
Zeg ik lijd ook hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit een kutfinale wordt
Er is er één die zit te lijen, en dat ben IK.
Mijn vroegere rookgedrag dreigt zich vandaag te uiten in wellicht haast eventueel terminale toestanden, als ik me er niet even buiten ehhh... houd.quote:
Goed hooorquote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief hoor
Hoe was je dag?
Je had mij dinsdagochtend niet moeten meemaken met bepaalde muziek opquote:Op donderdag 22 december 2005 21:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn vroegere rookgedrag dreigt zich vandaag te uiten in wellicht haast eventueel terminale toestanden, als ik me er niet even buiten ehhh... houd.
Rustig...quote:
haha nog 1 dag werken en dan 2 weken vakantiequote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rustig...
En wel ok..denk ik
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had mij dinsdagochtend niet moeten meemaken met bepaalde muziek op![]()
Wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
haha nog 1 dag werken en dan 2 weken vakantie![]()
Carrie Underwood - Starts with Goodbyequote:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Nog ontbijt op bed nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |