Terwijl ik juist zwaar verliefd op je ben geworden na datquote:Op donderdag 22 december 2005 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens sukkel
Weet alleen nog niet waarmee![]()
Nee hoor, jij bent toch zeker een jaar of vijf jongerquote:Op donderdag 22 december 2005 03:03 schreef cuall het volgende:
[..]
denk het wel, heb er ook last van![]()
ben ook van Coos zijn leeftijd, was ik toch bijna vergeten
Ik schoot wat uit met het een en ander.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
|s Coos inmiddels flauwgevallen![]()
Schrijf ik zoveel oneliners dan? Dat valt wel mee vind ik zelf. Ik val in ieder geval wel op hier op het forum!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:56 schreef Snaptnix het volgende:
Over oneliners gesproken... Melke vannacht niet aanwezig, an hadden we heel wat sneller aan de 1000 gezeten.
Mag ik, mag ik, mag ik *springt op en neerquote:Op donderdag 22 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben dus echt knap teut. Wie zal ik nu eens de liefde gaan verklaren![]()
ja, die zijn met elkaar verbonden, in die zin bedoelde ik het eigenlijk ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
streams vind ik niet eens zo erg. Die heb ik toch zelden meer aanstaan. Alleen als het leuk is.
Alleen het forum ga ik wel missen![]()
![]()
Owww je bent er nog. Goed zo.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik schoot wat uit met het een en ander.
Als ik deze joint op heb dan kan je me zonder dat ik het merk naast Prins Hendrik leggen![]()
maakt mij niet uit..............quote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent toch zeker een jaar of vijf jonger![]()
Ja nouquote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Schrijf ik zoveel oneliners dan? Dat valt wel mee vind ik zelf. Ik val in ieder geval wel op hier op het forum!
Ja, daar zeg je zoiets!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooi, Caveman![]()
Komt goed met jou![]()
Kanjertje ben je![]()
Was me al opgevallen, dat jij rotgemakkelijk bent.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben dus echt knap teut. Wie zal ik nu eens de liefde gaan verklaren![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was me al opgevallen, dat jij rotgemakkelijk bent.
Valt idd reuze mee hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Schrijf ik zoveel oneliners dan? Dat valt wel mee vind ik zelf. Ik val in ieder geval wel op hier op het forum!
Ik ben het met veel dingen die jullie zeggen eens. Ik vind dat BB echt wel genoeg heeft geprobeerd om te mindfucken alhoewel ik wel vind dat de een meer in het nadeel is gezet dan de ander. Ik vind BB dus ook te begrijpend geweest elke keer. Maar ik denk dat het ook aan de bewoners zelf heeft gelegen. Er was geen strijd meer. Op een gegeven moment wilden mensen geheime opdrachten niet meer verpesten. Ze hadden veel beter kunnen doen dat de eerste die een geheime opdracht goed door had dat die dan het geld kreeg. Wat betreft het Mini-Me en NatteLie onderwerp kan ik toch zeggen dat Mini-Me genoeg voorstanders als tegenstanders heeft gehad die beiden onzinnige argumenten afwisselden met serieuse. NatteLie is wel helemaal afgebrand op het forum en ook op haar eigen website. Wat dat betreft zijn we misschien ver gegaan, maar dat weet je als je aan zo'n programma mee doet. Roel heeft ook zo z'n voor en tegenstanders gehad en ook genoeg gezeik over zich heen gekregen. Wat betreft Joost vind ik dat hij overal lekker doorheen gleed, maar dat hij ook maar een praatgrage idioot is die het grootste schoothondje van de eeuw is. Ingrid was nietszeggend tot Dr. Evil wegging. Kan me nog erg goed herrinneren dat ik streams zat te kijken en Chantal elke keer zat te praten en je Ingrid alleen maar ja zag knikken of zeggen. Nu komt haar sarcasme en haar serieuse kant veel meer naar buiten. Ik vind het alleen jammer dat ze nog steeds zo naar Lieske toe trekt.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lamon, onze laatste nacht samen is best speciaal. Wij zijn het vaak eens geweest met betrekking op bepaalde zaken m.b.t BB. Wat betreft matig en inconsequent heb je misschien gelijk. Op het forum Rob (mijn favo) en Nathalie tot op het bot vernietigen ben ik het niet mee eens, het ging er soms erg grof aan toe maar gelukkig net op het randje.
Hoezo van Lieske bleef je af? Ja bij de meeste users was dat misschien zo maar bij een boel niet hoorMoet toegeven dat deze bewoners jammer genoeg weinig uitdagingen a.k.a. geheime opdrachten of battles (peeep peeeeeeeep bewoners NU Battle!!!!
)
Jammer dat idd de redactie ging overcompenseren, het is te lief en te understanding geworden (snap ik ook wel hoor, wil ook niet dat de bewoners er emo onderdoor gaan(je gaat je toch hechten aan bepaalde personen) maar toch............![]()
Nou ja, wat zijn nou eigenlijk 5 jaarquote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent toch zeker een jaar of vijf jonger![]()
Doen jullie allemaal toch. Ben absoluut geen uitzondering. Vertel anders maar eens een leuk verhaaltjequote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Wicked we lijken echt op elkaar, dat doe ik ook altijd als ik teveel op heb, hoog Linda gehalte
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:08 schreef melke het volgende:
Goh ja, nu je het zegt, jij schrijft inderdaad lappen teksten hier zeg..![]()
Ja je werd gemistquote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Daar ben ik nou echt te teut voor, zo'n lap tekst.quote:
Kun jij ooit maat houden dan Coosquote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik schoot wat uit met het een en ander.
Als ik deze joint op heb dan kan je me zonder dat ik het merk naast Prins Hendrik leggen![]()
Verklaar je nader..quote:Op donderdag 22 december 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij wint echt iedere staar-wedstrijd die ooit gehouden zal worden.
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij wint echt iedere staar-wedstrijd die ooit gehouden zal worden.
Een vehaaltje even wachten dan. Ga even boekje van de kleine erbij pakken.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:09 schreef melke het volgende:
[..]
Doen jullie allemaal toch. Ben absoluut geen uitzondering. Vertel anders maar eens een leuk verhaaltje
Jaja, maar das niet dikwijlsquote:
Wij zijn teut, maar wat is jou verklaringquote:Op donderdag 22 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Als kiespijn ja
Daar heb je weer zo'n oneliner..
Laat G*** het maar niet lezen!!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Wicked we lijken echt op elkaar, dat doe ik ook altijd als ik teveel op heb, hoog Linda gehalte
![]()
Ik vind je altijd wel lekker nuchter reageren als je word aangevallen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Als kiespijn ja
Manu kun je de volgende keer zo'n post over minstens 4 verdelen, ik raak nu echt de draad kwijt, ik doe het op de late avond beter op maximaal 3 regelige postjesquote:Op donderdag 22 december 2005 03:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben het met veel dingen die jullie zeggen eens. Ik vind dat BB echt wel genoeg heeft geprobeerd om te mindfucken alhoewel ik wel vind dat de een meer in het nadeel is gezet dan de ander. Ik vind BB dus ook te begrijpend geweest elke keer. Maar ik denk dat het ook aan de bewoners zelf heeft gelegen. Er was geen strijd meer. Op een gegeven moment wilden mensen geheime opdrachten niet meer verpesten. Ze hadden veel beter kunnen doen dat de eerste die een geheime opdracht goed door had dat die dan het geld kreeg. Wat betreft het Mini-Me en NatteLie onderwerp kan ik toch zeggen dat Mini-Me genoeg voorstanders als tegenstanders heeft gehad die beiden onzinnige argumenten afwisselden met serieuse. NatteLie is wel helemaal afgebrand op het forum en ook op haar eigen website. Wat dat betreft zijn we misschien ver gegaan, maar dat weet je als je aan zo'n programma mee doet. Roel heeft ook zo z'n voor en tegenstanders gehad en ook genoeg gezeik over zich heen gekregen. Wat betreft Joost vind ik dat hij overal lekker doorheen gleed, maar dat hij ook maar een praatgrage idioot is die het grootste schoothondje van de eeuw is. Ingrid was nietszeggend tot Dr. Evil wegging. Kan me nog erg goed herrinneren dat ik streams zat te kijken en Chantal elke keer zat te praten en je Ingrid alleen maar ja zag knikken of zeggen. Nu komt haar sarcasme en haar serieuse kant veel meer naar buiten. Ik vind het alleen jammer dat ze nog steeds zo naar Lieske toe trekt.
Concluderend kan ik zeggen dat tijdens deze BB de bewoners veelste vaak met het spel bezig waren en ik vind het feit dat ze zelfs nu nog niet bij elkaar op de kamer slapen nogal illustratief voor deze BB....
Háállóóó..........quote:
Jij hebt al je puntjes aan hem verspild, dus wat lul je nou slap.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat G*** het maar niet lezen!!
Dan moet je naar de volgende meet komen.
En dan??.....niets!!!!!!
Maar het is wel een lieve jongen Wicked en Cuall. Hij moet alleen eens van dat monogame gedoe af.![]()
Jammer dat hij er niet is om zich te verdedigen.![]()
Mwah, ik miste je wel hoor, ik vind mensen met diverse meningen leuk. O, gatver, ik ben echt Joostquote:Op donderdag 22 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Als kiespijn ja
Waaromquote:Op donderdag 22 december 2005 03:14 schreef Wup het volgende:
doe es liever tegen Melke
Over welke puntjes heb jij het nou weer dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt al je puntjes aan hem verspild, dus wat lul je nou slap.
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat die GJ groupies maar lullen
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:14 schreef Wup het volgende:
doe es liever tegen Melke
SERvivallenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over welke puntjes heb jij het nou weer dan?
Jawel.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Kun jij ooit maat houden dan Coos![]()
Ander topicquote:Op donderdag 22 december 2005 03:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over welke puntjes heb jij het nou weer dan?
Dizzy, ik geloof dat je het helemaal helder ziet!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
BB 5 de harste ooit: Er zijn een stel mietjes ingezet samengesteld door mensen die er verstand van hebben qua leeftijden, qua uiterlijk, qua kleur en zelfs qua woonplaatsen en alles maar dan ook alles wat de programmamakers in gedachten hadden is mis gegaan. Joost moest iets met Lies krijgen, leeftijd en studenten, Rob moest het met Chantal gaan doen, leeftijd en kleur van de ex van Rob, Ralph moest het weer met Naat gaan doen, de middenmoot was meer plaats berust Menno en Linda wonen bij mekaar om de hoek, had gekund, Dido zagen ze wel met Rikkert, ook een bal, Tanja was al met jong dus ook een koppel. Ik weet niet wie die koppels heeft bedacht maar ik zou me er niet inschijven al was het het laatste bureau op de wereld om aan een vent te komen. conclusie: alles is mislukt en de saaiste mensen bleven over ja
Ja, waaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |