Ik heb al geleefd.. ik overleef nu...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boeiend..jesus Vlarp leer eens leven![]()
Nee.. zo ben ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom hier en meld je morgen ziek![]()
,,Ja, heb de kerstkrans... het heerst..."
Een mobiele hoerquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is die hoer nou NOG niet dood met dr 9 miljoen fietsen in Peking?
Dan moet je niet zeurenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al geleefd.. ik overleef nu...
Om te overleven heb ik wle behoeftes..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow... Naja.... ietsje later is ook niet ergHet is niet The Last Night On Earth.
Niet?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow... Naja.... ietsje later is ook niet ergHet is niet The Last Night On Earth.
EEEW!quote:
Ontken je douche-avontuurtjes niet, CDP.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ontken je douche-avontuurtjes niet, CDP.
Wat voor?quote:
Wel goed voor m!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef creno het volgende:
tering, dat was een keihard einde(BB)
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef creno het volgende:
tering, dat was een keihard einde(BB)
Wat heb je gegeten?quote:
niet nog een jaar hequote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik vond het een kuteinde...volgend jaar weer. Maar dan graag met bewoners die elkaar niet liggen, dan is het misschien iets leuker om naar te kijken.
Dat was t probleem..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik vond het een kuteinde...volgend jaar weer. Maar dan graag met bewoners die elkaar niet liggen, dan is het misschien iets leuker om naar te kijken.
Hier eten ze al 2 dagen buiten de deurquote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
een fijne voedzame creatie van mn moeder![]()
Lief doen! NU!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg dat jij nou de mindere versie bent van onzer aller roddelnicht Yost en hierdoor platvloerser moet worden
Hey...quote:
ow, okquote:
quote:
Nah really?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef Waxxer het volgende:
Enfin. Ik ben gekalmeerd..
Ik was maar aan het dollen hoor, bij de weg
Ik heb 'm al eens gezien.. wel een goeie docu..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef sooty het volgende:
Over het homohuwelijk:
Nu op MTV: de gang van zaken in Massachussettes:
"Erhm, hoe heet je eigenlijk? Hoe spel je dat?"
![]()
![]()
![]()
Al trouwt er een giraffe met een ijsbeer, het maakt mij niet uit. Mensen die blijkbaar niets van elkaar weten, trouwen dus omdat er een camera staat...
![]()
Jij ging mij nog wat vertellen, remember!quote:
Excuse moi?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij ging mij nog wat vertellen, remember!
Excuses geacepteerd,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |