Maar we zijn allemaal dronken, dus dat is geen graadmeterquote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
Kolere dit is niet bij te houden, maar er is nog nooit een filmpje zo goed ontvangen
Zal de beste dan wel zijn
Ho ho....ik ben net thuis.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar we zijn allemaal dronken, dus dat is geen graadmeter![]()
![]()
Spannendquote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
wat slapen ze leuk in het huis he?
Tip: Spare Rib Expressquote:Op donderdag 22 december 2005 01:56 schreef teamlead het volgende:
maar als dit topic vol is, ga ik toch echt hoor..
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
wat slapen ze leuk in het huis he?
Drinken wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En thuis kun je niet drinken![]()
Zit niet echt in de buurt vrees ikquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tip: Spare Rib Expressof heb je die niet bij jou in de regio. Is super, met allerlei dingetjes en dangetjes erbij, net een kadootje
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet toch echt even langs de AAquote:Op donderdag 22 december 2005 02:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Drinken wel.
Maar voor dronken moet je zuipen en da's niet altijd goed.![]()
Ja ik heb naar het intervieuw zitten luisteren en toen ik zijn stem weer hoorde was ik weer helemaal omquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog GJ de Boer tot winnaar uitroepen![]()
Voor het eerst dat ik het driewerf met je eens ben.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach je..... ga maar lekker slapen.
Ik hoop dat ze werkrlijk NIEMAND laten winnen....
GJ de Boer is dat een buurtsuper van Super de Boerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog GJ de Boer tot winnaar uitroepen![]()
nee... de gall & gallquote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet toch echt even langs de AA![]()
Owwww... GJquote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb naar het intervieuw zitten luisteren en toen ik zijn stem weer hoorde was ik weer helemaal om![]()
Ik hoop echt dat hij gelijk gaat krijgen![]()
Vind Hier die spare rib dingen niet te vreten, volgende keer toch maar eentje uit Limbo laten komen dus??quote:Op donderdag 22 december 2005 02:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zit niet echt in de buurt vrees ik
Maar big Rib is ook niet verkeerd hoor
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tip: Spare Rib Expressof heb je die niet bij jou in de regio. Is super, met allerlei dingetjes en dangetjes erbij, net een kadootje
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vind Hier die spare rib dingen niet te vreten, volgende keer toch maar eentje uit Limbo laten komen dus??
Dus je ben toch Caliquote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die zit hier welquote:
Ik woon niet in een Vinexwijkquote:Op donderdag 22 december 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je ben toch Cali![]()
Joh, trek het je niet aan. Je komt echt die Vinexwijk wel een keer uit.![]()
Hebben jullie dan ook niet zo een ding met DRIE gouden bogen (Nathalie-uitspraakquote:
Rekenen ze ook bezorgkosten over een zeg maar eh ja god eh meer dan 100 km zeg maar???quote:Op donderdag 22 december 2005 02:03 schreef teamlead het volgende:
[..]Big Rib in Heerlen.... echte aanrader
![]()
en ze zijn nu al dicht.... sukkels...![]()
Geen idee, al een tijdje niet gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Waar hangt Kribbet eigenlijk uit met de nieuwe kar?????
Ik ga met je meequote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
als je een lekker wijf bent vast nietquote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Rekenen ze ook bezorgkosten over een zeg maar eh ja god eh meer dan 100 km zeg maar???
3 gouden bogen die 24 uur open isquote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook niet zo een ding met DRIE gouden bogen (Nathalie-uitspraak) die 24 uur open is
Moehahahaha, de hypermarkt is hier gewoon 24/7 openquote:Op donderdag 22 december 2005 02:03 schreef teamlead het volgende:
[..]Big Rib in Heerlen.... echte aanrader
![]()
en ze zijn nu al dicht.... sukkels...![]()
Nee hè.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
denk niet dat het echt positief is
Hier hebben we die welquote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
3 gouden bogen die 24 uur open isWaar???
ik krijg honger...
Verkeerde buurt Cuall.quote:
In Engeland is The AA de ANWB zeg maar, toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
denk niet dat het echt positief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |