En dat zeg JIJ? jij zit nu nick jr te kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk![]()
Zeker nu dat hij na al die tijd weer de kop op moet steken. Rot op, man, get a Life![]()
Ben ik even blij dat ik uurtje geleden nog snel wat rookwaar ben weesten halen. Je zou zonder zitten zo heel de nachtquote:Op donderdag 22 december 2005 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
verdomd weinig....dit wordt een vervelende nacht zo....
Nou daar moet je eerder trots op zijn hoor, ik heb altijd super veel lol met haar gehad en ze stond bij mij héél hoog in de ranglijst van favoriete fokkersquote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een legende, blijkbaar. En ik schijn enorm op haar te lijken. Zo erg zelfs, dat Coos het onderscheid niet kan maken.
Niet goed voor mijn ego![]()
Mmmm, Stef Bos is wel lief heurquote:Op donderdag 22 december 2005 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ow ships zit stef bos te luisteren op 1 ff snel zappen dan![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik uurtje geleden nog snel wat rookwaar ben weesten halen. Je zou zonder zitten zo heel de nacht![]()
Omgekeerd is ook niet alles, hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
verdomd weinig....dit wordt een vervelende nacht zo....
Dacht het nietquote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cali is voorspelbaarder, toch?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou daar moet je eerder trots op zijn hoor, ik heb altijd super veel lol met haar gehad en ze stond bij mij héél hoog in de ranglijst van favoriete fokkers![]()
Zou je er graag een aanbieden lieve teamleadquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vond hem nog relatief positief over haar. Zulke gesprekken komen toch na elke relatie voor. En hij voelt nog wel iets voor haar dat zei hij ook, dus die dames moeten hun hormoontjes maar weer binnen gaan houden......
Maar ik vraag er geen geld voorquote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dat zeg JIJ? jij zit nu nick jr te kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sla altijd een slof tegelijk in, stuk handiger en is een stuk goedkoper als je het uit NL laat overvliegenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik uurtje geleden nog snel wat rookwaar ben weesten halen. Je zou zonder zitten zo heel de nacht![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou je er graag een aanbieden lieve teamlead![]()
Zo beter?
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:21 schreef M-en-A het volgende:
Mensjes wij gaan ons bedje weer eens even bezoeken.
Doe kalm aan zodat jullie weer fit zijn tijdens de finale.
Slaap zacht voor straks.
![]()
![]()
![]()
Ik kon er niet uit opmaken wie BB naar voren wilde schuiven, was redelijk neutraal voor mijn gevoelquote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Manu82 het volgende:
Wat een kutaflevering vandaag...
ik haal normaal 1x per maand een aantal sloffen voor de hele maand.,.. Ik dacht nu alleen nog een slof te hebben......quote:Op donderdag 22 december 2005 02:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik sla altijd een slof tegelijk in, stuk handiger en is een stuk goedkoper als je het uit NL laat overvliegen
Slaap lekker, kanjertje(s)quote:Op donderdag 22 december 2005 02:21 schreef M-en-A het volgende:
Mensjes wij gaan ons bedje weer eens even bezoeken.
Doe kalm aan zodat jullie weer fit zijn tijdens de finale.
Slaap zacht voor straks.
![]()
![]()
![]()
Op een gegeven moment was iedereen weer aan het kotsen over Roel en zei iemand dat een aantal dames het niet konden waarderen dat Roel zo over zijn ex praatte, maar daar val jij dus niet onder!!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:21 schreef SuperMOM het volgende:
Ik was even in de streamverslagen bezig maarre..... welke dames moeten welke hormoontjes binne houden???? Ik snapte Roel volledig hoor, zulke gesprekken heb je nu eenmaal na het eindigen van een relatie maar welke hormoontjes van welke dames bedoel je?
(en nu ga ik ff bijlezen)
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik haal normaal 1x per maand een aantal sloffen voor de hele maand.,.. Ik dacht nu alleen nog een slof te hebben......
Nonsens. En ik doe helemaal niet moeilijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Jáá ho hé hó... ik zit hier ook alleen maar de internet contactjes van Gert online te houden!! Ga nu niet moeilijk lopen doen!!![]()
Stef blijft de hele nacht nog zingen op 1 herhalingen van netwerk, nick jr is een once in a lifetime, daar moet je bij zijn anders is het voorbij en komt het nooit meer terugquote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmm, Stef Bos is wel lief heur![]()
Schakel maar weer terug![]()
afkicken vrees ik.... nergens meer iets open... (en naar een 24 uurs tankstation rijden is ook niet echt een optie meerquote:Op donderdag 22 december 2005 02:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Had Snaptnix ook al, hoe ga jij dat nu oplossen?
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op donderdag 22 december 2005 02:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik haal normaal 1x per maand een aantal sloffen voor de hele maand.,.. Ik dacht nu alleen nog een slof te hebben......
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef Wup het volgende:
hmz, nog steeds dwangmatig topics aan het vullen hier.......
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Wie ben jij danquote:Op donderdag 22 december 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben haar dus echt niet hè, maar dat had jij inmiddels toch wel begrepen
Wupzzzz!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef Wup het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:23 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van![]()
![]()
Ik vind Stef Bos ook lief, mooie liedjesquote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmm, Stef Bos is wel lief heur![]()
Schakel maar weer terug![]()
Ik ben Wickedangel, en ik ben alcoholistequote:Op donderdag 22 december 2005 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie ben jij dan
Of ben ik weer para
Was dat niet het OPstandje??quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
23 september..... Wie kent zijn standje nog???
[afbeelding]
halloooo Wickedangelquote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben Wickedangel, en ik ben alcoholiste![]()
Lieve doos,quote:Op donderdag 22 december 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben haar dus echt niet hè, maar dat had jij inmiddels toch wel begrepen
Hmmm dan ben ik toch weer paraquote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Stef Bos ook lief, mooie liedjes![]()
En er staan vreemde mannen met bloemen voor je langs de weg (zou wel uitkijken voor een blauwe koker met een gele dop)quote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pappa, ik lijk steeds meer op jouquote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Stef Bos ook lief, mooie liedjes![]()
Ja, je hoeft niet te werken kennelijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoooiiiii Wickedangelquote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Lieve doos,
Dat hadden we allemaal wel begrepen. Maar bij gebrek aan reuring hap jij het lekkerst zullen we maar zeggen. Of had jij hele verhandelingen over onze overenthousiaste bewoners willen houden?
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef teamlead het volgende:
In tegenstelling tot wat de TT vermedlt.....
Ik ga naar bed.. zonder nicotine en alcohol hou ik dit echt niet vol....
Slaap lekker, moge je dromen gevuld zijn met drank en nicotinequote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef teamlead het volgende:
Breek de stiltequote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Niets is sterker dan de stilte....
Niets heeft zoveel kracht alls het zwijgen van de nacht
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En er staan vreemde mannen met bloemen voor je langs de weg (zou wel uitkijken voor een blauwe koker met een gele dop)![]()
Je bent er morgen toch ook neem ik aan?quote:
Nou gelukkig niet, moet er niet aan denken om een baard te hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pappa, ik lijk steeds meer op jou![]()
Nog waar ook soms*zucht*
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef teamlead het volgende:
Ik ben vrij deze week.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, je hoeft niet te werken kennelijk.![]()
we moeten echt mailen kind.![]()
Maar natuurlijk ben ik er morgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je bent er morgen toch ook neem ik aan?![]()
![]()
![]()
Hij is vrijdag vrij dusse... noem maar een tijd gaat ie daar wel ff heen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En ik maar op en neer langs de Legmeerdijk![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben ik er morgen.
Sweet dreams![]()
Zwakquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef teamlead het volgende:
Dank je. Nee ik vond Roel eindelijk eens een eerlijk en gevoelig gesprek (voor zijn doen danquote:Op donderdag 22 december 2005 02:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was iedereen weer aan het kotsen over Roel en zei iemand dat een aantal dames het niet konden waarderen dat Roel zo over zijn ex praatte, maar daar val jij dus niet onder!!
Hahahaha. Schat, jij bent veel te leuk, wat moet ik verder met jouw ventquote:Op donderdag 22 december 2005 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij is vrijdag vrij dusse... noem maar een tijd gaat ie daar wel ff heen hoor![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben vrij deze week.
Ben erg benieuwd of je ook zoveel praatjes hebt in je mail![]()
Zal me een lekkere nachtmerrie worden danquote:
In tegenstelling tot je andere internet contacten waarbij je moet afwachten wat het uiteindelijk is, ben ik genetisch behept met praatjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben vrij deze week.
Ben erg benieuwd of je ook zoveel praatjes hebt in je mail![]()
Mannen met baardenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet, moet er niet aan denken om een baard te hebben![]()
Het is nu de laatste nacht, dan kan ik me er nog wel wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef Wup het volgende:
ben het helemaal met je eens daarom mag hij ook best een bosje blommen aan je geven. Sterker nog hij zou het harstikke leuk vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha. Schat, jij bent veel te leuk, wat moet ik verder met jouw vent![]()
Nou ik hoorde er vooral de frustratie van Roel uit, dat hij het niet begreep, dat ze hem had laten staanquote:Op donderdag 22 december 2005 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank je. Nee ik vond Roel eindelijk eens een eerlijk en gevoelig gesprek (voor zijn doen dan) voeren met Ingrid en heel lief dat zij het ook begreep maar ook dat zij zijn ex begreep (dus vanuit de vrouw gezien het aan Roel uitlegde)
Coolquote:Op donderdag 22 december 2005 02:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik roep Morwen uit tot Noedelkoning
Weet precies wat het is... helemaal niks...quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
In tegenstelling tot je andere internet contacten waarbij je moet afwachten wat het uiteindelijk is...
Ouwehoerquote:ben ik genetisch behept met praatjes.![]()
Haha mijn vader was kapitein he, die had geen tijd om te scheren dus een baard enne de 18+ dingen wil ik niet eens weten denk ik, toch? of ? ja god? ik weet het nietquote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen met baarden![]()
Mannen met sikjes![]()
Mannen met snorren![]()
Mannen met zonder niks (), kan maar boven de 18 en een lekkere mond
![]()
Aan nick jrquote:Op donderdag 22 december 2005 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Cool![]()
Waar heb ik dat aan verdient![]()
Qua mening over BB op zich kan ik me wel volledig bij je aanluiten. Het gedeelte over het forum iets minder.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is nu de laatste nacht, dan kan ik me er nog wel wat bij voorstellen.
Alhoewel een laatste reflectie over dit BB seizoen natuurlijk ook een welkome afwisseling zou zijn.
Ik vond het persoonlijk een erg matige BB
<lapt tekst>
het was flauw.
En dat was het.quote:
Groningen Chop chop chopquote:Op donderdag 22 december 2005 02:37 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje zei Lieske toen nou toen ze een keer genomineerd was "nou groningen allemaal stemmen" en dat Dido er toen heel cynisch achteraan gooide "nou Heemskerk allemaal stemmen"??? of was dat iemand anders?
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lap tekst...
[quote]
het was flauw.
Vind dat we de laatste weken toch al goed bezig zijn om de Mini-Me-fanclub wat tegenstand te biedenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Qua mening over BB op zich kan ik me wel volledig bij je aanluiten. Het gedeelte over het forum iets minder.
Waren van bijna iedereen wel voor en tegenstanders. Alleen 2 erge fanatiekelingen hadden toevallig beide Lieske als favoriet. Sja...
Neej joh die reageert ala Bart, heel "cool" en zo van "ik had het wel gedacht want ik ben de coolste, wreedze blower van BB .... of zoquote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
Wie zou nou eigenlijk de leukste winnaar zijn qua reactie?
Ingrid zal ontdaan, verrast en vol onbegrip zijn en in huilen uitbarsten.
Joost zal ontdaan, zeker niet verrast, en vol begrip zijn, en volgens mij, net niet in janken uitbarsten.
Lieske zou alleen maar janken tot ze een ons weegt.
Eigenlijk ben ik het meest benieuwd naar Roel's reactie. Dat is de enige die ik niet echt kan bedenken.
Niet dat ik Roel wil zien winnen, maar het zou wel de meest interessante winnaar zijn, qua entertainment, denk ik.
Leef je nog?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog een jointje draaien, dus niet te snel hier!!![]()
Oeh, was even niet helemaal bijdetijd hier. Mannetje, katten, maar ik vind het een eervolle titel en neem hem van harte op mequote:
Oh Lamonquote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is nu de laatste nacht, dan kan ik me er nog wel wat bij voorstellen.
Alhoewel een laatste reflectie over dit BB seizoen natuurlijk ook een welkome afwisseling zou zijn.
Ik vond het persoonlijk een erg matige BB.
Heel inconsequent, van zowel kijker, als bewoner, als redactie.
Op het forum mocht je Nathalie en Rob vernietigen tot op het bot, maar van Lieske bleef je af.
De bewoners gingen van lui, naar ijverig, naar lui, naar ijverig.
Ze begonnen qua vals sentiment heel goed met dat eerste dinertje, maar werden later weer onpersoonlijker en schijnheiliger naar elkaar.
De redactie wilde het hard spelen dit jaar, maar zijn gaan overcompenseren, en heel lief en beschermend naar veel bewoners toe geworden.
Er was nauwelijks een climax, en het werd saaier en simpeler met de dag de laatste weken.
Ook is er veel potentie verspeeld door die onaangename manier van tussenstanden geven. Er was niet echt een favoriet of iemand die echt gehaat werd, qua stemresultaten.
Iedereen kon eruit gaan of erin blijven.
Er waren weinig opstanden of grote schokken, alle bewoners pasten zich makkelijk aan ieder nieuw dilemma aan, op de meest saaie manier mogelijk.
het was flauw.
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Lamon, ik ga denk ik op het laatst nog verliefd worden, je zegt elke keer precies wat ik vind, zit jij stikum in mijn hoofd mee te lezen
![]()
Jij kan het zo goed verwoorden, goed samenvatten en een prima analyse![]()
ik geloof dat ik nu echt niet meer moet drinken, geloof dat ik nu echt gekke dingen ga schrijven
Lamon, je bent gewoon een kanjer en let maar niet op wat ik allemaal schrijf, overdag ben ik betrouwbaarder![]()
Gaat het nog wel helemaal lekker daarquote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Lamon, ik ga denk ik op het laatst nog verliefd worden, je zegt elke keer precies wat ik vind, zit jij stiekum in mijn hoofd mee te lezen
![]()
Jij kan het zo goed verwoorden, goed samenvatten en een prima analyse![]()
ik geloof dat ik nu echt niet meer moet drinken, geloof dat ik nu echt gekke dingen ga schrijven
Lamon, je bent gewoon een kanjer en let maar niet op wat ik allemaal schrijf, overdag ben ik betrouwbaarder![]()
Nee klopt helemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 02:37 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje zei Lieske toen nou toen ze een keer genomineerd was "nou groningen allemaal stemmen" en dat Dido er toen heel cynisch achteraan gooide "nou Heemskerk allemaal stemmen"??? of was dat iemand anders?
Guusquote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
Heb op dit tijdstip onze Guus maar weer eens aangezet![]()
De mensen ze slapen, de wereld gaat dicht.
Dan denk ik aan brabant want daar brandt nog licht
Ik zier je toch liever 's nachts.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef cuall het volgende:
[..]
let maar niet op wat ik allemaal schrijf, overdag ben ik betrouwbaarder![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb ook een zwak voor LamonEn zijn tweelingbroer, Faith
![]()
Zow en jou ga ik nu ff nemenquote:
Als je vandaag nog een nieuwe bril en nieuw kapsel aanschaft wel dan ben je onze noedelkoning en premierquote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, was even niet helemaal bijdetijd hier. Mannetje, katten, maar ik vind het een eervolle titel en neem hem van harte op meMag ik dan ook lintjes doorknippen, flessen kapotgooien en oorlogen starten
![]()
en dan zeg ik om in de geest van deze nacht te spreken:quote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
Heb op dit tijdstip onze Guus maar weer eens aangezet![]()
De mensen ze slapen, de wereld gaat dicht.
Dan denk ik aan brabant want daar brandt nog licht
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zow en jou ga ik nu ff nemen![]()
*neemt BBM mee naar achteren en woont hem even uit![]()
Feli man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Guusje is topquote:Op donderdag 22 december 2005 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Guus![]()
Weet je wat, ik houd gewoon van iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |