quote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En er staan vreemde mannen met bloemen voor je langs de weg (zou wel uitkijken voor een blauwe koker met een gele dop)![]()
Je bent er morgen toch ook neem ik aan?quote:
Nou gelukkig niet, moet er niet aan denken om een baard te hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pappa, ik lijk steeds meer op jou![]()
Nog waar ook soms*zucht*
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef teamlead het volgende:
In tegenstelling tot wat de TT vermedlt.....
Ik ga naar bed.. zonder nicotine en alcohol hou ik dit echt niet vol....
Ik ben vrij deze week.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, je hoeft niet te werken kennelijk.![]()
we moeten echt mailen kind.![]()
Maar natuurlijk ben ik er morgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je bent er morgen toch ook neem ik aan?![]()
![]()
![]()
Hij is vrijdag vrij dusse... noem maar een tijd gaat ie daar wel ff heen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En ik maar op en neer langs de Legmeerdijk![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben ik er morgen.
Sweet dreams![]()
Zwakquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef teamlead het volgende:
In tegenstelling tot wat de TT vermedlt.....
Ik ga naar bed.. zonder nicotine en alcohol hou ik dit echt niet vol....
Dank je. Nee ik vond Roel eindelijk eens een eerlijk en gevoelig gesprek (voor zijn doen danquote:Op donderdag 22 december 2005 02:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was iedereen weer aan het kotsen over Roel en zei iemand dat een aantal dames het niet konden waarderen dat Roel zo over zijn ex praatte, maar daar val jij dus niet onder!!
Hahahaha. Schat, jij bent veel te leuk, wat moet ik verder met jouw ventquote:Op donderdag 22 december 2005 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij is vrijdag vrij dusse... noem maar een tijd gaat ie daar wel ff heen hoor![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben vrij deze week.
Ben erg benieuwd of je ook zoveel praatjes hebt in je mail![]()
Zal me een lekkere nachtmerrie worden danquote:
In tegenstelling tot je andere internet contacten waarbij je moet afwachten wat het uiteindelijk is, ben ik genetisch behept met praatjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben vrij deze week.
Ben erg benieuwd of je ook zoveel praatjes hebt in je mail![]()
Mannen met baardenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet, moet er niet aan denken om een baard te hebben![]()
Het is nu de laatste nacht, dan kan ik me er nog wel wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef Wup het volgende:
hmz, nog steeds dwangmatig topics aan het vullen hier.......
ben het helemaal met je eens daarom mag hij ook best een bosje blommen aan je geven. Sterker nog hij zou het harstikke leuk vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha. Schat, jij bent veel te leuk, wat moet ik verder met jouw vent![]()
Nou ik hoorde er vooral de frustratie van Roel uit, dat hij het niet begreep, dat ze hem had laten staanquote:Op donderdag 22 december 2005 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank je. Nee ik vond Roel eindelijk eens een eerlijk en gevoelig gesprek (voor zijn doen dan) voeren met Ingrid en heel lief dat zij het ook begreep maar ook dat zij zijn ex begreep (dus vanuit de vrouw gezien het aan Roel uitlegde)
Coolquote:Op donderdag 22 december 2005 02:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik roep Morwen uit tot Noedelkoning
Weet precies wat het is... helemaal niks...quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
In tegenstelling tot je andere internet contacten waarbij je moet afwachten wat het uiteindelijk is...
Ouwehoerquote:ben ik genetisch behept met praatjes.![]()
Haha mijn vader was kapitein he, die had geen tijd om te scheren dus een baard enne de 18+ dingen wil ik niet eens weten denk ik, toch? of ? ja god? ik weet het nietquote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen met baarden![]()
Mannen met sikjes![]()
Mannen met snorren![]()
Mannen met zonder niks (), kan maar boven de 18 en een lekkere mond
![]()
Aan nick jrquote:Op donderdag 22 december 2005 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Cool![]()
Waar heb ik dat aan verdient![]()
Qua mening over BB op zich kan ik me wel volledig bij je aanluiten. Het gedeelte over het forum iets minder.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is nu de laatste nacht, dan kan ik me er nog wel wat bij voorstellen.
Alhoewel een laatste reflectie over dit BB seizoen natuurlijk ook een welkome afwisseling zou zijn.
Ik vond het persoonlijk een erg matige BB
<lapt tekst>
het was flauw.
En dat was het.quote:
Groningen Chop chop chopquote:Op donderdag 22 december 2005 02:37 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje zei Lieske toen nou toen ze een keer genomineerd was "nou groningen allemaal stemmen" en dat Dido er toen heel cynisch achteraan gooide "nou Heemskerk allemaal stemmen"??? of was dat iemand anders?
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lap tekst...
[quote]
het was flauw.
Vind dat we de laatste weken toch al goed bezig zijn om de Mini-Me-fanclub wat tegenstand te biedenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Qua mening over BB op zich kan ik me wel volledig bij je aanluiten. Het gedeelte over het forum iets minder.
Waren van bijna iedereen wel voor en tegenstanders. Alleen 2 erge fanatiekelingen hadden toevallig beide Lieske als favoriet. Sja...
Neej joh die reageert ala Bart, heel "cool" en zo van "ik had het wel gedacht want ik ben de coolste, wreedze blower van BB .... of zoquote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
Wie zou nou eigenlijk de leukste winnaar zijn qua reactie?
Ingrid zal ontdaan, verrast en vol onbegrip zijn en in huilen uitbarsten.
Joost zal ontdaan, zeker niet verrast, en vol begrip zijn, en volgens mij, net niet in janken uitbarsten.
Lieske zou alleen maar janken tot ze een ons weegt.
Eigenlijk ben ik het meest benieuwd naar Roel's reactie. Dat is de enige die ik niet echt kan bedenken.
Niet dat ik Roel wil zien winnen, maar het zou wel de meest interessante winnaar zijn, qua entertainment, denk ik.
Leef je nog?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog een jointje draaien, dus niet te snel hier!!![]()
Oeh, was even niet helemaal bijdetijd hier. Mannetje, katten, maar ik vind het een eervolle titel en neem hem van harte op mequote:
Oh Lamonquote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alhoewel een laatste reflectie over dit BB seizoen natuurlijk ook een welkome afwisseling zou zijn.
Ik vond het persoonlijk een erg matige BB.
Heel inconsequent, van zowel kijker, als bewoner, als redactie.
Op het forum mocht je Nathalie en Rob vernietigen tot op het bot, maar van Lieske bleef je af.
De bewoners gingen van lui, naar ijverig, naar lui, naar ijverig.
Ze begonnen qua vals sentiment heel goed met dat eerste dinertje, maar werden later weer onpersoonlijker en schijnheiliger naar elkaar.
De redactie wilde het hard spelen dit jaar, maar zijn gaan overcompenseren, en heel lief en beschermend naar veel bewoners toe geworden.
Er was nauwelijks een climax, en het werd saaier en simpeler met de dag de laatste weken.
Ook is er veel potentie verspeeld door die onaangename manier van tussenstanden geven. Er was niet echt een favoriet of iemand die echt gehaat werd, qua stemresultaten.
Iedereen kon eruit gaan of erin blijven.
Er waren weinig opstanden of grote schokken, alle bewoners pasten zich makkelijk aan ieder nieuw dilemma aan, op de meest saaie manier mogelijk.
het was flauw.
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Lamon, ik ga denk ik op het laatst nog verliefd worden, je zegt elke keer precies wat ik vind, zit jij stikum in mijn hoofd mee te lezen
![]()
Jij kan het zo goed verwoorden, goed samenvatten en een prima analyse![]()
ik geloof dat ik nu echt niet meer moet drinken, geloof dat ik nu echt gekke dingen ga schrijven
Lamon, je bent gewoon een kanjer en let maar niet op wat ik allemaal schrijf, overdag ben ik betrouwbaarder![]()
Gaat het nog wel helemaal lekker daarquote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Lamon, ik ga denk ik op het laatst nog verliefd worden, je zegt elke keer precies wat ik vind, zit jij stiekum in mijn hoofd mee te lezen
![]()
Jij kan het zo goed verwoorden, goed samenvatten en een prima analyse![]()
ik geloof dat ik nu echt niet meer moet drinken, geloof dat ik nu echt gekke dingen ga schrijven
Lamon, je bent gewoon een kanjer en let maar niet op wat ik allemaal schrijf, overdag ben ik betrouwbaarder![]()
Nee klopt helemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 02:37 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje zei Lieske toen nou toen ze een keer genomineerd was "nou groningen allemaal stemmen" en dat Dido er toen heel cynisch achteraan gooide "nou Heemskerk allemaal stemmen"??? of was dat iemand anders?
Guusquote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
Heb op dit tijdstip onze Guus maar weer eens aangezet![]()
De mensen ze slapen, de wereld gaat dicht.
Dan denk ik aan brabant want daar brandt nog licht
Ik zier je toch liever 's nachts.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef cuall het volgende:
[..]
let maar niet op wat ik allemaal schrijf, overdag ben ik betrouwbaarder![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb ook een zwak voor LamonEn zijn tweelingbroer, Faith
![]()
Zow en jou ga ik nu ff nemenquote:
Als je vandaag nog een nieuwe bril en nieuw kapsel aanschaft wel dan ben je onze noedelkoning en premierquote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, was even niet helemaal bijdetijd hier. Mannetje, katten, maar ik vind het een eervolle titel en neem hem van harte op meMag ik dan ook lintjes doorknippen, flessen kapotgooien en oorlogen starten
![]()
en dan zeg ik om in de geest van deze nacht te spreken:quote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
Heb op dit tijdstip onze Guus maar weer eens aangezet![]()
De mensen ze slapen, de wereld gaat dicht.
Dan denk ik aan brabant want daar brandt nog licht
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zow en jou ga ik nu ff nemen![]()
*neemt BBM mee naar achteren en woont hem even uit![]()
Feli man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Guusje is topquote:Op donderdag 22 december 2005 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Guus![]()
Weet je wat, ik houd gewoon van iedereen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dan zeg ik om in de geest van deze nacht te spreken:
Het dondert en het bliksemt
en het regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen
dat is de enige manier
Om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen
zulk een tijd komt nooit terug
idd vind het jammer dat ik niet naar zijn concert in het Philips stadion kan, maar we gaan geloof ik wel naar Bon Jovi. Ook leuk geloof ik....quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
idd vind het jammer dat ik niet naar zijn concert in het Philips stadion kan, maar we gaan geloof ik wel naar Bon Jovi. Ook leuk geloof ik....
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zow en jou ga ik nu ff nemen![]()
*neemt BBM mee naar achteren en woont hem even uit![]()
Feli man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben geloof ik iets gemeen Wickedangelquote:Op donderdag 22 december 2005 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb ook een zwak voor LamonEn zijn tweelingbroer, Faith
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Stelletje slijmballen.
Doet me niks, ik ben net als Roel, ik blijf er cool onder.
(maar dan zonder die handicap tussen mijn benen natuurlijk)
Zelfde mannen hè? Ik wil best delen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 02:50 schreef cuall het volgende:
[..]
We hebben geloof ik iets gemeen Wickedangel![]()
![]()
Voor zijn face-lift was ie top.maar nuquote:Op donderdag 22 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
idd vind het jammer dat ik niet naar zijn concert in het Philips stadion kan, maar we gaan geloof ik wel naar Bon Jovi. Ook leuk geloof ik....
Dat zal lastig gaanquote:Op donderdag 22 december 2005 02:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je vandaag nog een nieuwe bril en nieuw kapsel aanschaft wel dan ben je onze noedelkoning en premier![]()
wow, Lamon.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op het forum mocht je Nathalie en Rob vernietigen tot op het bot, maar van Lieske bleef je af.
Ze begonnen qua vals sentiment heel goed met dat eerste dinertje, maar werden later weer onpersoonlijker en schijnheiliger naar elkaar.
De redactie wilde het hard spelen dit jaar, maar zijn gaan overcompenseren, en heel lief en beschermend naar veel bewoners toe geworden.
Er was nauwelijks een climax, en het werd saaier en simpeler met de dag de laatste weken.
Ook is er veel potentie verspeeld door die onaangename manier van tussenstanden geven. Er was niet echt een favoriet of iemand die echt gehaat werd, qua stemresultaten.
Er waren weinig opstanden of grote schokken, alle bewoners pasten zich makkelijk aan ieder nieuw dilemma aan, op de meest saaie manier mogelijk.
het was flauw.
Vetquote:Op donderdag 22 december 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Stelletje slijmballen.
ach ik ben nog nooit bij een stadionconcert geweest en lijkt me wel vet om in zo'n vet stadion een concert te zien!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Voor zijn face-lift was ie top.maar nu![]()
wreedquote:Op donderdag 22 december 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Stelletje slijmballen.
ik kwam even Lamon tegen:)quote:Op donderdag 22 december 2005 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is er met je one-liners gebeurd, Wupz?
Je rekent jezelf nu al tot koningin. jammer hoor je geeft ze een hand...quote:Op donderdag 22 december 2005 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zal lastig gaan![]()
Reglementen ed. Maar, Leden van het BB forum, ik voorzie een gunstige toekomst. Wij dienen de broekriem nog even aan te halen. Het waren 4 zware maanden, maar er komt een BB-Vips aan waarin u al uw gedachtes weer kwijt kunt.
Leden van het Mod-team, ik dank u voor uw inzet. Moge het weer een mooi BB-jaar worden![]()
God zij met u en de gladiolen (ben ik gek op......hihi)
Zalige feestdagen![]()
Mannenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
![]()
En nu mag je me deblokkeren!![]()
Lamon, onze laatste nacht samen is best speciaal. Wij zijn het vaak eens geweest met betrekking op bepaalde zaken m.b.t BB. Wat betreft matig en inconsequent heb je misschien gelijk. Op het forum Rob (mijn favo) en Nathalie tot op het bot vernietigen ben ik het niet mee eens, het ging er soms erg grof aan toe maar gelukkig net op het randje.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
het was flauw.
die zit nog steeds z'n joint te rokenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
|s Coos inmiddels flauwgevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |