De kraker.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, maar das niet dikwijls![]()
Wie is jouw favoriet in BB?
Hou jij je maar met de "puntjes" bezig.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt al je puntjes aan hem verspild, dus wat lul je nou slap.
zoals afgesprokenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Klotezat??????????????
Die punten interesseren me toch geen ene fluit.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou jij je maar met de "puntjes" bezig.![]()
Ja hè?? Twee losers eigenlijk.
Ik mijn punten aan hem vergooid en hij niet winnen.
Kan je het nog rotter bedenken??
zodra ze dat huis uit zijn is het schluss... denk ik?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:20 schreef Manu82 het volgende:
Weet iemand eigenlijk of dat eindfeest ook op de streams te volgen is ofzo?
Nog maar vijfquote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Lamon het volgende:
WEER een nieuw topic?
Stelletje ADHD-ers.
Weer klaar om te rellen of zo???quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
Waar is melke nou gebleven?
Ik ben hier gebleven. Waar bij jij gebleven?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
ik denk dat Melke zich aan het stukbijten is op die post van Lamon ...quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
quote:
Ja heel herkenbaar Coosquote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou jij je maar met de "puntjes" bezig.![]()
Ja hè?? Twee losers eigenlijk.
Ik mijn punten aan hem vergooid en hij niet winnen.
Kan je het nog rotter bedenken??
Die is ook best leuk, als ie wakker isquote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
De kraker.
Maar eerlijk gezegd kijk ik niet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben hier gebleven. Waar bij jij gebleven?
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix gaat nu echt de port door de gootsteen spoelen, ik snapternix meer van
Het komt er gewoon op neer dat ik het met het meeste wel eens ben. Ik vind deze BB soft, maar misschien komt dat door de bewoners. Ik vind dat er teveel gemindfucked is met sommige mensen terwijl andere mensen buiten schot zijn gebleven. Ik vind dat we NatteLie misschien wel te hard hebben afgebrand, maar dat hoort bij het spel. En ik vind dat Mini-Me ook genoeg tegenstanders heeft gehad op het forum. Datzelfde geld voor Roel. Joost is me mateloos gaan irriteren. Ingrid is ertussendoor geglipt en is tot zichzelf gekomen nadat Chantal wegging.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kun je die hele lange post van net ff samenvatten, dan kan ik er alsnog op reageren![]()
Je stoort me nogal bij mijn flirt met Coosquote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo one-liners? One-smilies bedoel je!
Nee ik bedacht me dat ik nog moest laten zien waarom Jappie en ik om Melke haar ava moesten lachen omdat hij ons aan Rick deed denken, wilde die fake nog een keer laten zien, maar nu heeft het geen zin.quote:
Ik probeer het geeneens meerquote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je quote haar, maar weet niet waar ze is?
* Snaptnix gaat nu echt de port door de gootsteen spoelen
Ik denk dat jij rond dit tijdstip beter niet meer kan gaan denkenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Melke zich aan het stukbijten is op die post van Lamon ...
Heb wel vakantie, maar doe Universiteit in m'n vrije tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
OMG weer een nieuw topic
De vmbo heb seker vakansie
Zo halen we de 2000 nog
Jehova's doen toch niet aan verjaardagen?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die is ook best leuk, als ie wakker is![]()
Ik ga voor Ing![]()
En wat bedoelde je met een Jehova-verjaardag? Staken ze de poot tussen de deur en wrongen ze zich naar binnen![]()
auw...quote:[b]Op donderdag 22 december 2005 03:27 schreef melke het volgende:[/b
Ik denk dat jij rond dit tijdstip beter niet meer kan gaan denken![]()
Dat jij je laat storen door anderen...quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je stoort me nogal bij mijn flirt met Coos![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat ik het met het meeste wel eens ben. Ik vind deze BB soft, maar misschien komt dat door de bewoners. Ik vind dat er teveel gemindfucked is met sommige mensen terwijl andere mensen buiten schot zijn gebleven. Ik vind dat we NatteLie misschien wel te hard hebben afgebrand, maar dat hoort bij het spel. En ik vind dat Mini-Me ook genoeg tegenstanders heeft gehad op het forum. Datzelfde geld voor Roel. Joost is me mateloos gaan irriteren. Ingrid is ertussendoor geglipt en is tot zichzelf gekomen nadat Chantal wegging.
Het lijkt erop dat we te snel gaan, gemiddelde nacht gaan er ietwat minder topieken doorheen. en PC eend nog eens huldequote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
OMG weer een nieuw topic
De vmbo heb seker vakansie
Zo halen we de 2000 nog
zolang ze mijn tickets betalen vind ik alles primaquote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb er nog trauma's van. Leuk hoor paar km moeten lopen binnen het gebouw naar je werkplek
Melke hier de fake van Jappie van mijn zoon Rick, je snapt hte nu vast welquote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo one-liners? One-smilies bedoel je!
Owww wat een schatje.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Melke hier de fake van Jappie van mijn zoon Rick, je snapt hte nu vast wel![]()
[afbeelding]
Hééé....hebben we hier een beginnetje??quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je stoort me nogal bij mijn flirt met Coos![]()
NIET DOEN, zondequote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je quote haar, maar weet niet waar ze is?
* Snaptnix gaat nu echt de port door de gootsteen spoelen, ik snapternix meer van
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Hééé....hebben we hier een beginnetje??![]()
Het begint inderdaad op een omgekeerde scanman01 te lijken.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind dat we de laatste weken toch al goed bezig zijn om de Mini-Me-fanclub wat tegenstand te bieden
Dat denk ik dus ook. Ik denk dat als Chantal er eerder uit was geweest en Lieske eigenlijk ook dat ze de grootste kans had om te winnen. Het gaf vanavond al weer wat aan dat Lieske Ingrid probeert mee te krijgen naar bed om nog even lekker te roddelen en dat ze dat nu toch niet doet. Je merkt op een bepaalde manier toch wel aan Ingrid dat ze een stuk volwassener is dan Mini-Me (ondanks haar duim).quote:Op donderdag 22 december 2005 03:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Kijk zo is het voor de minder heldere geesten ook te begrijpen. Nu kan ik met een gerust hart zeggen, dat ik me volledig bij je aansluit.
Vooral over Ingrid, we zijn eigenlijk Ingrid pas gaan zien nadat Chantal weg was. Best jammer, had wel wat meer in kunnen zitten denk ik.
Henkquote:Op donderdag 22 december 2005 03:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het begint inderdaad op een omgekeerde scanman01 te lijken.
En is dus net zo zielig
Kijk dat zijn dan weer van die two-liners waar er niet genoeg van kunnen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 03:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat we te snel gaan, gemiddelde nacht gaan er ietwat minder topieken doorheen. en PC eend nog eens huldeWat een mooi getimed filmpje weer
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee ik bedacht me dat ik nog moest laten zien waarom Jappie en ik om Melke haar ava moesten lachen omdat hij ons aan Rick deed denken, wilde die fake nog een keer laten zien, maar nu heeft het geen zin.
Oeps drie regels....snel stoppen
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 03:27 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Jehova's doen toch niet aan verjaardagen?
Kijk hier kan ik iets meequote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat ik het met het meeste wel eens ben. Ik vind deze BB soft, maar misschien komt dat door de bewoners. Ik vind dat er teveel gemindfucked is met sommige mensen terwijl andere mensen buiten schot zijn gebleven. Ik vind dat we NatteLie misschien wel te hard hebben afgebrand, maar dat hoort bij het spel. En ik vind dat Mini-Me ook genoeg tegenstanders heeft gehad op het forum. Datzelfde geld voor Roel. Joost is me mateloos gaan irriteren. Ingrid is ertussendoor geglipt en is tot zichzelf gekomen nadat Chantal wegging.
valt wel mee hoor er zijn ook wel positieve dingen over haar, maar meestal haal je de negatieve dingen eruit....quote:Op donderdag 22 december 2005 03:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En is dus net zo zielig
Nâh, ren nog maar een keer naar de keukenrol dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk dat zijn dan weer van die two-liners waar er niet genoeg van kunnen zijn natuurlijk
Ik ben niet beledigd hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:28 schreef Coos het volgende:
Lamon, let maar niet op al die ondankbare christenhonden in dit topic.
Ik heb die lap tekst ook niet gelezen, maar je bedoelingen waren goed.![]()
ik kijk morgen wel effe![]()
kwestie van op tijd opquote:Op donderdag 22 december 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk dat zijn dan weer van die two-liners waar er niet genoeg van kunnen zijn natuurlijk
Hai Henk, wat gezelligquote:Op donderdag 22 december 2005 03:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En is dus net zo zielig
Ik heb alleen BB1 en BB5 gezien. Ik heb ze allebei leuk gevonden. Ik heb me de afgelopen maanden goed vermaakt. Oke, hier en daar wat kritiek. Het had wat harder gemogen, er hadden wat meer geheime missies in het spel mogen zijn en bepaalde bewoners had ik langer/korter willen mee maken. Maar dat alles mocht de pret niet drukken. BB2005 vond ik over het algemeen leuk. Zeker ook dankzij de forums. Op naar BB6! Die ga ik zeker weer kijken!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he. Zal ik dan toch nog maar... Zomaar stiekem tussendoor nog een refill doen.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar ik ben ietwat aangeschoten, dus da's niet bijzonders.
quote:Respect voor de mensen die deze BB nuchter hebben uitgezeten.
En dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Respect voor de mensen die deze BB nuchter hebben uitgezeten.
Pardon.......!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik iets mee![]()
dus dat we ze te grazen hebben genomen is hun eigen schuld![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Halloquote:Op donderdag 22 december 2005 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Henk![]()
Hier spreekt je gemene vriendin.
Vooral doorgaan dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben niet beledigd hoor.
Lappen tekst schrijf ik omdat ik het leuk vind, niet omdat ik er waardering voor vraag.
Het is geen investering, maar een natuurlijke uitlaatklep.
Komt nog bij dat ik geen idee heb over welke lap tekst je het hebt. Maar ik ben ietwat aangeschoten, dus da's niets bijzonders.
Ik heb het vaak voor Lieske opgenomen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
valt wel mee hoor er zijn ook wel positieve dingen over haar, maar meestal haal je de negatieve dingen eruit....
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dat mag ook wel eens gezegd worden.
Hulde voor die personen die het gelukt is
helaas ben ik niet een van hen
Toch nog een productieve nacht!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
Ik ben geen Jehova dus...............weer wat geleerd![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Yolande het volgende:
Ik zal ook maar even zwaaien en mee doen om de laatste topics vol te krijgen.![]()
![]()
![]()
zelfde geld ook wel weer voor mij, dit is de eerste BB die ik via streams volg en het forum heeft het echt 10 x leuker gemaakt. BB1 vond ik toch leuker aangezien die mensen echt niet wisten wat ze konden verwachten toen ze eruit kwamen. Ik denk dat meer mensen ff knuffelen nog kennen en bij wie dat hoort dan dat mensen de winnaars kunnen noemen van BB2 t/m 4!!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:34 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb alleen BB1 en BB5 gezien. Ik heb ze allebei leuk gevonden. Ik heb me de afgelopen maanden goed vermaakt. Oke, hier en daar wat kritiek. Het had wat harder gemogen, er hadden wat meer geheime missies in het spel mogen zijn en bepaalde bewoners had ik langer/korter willen mee maken. Maar dat alles mocht de pret niet drukken. BB2005 vond ik over het algemeen leuk. Zeker ook dankzij de forums. Op naar BB6! Die ga ik zeker weer kijken!
trusten (van Henk zijn lieve vriendinnetje)quote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Ik wacht met angst en beven de finale af![]()
Trusten![]()
![]()
Ik 2006.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Trusten![]()
![]()
Welterusten WAquote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Trusten![]()
![]()
Zijn die er dan????quote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
............
Eigenlijk wel raar van mensen dat ze dat doen , een middenmoot blijkt niet meer te bestaan.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/793829/2/50#33297990]donderdag 22 december 2005 , maar meestal haal je de negatieve dingen eruit....
maak morgen maar een date met Arliator voor die bloemen. slaap z8 meisquote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het vaak voor Lieske opgenomen hoor![]()
Trust, droom maar over..........quote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Trusten![]()
![]()
niet "spiegelen" Cuallquote:
En dat na een productieve dag, het moet niet gekker worden!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Toch nog een productieve nacht!
Oh, zo ver wil ik zelf niet gaan!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat na een productieve dag, het moet niet gekker worden!
Ik ben van mening dat de middenmoot heel erg lang uit Joost en Ingrid heeft bestaan. Op een gegeven moment was je pro-Roel en anti-Lieske of andersom.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar van mensen dat ze dat doen , een middenmoot blijkt niet meer te bestaan.
Of het is het positievie in het uiterste of het negatieve in het uiterste.
Als iemand in het BB huis zit zijn er altijd mensen die het beter kunnen en niet verder denken als van hoe zou ik reageren als ik er echt in zou zitten![]()
Gaan we nog evenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Trusten![]()
![]()
middenmoot vindt het niet de moeite te reageren op die hysterische reacties?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
Eigenlijk wel raar van mensen dat ze dat doen , een middenmoot blijkt niet meer te bestaan.
Of het is het positievie in het uiterste of het negatieve in het uiterste.
Als iemand in het BB huis zit zijn er altijd mensen die het beter kunnen en niet verder denken als van hoe zou ik reageren als ik er echt in zou zitten![]()
Dat vroeg ik me ook al af jaquote:
Ik was pro ralph maar daar ben ik niet ver mee gekomen.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de middenmoot heel erg lang uit Joost en Ingrid heeft bestaan. Op een gegeven moment was je pro-Roel en anti-Lieske of andersom.
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
gezellie na een avond hard werken.![]()
Ik ook! Kijk je morgen naar de finale via de tv of via de streams?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:42 schreef Morwen het volgende:
Slaap lekker, iedereen die gaat slapen![]()
Ik ben er nog wel even![]()
Ik heb ze allemaal gezien, fan vanaf het begin, maar deze BB is voor mij echt een dieptepuntquote:Op donderdag 22 december 2005 03:34 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb alleen BB1 en BB5 gezien. Ik heb ze allebei leuk gevonden. Ik heb me de afgelopen maanden goed vermaakt. Oke, hier en daar wat kritiek. Het had wat harder gemogen, er hadden wat meer geheime missies in het spel mogen zijn en bepaalde bewoners had ik langer/korter willen mee maken. Maar dat alles mocht de pret niet drukken. BB2005 vond ik over het algemeen leuk. Zeker ook dankzij de forums. Op naar BB6! Die ga ik zeker weer kijken!
Had je bingokaarten dan??quote:Op donderdag 22 december 2005 03:43 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik was pro ralph maar daar ben ik niet ver mee gekomen.en nu kan het me niet schelen wie er wint
Ralphquote:Op donderdag 22 december 2005 03:43 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik was pro ralph maar daar ben ik niet ver mee gekomen.en nu kan het me niet schelen wie er wint
Ralph z'n hoofd vind ik zo lijken op dat scream masker!! Hij heeft ook zulke lijnen langs zijn mond. Snap daarom ook niet waarom mensen hem mooi vindenquote:
mijn idee cuall, ik heb ze ook allemaal gezien, maar deze is echt zo vreselijk saaiquote:Op donderdag 22 december 2005 03:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien, fan vanaf het begin, maar deze BB is voor mij echt een dieptepunt![]()
Tuurlijk waren er wel leuke momenten hoor, maar over de gehele linie vond ik het ernstig onder de maat
Jij bent nuchter, zeg jij het maarquote:Op donderdag 22 december 2005 03:44 schreef melke het volgende:
Waarom krijg ik bij sommige posters het idee dat ze sarcastisch zijn tov alles wat ik post? Waar komt dat vandaan vraag ik me dan af..
Ik heb nog geen echte favoriet, alleen weet ik wel dat geen echt arm mens in dat huis zit die het geld nodig heeft.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:41 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben van mening dat de middenmoot heel erg lang uit Joost en Ingrid heeft bestaan. Op een gegeven moment was je pro-Roel en anti-Lieske of andersom.
Waarom vond je dat dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien, fan vanaf het begin, maar deze BB is voor mij echt een dieptepunt![]()
Tuurlijk waren er wel leuke momenten hoor, maar over de gehele linie vond ik het ernstig onder de maat
Das een persoonlijke keuze en nu neem ik zelfs jou serieusquote:Op donderdag 22 december 2005 03:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Oh, zo ver wil ik zelf niet gaan!
Ik niet hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 03:44 schreef melke het volgende:
Waarom krijg ik bij sommige posters het idee dat ze sarcastisch zijn tov alles wat ik post? Waar komt dat vandaan vraag ik me dan af..
Kom ik toch nog de winter door.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Coos jij doet voor spek en bonen mee
Ralph is gewoon een lekkertjequote:Op donderdag 22 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
[..]
Ralph z'n hoofd vind ik zo lijken op dat scream masker!! Hij heeft ook zulke lijnen langs zijn mond. Snap daarom ook niet waarom mensen hem mooi vinden
Hai Yolandequote:Op donderdag 22 december 2005 03:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
trusten (van Henk zijn lieve vriendinnetje)![]()
Of de middenmoot heeft uiterste moeite betracht om die visie over te brengen, maar is op een gegeven ogenblik tot het besef gekomen dat iedere poging zo vergeefs is, dat het meer uit het genot van het spel haalt dan erin brengt.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:42 schreef Wup het volgende:
[..]
middenmoot vindt het niet de moeite te reageren op die hysterische reacties?
In den beginne was ik helemaal Roelie gek, en Lieske vond ik een top wijf omdat ze de nominaties zo goed opving. Maar ja dat is in den beginne, Lieske moet haar eigen tong inslikken en Roel moet eens spiegelogies gaan denken. ja ja ik weet het hij is nuero spiegeloog maar toch moet je iets mee krijgen van die opleiding. Toen hij achter dido aanhupte en elke aflevering weer ging over Roel en Dido toen wilde ik bijna afhaken, het was te triest voor woorden. Nu kan ik Roel weer ietwat "handelen" maar gun het toch meer aan Ing, die gaat schulden aflossen en Roel gaat met Dido op vakantie. zoquote:Op donderdag 22 december 2005 03:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Edit : en daarbij kunnen we ook nog een uur zeiken over het objectief subjectief verhaal, je hebt een mening over iemand en daar probeer je zo lang mogelijk aan vast te houden (zie het als fan van een voetbalclub, zou je toch ook niet laten vallen als ze iets stoms doen)
Ik vond hem niet mooi, absoluut niet, maar af en toe de opmerkingen die hij plaatste vond ik wel geinig, en ik had ook wel een beetje medelijden met hem, omdat je merkte dat hij, omdat hij Nathalie haar ex was, niet opogenomen werd in de groep.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
[..]
Ralph z'n hoofd vind ik zo lijken op dat scream masker!! Hij heeft ook zulke lijnen langs zijn mond. Snap daarom ook niet waarom mensen hem mooi vinden
TV, met een klein blond meiske, al hoop ik dat te redden (kerkdienst via school van 19.30 tot 20.30). Ik zal dus een stukje missen, maar nadien ben ik er zeker weerquote:Op donderdag 22 december 2005 03:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook! Kijk je morgen naar de finale via de tv of via de streams?
Geen idee waarom je dat denkt, ik vind je een prima poster, je bent misschien soms een beetje té serieus, maar iets anders zou ik niet weten te verzinnenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:44 schreef melke het volgende:
Henk, zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een bootkamp was beter voor ze geweest en hadden wij een stel leukere bewoners gehad![]()
Ik ben nu helemaal gek van stokstaartjes nadat ik de soap van hen volg op animal planet ( en Loes Luca begon een beetje te vervelen.)quote:Op donderdag 22 december 2005 03:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Yolande![]()
Je hebt een andere avatar, herkende je niet direct![]()
LVquote:Op donderdag 22 december 2005 03:50 schreef Snaptnix het volgende:
Zo, ben ook lekker onherkenbaar nu
Ja, ze vertrouwde hem voor geen meter. De week van zijn vertrek was eigenlijk pas de eerste week waarin hij geaccepteerd was. Jammerquote:Op donderdag 22 december 2005 03:49 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik vond hem niet mooi, absoluut niet, maar af en toe de opmerkingen die hij plaatste vond ik wel geinig, en ik had ook wel een beetje medelijden met hem, omdat je merkte dat hij, omdat hij Nathalie haar ex was, niet opogenomen werd in de groep.
Een kerel die langer voor de spiegel staat als ik, een kerel die meer uitgeeft aan kleren dan ik, ik moet er niet aan denken en dan ook nog pillen voor zijn gelaat ... bahquote:Op donderdag 22 december 2005 03:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ralph is gewoon een lekkertje![]()
Heb je z'n kontje nog nooit goed bekeken zeker![]()
ik probeer sommmige posters om die reden ook te negeren, al moet ik bekennen dat ik er in het begin om kon lachen [ ttv Tanja], toen werd het ook nog met humor [ of sarcasme zo jij wilt] gebracht.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:48 schreef Lamon het volgende:
Of de middenmoot heeft uiterste moeite betracht om die visie over te brengen, maar is op een gegeven ogenblik tot het besef gekomen dat iedere poging zo vergeefs is, dat het meer uit het genot van het spel haalt dan erin brengt.
Ik haat nog steeds niemand in het huis, adoreer ook nog steeds niemand in het huis, maar ben nog steeds van mening dat de giftigheid dit jaar echt wel een tikkie naar beneden had gekund.
Sarcasme en cynisme jegens bewoners vind ik nog steeds okee, ze zitten daar tenslotte om bekeken en beoordeeld te worden.
Maar een verzameling kotssmileys of wrede doodswens minder had ik echt niet erg gevonden.
Wil hem ook niet hier hele dagen rond hebben lopen, ben jij gek. Maar een rol beschuit krijg ik er wel mee weggewerktquote:Op donderdag 22 december 2005 03:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Een kerel die langer voor de spiegel staat als ik, een kerel die meer uitgeeft aan kleren dan ik, ik moet er niet aan denken en dan ook nog pillen voor zijn gelaat ... bah
Juist, geef achtquote:Op donderdag 22 december 2005 03:50 schreef Coos het volgende:
In niets, maar dan ook helemaal niets heeft dit iets met de BB's te maken die wij kennen.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ik probeer sommmige posters om die reden ook te negeren, al moet ik bekennen dat ik er in het begin om kon lachen [ ttv Tanja], toen werd het ook nog met humor [ of sarcasme zo jij wilt] gebracht.
& smileys ... tsja:)
Beter zo'n jongen dan een jongen ala Tokkie. Met alle respectquote:Op donderdag 22 december 2005 03:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Een kerel die langer voor de spiegel staat als ik, een kerel die meer uitgeeft aan kleren dan ik, ik moet er niet aan denken en dan ook nog pillen voor zijn gelaat ... bah
Wouw, nu kan ik allemaal grote-mensen-dingen gaan doen. Zoals uh heel serieus fokken!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das een persoonlijke keuze en nu neem ik zelfs jou serieus![]()
Welkom in de wonderlijke wereld der volwassenen![]()
Ik herken je uit duizenden, zeker nu je in close -up te zien bentquote:Op donderdag 22 december 2005 03:50 schreef Snaptnix het volgende:
Zo, ben ook lekker onherkenbaar nu
meid, je weet niet wat ik nog meer in huis hebquote:Op donderdag 22 december 2005 03:56 schreef cuall het volgende:
[..]
, daarom hou ik van je Coos, je maakt me elke keer aan het l
alchen
Damn... ik ben ontdekt, daar gaat m'n undecover operatiequote:Op donderdag 22 december 2005 03:58 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik herken je uit duizenden, zeker nu je in close -up te zien bent![]()
Euhm Tanja werd juist het meest serieus grof afgezeken van allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ik probeer sommmige posters om die reden ook te negeren, al moet ik bekennen dat ik er in het begin om kon lachen [ ttv Tanja], toen werd het ook nog met humor [ of sarcasme zo jij wilt] gebracht.
jij hebt zijn piemul foto weer gezien hequote:Op donderdag 22 december 2005 03:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wil hem ook niet hier hele dagen rond hebben lopen, ben jij gek. Maar een rol beschuit krijg ik er wel mee weggewerkt![]()
Is Tanja er morgen trouwens ook bij!? Weet iemand dat?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm Tanja werd juist het meest serieus grof afgezeken van allemaal.
Ben wel eens met je dat het zo af en toe wat te ver gaat, maar daar ben ik zelf ook schuldig aan zoals je weet. (Ik zal wel een van die posters zijn die je negeert). Het komt met name door het extreem saaie gedoe daar dat je gewoon een aantal kampen had op een gegeven moment (wat ik al eerder zei) en dat die elkaar nogal naar hoogtepunten (of dieptepunten) hebben gedreven.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:53 schreef Wup het volgende:
[..]
*trekt BBM mee naar het Keldertjequote:Op donderdag 22 december 2005 03:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wouw, nu kan ik allemaal grote-mensen-dingen gaan doen. Zoals uh heel serieu fokken!
Wie ikke?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij hebt zijn piemul foto weer gezien he![]()
![]()
Oke ik zeg tegen niemand dat je Snaptnix heet.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Damn... ik ben ontdekt, daar gaat m'n undecover operatie![]()
Ja ik had dat ook met Roel en trouwens met Dido ook, ik vond ze in het begin nog wel leuk, maar toen ik ze wat beter leerde kennen werd ik echt onpasselijk van ze. Nu Dido weg is is Roel wel weer een beetje bijgedraaid, maar het echt leuke is erafquote:Op donderdag 22 december 2005 03:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
In den beginne was ik helemaal Roelie gek, en Lieske vond ik een top wijf omdat ze de nominaties zo goed opving. Maar ja dat is in den beginne, Lieske moet haar eigen tong inslikken en Roel moet eens spiegelogies gaan denken. ja ja ik weet het hij is nuero spiegeloog maar toch moet je iets mee krijgen van die opleiding. Toen hij achter dido aanhupte en elke aflevering weer ging over Roel en Dido toen wilde ik bijna afhaken, het was te triest voor woorden. Nu kan ik Roel weer ietwat "handelen" maar gun het toch meer aan Ing, die gaat schulden aflossen en Roel gaat met Dido op vakantie. zo
Wat houdt jou zoal bezig op dit tijdstip? Ik maak een beschouwing voor Nederlands.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
*trekt BBM mee naar het Keldertje![]()
Ik hoop het wel, maar ze heeft aangegeven zich terug te trekken van BB.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
Is Tanja er morgen trouwens ook bij!? Weet iemand dat?
Ja, zie Talpa websitequote:Op donderdag 22 december 2005 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
quote:De prijs die de gelukkige mee naar huis neemt is niet mis.
De pot bedraagt op dit moment 250.000 euro. Tijdens de Finaleshow kunnen de overgebleven vier Bewoners er nog 50.000 euro bij verdienen. De Finalisten hebben al negen Bewoners achter zich gelaten in de strijd, maar bij de ontknoping zijn ze er allemaal weer bij.
Waarom dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar ze heeft aangegeven zich terug te trekken van BB.
jups ze is met de noorderzon ook weer opgedoken, ze moet aan haar contracr vodoen. morgen is ze er met joshquote:Op donderdag 22 december 2005 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
Qua spelling of BB? Of algemeen?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat houdt jou zoal bezig op dit tijdstip? Ik maak een beschouwing voor Nederlands.
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
Oke ik zeg tegen niemand dat je Snaptnix heet.![]()
Omdat ze erbij hoort, misschien niet actief, maar dat heeft ook weer een effect gehad op het hele verloop van BB.quote:
Graag gedaan. Ik ben nu in een goede bui, ik was even bang dat we morgen een late dienst hadden, zodat we de grande finale niet konden mee beleven, maar gelukkig zijn we morgen vrij.quote:
Nee, ik bedoelde waarom ze afstand wilde nemen van BB??quote:Op donderdag 22 december 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ze erbij hoort, misschien niet actief, maar dat heeft ook weer een effect gehad op het hele verloop van BB.
Die kleine mag nog steeds niet in beeld zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jups ze is met de noorderzon ook weer opgedoken, ze moet aan haar contracr vodoen. morgen is ze er met josh![]()
Ik ben morgen ook vrij, hoe laat denken jullie dat de wekker gaat bij BB???quote:Op donderdag 22 december 2005 04:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben nu in een goede bui, ik was even bang dat we morgen een late dienst hadden, zodat we de grande finale niet konden mee beleven, maar gelukkig zijn we morgen vrij.![]()
![]()
Toch was ze aktief het meest amusant.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ze erbij hoort, misschien niet actief, maar dat heeft ook weer een effect gehad op het hele verloop van BB.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 22 december 2005 04:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben nu in een goede bui, ik was even bang dat we morgen een late dienst hadden, zodat we de grande finale niet konden mee beleven, maar gelukkig zijn we morgen vrij.![]()
![]()
Ehh 12:32quote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook vrij, hoe laat denken jullie dat de wekker gaat bij BB???
even kijken danquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef melke het volgende:
Er staan trouwens wel mooie flimpjes op de BB site
Misschien voor het groene boekje of de nieuwe spelling ?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik maak een beschouwing voor Nederlands.
baby mocht een uur in beeld totaal, hebben ze nog niet opgebruikt maar die zal wel denken: heb geen zin in die dingenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die kleine mag nog steeds niet in beeld zeker![]()
Euh, algemeen ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Qua spelling of BB? Of algemeen?
Wat een bitter iemand is die Tanja zeg!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar ze heeft aangegeven zich terug te trekken van BB.
Geen idee, maar Hummie zei dat ze vroeg naar bed moesten want dat ze vroeg op moesten en een zware dag zouden krijgen, maar tijdstip weet ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja zeker, het is alleen jammer dat we beide kerstdagen moeten werken, maar je moet wat voor BB over hebben he?quote:
Toch niet mooier dan die van mij he?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef melke het volgende:
Er staan trouwens wel mooie flimpjes op de BB site
Vroeg opstaan, je hebt het toch wel over dezelfde bewoners als wij hequote:Op donderdag 22 december 2005 04:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, maar Hummie zei dat ze vroeg naar bed moesten want dat ze vroeg op moesten en een zware dag zouden krijgen, maar tijdstip weet ik niet![]()
7 uur 's morgens of 7 uur 's avondsquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
A, ok, misschien omdat ze daar puur zat voor de bevalling? Ze heeft aangeven dat de thuissituatie slecht was in de zin van: ik wil/kan daar niet bevallen.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde waarom ze afstand wilde nemen van BB??
ga je echt de 24 uur volhouden want als we zo bezig blijven zijn we binnen een paar uur aan de 1000 natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 04:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, maar Hummie zei dat ze vroeg naar bed moesten want dat ze vroeg op moesten en een zware dag zouden krijgen, maar tijdstip weet ik niet![]()
Ja ik denk eigenlijk dat haar aanwezigheid de bottleneck van deze BB was, echt een hele foute zet van Talpaquote:Op donderdag 22 december 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet mooier als die van jou eendjequote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch niet mooier dan die van mij he?![]()
Je moet daar tegewoordig ook inloggen trouwens
De jouwe zijn ook kei leuk! Heb je nog nieuwe gemaakt? Hoe kom je trouwens aan al die beelden?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch niet mooier dan die van mij he?![]()
Je moet daar tegewoordig ook inloggen trouwens
Ja, in jou huis misschienquote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
7 uur 's morgens of 7 uur 's avonds
ironisch idd.aangezien dat de reden was dat ze erbij wasquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef Lamon het volgende:
Toch was ze aktief het meest amusant.
Kutbaby ook..
nee Tanja is juist stoer, ze kwam niet had geen zin in die dingen. geen taxi dan kom ik niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Wat een bitter iemand is die Tanja zeg!
Bitter? ze is zelfs door endemol in de wereldpers afgezeken, dan zou ik ook niet graag meer meewerkenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ja Tanja had er in moeten zitten maar dan niet zwanger moeten zijn, dan was het misschien wat gewordenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch was ze aktief het meest amusant.
Kutbaby ook..
Volgens mij de enige verstandigequote:Op donderdag 22 december 2005 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Het hele gebeuren rondom een zwangere en een bevalling was een hele foute zet jaquote:Op donderdag 22 december 2005 04:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik denk eigenlijk dat haar aanwezigheid de bottleneck van deze BB was, echt een hele foute zet van Talpa![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vroeg opstaan, je hebt het toch wel over dezelfde bewoners als wij he![]()
Ok nu is wel vroeg genoeg, tijd voor de haan!!!!!!!!
Uhm, algemeen: Ik moet plassen, ik voel me goed en ik ben blij dat deze dag om is (heel druk gehad)quote:
Bah Cuall ik ben het vanavond heel erg met je eens.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Tanja had er in moeten zitten maar dan niet zwanger moeten zijn, dan was het misschien wat geworden
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Bah Cuall ik ben het vanavond heel erg met je eens.Want Tanja ging inderdaad haar eigen gang en trok zich heeeel weinig aan van de andere, had z leuk kunnen zijn.
Uit de hoogte bedoel jequote:Op donderdag 22 december 2005 04:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nee Tanja is juist stoer, ze kwam niet had geen zin in die dingen. geen taxi dan kom ik niet!
Stoer![]()
Ik hou het over ezels!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien voor het groene boekje of de nieuwe spelling ?
Nee, zo is het wel goed! (vooralsnog)quote:Op donderdag 22 december 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, algemeen: Ik moet plassen, ik voel me goed en ik ben blij dat deze dag om is (heel druk gehad)Als je nog iets wilt weten, jij mag alles weten
![]()
Ze willen toch dat je daar bent, betalen dan ook, en is geen eendetripje vanuit Groningenquote:
Gelukkig maar, begon me al zorgen te makenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg als je het met me eens bent hoor
![]()
over wie ? cuall , mij of over jezelf?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar, begon me al zorgen te maken![]()
Ik hou me altijd aan mijn beloftesquote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga je echt de 24 uur volhouden want als we zo bezig blijven zijn we binnen een paar uur aan de 1000 natuurlijk
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nee, zo is het wel goed! (vooralsnog)
Die laatste zin tik je zelf, de rest heeft hier al meerdere keren gestaan nlquote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef melke het volgende:
Talpa site:
De prijs die de gelukkige mee naar huis neemt is niet mis.
De pot bedraagt op dit moment 250.000 euro. Tijdens de Finaleshow kunnen de overgebleven vier Bewoners er nog 50.000 euro bij verdienen. De Finalisten hebben al negen Bewoners achter zich gelaten in de strijd, maar bij de ontknoping zijn ze er allemaal weer bij.
Mis het niet, deze extra lange uitzending. In een supermooie studio komt het programma tot z’n hoogtepunt. De Ontknoping zal verrassender zijn dan ooit!
De 50.000 euro opdracht is dus misschien wel alleen voor de winnaar. Lijkt me ook wel wat.
Dat is te veel werk.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoop dan ezels bruggetjes![]()
eerst iemand vertellen dat hij/zij de pot heeft gewonnen en direct daarna een kaartenhuisje laten bouwen, dat lijkt me wel een geslaagde volgordequote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef melke het volgende:
Talpa site:
De 50.000 euro opdracht is dus misschien wel alleen voor de winnaar. Lijkt me ook wel wat.
daar hebben we dan 2 woorden voor :quote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou me altijd aan mijn beloftes![]()
Ik wil de eer van het openen van het 1000e topic niet laten lopen, om te slapen, ik ben van een ander caliber dan die bewoners hoor![]()
Ik kan wel wat hebben, maar het is al zo laat hèquote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Too much info![]()
Succes met deze gegevens![]()
Luie rat, zeker alleen knippen plakkenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dat is te veel werk.
Ik mag uitslapen, heeeeeeel langquote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
En ik heb heeel veel koffie nodig dadelijk, na enkele uurtjes slaap.
In ieder gevalquote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Misschien weet iemand wel een mooi synoniem voor 'hoe dan ook'.
Ik wil er een mok van!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik mag uitslapen, heeeeeeel lang![]()
Maar toch ben je wel zielig hoor![]()
*zet dubbele espresso voor BBM![]()
nee, uiteraard niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Luie rat, zeker alleen knippen plakken![]()
Een nederlands/surinaams/ welke nationaliteit dan ook "whatever"quote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hoe dan ook, het Oude Testament zei dat als de Messias komt, hij op een ezel gezeten zal zijn. Whatever erg intelligent zien ze sowieso niet uit!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een nederlands/surinaams/ welke nationaliteit dan ook "whatever"
Is dat goed![]()
HDOquote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben stoned en ik moet pissen.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
HDO
Of mag dat niet![]()
Sorry, ben een beetje hyper![]()
nah geen reactie is er ook een/geenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die laatste zin tik je zelf, de rest heeft hier al meerdere keren gestaan nl
"Wat er ook gebeurt" is een betere nederlandsequote:Op donderdag 22 december 2005 04:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het Oude Testament zei dat als de Messias komt, hij op een ezel gezeten zal zijn. Whatever erg intelligent zien ze sowieso niet uit!
Die vind ik nog beter dan in ieder geval!
melkequote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
Wie is er nog nuchter hier eigenlijk?
Does Multiple Choicequote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
Is wel een beetje aan je kop te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik ben stoned en ik moet pissen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
nuchter is toch als je wakker wordt??quote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
Is dat niet nuttig genoegquote:Op donderdag 22 december 2005 04:29 schreef Manu82 het volgende:
En zijn er mensen die morgen wel wat nuttigs gaan doen behalve drank, eten en sigarretten inslaan??
Ja, ikke en Yolandequote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
wup was ook nuchter, maar die is zonder zwaaien vertrokken volgens mij, of in de lurkstandquote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
edit dubbel post, hij riep van zolder heb ik al beantwoord.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
Welke van de twee?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is wel een beetje aan je kop te zien![]()
![]()
saaie nuchtere mensenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:31 schreef cuall het volgende:
[..]
wup was ook nuchter, maar die is zonder zwaaien vertrokken volgens mij, of in de lurkstand![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
edit dubbel post, hij riep van zolder heb ik al beantwoord.![]()
![]()
Zuip jij es door, je bent nog veel te scherpquote:Op donderdag 22 december 2005 04:31 schreef cuall het volgende:
[..]
wup was ook nuchter, maar die is zonder zwaaien vertrokken volgens mij, of in de lurkstand![]()
Ik dacht jij je vereenzelvigd had met Jimmyquote:
A: Nuchterquote:Op donderdag 22 december 2005 04:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Anders doe jij even wat je bedoelt?
Ja ik ga lekker achter mijn putertje kijken naar wat jullie alllemaal voor onzin schrijven en daar ga ik dan heel zinnig op reagerenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:29 schreef Manu82 het volgende:
En zijn er mensen die morgen wel wat nuttigs gaan doen behalve drank, eten en sigarretten inslaan??
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker achter mijn putertje kijken naar wat jullie alllemaal voor onzin schrijven en daar ga ik dan heel onzinnig op reageren![]()
Ik ga ook voor de Cquote:Op donderdag 22 december 2005 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
A: Nuchter
B: Redelijk Nuchter
C: Aangeschoten
D: Dronken
E: Stoned
F: Waush
G: Van de wereld![]()
H: Mèn![]()
![]()
![]()
![]()
Moi: C![]()
Jaaahaaaa, dat heb je net ook al gezegd. We zijn wel niet helemaal fris meer. Maar zolag weposten kunnen we nog lezenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:39 schreef melke het volgende:
Kijk nu naar de filmpjes op de BB site! Innige momenten. Ga nu maar kijken, erg leuk filmpje!
heb hem gezien is wel van Pc Eend niveauquote:Op donderdag 22 december 2005 04:39 schreef melke het volgende:
Kijk nu naar de filmpjes op de BB site! Innige momenten. Ga nu maar kijken, erg leuk filmpje!
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
edit dubbel post, hij riep van zolder heb ik al beantwoord.![]()
![]()
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 22 december 2005 04:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
E
Das voorlopig nog altijd minder ver uit elkaar als levende wereld en dromen landquote:
Cquote:Op donderdag 22 december 2005 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
A: Nuchter
B: Redelijk Nuchter
C: Aangeschoten
D: Dronken
E: Stoned
F: Waush
G: Van de wereld![]()
H: Mèn![]()
![]()
![]()
![]()
Moi: C![]()
Geintje, we zitten naast elkaar met allebei een eigen computer, maar af en toe willen we op de zelfde berichten het zelfde schrijven.quote:
quote:
Pas op dit weekend zien jullie elkaar weerquote:Op donderdag 22 december 2005 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das voorlopig nog altijd minder ver uit elkaar als levende wereld en dromen land![]()
Kan je nog wel wat aan doen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
helaas een B
Dat wordt schrikken, alleen voor wie erger dat is de vraagquote:Op donderdag 22 december 2005 04:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Pas op dit weekend zien jullie elkaar weer![]()
Had ik al gezegd dat ik naar de filmpjes op de BB site kijk?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaaahaaaa, dat heb je net ook al gezegd. We zijn wel niet helemaal fris meer. Maar zolag weposten kunnen we nog lezenIs een mooi filmpje, maar 1x melden s toch wel genoeg zeker
We zitten naast elkaar met onze eigen computerquote:Op donderdag 22 december 2005 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
Das voorlopig nog altijd minder ver uit elkaar als levende wereld en dromen land![]()
Ja dat heb je nu al 5 keer gezegdquote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef melke het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik naar de filmpjes op de BB site kijk?![]()
PS. Het lezen van mij post is niet verplicht! Je kunt en mag er over heen lezen
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie het wakkerst looptquote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt schrikken, alleen voor wie erger dat is de vraag![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef melke het volgende:
[..]
En nu sta jij er mooi gekleurd opquote:
Ok, ik heb het overgeslagen want je had dat al geschrevenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig tref ik je nog even danquote:Op donderdag 22 december 2005 04:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben de klote op!
Welterusten Lamon & BBM & Melkequote:Op donderdag 22 december 2005 04:48 schreef Wup het volgende:
weltrusten Lamon & BBM
kom even een kerel zijn, we hebben nog maar 5 topics te gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben de klote op!
Byebye Dizzy en iedereen die ik gemist hebquote:Op donderdag 22 december 2005 04:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
slaap z8 slaperssssssss
Truste en Lamon jij ookquote:Op donderdag 22 december 2005 04:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé lieve mensen, ik ga slapen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ow. moet ik ook gaan slapen?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welterusten Lamon & BBM & Melke![]()
Watjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar toch eenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Byebye Dizzy en iedereen die ik gemist heb![]()
![]()
Manu, vindt jij nu eigenlijk ook niet diep in je hart dat Lieske (oke voor jou MIni-Me) wel gegroeid is mentaal ?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:50 schreef Manu82 het volgende:
Nemo knuffelquote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet morgen nog kerstcadeaus kopen heeft er iemand leuke ideeen voor kinderen van 4 maanden en 18 maanden? En svp niet te duur, m'n geld raakt op!
nee sorry daar kan ik je niet mee helpen, ik heb niet zoveel op met kinderen van die leeftijd.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet morgen nog kerstcadeaus kopen heeft er iemand leuke ideeen voor kinderen van 4 maanden en 18 maanden? En svp niet te duur, m'n geld raakt op!
Alles van fisher price!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Oeh, en dat vraag je aan iemand die een uur in allerlei winkels heeft rondgelopen voor een kereltje van 5quote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
ahhh nog maar 5 topics, we moeten cuall steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |