Maar we zijn allemaal dronken, dus dat is geen graadmeterquote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
Kolere dit is niet bij te houden, maar er is nog nooit een filmpje zo goed ontvangen
Zal de beste dan wel zijn
Ho ho....ik ben net thuis.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar we zijn allemaal dronken, dus dat is geen graadmeter![]()
![]()
Spannendquote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
wat slapen ze leuk in het huis he?
Tip: Spare Rib Expressquote:Op donderdag 22 december 2005 01:56 schreef teamlead het volgende:
maar als dit topic vol is, ga ik toch echt hoor..
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
Drinken wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En thuis kun je niet drinken![]()
Zit niet echt in de buurt vrees ikquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tip: Spare Rib Expressof heb je die niet bij jou in de regio. Is super, met allerlei dingetjes en dangetjes erbij, net een kadootje
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet toch echt even langs de AAquote:Op donderdag 22 december 2005 02:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Drinken wel.
Maar voor dronken moet je zuipen en da's niet altijd goed.![]()
Ja ik heb naar het intervieuw zitten luisteren en toen ik zijn stem weer hoorde was ik weer helemaal omquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog GJ de Boer tot winnaar uitroepen![]()
Voor het eerst dat ik het driewerf met je eens ben.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach je..... ga maar lekker slapen.
Ik hoop dat ze werkrlijk NIEMAND laten winnen....
GJ de Boer is dat een buurtsuper van Super de Boerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog GJ de Boer tot winnaar uitroepen![]()
nee... de gall & gallquote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet toch echt even langs de AA![]()
Owwww... GJquote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb naar het intervieuw zitten luisteren en toen ik zijn stem weer hoorde was ik weer helemaal om![]()
Ik hoop echt dat hij gelijk gaat krijgen![]()
Vind Hier die spare rib dingen niet te vreten, volgende keer toch maar eentje uit Limbo laten komen dus??quote:Op donderdag 22 december 2005 02:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zit niet echt in de buurt vrees ik
Maar big Rib is ook niet verkeerd hoor
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tip: Spare Rib Expressof heb je die niet bij jou in de regio. Is super, met allerlei dingetjes en dangetjes erbij, net een kadootje
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vind Hier die spare rib dingen niet te vreten, volgende keer toch maar eentje uit Limbo laten komen dus??
Dus je ben toch Caliquote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die zit hier welquote:
Ik woon niet in een Vinexwijkquote:Op donderdag 22 december 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je ben toch Cali![]()
Joh, trek het je niet aan. Je komt echt die Vinexwijk wel een keer uit.![]()
Hebben jullie dan ook niet zo een ding met DRIE gouden bogen (Nathalie-uitspraakquote:
Rekenen ze ook bezorgkosten over een zeg maar eh ja god eh meer dan 100 km zeg maar???quote:Op donderdag 22 december 2005 02:03 schreef teamlead het volgende:
[..]Big Rib in Heerlen.... echte aanrader
![]()
en ze zijn nu al dicht.... sukkels...![]()
Geen idee, al een tijdje niet gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Waar hangt Kribbet eigenlijk uit met de nieuwe kar?????
Ik ga met je meequote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
als je een lekker wijf bent vast nietquote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Rekenen ze ook bezorgkosten over een zeg maar eh ja god eh meer dan 100 km zeg maar???
3 gouden bogen die 24 uur open isquote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook niet zo een ding met DRIE gouden bogen (Nathalie-uitspraak) die 24 uur open is
Moehahahaha, de hypermarkt is hier gewoon 24/7 openquote:Op donderdag 22 december 2005 02:03 schreef teamlead het volgende:
[..]Big Rib in Heerlen.... echte aanrader
![]()
en ze zijn nu al dicht.... sukkels...![]()
Nee hè.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
denk niet dat het echt positief is
Hier hebben we die welquote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
3 gouden bogen die 24 uur open isWaar???
ik krijg honger...
Verkeerde buurt Cuall.quote:
In Engeland is The AA de ANWB zeg maar, toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
denk niet dat het echt positief is
Wie is Cali? Ik zie die naam steeds voorbij komen?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik woon niet in een Vinexwijk![]()
En ik word helemaal leip van dat Cali-gelul![]()
mag ik bij jou komen wonen dan?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Lamon het volgende:
Vinketering, wat gaan jullie snel.
Is zeker de laatste nacht ofzo?
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
Maar daar wonen we niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
In Engeland is The AA de ANWB zeg maar, toch?
Je komt maar hoor, jij bent altijd welkomquote:Op donderdag 22 december 2005 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag ik bij jou komen wonen dan?
Hoeveel heb jij al op?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef cuall het volgende:
Ik zit dat filmpje nog een keer te bekijken, dan dat stukje .......voeer degeen met zijn mateloze trots en dan het beeld van roel met de pruik van de travestieten avond![]()
Oh dat filmpje is echt klasse, ik kan er geen genoeg van krijgen![]()
..even de gna gna, die te horen is![]()
Dan moet ik dus zelf afrekenen en Niet Arliator laten betalenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je een lekker wijf bent vast niet
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
3 gouden bogen die 24 uur open isWaar???
ik krijg honger...
vertel me dan in een mailtje wie je wel ben en waarom je mij zo aan Cali moet laten denken.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ik word helemaal leip van dat Cali-gelul![]()
Ja en daarna:quote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hè.
"Ik ben Wickedangel en ik ben alcoholiste".
"Haaaaaaaaiiiiii Wickedangel"![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Lamon het volgende:
Vinketering, wat gaan jullie snel.
Is zeker de laatste nacht ofzo?
Een legende, blijkbaar. En ik schijn enorm op haar te lijken. Zo erg zelfs, dat Coos het onderscheid niet kan maken.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie is Cali? Ik zie die naam steeds voorbij komen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je komt maar hoor, jij bent altijd welkom![]()
![]()
![]()
Ja ik geloof ook dat ik een beetje verliefd op hem was geworden, en kwam weer boven, eerst na zijn mailtje en toen ik hem weer hoorde............quote:Op donderdag 22 december 2005 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owwww... GJ![]()
Ik hield zo van hem![]()
Dan moeten we met zijn allen verhuizen naar Engeland, doen ze ook veel spannendere dingen in BB. Zal vast ook een bloemenveiling zijnquote:
Ja, maar je hebt ook gewoon de AA. Betekent Alcoholics Anonymousquote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. Jij beweert dat je het niet gaat redden zonder mij, dus dan begin JIJ te mailen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
vertel me dan in een mailtje wie je wel ben en waarom je mij zo aan Cali moet laten denken.![]()
![]()
Cali is een moordwijf, echt toppiequote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie is Cali? Ik zie die naam steeds voorbij komen?
Ik ken het fenomeen: Jij bent vast die en die of een kloonquote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een legende, blijkbaar. En ik schijn enorm op haar te lijken. Zo erg zelfs, dat Coos het onderscheid niet kan maken.
Niet goed voor mijn ego![]()
Oeiiii...... dat had ik nu ook weer niet verwacht.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
dus dan begin JIJ te mailen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik geloof ook dat ik een beetje verliefd op hem was geworden, en kwam weer boven, eerst na zijn mailtje en toen ik hem weer hoorde............![]()
stom hé
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dat meen je niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook gewoon de AA. Betekent Alcoholics Anonymous
Jij rukt mijn quotes altijd uit hun contextquote:Op donderdag 22 december 2005 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Oeiiii...... dat had ik nu ook weer niet verwacht.![]()
als jij dan voor de afwisseling eens iets nuttigs post.....quote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom op en klets de 1000 vol....
Allema lafbekken die na gaan lezen maar geen 6 topics wakker blijven....
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan moeten we met zijn allen verhuizen naar Engeland, doen ze ook veel spannendere dingen in BB. Zal vast ook een bloemenveiling zijn![]()
lamzak, zorg je wel dat je morgenavond drank, eten en sigaretten in huis hebt???quote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik ontdek net dat ik niks meer te roken heb
Dus niet All Alcoholicsquote:Op donderdag 22 december 2005 02:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook gewoon de AA. Betekent Alcoholics Anonymous
Nog gelukt allemaal met je reis naar NL te regelen?quote:
wat een kwal vond ik datquote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh![]()
......Nou ben ik echt weer helemaal om
![]()
![]()
* Cuall mijmert over GJ
Geen drank, geen rookwaar......... wat heb je dan nog wel??quote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik ontdek net dat ik niks meer te roken heb
Ja, verzekering heeft reis voor ons geboekt en we mogen dus vrijdagmorgen naar huis en hoeven alleen de terugreis op oudjaarsdag te betalen en dat is maar 20 euro ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog gelukt allemaal met je reis naar NL te regelen?
Ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik geloof ook dat ik een beetje verliefd op hem was geworden, en kwam weer boven, eerst na zijn mailtje en toen ik hem weer hoorde............![]()
[me=] Mijmert met je meequote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh![]()
......Nou ben ik echt weer helemaal om
![]()
![]()
* ]Cuall mijmert over GJ [/me]
We moeten hier bijna mensen gaan sponsoren....quote:Op donderdag 22 december 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geen drank, geen rookwaar......... wat heb je dan nog wel??![]()
Ik ook eigenlijkquote:
verdomd weinig....quote:Op donderdag 22 december 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geen drank, geen rookwaar......... wat heb je dan nog wel??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |