heeft?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weetikveel. Ik weet dat hij Kim heeft en lekker is.
goed idee dat studiehuis, hebben ze ook nog eens tijd om de scholieren van nu een spellingscursus aan te biedenquote:
Ben je geel en heb je spleetogen? Anders heeft Rocky geen interessequote:
en als hij die kenmerken wel heeft dan duurt die interesse toch gewoon korter dan een week want dan is the next model toch weer net leuker.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je geel en heb je spleetogen? Anders heeft Rocky geen interesse
Zeg Just-Dennisquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je geel en heb je spleetogen? Anders heeft Rocky geen interesse
Niemand hoeft het verder te weten tochquote:Op donderdag 22 december 2005 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Just-Dennis
Ang3l is hier niet blij mee hoor![]()
die wil je graag exclusief voor zichzelf houden![]()
Ja, dat had ik intussen wel begrepen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
Kim is geel en heeft spleetogen.
ik zal mijn mond er wel over houden, want ben toch zo naar 013 toe.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Niemand hoeft het verder te weten toch![]()
En lekker.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik intussen wel begrepen.
helemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 18:17 schreef wonderer het volgende:
Hey Blubje! Mag je je kamer alweer in?
Heel hard nodig, als jij museumplijn schrijft, ipv Museumplein.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
Oh god, ik krijg huiswerkbegeleiding.
Voor wiskunde.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heel hard nodig, als jij museumplijn schrijft, ipv Museumplein.
Dan geef ik wel even door dat je ook gelijk nablijft voor Nederlands.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:52 schreef TehRockstar het volgende:
Voor wiskunde..
Waarschijnlijk krijg ik nu zo'n nerd om me te helpen.
Omdat ik een keer 'plijn' schrijf.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan geef ik wel even door dat je ook gelijk nablijft voor Nederlands.
én museum zonder hoofdletter...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:56 schreef TehRockstar het volgende:
Omdat ik een keer 'plijn' schrijf.. Ik sta een 8 voor Nederlands.
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dus je kijkt nog af ook tijdens proefwerken?!![]()
Ik had laatst 3 punten hoger dan degene bij wie ik overschreef.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had laatst alles van het meisje naast me overgeschreven.. (we hadden allebei een 3)
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had laatst alles van het meisje naast me overgeschreven.. (we hadden allebei een 3)
bij de herkansing had ik alles gegokt en had ik een 8quote:Op donderdag 22 december 2005 19:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]Als dat bij mij gebeurt laat ik ze meestal gewoon hun gang gaan
. Prachtig om te zien.
Ik zal dit linkje even naar de directeur van je school sturen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had laatst 3 punten hoger dan degene bij wie ik overschreef..
Maria is wel een goeie gok danquote:Op donderdag 22 december 2005 18:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
wel een beetje genant.. gister stelde dat meisje zich voor, en later wilde ik haar wat drinken aanbieden en ik was haar naam alweer vergeten
Daar heb je me!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zal dit linkje even naar de directeur van je school sturen.
Andyvie ookal niet, wat is er mis met me.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
Andyvie ookal niet, wat is er mis met me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |