Waar kun je zulks volgenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn huisgenoot moet naar lessen correct formuleren, waar ik vrijstelling voor heb
school?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waar kun je zulks volgen
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
voorpagina NRC Dat plaatje![]()
![]()
![]()
Ew, de jas van die linker.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:29 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nou dan niet ffs
(iets minder cynisme graag, chagrijn)
Helloquote:
Ben benieuwd hoeveel mensen gaan zeiken over dat er een kind bij isquote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
voorpagina NRC Dat plaatje![]()
![]()
![]()
Een mirakel!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen gaan zeiken over dat er een kind bij is
Maar lief
Het gaat..quote:
Als het nu maar weer gaat, dan is het goedquote:Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat..
Ik heb 3 dagen liggen soppen in mn winterdepressie
K "moet" wel van mnzelfquote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als het nu maar weer gaat, dan is het goed
Ieuw, je hebt een herfst- en een winterdip?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat..
Tsja, bemoeizucht ook :-/quote:Op donderdag 22 december 2005 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen gaan zeiken over dat er een kind bij is
Ja hè?quote:Maar lief
OIquote:Op donderdag 22 december 2005 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
Als je echt depressief bent, zou je dan niet eens afspreken met een psycholoog oid ofzo?
Niet zo bitchen dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OI![]()
Als k mezelf heel zielig wil vinden en daardoor 3 dagen in bed ga liggen met keiveel muziek en TVseries en geen contact met de buitenwereld..dan heb k geen psych nodig om me te vertellen dat k me aanstel![]()
daar zit k al jaren inquote:Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat..
1e psych die dat zegt, moet zijn diploma inleveren...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OI![]()
Als k mezelf heel zielig wil vinden en daardoor 3 dagen in bed ga liggen met keiveel muziek en TVseries en geen contact met de buitenwereld..dan heb k geen psych nodig om me te vertellen dat k me aanstel![]()
Hoeveel verschrikkelijke aanstellers zullen er wel niet bij de psych komen. Die mensen zullen er wel aan gewend zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1e psych die dat zegt, moet zijn diploma inleveren...
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:00 schreef Just-Dennis het volgende:
Nouuu CDP kan het toch zelf wel bepalen wat goed voor hem is?
jup, mer zeggen: stel je niet aan, en get over it, and get a life, zullen er nie veel zijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 19:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoeveel verschrikkelijke aanstellers zullen er wel niet bij de psych komen. Die mensen zullen er wel aan gewend zijn.
Nina?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alles zat gewoon ff tegen en ipv dat hier af te reageren besloot k t ff op te kroppen
24 is best tof..alleen Nina is dood![]()
Lang verhaal maar die leeft nogquote:Op donderdag 22 december 2005 20:02 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, ik las je post niet goed.Ik las mama.
![]()
Ja, sorry.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lang verhaal maar die leeft nog![]()
Met extra kogels achterafquote:Op donderdag 22 december 2005 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nina Myers RIP
Ik zat echt toen NEEE NIET NINA!quote:
Zo. Poe, nou.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:06 schreef wizarddragon het volgende:![]()
Oh I love to love
But my baby just loves to dance
He wants to dance
He loves to dance
He got to dance
Oh I love to love
But my baby just loves to dance
Navond makkers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |