De kraker.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, maar das niet dikwijls![]()
Wie is jouw favoriet in BB?
Hou jij je maar met de "puntjes" bezig.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt al je puntjes aan hem verspild, dus wat lul je nou slap.
zoals afgesprokenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Klotezat??????????????
Die punten interesseren me toch geen ene fluit.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou jij je maar met de "puntjes" bezig.![]()
Ja hè?? Twee losers eigenlijk.
Ik mijn punten aan hem vergooid en hij niet winnen.
Kan je het nog rotter bedenken??
zodra ze dat huis uit zijn is het schluss... denk ik?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:20 schreef Manu82 het volgende:
Weet iemand eigenlijk of dat eindfeest ook op de streams te volgen is ofzo?
Nog maar vijfquote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Lamon het volgende:
WEER een nieuw topic?
Stelletje ADHD-ers.
Weer klaar om te rellen of zo???quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
Waar is melke nou gebleven?
Ik ben hier gebleven. Waar bij jij gebleven?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
ik denk dat Melke zich aan het stukbijten is op die post van Lamon ...quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
quote:
Ja heel herkenbaar Coosquote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou jij je maar met de "puntjes" bezig.![]()
Ja hè?? Twee losers eigenlijk.
Ik mijn punten aan hem vergooid en hij niet winnen.
Kan je het nog rotter bedenken??
Die is ook best leuk, als ie wakker isquote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
De kraker.
Maar eerlijk gezegd kijk ik niet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben hier gebleven. Waar bij jij gebleven?
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix gaat nu echt de port door de gootsteen spoelen, ik snapternix meer van
Het komt er gewoon op neer dat ik het met het meeste wel eens ben. Ik vind deze BB soft, maar misschien komt dat door de bewoners. Ik vind dat er teveel gemindfucked is met sommige mensen terwijl andere mensen buiten schot zijn gebleven. Ik vind dat we NatteLie misschien wel te hard hebben afgebrand, maar dat hoort bij het spel. En ik vind dat Mini-Me ook genoeg tegenstanders heeft gehad op het forum. Datzelfde geld voor Roel. Joost is me mateloos gaan irriteren. Ingrid is ertussendoor geglipt en is tot zichzelf gekomen nadat Chantal wegging.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kun je die hele lange post van net ff samenvatten, dan kan ik er alsnog op reageren![]()
Je stoort me nogal bij mijn flirt met Coosquote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo one-liners? One-smilies bedoel je!
Nee ik bedacht me dat ik nog moest laten zien waarom Jappie en ik om Melke haar ava moesten lachen omdat hij ons aan Rick deed denken, wilde die fake nog een keer laten zien, maar nu heeft het geen zin.quote:
Ik probeer het geeneens meerquote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je quote haar, maar weet niet waar ze is?
* Snaptnix gaat nu echt de port door de gootsteen spoelen
Ik denk dat jij rond dit tijdstip beter niet meer kan gaan denkenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Melke zich aan het stukbijten is op die post van Lamon ...
Heb wel vakantie, maar doe Universiteit in m'n vrije tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
OMG weer een nieuw topic
De vmbo heb seker vakansie
Zo halen we de 2000 nog
Jehova's doen toch niet aan verjaardagen?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die is ook best leuk, als ie wakker is![]()
Ik ga voor Ing![]()
En wat bedoelde je met een Jehova-verjaardag? Staken ze de poot tussen de deur en wrongen ze zich naar binnen![]()
auw...quote:[b]Op donderdag 22 december 2005 03:27 schreef melke het volgende:[/b
Ik denk dat jij rond dit tijdstip beter niet meer kan gaan denken![]()
Dat jij je laat storen door anderen...quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je stoort me nogal bij mijn flirt met Coos![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat ik het met het meeste wel eens ben. Ik vind deze BB soft, maar misschien komt dat door de bewoners. Ik vind dat er teveel gemindfucked is met sommige mensen terwijl andere mensen buiten schot zijn gebleven. Ik vind dat we NatteLie misschien wel te hard hebben afgebrand, maar dat hoort bij het spel. En ik vind dat Mini-Me ook genoeg tegenstanders heeft gehad op het forum. Datzelfde geld voor Roel. Joost is me mateloos gaan irriteren. Ingrid is ertussendoor geglipt en is tot zichzelf gekomen nadat Chantal wegging.
Het lijkt erop dat we te snel gaan, gemiddelde nacht gaan er ietwat minder topieken doorheen. en PC eend nog eens huldequote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
OMG weer een nieuw topic
De vmbo heb seker vakansie
Zo halen we de 2000 nog
zolang ze mijn tickets betalen vind ik alles primaquote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb er nog trauma's van. Leuk hoor paar km moeten lopen binnen het gebouw naar je werkplek
Melke hier de fake van Jappie van mijn zoon Rick, je snapt hte nu vast welquote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo one-liners? One-smilies bedoel je!
Owww wat een schatje.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Melke hier de fake van Jappie van mijn zoon Rick, je snapt hte nu vast wel![]()
[afbeelding]
Hééé....hebben we hier een beginnetje??quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je stoort me nogal bij mijn flirt met Coos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |