De kraker.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, maar das niet dikwijls![]()
Wie is jouw favoriet in BB?
Hou jij je maar met de "puntjes" bezig.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt al je puntjes aan hem verspild, dus wat lul je nou slap.
zoals afgesprokenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Klotezat??????????????
Die punten interesseren me toch geen ene fluit.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou jij je maar met de "puntjes" bezig.![]()
Ja hè?? Twee losers eigenlijk.
Ik mijn punten aan hem vergooid en hij niet winnen.
Kan je het nog rotter bedenken??
zodra ze dat huis uit zijn is het schluss... denk ik?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:20 schreef Manu82 het volgende:
Weet iemand eigenlijk of dat eindfeest ook op de streams te volgen is ofzo?
Nog maar vijfquote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Lamon het volgende:
WEER een nieuw topic?
Stelletje ADHD-ers.
Weer klaar om te rellen of zo???quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
Waar is melke nou gebleven?
Ik ben hier gebleven. Waar bij jij gebleven?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
ik denk dat Melke zich aan het stukbijten is op die post van Lamon ...quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef cuall het volgende:
quote:
Ja heel herkenbaar Coosquote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou jij je maar met de "puntjes" bezig.![]()
Ja hè?? Twee losers eigenlijk.
Ik mijn punten aan hem vergooid en hij niet winnen.
Kan je het nog rotter bedenken??
Die is ook best leuk, als ie wakker isquote:Op donderdag 22 december 2005 03:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
De kraker.
Maar eerlijk gezegd kijk ik niet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben hier gebleven. Waar bij jij gebleven?
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix gaat nu echt de port door de gootsteen spoelen, ik snapternix meer van
Het komt er gewoon op neer dat ik het met het meeste wel eens ben. Ik vind deze BB soft, maar misschien komt dat door de bewoners. Ik vind dat er teveel gemindfucked is met sommige mensen terwijl andere mensen buiten schot zijn gebleven. Ik vind dat we NatteLie misschien wel te hard hebben afgebrand, maar dat hoort bij het spel. En ik vind dat Mini-Me ook genoeg tegenstanders heeft gehad op het forum. Datzelfde geld voor Roel. Joost is me mateloos gaan irriteren. Ingrid is ertussendoor geglipt en is tot zichzelf gekomen nadat Chantal wegging.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kun je die hele lange post van net ff samenvatten, dan kan ik er alsnog op reageren![]()
Je stoort me nogal bij mijn flirt met Coosquote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo one-liners? One-smilies bedoel je!
Nee ik bedacht me dat ik nog moest laten zien waarom Jappie en ik om Melke haar ava moesten lachen omdat hij ons aan Rick deed denken, wilde die fake nog een keer laten zien, maar nu heeft het geen zin.quote:
Ik probeer het geeneens meerquote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je quote haar, maar weet niet waar ze is?
* Snaptnix gaat nu echt de port door de gootsteen spoelen
Ik denk dat jij rond dit tijdstip beter niet meer kan gaan denkenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Melke zich aan het stukbijten is op die post van Lamon ...
Heb wel vakantie, maar doe Universiteit in m'n vrije tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
OMG weer een nieuw topic
De vmbo heb seker vakansie
Zo halen we de 2000 nog
Jehova's doen toch niet aan verjaardagen?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die is ook best leuk, als ie wakker is![]()
Ik ga voor Ing![]()
En wat bedoelde je met een Jehova-verjaardag? Staken ze de poot tussen de deur en wrongen ze zich naar binnen![]()
auw...quote:[b]Op donderdag 22 december 2005 03:27 schreef melke het volgende:[/b
Ik denk dat jij rond dit tijdstip beter niet meer kan gaan denken![]()
Dat jij je laat storen door anderen...quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je stoort me nogal bij mijn flirt met Coos![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat ik het met het meeste wel eens ben. Ik vind deze BB soft, maar misschien komt dat door de bewoners. Ik vind dat er teveel gemindfucked is met sommige mensen terwijl andere mensen buiten schot zijn gebleven. Ik vind dat we NatteLie misschien wel te hard hebben afgebrand, maar dat hoort bij het spel. En ik vind dat Mini-Me ook genoeg tegenstanders heeft gehad op het forum. Datzelfde geld voor Roel. Joost is me mateloos gaan irriteren. Ingrid is ertussendoor geglipt en is tot zichzelf gekomen nadat Chantal wegging.
Het lijkt erop dat we te snel gaan, gemiddelde nacht gaan er ietwat minder topieken doorheen. en PC eend nog eens huldequote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
OMG weer een nieuw topic
De vmbo heb seker vakansie
Zo halen we de 2000 nog
zolang ze mijn tickets betalen vind ik alles primaquote:Op donderdag 22 december 2005 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb er nog trauma's van. Leuk hoor paar km moeten lopen binnen het gebouw naar je werkplek
Melke hier de fake van Jappie van mijn zoon Rick, je snapt hte nu vast welquote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo one-liners? One-smilies bedoel je!
Owww wat een schatje.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Melke hier de fake van Jappie van mijn zoon Rick, je snapt hte nu vast wel![]()
[afbeelding]
Hééé....hebben we hier een beginnetje??quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je stoort me nogal bij mijn flirt met Coos![]()
NIET DOEN, zondequote:Op donderdag 22 december 2005 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je quote haar, maar weet niet waar ze is?
* Snaptnix gaat nu echt de port door de gootsteen spoelen, ik snapternix meer van
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Hééé....hebben we hier een beginnetje??![]()
Het begint inderdaad op een omgekeerde scanman01 te lijken.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind dat we de laatste weken toch al goed bezig zijn om de Mini-Me-fanclub wat tegenstand te bieden
Dat denk ik dus ook. Ik denk dat als Chantal er eerder uit was geweest en Lieske eigenlijk ook dat ze de grootste kans had om te winnen. Het gaf vanavond al weer wat aan dat Lieske Ingrid probeert mee te krijgen naar bed om nog even lekker te roddelen en dat ze dat nu toch niet doet. Je merkt op een bepaalde manier toch wel aan Ingrid dat ze een stuk volwassener is dan Mini-Me (ondanks haar duim).quote:Op donderdag 22 december 2005 03:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Kijk zo is het voor de minder heldere geesten ook te begrijpen. Nu kan ik met een gerust hart zeggen, dat ik me volledig bij je aansluit.
Vooral over Ingrid, we zijn eigenlijk Ingrid pas gaan zien nadat Chantal weg was. Best jammer, had wel wat meer in kunnen zitten denk ik.
Henkquote:Op donderdag 22 december 2005 03:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het begint inderdaad op een omgekeerde scanman01 te lijken.
En is dus net zo zielig
Kijk dat zijn dan weer van die two-liners waar er niet genoeg van kunnen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 03:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat we te snel gaan, gemiddelde nacht gaan er ietwat minder topieken doorheen. en PC eend nog eens huldeWat een mooi getimed filmpje weer
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee ik bedacht me dat ik nog moest laten zien waarom Jappie en ik om Melke haar ava moesten lachen omdat hij ons aan Rick deed denken, wilde die fake nog een keer laten zien, maar nu heeft het geen zin.
Oeps drie regels....snel stoppen
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 03:27 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Jehova's doen toch niet aan verjaardagen?
Kijk hier kan ik iets meequote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat ik het met het meeste wel eens ben. Ik vind deze BB soft, maar misschien komt dat door de bewoners. Ik vind dat er teveel gemindfucked is met sommige mensen terwijl andere mensen buiten schot zijn gebleven. Ik vind dat we NatteLie misschien wel te hard hebben afgebrand, maar dat hoort bij het spel. En ik vind dat Mini-Me ook genoeg tegenstanders heeft gehad op het forum. Datzelfde geld voor Roel. Joost is me mateloos gaan irriteren. Ingrid is ertussendoor geglipt en is tot zichzelf gekomen nadat Chantal wegging.
valt wel mee hoor er zijn ook wel positieve dingen over haar, maar meestal haal je de negatieve dingen eruit....quote:Op donderdag 22 december 2005 03:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En is dus net zo zielig
Nâh, ren nog maar een keer naar de keukenrol dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk dat zijn dan weer van die two-liners waar er niet genoeg van kunnen zijn natuurlijk
Ik ben niet beledigd hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:28 schreef Coos het volgende:
Lamon, let maar niet op al die ondankbare christenhonden in dit topic.
Ik heb die lap tekst ook niet gelezen, maar je bedoelingen waren goed.![]()
ik kijk morgen wel effe![]()
kwestie van op tijd opquote:Op donderdag 22 december 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk dat zijn dan weer van die two-liners waar er niet genoeg van kunnen zijn natuurlijk
Hai Henk, wat gezelligquote:Op donderdag 22 december 2005 03:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En is dus net zo zielig
Ik heb alleen BB1 en BB5 gezien. Ik heb ze allebei leuk gevonden. Ik heb me de afgelopen maanden goed vermaakt. Oke, hier en daar wat kritiek. Het had wat harder gemogen, er hadden wat meer geheime missies in het spel mogen zijn en bepaalde bewoners had ik langer/korter willen mee maken. Maar dat alles mocht de pret niet drukken. BB2005 vond ik over het algemeen leuk. Zeker ook dankzij de forums. Op naar BB6! Die ga ik zeker weer kijken!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he. Zal ik dan toch nog maar... Zomaar stiekem tussendoor nog een refill doen.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar ik ben ietwat aangeschoten, dus da's niet bijzonders.
quote:Respect voor de mensen die deze BB nuchter hebben uitgezeten.
En dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Respect voor de mensen die deze BB nuchter hebben uitgezeten.
Pardon.......!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik iets mee![]()
dus dat we ze te grazen hebben genomen is hun eigen schuld![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Halloquote:Op donderdag 22 december 2005 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Henk![]()
Hier spreekt je gemene vriendin.
Vooral doorgaan dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben niet beledigd hoor.
Lappen tekst schrijf ik omdat ik het leuk vind, niet omdat ik er waardering voor vraag.
Het is geen investering, maar een natuurlijke uitlaatklep.
Komt nog bij dat ik geen idee heb over welke lap tekst je het hebt. Maar ik ben ietwat aangeschoten, dus da's niets bijzonders.
Ik heb het vaak voor Lieske opgenomen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
valt wel mee hoor er zijn ook wel positieve dingen over haar, maar meestal haal je de negatieve dingen eruit....
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dat mag ook wel eens gezegd worden.
Hulde voor die personen die het gelukt is
helaas ben ik niet een van hen
Toch nog een productieve nacht!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
Ik ben geen Jehova dus...............weer wat geleerd![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Yolande het volgende:
Ik zal ook maar even zwaaien en mee doen om de laatste topics vol te krijgen.![]()
![]()
![]()
zelfde geld ook wel weer voor mij, dit is de eerste BB die ik via streams volg en het forum heeft het echt 10 x leuker gemaakt. BB1 vond ik toch leuker aangezien die mensen echt niet wisten wat ze konden verwachten toen ze eruit kwamen. Ik denk dat meer mensen ff knuffelen nog kennen en bij wie dat hoort dan dat mensen de winnaars kunnen noemen van BB2 t/m 4!!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:34 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb alleen BB1 en BB5 gezien. Ik heb ze allebei leuk gevonden. Ik heb me de afgelopen maanden goed vermaakt. Oke, hier en daar wat kritiek. Het had wat harder gemogen, er hadden wat meer geheime missies in het spel mogen zijn en bepaalde bewoners had ik langer/korter willen mee maken. Maar dat alles mocht de pret niet drukken. BB2005 vond ik over het algemeen leuk. Zeker ook dankzij de forums. Op naar BB6! Die ga ik zeker weer kijken!
trusten (van Henk zijn lieve vriendinnetje)quote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Ik wacht met angst en beven de finale af![]()
Trusten![]()
![]()
Ik 2006.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Trusten![]()
![]()
Welterusten WAquote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Trusten![]()
![]()
Zijn die er dan????quote:Op donderdag 22 december 2005 03:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
............
Eigenlijk wel raar van mensen dat ze dat doen , een middenmoot blijkt niet meer te bestaan.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/793829/2/50#33297990]donderdag 22 december 2005 , maar meestal haal je de negatieve dingen eruit....
maak morgen maar een date met Arliator voor die bloemen. slaap z8 meisquote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het vaak voor Lieske opgenomen hoor![]()
Trust, droom maar over..........quote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Trusten![]()
![]()
niet "spiegelen" Cuallquote:
En dat na een productieve dag, het moet niet gekker worden!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Toch nog een productieve nacht!
Oh, zo ver wil ik zelf niet gaan!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat na een productieve dag, het moet niet gekker worden!
Ik ben van mening dat de middenmoot heel erg lang uit Joost en Ingrid heeft bestaan. Op een gegeven moment was je pro-Roel en anti-Lieske of andersom.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar van mensen dat ze dat doen , een middenmoot blijkt niet meer te bestaan.
Of het is het positievie in het uiterste of het negatieve in het uiterste.
Als iemand in het BB huis zit zijn er altijd mensen die het beter kunnen en niet verder denken als van hoe zou ik reageren als ik er echt in zou zitten![]()
Gaan we nog evenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten.
Trusten![]()
![]()
middenmoot vindt het niet de moeite te reageren op die hysterische reacties?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
Eigenlijk wel raar van mensen dat ze dat doen , een middenmoot blijkt niet meer te bestaan.
Of het is het positievie in het uiterste of het negatieve in het uiterste.
Als iemand in het BB huis zit zijn er altijd mensen die het beter kunnen en niet verder denken als van hoe zou ik reageren als ik er echt in zou zitten![]()
Dat vroeg ik me ook al af jaquote:
Ik was pro ralph maar daar ben ik niet ver mee gekomen.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de middenmoot heel erg lang uit Joost en Ingrid heeft bestaan. Op een gegeven moment was je pro-Roel en anti-Lieske of andersom.
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
gezellie na een avond hard werken.![]()
Ik ook! Kijk je morgen naar de finale via de tv of via de streams?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:42 schreef Morwen het volgende:
Slaap lekker, iedereen die gaat slapen![]()
Ik ben er nog wel even![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |